SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Past nietquote:
Ze zit dan ook vast... Met alleen haar hoofd wel te verstaan. Ze probeerde de ontplofte stukjes hagelslag van de wanden van de magnetron te likken.quote:
nope. moest er om 6.30 uit vanmorgenquote:
Die is goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze zit dan ook vast... Met alleen haar hoofd wel te verstaan. Ze probeerde de ontplofte stukjes hagelslag van de wanden van de magnetron te likken.
Wait wut?quote:
quote:Het Nederlands elftal heeft vanmorgen weer eens een tripje gedaan, dit keer naar een weeshuis in de Oekraïne.
Het was hartverscheurend om al die treurige gezichten te zien zonder een sprankje hoop voor de toekomst, aldus de 6 jarige Dimitri popov....
quote:
Que?quote:aldus de 6 jarige Dimitri popov..
Die zelfde gezichten kunnen ze hier in Nederland ook gewoon zien.quote:
Huh wat? Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:47 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Pittig maar dat is niet het probleem, het speelt gewoon ontieglijk bagger
quote:
jawel, en zelfs in 1xquote:
liefquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Goed zo, je mag een sticker uitkiezen.
[ afbeelding ]
Voor laptop?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:45 schreef PierreTT het volgende:
Nou, het pluspunt is, ik heb weer internet en tv. Het nadeel is dat het draadloze internet zo traag als wat is
Draadloos internet, altijd -1.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:45 schreef PierreTT het volgende:
Nou, het pluspunt is, ik heb weer internet en tv. Het nadeel is dat het draadloze internet zo traag als wat is
Voor laptop, ipad en telefoons. Ook op mijn pc geprobeerd, maar de snelheid is echt om te huilen. Heb nu met homeplugs mijn pc aangesloten en dat gaat al een stuk beterquote:
Moet je ff kijken op welke channel je zit, misschien zit er iemand in de buurt die ook die channel gebruikt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:45 schreef PierreTT het volgende:
Ja, op je cell phonequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:03 schreef Rossdale het volgende:
wat nick zegt, even wifi analyser downloaden op je gsm
Gewoon op de laptop?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:03 schreef Rossdale het volgende:
wat nick zegt, even wifi analyser downloaden op je gsm
Als ie zo'n ubee modem heeft gekregen welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:29 schreef KneusTeun het volgende:
Dan heb je vast ziggo?
Daar is zoveel gebitch op de router/modem
Bij een maat van me is wifi echt op 30cm afstand al 1mbps down en 1,8 up :S
Serieus?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:29 schreef KneusTeun het volgende:
Dan heb je vast ziggo?
dat geklaag ook altijd van jouquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:35 schreef KneusTeun het volgende:
Ja die ubee. Is echt een ramp XD
Die monteur had hem al gezegd dat ie een keer een eigen router moest proberen.
Maar ook dat decoder kastje.... wat een ramp en die remote voelt aan alsof je hem kapot kan knijpen als je te hard drukt... en je moet wel hard drukken anders doet ie het niet.
Die oude meuk was beter.
Jij hebt het altijd over dat ziggo kut is, maar ik heb er letterlijk nog nooit last mee gehad, en we zitten hier met 6 man op dezelfde unit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:29 schreef KneusTeun het volgende:
Dan heb je vast ziggo?
Ik heb zelf gelukkig nooit ziggo gehad, maar veel mensen om mij heen wel. en ook wat vrienden die hier bij de helpdesk werkten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh ik heb ook ziggo, maar ook nooit problemen hier. Ja 1x en dat was mijn eigen schuld
Het kan ook totaal niet aan de gebruiker liggen heb ik het idee als kneus hier komt zeiken
is dat met vaseline, of gewoon met ouderwets spuug?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb zelf gelukkig nooit ziggo gehad, maar veel mensen om mij heen wel. en ook wat vrienden die hier bij de helpdesk werkten.
En ja het is niet altijd kut, ik raad het ook iedereen aan als ze gewoon simpel totaal pakket willen.
Maar als je bij die lui eenmaal de lul bent wordt je ook meteen in een gangbang genomen.
no lube at allquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
is dat met vaseline, of gewoon met ouderwets spuug?
Just like in the old timesquote:
Goh dat is wel bekend ja, de helpdesk is compleet bagger. Gelukkig zelf maar 1x last van gehadquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb zelf gelukkig nooit ziggo gehad, maar veel mensen om mij heen wel. en ook wat vrienden die hier bij de helpdesk werkten.
En ja het is niet altijd kut, ik raad het ook iedereen aan als ze gewoon simpel totaal pakket willen.
Maar als je bij die lui eenmaal de lul bent wordt je ook meteen in een gangbang genomen.
Mooi op tijd.quote:Bondscoach Bert van Marwijk gaat na twee verloren EK-duels wijzigingen aanbrengen bij Oranje. „We hebben twee keer verloren, dus ja, ik ga wel wat veranderen”, zegt Van Marwijk op de website van de KNVB.
Zou je zeggen dat het.... Tijd werd!?!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:59 schreef Tauchmeister het volgende:
N.a.v. die discussie eerder over horloges: na lang twijfelen is dit 'm geworden. Kan niet wachten
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:07 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zou je zeggen dat het.... Tijd werd!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Zou je zeggen dat het.... Tijd werd!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
[..]
Zou je zeggen dat het.... Tijd werd!?!Tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fucking hell zweden engeland is zwaar vet
Baas. Pieter en ik hebben dezelfde, ik met witte achtergrond alleen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:59 schreef Tauchmeister het volgende:
N.a.v. die discussie eerder over horloges: na lang twijfelen is dit 'm geworden. Kan niet wachten
[ afbeelding ]
Bij installatie gevraagd om die Cisco,maar ik vind die ook kut. Routen doet ie wel,maar draadloos is het echt niks. Ik hoor een 50Mbit te hebben, zelfs als ik ernaast sta met wifi is het 20Mbit max. Bekabeld haal ik net 35Mbit,opzich nog acceptabel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ie zo'n ubee modem heeft gekregen wel
Wss van two steps from hell. Die maken dat soort muziek.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Float like a butterfly, sting like a bee..
RUMBLE YOUNG MAN RUMBLE!
![]()
Waar is dat muziekje van?
Ah Epic Meal Time gebruikt dat ook elke aflevering volgens mijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wss van two steps from hell. Die maken dat soort muziek.
Ja klopt, die gebruiken deze volgens mij:quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ah Epic Meal Time gebruikt dat ook elke aflevering volgens mij
jammer dat het geen friet isquote:
quote:I see you, you're with him - he ain’t right but you don’t trip
You stand by, while he lies - then turn right 'round and forgive
I can’t take to see your face, with those tears run down your cheeks
But what can I do - I gotta stay true
'cause deep down I’m still a G
And I don’t wanna come between you and your man
Even though I know I treat you better than he can
Niet wetenquote:
Wanneer?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:54 schreef Nick-GizMo het volgende: