Bij sommige merken zit je daar vrij vlot aan..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF 500 euro![]()
En gehad als in gekregen?
Yeps .. maar er is ongeveer al 50% weg en ik heb nog een zooi spul eruit gehaald die morgen mee gaat voor moeder en zussenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF 500 euro![]()
En gehad als in gekregen?
Mja, ze sturen altijd complete lijnen. Ik heb van de nieuwe foundation lijn alle kleuren gehad, dus de lichtste is voor mij en alle andere kunnen weg want dat is mijn kleur nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bij sommige merken zit je daar vrij vlot aan..
ik ookquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:52 schreef Sharana_LV het volgende:
HOEZO is het al bijna 11 uur .. ik moet nog zoveel doen
gevallen tijdens het sjouwenquote:Op zondag 17 juni 2012 00:01 schreef SummerBreeze het volgende:
Hoe de neuk krijg je een barst in je scherm?![]()
Geen garantie meer?quote:
2002 gekochtquote:Op zondag 17 juni 2012 00:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen garantie meer?
..alhoewel ik niet denk dat dit onder garantie valt trouwens ..
Ik zoek gewoon een computerscherm die een VGA ingang heeftquote:Op zondag 17 juni 2012 00:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat voor scherm zoek je precies Morgen-? Heb nog 2 schermen op zolder staan omdat ik 3 maanden geleden 2 nieuwe heb gekocht
Nicequote:Op zondag 17 juni 2012 09:28 schreef badboynova het volgende:
Whoeha verstop de kruimels aan het spelen in bed, VOER IN BED HELL YEA.
Vliegen de vlokken ook al door de lucht bij jouwquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 09:44 schreef wc-eend het volgende:
Mijn kinderen begonnen al om 05:00... daarna heb ik een tekening en iets voor in de auto op het raam gekregen, heb alleen geen auto... (zo'n driehoek met daarop liefste papa aan boord).. Hun begonnen met spelen en rond 06:00 ben ik mijn bed uitgejaagd omdat ze honger hadden en op mijn bed wilde spelen...
Maarja.. ze bedoelen het met liefde
quote:
Hij wilde je ook een fijne vaderdag wensen?????:|quote:Op zondag 17 juni 2012 09:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik werd wakker gebeld door mijn neef, toen ik doorhad dat het mijn telefoon was gelijk terug gebeld maar nu neemt hij niet meer op
quote:Op zondag 17 juni 2012 09:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hij wilde je ook een fijne vaderdag wensen?????:|
quote:Op zondag 17 juni 2012 09:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hij wilde je ook een fijne vaderdag wensen?????:|
quote:
Dat is soms zeker lekkerquote:Op zondag 17 juni 2012 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Potver wat is het soms lekker om oude nummers weer eens te horen, mijn oude playlist staat op shuffle en nou komt een of andere sash megamix weer langs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi effect
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
LOL.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moet echt mijn laptop schoonmakenElke keer denk ik ARGH WAAROM DIE VLEK IN DE FOTO! Maar dan zit het op mijn beeldscherm
Fallen! Kijk je uit je met je achillespees?quote:
gevalletje je bent niet goed snik!quote:
Mens goed dat je het zegt! Ik moest nog kijken waar m'n ouwe cd's zijn geblevebn!quote:Op zondag 17 juni 2012 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Potver wat is het soms lekker om oude nummers weer eens te horen, mijn oude playlist staat op shuffle en nou komt een of andere sash megamix weer langs
nou hup aan de slag danquote:Op zondag 17 juni 2012 11:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mens goed dat je het zegt! Ik moest nog kijken waar m'n ouwe cd's zijn geblevebn!
Ja maja hoe?quote:
Roepenquote:Op zondag 17 juni 2012 11:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maja hoe?
Ik heb geen idee waar ze zich kunnen bevinden.
Je bent zo een schatje he!quote:
Bij vogels werkt het ookquote:Op zondag 17 juni 2012 11:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het enige wat ik hier altijd kwijt ben zijn de katten en dan werkt het prima
Shar wat ben je wakker!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zag nergens staan dat je nuttige tips wou?
Gewoon rond 4 uur bellen, dan heeft hij ze roes wel uit geslapenquote:Op zondag 17 juni 2012 09:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
hij belt mij echt nooit en aangezien t slecht met mijn opa gaat was ik gelijk klaarwakker, vind het alleen lastig dat hij nu niet terug belt, dus ik ga er maar ff vanuit dat hij verkeerd gebeld heeft ofzo en dat er niets aan de hand is
Ik heb wel Medal of Honor (2010) op xbox360 te koop!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:38 schreef Morgen- het volgende:
Heeft iemand hier een computerscherm te koop?
Een vriendin van mij zou de mijne overnemen, ik stuur haar wel ff bericht, als zij hem niet meer wilt dan kun jij hem overnemenquote:Op zondag 17 juni 2012 11:38 schreef Morgen- het volgende:
Heeft iemand hier een computerscherm te koop?
Daar heb ik niet zoveel aan helaas, mijn xbox gaat de deur uit en mn pc scherm is doodquote:Op zondag 17 juni 2012 11:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb wel Medal of Honor (2010) op xbox360 te koop!
Dat zou echt heel lief zijnquote:Op zondag 17 juni 2012 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zou de mijne overnemen, ik stuur haar wel ff bericht, als zij hem niet meer wilt dan kun jij hem overnemen
Pas op dat je niet neergeschoten wordt dan!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zou de mijne overnemen, ik stuur haar wel ff bericht, als zij hem niet meer wilt dan kun jij hem overnemen
Zoek je een ctr of LCD scherm?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:42 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zoveel aan helaas, mijn xbox gaat de deur uit en mn pc scherm is dood
Wat een baasquote:Op zondag 17 juni 2012 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Katten
http://www.demelzasworld.com/hits-moonbow/
Ik zal eens kijken wat ik nog heb staan.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:45 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Het liefst een lcd want ctr past niet op mijn bureau maar elke is goed (als ctr vga heeft)
Jullie zijn echt zo aardigquote:Op zondag 17 juni 2012 11:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik nog heb staan.
Geen gestolen waar oke?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik nog heb staan.
En bedankt he, zal nog een keertje een baantje voor je achter het station regelen XDquote:
Ja, uiteraard lot!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fallen! Kijk je uit je met je achillespees?
Lekkerquote:Op zondag 17 juni 2012 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat is het onwijs mooi weer vandaag zegBlij dat we gaan bbqen
Kleinste? Het zijn 2 dezelfde, volgens mij 23inch. Moet wel ff kijken naar VGA ingang. (waarom wil je dat eigenlijk>?quote:Op zondag 17 juni 2012 08:04 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een computerscherm die een VGA ingang heefthoeveel wil je voor de kleinste?
Om mijn laptop met kapot scherm aan te sluiten hihiquote:Op zondag 17 juni 2012 13:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kleinste? Het zijn 2 dezelfde, volgens mij 23inch. Moet wel ff kijken naar VGA ingang. (waarom wil je dat eigenlijk>?
Whehehequote:Op zondag 17 juni 2012 14:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Lol haarbal en co zitten nu achter een lieveheersbeestje aan
Vanavond even kijkenquote:Op zondag 17 juni 2012 14:36 schreef AQuila360 het volgende:
http://tvblik.nl/debat-op-2/de-zorg-wordt-onbetaalbaar
tof debatje
Terecht dat er aan de noodklok getrokken wordt.. maar zelf voor de kosten opdraaien of familie die zorg laten leveren is niet te halen...quote:Op zondag 17 juni 2012 14:36 schreef AQuila360 het volgende:
http://tvblik.nl/debat-op-2/de-zorg-wordt-onbetaalbaar
tof debatje
Toch hoop ik wel dat iedereen meer zelf moet betalen er voor.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:43 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Terecht dat er aan de noodklok getrokken wordt.. maar zelf voor de kosten opdraaien of familie die zorg laten leveren is niet te halen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |