Vliegen de vlokken ook al door de lucht bij jouwquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 09:44 schreef wc-eend het volgende:
Mijn kinderen begonnen al om 05:00... daarna heb ik een tekening en iets voor in de auto op het raam gekregen, heb alleen geen auto... (zo'n driehoek met daarop liefste papa aan boord).. Hun begonnen met spelen en rond 06:00 ben ik mijn bed uitgejaagd omdat ze honger hadden en op mijn bed wilde spelen...
Maarja.. ze bedoelen het met liefde
quote:
Hij wilde je ook een fijne vaderdag wensen?????:|quote:Op zondag 17 juni 2012 09:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik werd wakker gebeld door mijn neef, toen ik doorhad dat het mijn telefoon was gelijk terug gebeld maar nu neemt hij niet meer op
quote:Op zondag 17 juni 2012 09:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hij wilde je ook een fijne vaderdag wensen?????:|
quote:Op zondag 17 juni 2012 09:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hij wilde je ook een fijne vaderdag wensen?????:|
quote:
Dat is soms zeker lekkerquote:Op zondag 17 juni 2012 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Potver wat is het soms lekker om oude nummers weer eens te horen, mijn oude playlist staat op shuffle en nou komt een of andere sash megamix weer langs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi effect
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |