Ik weet niet waar jij woont, maar bij mijn 'neptante' zijn vorig jaar twee katten spoorloos verdwenen in een week tijd. Dus blijkbaar zijn er toch wel mensen die zich eraan storen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh ja? En ik heb geen verstand? Waarom heb ik dan, en merk ik om me heen, niet zoveel gezeik over huisdieren als hier op Fok!?
Ik mag echt hopen dat iemand me dan gewoon in laat slapen, lekker humaanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:50 schreef Oognip het volgende:
Ik mag hopen dat ik op mijn 50e niet zo dom ben als Robijn
Tja. Internet he. Niemand uit mijn omgeving heeft ooit zoiets gezegd, maar hier...tja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:50 schreef Oognip het volgende:
Ik mag hopen dat ik op mijn 50e niet zo dom ben als Robijn
Ja precies, in het dagelijks leven is alles geweldig in harmoniequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, dat is het zeker niet. Er is een verschil van dag en nacht.
Godsamme ynskquote:
En denk jij nou werkelijk dat ik geloof dat jij mijn leeftijd hebt? Neu.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mag echt hopen dat iemand me dan gewoon in laat slapen, lekker humaan
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mag echt hopen dat iemand me dan gewoon in laat slapen, lekker humaan
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En denk jij nou werkelijk dat ik geloof dat jij mijn leeftijd hebt? Neu.
Neu?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee ik mag hopen dat je IN HET ECHTE LEVEN niet zo karakter- en inhoudloos bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja. Internet he. Niemand uit mijn omgeving heeft ooit zoiets gezegd, maar hier...tja.
Oh pleasequote:
Neem je afscheid???quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:53 schreef Robijn48 het volgende:
Maar goed, internethelden.
Weinig karakter en een hoop gebral.
Ik quote : "het kan mij helemaal niet schelen wat jij denkt, tokkie. Karakterloze"quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ook dat heeft niemand mij ooit gezegd, eerder het tegendeel. Internetheldje.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee ik mag hopen dat je IN HET ECHTE LEVEN niet zo karakter- en inhoudloos bent.
Ze geeft een waar voorbeeld voor haar zoon van 26, dat zal wat zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee ik mag hopen dat je IN HET ECHTE LEVEN niet zo karakter- en inhoudloos bent.
Het begint zo eentonig te wordenquote:
Mensen zeggen dat meestal niet recht in je gezicht hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:53 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ook dat heeft niemand mij ooit gezegd, eerder het tegendeel. Internetheldje.
Doe toch niet zo neerbuigend achterlijk gladioolTJEquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:53 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ook dat heeft niemand mij ooit gezegd, eerder het tegendeel. Internetheldje.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat Robijn mss al heel lang in de iso zit.
Want niemand heeft ooit iets gezegd tegen Robijn
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat meestal niet recht in je gezicht hoor![]()
Kan ook niet als je een betonplaat voor je kop hebt
Als ik jou was zou ik gaan hoor, echt!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja he? Dat vind ik nou ook van dit Fok!
MJ lives foreverquote:
Rot dan lekker op achterlijke mongool. Wat doe je hier nog? Ik mag hopen dat je op je 50e betere dingen te doen hebt dan de internetheld uit te hangen of niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet in de iso. Ik leef mijn leven, in tegenstelling tot de lui hier die elke dag hier iedereen lopen af te zeiken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat Robijn mss al heel lang in de iso zit.
Want niemand heeft ooit iets gezegd tegen Robijn
Ik heb onde onde opquote:
Wat doe je hier dan nogquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja in de iso in je malle hoofdje.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet in de iso. Ik leef mijn leven, in tegenstelling tot de lui hier die elke dag hier iedereen lopen af te zeiken.
wat doe je hier nog behalve alle vragen negeren!?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet in de iso. Ik leef mijn leven, in tegenstelling tot de lui hier die elke dag hier iedereen lopen af te zeiken.
Misschien zit ze elke dag mee te lezenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja in de iso in je malle hoofdje.
En ja, als ik jou gebruikt had was dat JOUW geweest in dit geval
Welke vragen? Vertel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
wat doe je hier nog behalve alle vragen negeren!?
Ik doe ff een retourtje school en huppel nog even naar de brievenbus, krap een uur weg en jullie chatten een SC volquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga zo eten, jullie vangen de boel wel op hea?
Er staan er +- 20 in een wachtrijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |