Zou je zeggen dat het.... Tijd werd!?!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:59 schreef Tauchmeister het volgende:
N.a.v. die discussie eerder over horloges: na lang twijfelen is dit 'm geworden. Kan niet wachten
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:07 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zou je zeggen dat het.... Tijd werd!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Zou je zeggen dat het.... Tijd werd!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
[..]
Zou je zeggen dat het.... Tijd werd!?!Tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fucking hell zweden engeland is zwaar vet
Baas. Pieter en ik hebben dezelfde, ik met witte achtergrond alleen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:59 schreef Tauchmeister het volgende:
N.a.v. die discussie eerder over horloges: na lang twijfelen is dit 'm geworden. Kan niet wachten
[ afbeelding ]
Bij installatie gevraagd om die Cisco,maar ik vind die ook kut. Routen doet ie wel,maar draadloos is het echt niks. Ik hoor een 50Mbit te hebben, zelfs als ik ernaast sta met wifi is het 20Mbit max. Bekabeld haal ik net 35Mbit,opzich nog acceptabel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ie zo'n ubee modem heeft gekregen wel
Wss van two steps from hell. Die maken dat soort muziek.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Float like a butterfly, sting like a bee..
RUMBLE YOUNG MAN RUMBLE!
![]()
Waar is dat muziekje van?
Ah Epic Meal Time gebruikt dat ook elke aflevering volgens mijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wss van two steps from hell. Die maken dat soort muziek.
Ja klopt, die gebruiken deze volgens mij:quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ah Epic Meal Time gebruikt dat ook elke aflevering volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |