SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Past nietquote:
Ze zit dan ook vast... Met alleen haar hoofd wel te verstaan. Ze probeerde de ontplofte stukjes hagelslag van de wanden van de magnetron te likken.quote:
nope. moest er om 6.30 uit vanmorgenquote:
Die is goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze zit dan ook vast... Met alleen haar hoofd wel te verstaan. Ze probeerde de ontplofte stukjes hagelslag van de wanden van de magnetron te likken.
Wait wut?quote:
quote:Het Nederlands elftal heeft vanmorgen weer eens een tripje gedaan, dit keer naar een weeshuis in de Oekraïne.
Het was hartverscheurend om al die treurige gezichten te zien zonder een sprankje hoop voor de toekomst, aldus de 6 jarige Dimitri popov....
quote:
Que?quote:aldus de 6 jarige Dimitri popov..
Die zelfde gezichten kunnen ze hier in Nederland ook gewoon zien.quote:
Huh wat? Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:47 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Pittig maar dat is niet het probleem, het speelt gewoon ontieglijk bagger
quote:
jawel, en zelfs in 1xquote:
liefquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Goed zo, je mag een sticker uitkiezen.
[ afbeelding ]
Voor laptop?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:45 schreef PierreTT het volgende:
Nou, het pluspunt is, ik heb weer internet en tv. Het nadeel is dat het draadloze internet zo traag als wat is
Draadloos internet, altijd -1.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:45 schreef PierreTT het volgende:
Nou, het pluspunt is, ik heb weer internet en tv. Het nadeel is dat het draadloze internet zo traag als wat is
Voor laptop, ipad en telefoons. Ook op mijn pc geprobeerd, maar de snelheid is echt om te huilen. Heb nu met homeplugs mijn pc aangesloten en dat gaat al een stuk beterquote:
Moet je ff kijken op welke channel je zit, misschien zit er iemand in de buurt die ook die channel gebruikt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:45 schreef PierreTT het volgende:
Ja, op je cell phonequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:03 schreef Rossdale het volgende:
wat nick zegt, even wifi analyser downloaden op je gsm
Gewoon op de laptop?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:03 schreef Rossdale het volgende:
wat nick zegt, even wifi analyser downloaden op je gsm
Als ie zo'n ubee modem heeft gekregen welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:29 schreef KneusTeun het volgende:
Dan heb je vast ziggo?
Daar is zoveel gebitch op de router/modem
Bij een maat van me is wifi echt op 30cm afstand al 1mbps down en 1,8 up :S
Serieus?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:29 schreef KneusTeun het volgende:
Dan heb je vast ziggo?
dat geklaag ook altijd van jouquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:35 schreef KneusTeun het volgende:
Ja die ubee. Is echt een ramp XD
Die monteur had hem al gezegd dat ie een keer een eigen router moest proberen.
Maar ook dat decoder kastje.... wat een ramp en die remote voelt aan alsof je hem kapot kan knijpen als je te hard drukt... en je moet wel hard drukken anders doet ie het niet.
Die oude meuk was beter.
Jij hebt het altijd over dat ziggo kut is, maar ik heb er letterlijk nog nooit last mee gehad, en we zitten hier met 6 man op dezelfde unit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:29 schreef KneusTeun het volgende:
Dan heb je vast ziggo?
Ik heb zelf gelukkig nooit ziggo gehad, maar veel mensen om mij heen wel. en ook wat vrienden die hier bij de helpdesk werkten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh ik heb ook ziggo, maar ook nooit problemen hier. Ja 1x en dat was mijn eigen schuld
Het kan ook totaal niet aan de gebruiker liggen heb ik het idee als kneus hier komt zeiken
is dat met vaseline, of gewoon met ouderwets spuug?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb zelf gelukkig nooit ziggo gehad, maar veel mensen om mij heen wel. en ook wat vrienden die hier bij de helpdesk werkten.
En ja het is niet altijd kut, ik raad het ook iedereen aan als ze gewoon simpel totaal pakket willen.
Maar als je bij die lui eenmaal de lul bent wordt je ook meteen in een gangbang genomen.
no lube at allquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
is dat met vaseline, of gewoon met ouderwets spuug?
Just like in the old timesquote:
Goh dat is wel bekend ja, de helpdesk is compleet bagger. Gelukkig zelf maar 1x last van gehadquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb zelf gelukkig nooit ziggo gehad, maar veel mensen om mij heen wel. en ook wat vrienden die hier bij de helpdesk werkten.
En ja het is niet altijd kut, ik raad het ook iedereen aan als ze gewoon simpel totaal pakket willen.
Maar als je bij die lui eenmaal de lul bent wordt je ook meteen in een gangbang genomen.
Mooi op tijd.quote:Bondscoach Bert van Marwijk gaat na twee verloren EK-duels wijzigingen aanbrengen bij Oranje. „We hebben twee keer verloren, dus ja, ik ga wel wat veranderen”, zegt Van Marwijk op de website van de KNVB.
Zou je zeggen dat het.... Tijd werd!?!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:59 schreef Tauchmeister het volgende:
N.a.v. die discussie eerder over horloges: na lang twijfelen is dit 'm geworden. Kan niet wachten
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:07 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zou je zeggen dat het.... Tijd werd!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Zou je zeggen dat het.... Tijd werd!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
[..]
Zou je zeggen dat het.... Tijd werd!?!Tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fucking hell zweden engeland is zwaar vet
Baas. Pieter en ik hebben dezelfde, ik met witte achtergrond alleen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:59 schreef Tauchmeister het volgende:
N.a.v. die discussie eerder over horloges: na lang twijfelen is dit 'm geworden. Kan niet wachten
[ afbeelding ]
Bij installatie gevraagd om die Cisco,maar ik vind die ook kut. Routen doet ie wel,maar draadloos is het echt niks. Ik hoor een 50Mbit te hebben, zelfs als ik ernaast sta met wifi is het 20Mbit max. Bekabeld haal ik net 35Mbit,opzich nog acceptabel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ie zo'n ubee modem heeft gekregen wel
Wss van two steps from hell. Die maken dat soort muziek.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Float like a butterfly, sting like a bee..
RUMBLE YOUNG MAN RUMBLE!
![]()
Waar is dat muziekje van?
Ah Epic Meal Time gebruikt dat ook elke aflevering volgens mijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wss van two steps from hell. Die maken dat soort muziek.
Ja klopt, die gebruiken deze volgens mij:quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ah Epic Meal Time gebruikt dat ook elke aflevering volgens mij
jammer dat het geen friet isquote:
quote:I see you, you're with him - he ain’t right but you don’t trip
You stand by, while he lies - then turn right 'round and forgive
I can’t take to see your face, with those tears run down your cheeks
But what can I do - I gotta stay true
'cause deep down I’m still a G
And I don’t wanna come between you and your man
Even though I know I treat you better than he can
Niet wetenquote:
Wanneer?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
pringles,
ik had deze wel verwacht van je :
[..]
een geheugen als een zeefquote:
quote:This is for all the fans that waited, the bitch niggas that hated
Old hoes we dated, look mama, we made it
Your son out in Barbados, cheese eggs and potatoes
Smokin' weed on the beach as my mind workin' like Plato
Analyzin' the world, fantasizin' about girls
I'm handin' diamonds and pearls and vandalizin' her curls
Sweating her weave out, moans as she breathes out
Fuck I'm doin' in parties with Hova and Steve Stoute
I step over piranha, death over dishonor
They killin niggas for J's, that's death over designer
Hey Cole heatin' up like that left-over lasagna
Remember when I used to be stressed over Dawana
Now a nigga only text and get stressed over Rihannas
I'm talkin' tens and better, hood bitches in Timbs and sweaters
And we always argue about the same thing
Tell me why we gotta argue about the same thing?
vorige topic manquote:
lulquote:
neequote:
Die van jou is vol?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:56 schreef Kutstudent het volgende:
Yo nick ik kan niet connecten, en ik ga toch zo weer studeren, dus laat maar.
Zit er al bij manquote:
*Hitmaker hier, hitmaker daar* Trololololololquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het werkt wel, jij klaagt altijd. bla bla
In dit geval heeft het niks met een spel te maken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het werkt wel, jij klaagt altijd. bla bla
Triangle nog gekeken? Ik vond t maar een vage film.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
*Hitmaker hier, hitmaker daar* Trolololololol
Is dat met die blonde retard? Ik ergerde me de complete film aan de achterlijke beslissingen van dat wijf.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Triangle nog gekeken? Ik vond t maar een vage film.
Nog geen kans voor geha,d zet de download nu aan. Beter dan Ghostship?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Triangle nog gekeken? Ik vond t maar een vage film.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:33 schreef PierreTT het volgende:
Godnondeju eindelijk volle snelheid internet in huis, awyeah
Had hem al open staanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:38 schreef Rijst het volgende:
Ik sta op het punt om tegen GJE te spelen
http://www.justin.tv/rijst_van_fok
My Beautiful Dark Twisted Fantasyquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:38 schreef Rijst het volgende:
Ik sta op het punt om tegen GJE te spelen
http://www.justin.tv/rijst_van_fok
Die kreeg wel batta jaquote:
Bruine leren, maar ben wel aan aan het tweede bandje bezigquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Piri, jij hebt toch ook een PRC 200? Wat voor strap heb je erbij? Ik twijfel of ik er nog een originele leren bij neem.
Waarom speel je het nogquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:11 schreef Cliffy het volgende:
ongelovelijk wat een ontieglijk vertiefd hoerig kankerspel is max payne
Niet om kunnen gaan met kwaliteit.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:11 schreef Cliffy het volgende:
Ik vond hem tot nu toe nog best geinigquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:11 schreef Cliffy het volgende:
Uitgespeeld nuquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Niet om kunnen gaan met kwaliteit.
Stoma, blijft eens van Cliffy zijn account afquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:03 schreef Cliffy het volgende:
[..]![]()
Grafisch prima, goede voiceacting, cutscenes ipv loading screens werkt fijn, voorspelbaar verhaal maar goed nog altijd beter dan "oh nee we worden aangevallen door Rusland/Korea/Iraq/Duitsland etc"...
Jammer dat dat allemaal geen kut uitmaakt aangezien de gameplay gewoon hard faalt
quote:
Hoe die auto's ook opstijgen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
kwaliteit is wel bagger. vanaf 0.21 ofzo
Wat?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stoma, blijft eens van Cliffy zijn account af
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Niels dus winnaar van de dag met deze stand
Dit.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
Shittt, wel ziek om te zien hoe ze met 300km/u op een donkere weg rijden.
ik ookquote:
Geen jonge kaas?quote:Op zondag 17 juni 2012 01:53 schreef KoningStoma het volgende:
Gewoon een hap nemen uit een heel stuk brie
Mijn broederquote:Op zondag 17 juni 2012 01:53 schreef KoningStoma het volgende:
Gewoon een hap nemen uit een heel stuk brie
quote:
Heb je ze nog een btje batta gegeven dan?quote:Op zondag 17 juni 2012 03:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Avond begon leuk maar eindigde klote met een vechtpartij
klappen gegeven voor hun gezicht ?quote:Op zondag 17 juni 2012 03:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
"Het leven in Weert is niet makkelijk. Overal in deze stad voel ik de pijn die mensen voelen en wat ik heb meegemaakt. "quote:Op zondag 17 juni 2012 03:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op zondag 17 juni 2012 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"Het leven in Weert is niet makkelijk. Overal in deze stad voel ik de pijn die mensen voelen en wat ik heb meegemaakt. "
quote:Op zondag 17 juni 2012 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"Het leven in Weert is niet makkelijk. Overal in deze stad voel ik de pijn die mensen voelen en wat ik heb meegemaakt. "
And the world rejoiced..quote:Op zondag 17 juni 2012 00:12 schreef Morgen- het volgende:
Oh en ik heb ook een xbox slim 250gb te koop
Mooi hequote:Op zondag 17 juni 2012 12:13 schreef Cliffy het volgende:
Neus eraf, halve ophanging gebroken en dan moet je nog 10 km terug rollen naar de pits
Geweldig, binnen een kwartiertje is het ook weer gefixed gewoonquote:
Heb ik ook nog gezien ja,rond 3 uur ben ik in slaap gevallen. Maar wel bizar,3 Audi's met problemen achter elkaarquote:Op zondag 17 juni 2012 12:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Geweldig, binnen een kwartiertje is het ook weer gefixed gewoon
Die onboardbeelden vannacht ook, 300kph door het pikkedonker, alleen een paar reflectorpaaltjes, ik zag de helft van die bochten niet eens aankomen![]()
Of die slapende engineers, gewoon met helm op alles tukkie doen op de pitsvloer
Ik ben eigenlijk heel verlegen als ik dingen moet zeggenquote:Op zondag 17 juni 2012 13:02 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ach een tijd terug zat je in de party en was je lang niet zo irritant
Waarom zeurde je dan constant toen BF3 net uit was?quote:Op zondag 17 juni 2012 13:04 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heel verlegen als ik dingen moet zeggen
Via de mic? Idkquote:Op zondag 17 juni 2012 13:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Waarom zeurde je dan constant toen BF3 net uit was?
is ook gewoon tof.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:36 schreef Cliffy het volgende:
Krijg wel zin in Forza door het kijken van Le Mans
Erg leukquote:Op zondag 17 juni 2012 13:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat vond je trouwens van mijn topics op je site?
Werd eens tijd. Clifton, doe jij dat ook!(als je m nog niet hebt.)quote:Op zondag 17 juni 2012 14:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga binnenkort ook maar eens forza 4 halen denk ik
Nee,komt ook niet denk ik. Alle DLC bij elkaar is met korting al meer dan 5000 points volgens mij,dan zou je spel aardig duur worden...quote:Op zondag 17 juni 2012 14:38 schreef Cliffy het volgende:
Is er al een versie van Forza 4 met alle DLC erbij enzo?
Had wel verwacht dat jij hem bij de release zou gaan halenquote:Op zondag 17 juni 2012 14:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga binnenkort ook maar eens forza 4 halen denk ik
Brengen ze dan toch gewoon uit voor 60 euro? de normale versie kost al niet zoveel meerquote:Op zondag 17 juni 2012 15:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee,komt ook niet denk ik. Alle DLC bij elkaar is met korting al meer dan 5000 points volgens mij,dan zou je spel aardig duur worden...
Niks mis mee. Tracks van Forza 3 waren wel goedquote:Op zondag 17 juni 2012 15:20 schreef Cliffy het volgende:
Vind het zo matig dat er maar 5 nieuwe circuits zijn ten opzichte van Forza 3
Ja maar de helft daarvan zat ook al in Forza 2 dus heb ik allemaal al tig uur gereden..quote:Op zondag 17 juni 2012 15:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niks mis mee. Tracks van Forza 3 waren wel goed
Ja dus?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:24 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ja maar de helft daarvan zat ook al in Forza 2 dus heb ik allemaal al tig uur gereden..
quote:Go ahead and sell me out
And I’ll lay your shit bare
See how I leave with every piece of you
Don’t underestimate the things that I will do
Baby, I have no story to be told
But I’ve heard one of you
And I’m gonna make your head burn
Listen to my story,quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:09 schreef Pixell het volgende:
[..]
Listen to my story,
You never heard this one before.
Every day i wake up with a feeling,
It hits me over and over again.
Then I sit on the toilet,
Take a good long shit.
And gone is the feeling,
Read how happy I am.
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:09 schreef Pixell het volgende:
[..]
Listen to my story,
You never heard this one before.
Every day i wake up with a feeling,
It hits me over and over again.
Then I sit on the toilet,
Take a good long shit.
And gone is the feeling,
Read how happy I am.
quote:Ernst Bobbie en de rest
Ernst Bobbie en de rest
Ernst Bobbie en de rest
Ernst Bobbie en de rest
Heb je aan vieze tantes huiswerk maken pianoles, blehhh
Of aan speelgoed dat steeds stuk gaat ook de pest?
Ooooowwwww, kijk dan naar
Ernst Bobbie en de rest
Ernst Bobbie en de rest
Ernst Bobbie en de rest
Ernst Bobbie en de... REST
Lameeeeeequote:
quote:De A van aap en B van bal
C van club en D van dal
E van eend en F van Fred
Dat zijn de eerste letters van 't alfabet
ABCDEFG
Zing dit liedje met mij mee
De letters gaan van A tot Z
De 26 letters van het alfabet
De H van hij en I van ik
J van jij en K van klik
L van lach en M van met
Dan heb je weer wat letters van 't alfabet
NOPQRST
De U de V, de W erbij
En na de X komt nog de Y
En tot slot de letter Z
Dan heb je alle letters van 't alfabet
ABCDEFG
De 26 letters van het alfa
De 26 letters van het alfa
quote:
quote:Dit is het eerste couplet
Ik heb een potje met vet
Al op de tafel gezet
Ik heb een potje, potje, potje, potje vet
Al op de tafel gezet
Dit is het tweede couplet
Ik heb een potje met vet
Al op de tafel gezet
Ik heb een potje, potje, potje, potje vet
Al op de tafel gezet
jwaidsquote:
Must be fake.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:14 schreef Kutstudent het volgende:
Freek die een post van mij liked.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sweet mother of tea.
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Barleduc is ook daadwerkelijk kraanwater. Spa waarschijnlijk ook.
quote:Het Spa water komt uit de bodem van de Hoge Venen, waarvan het bovenste gedeelte bestaat uit veengrond en heide. Veenmossen zorgen voor verzuring van deze laag en sluiten deze af van zuurstof en dus ook van bacteriën.
Wat een kulredenering.quote:
de term is anaerobe micro-organismequote:Op zondag 17 juni 2012 19:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat een kulredenering.Alsof er geen bacteriën zijn die zonder zuurstof kunnen leven.
![]()
klopt, maar die zijn uberhaupt al moeilijk te kweken.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zoals de bacterie waar je tetenus van krijgt. Lekker tetanuswater drinken hoor toe maar.
Ik neem aan dat Stef diegene is die de klappen geeftquote:
yupquote:Op zondag 17 juni 2012 20:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Stef diegene is die de klappen geeft
Story of their lifes?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:16 schreef Cliffy het volgende:
"De eerste twintig minuten speelde we best goed"
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:44 schreef Michhas het volgende:
Nederland moet gewoon een Stomaatje doen.
Na de rust dashboarden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee gij! Wacht gij maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihiquote:Op zondag 17 juni 2012 21:44 schreef Michhas het volgende:
Nederland moet gewoon een Stomaatje doen.
Na de rust dashboarden.
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:53 schreef badboynova het volgende:
Hadden we bijna een nieuwe nationale zondebok held
Nee juist nu begint het pas!quote:Op zondag 17 juni 2012 22:37 schreef Bozz187 het volgende:
Mooi zijn we nu weer klaar met het Voetbal gezeur
Dit dus. Maar goed, dit krijg je als je denkt dat je het wel ff flikt.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:50 schreef Michhas het volgende:
Mensen die dachten dat het na vorige week zaterdag 'nog kon'
Ik zei het na Denemarken alquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:51 schreef Michhas het volgende:
Inpakken, wegwezen en voor altijd vergeten.
Zet je Ajax bril eens af man, heb je van der Wiel uberhaupt zien spelen vandaag?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat wil je met zo'n pauper verdedigeng Willems, vlaar, Mathijssen en zelfs Heitinga speelde zware tyfus
4e.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit dus. Maar goed, dit krijg je als je denkt dat je het wel ff flikt.
Mooi toch, word je 2de van de wereld. Sta je bij het EK na 3 wedstrijd op 0 punten.
Lachen man
WK he simpelequote:
Ga er nou eens niet op in man. Het is toch al duidelijk? Die bril blijft ie toch op houdenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zet je Ajax bril eens af man, heb je van der Wiel uberhaupt zien spelen vandaag?Willems was echt veruit de betere van die 2, en zelfs hij was bagger.
Ja wat dan?quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:18 schreef Cliffy het volgende:
Stef ingehaald in de poule
Is niet zo moeilijk 2 poules verneukt. Anita had ons kampioen gemaakt 100%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |