Heb je ze nog een btje batta gegeven dan?quote:Op zondag 17 juni 2012 03:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Avond begon leuk maar eindigde klote met een vechtpartij
klappen gegeven voor hun gezicht ?quote:Op zondag 17 juni 2012 03:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
"Het leven in Weert is niet makkelijk. Overal in deze stad voel ik de pijn die mensen voelen en wat ik heb meegemaakt. "quote:Op zondag 17 juni 2012 03:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op zondag 17 juni 2012 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"Het leven in Weert is niet makkelijk. Overal in deze stad voel ik de pijn die mensen voelen en wat ik heb meegemaakt. "
quote:Op zondag 17 juni 2012 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"Het leven in Weert is niet makkelijk. Overal in deze stad voel ik de pijn die mensen voelen en wat ik heb meegemaakt. "
And the world rejoiced..quote:Op zondag 17 juni 2012 00:12 schreef Morgen- het volgende:
Oh en ik heb ook een xbox slim 250gb te koop
Mooi hequote:Op zondag 17 juni 2012 12:13 schreef Cliffy het volgende:
Neus eraf, halve ophanging gebroken en dan moet je nog 10 km terug rollen naar de pits
Geweldig, binnen een kwartiertje is het ook weer gefixed gewoonquote:
Heb ik ook nog gezien ja,rond 3 uur ben ik in slaap gevallen. Maar wel bizar,3 Audi's met problemen achter elkaarquote:Op zondag 17 juni 2012 12:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Geweldig, binnen een kwartiertje is het ook weer gefixed gewoon
Die onboardbeelden vannacht ook, 300kph door het pikkedonker, alleen een paar reflectorpaaltjes, ik zag de helft van die bochten niet eens aankomen![]()
Of die slapende engineers, gewoon met helm op alles tukkie doen op de pitsvloer
Ik ben eigenlijk heel verlegen als ik dingen moet zeggenquote:Op zondag 17 juni 2012 13:02 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ach een tijd terug zat je in de party en was je lang niet zo irritant
Waarom zeurde je dan constant toen BF3 net uit was?quote:Op zondag 17 juni 2012 13:04 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heel verlegen als ik dingen moet zeggen
Via de mic? Idkquote:Op zondag 17 juni 2012 13:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Waarom zeurde je dan constant toen BF3 net uit was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |