Dat het eigenlijk te vroeg was om te zeggen, maar dat je die plaat vaak gaat horen op een bepaald radiostation.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:18 schreef alors het volgende:
Ik kan Sjers nu niet quoten, maar wat heeft Annemiek dan gezegd over San Cisco?
Wel heel goed hoor, ik geloofde eigenlijk nooit dat het zo gingquote:
Ik ook!quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Zit nu vanaf 1030 al non stop in de trein... Kut NS
De bedoeling was van eindhoven naar delft en vervolgens van delft naar Groningen. Echter ben ik nooit in Delft aangekomenquote:
Ah, de NSquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De bedoeling was van eindhoven naar delft en vervolgens van delft naar Groningen. Echter ben ik nooit in Delft aangekomen
Nu net Assen uit. Ik ben er bijna!
Ach zo.n zolderkamerautist ben ik ook weer nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, de NSJe zit een trein voor me, die had ik kunnen halen als ik niet eerst naar de zuidkant van 't station moest. Maar goed ook, als FOK!kers in dezelfde trein is eng
Misschien ik welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach zo.n zolderkamerautist ben ik ook weer niet
Net als de WiFi in de treinquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:10 schreef CindieY het volgende:
En laten ze die mast eens fixen, bereik is bagger
Wolvenshirt en al?quote:
Nee hoor. Ik ben ook heul geen zolderkamerautist.quote:
Ja, irritant is datquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ook niet
Leuk dat altijd collega's op die momenten vragen proberen te stellen ook![]()
Mijn steeltje zat verkeerd
Die 'bosjongen'.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar ging dat nou over, met die wereldwijde belangstelling?
Oh, beetje eigengeilerij dus.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een overdreven gedoe over die 'bosjongen'. Leuk dat Nieuws op 3 dat 'onthuld'/ontdekt heeft, maar om daar nu de hele dag zo uitgebreid over bezig te blijven.
Awkward dus van San Ciscoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:17 schreef FZN05 het volgende:
Wat wordt de megahit?
Ik denk GBTTZ - Can't Stop My Feet
Die gast met dat kunstbeenquote:
kurkdroog hierquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:11 schreef CindieY het volgende:
Het lijkt wel alsof dat weer van de wedstrijd hierheen getrokken is. Allemensen, wat een regen
uit een pak of zelfgemaakt met warme melk en cacao ofzo? overigens is warme chocolademelk niet te hachelen, maar dat terzijde.quote:
Zelfgemaakt, duh.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
uit een pak of zelfgemaakt met warme melk en cacao ofzo? overigens is warme chocolademelk niet te hachelen, maar dat terzijde.
heb je ook de koe gemolken dan?quote:
wait, wut??quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
overigens is warme chocolademelk niet te hachelen, maar dat terzijde.
ok, ik presenteerde dat als een feit terwijl het een mening had moeten zijn. excuusquote:
Dat had ik kunnen doen, ja. Ik ken wel iemand die koeienboer isquote:
Volgens mij heb jij gewoon nog nooit goede warme choco gehad. Geen wonder ook, als je mensen durft te vragen of ze iets uit pak hebben opgewarmdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ok, ik presenteerde dat als een feit terwijl het een mening had moeten zijn. excuus
ik heb op veel manier warme choco gehad. van dat Blok (?) cacaopoeder, nesquick, uit verschillende pakken en ik houd er gewoon niet vanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon nog nooit goede warme choco gehad. Geen wonder ook, als je mensen durft te vragen of ze iets uit pak hebben opgewarmd
Nesquick is instant rommel. En voor de rest ligt 't ook aan de hoeveelheid cacao die je gebruikt, daar verprutsen veel mensen hun warme choco mee. Ik blijf erbij, je hebt nog nooit goede warme choco gehadquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb op veel manier warme choco gehad. van dat Blok (?) cacaopoeder, nesquick, uit verschillende pakken en ik houd er gewoon niet van
en ik blijf erbij dat ik het niet lekker vindquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nesquick is instant rommel. En voor de rest ligt 't ook aan de hoeveelheid cacao die je gebruikt, daar verprutsen veel mensen hun warme choco mee. Ik blijf erbij, je hebt nog nooit goede warme choco gehad
wehehe, Ekdom bij 538quote:
Ik luister ook geen 3FM.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
Wat rustig hier op de vrijdagavondIk luister trouwens:
[ afbeelding ]Leuk zo'n platenkast van je vader plunderen
ik heb iedereen weggepestquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ik doe momenteel hard m'n best om wakker te blijvenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
Werk, kan zo weg. Bij Stenders kom ik jullie hier wel weer stalkenquote:
quote:
Jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
dit was een prima EW
[..]je wilt nu hier vertroeteld worden?
quote:
liggen tukken popje? had je geen chocolademelk maar koffie moeten drinkenquote:
hilarische uitspraken van JOn Bakker. deze keer in slomostandquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:03 schreef SiIk het volgende:
Ik snap nooit wat dit nou helemaal is. Wat luister ik nou voor onzin
Dat lijkt me grappig!twitter:REygelshoven twitterde op vrijdag 15-06-2012 om 22:02:59En zo sta je ineens in t tankstation van waaruit 'Het geheime woord' word gespeeld #3FM #ekstraweekend @Domien reageer retweet
Oh. En nu is het stil?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hilarische uitspraken van JOn Bakker. deze keer in slomostand
Nee hoor, andere dingen gedaanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
liggen tukken popje? had je geen chocolademelk maar koffie moeten drinken
ja, iemand vergeet het juiste schuifje open te zettenquote:
dat kan toch helemaal niet CindieY!quote:
Lekker is datquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, iemand vergeet het juiste schuifje open te zetten
Videoregie was weer in slaap gevallen ja, net als vorige week...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, iemand vergeet het juiste schuifje open te zetten
de webcamkijkers/luisteraarsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Lekker is dat
Ligt dat nou alleen aan het online luisteren dan ofzo?
hij doet het weer?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Videoregie was weer in slaap gevallen ja, net als vorige week...
ik geef je 5minquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:11 schreef minthy het volgende:
Avond![]()
Kijken hoe lang ik zin heb om Stenders te luisteren of hoe lang het duurt voor ik weer afgeleid ben
Zijn er dan dingen die ze online niet mogen uitzenden ofzo? Meen me te herinneren dat je met serious request ook steeds reclame ofzo miste. Maar hier hoor ik meestal wel gewoon reclame.quote:
Daarom ook was. Het werkt inmiddels weer.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de webcamkijkers/luisteraars
[..]
hij doet het weer?
[..]
ik geef je 5min
Dat heeft met 101TV te maken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zijn er dan dingen die ze online niet mogen uitzenden ofzo? Meen me te herinneren dat je met serious request ook steeds reclame ofzo miste. Maar hier hoor ik meestal wel gewoon reclame.
Klopt, als 3FM ook op een TV-kanaal te zien is mogen ze daarop geen reclame uitzenden... want de adverteerders hebben alléén betaald voor radioreclame, niet voor TV-reclame. Op de videostream (die ook naar TV wordt doorgeprikt, is hetzelfde signaal) wordt de reclame dan dus weggedraaid.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zijn er dan dingen die ze online niet mogen uitzenden ofzo? Meen me te herinneren dat je met serious request ook steeds reclame ofzo miste. Maar hier hoor ik meestal wel gewoon reclame.
yup. reclame en nieuws mogen niet op 101tv en daarom is er dan backstage op de webcamstream en 101tvquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ah, nu begin ik het een beetje te snappen. Daarom hoor ik dus overdag wel gewoon reclame en nieuws, omdat er dan niet op tv uitgezonden wordt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, als 3FM ook op een TV-kanaal te zien is mogen ze daarop geen reclame uitzenden... want de adverteerders hebben alléén betaald voor radioreclame, niet voor TV-reclame. Op de videostream (die ook naar TV wordt doorgeprikt, is hetzelfde signaal) wordt de reclame dan dus weggedraaid.
Nee, Coen en Sander Show.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
ow, stomme vraag, maar is er morgen Timur Open Radio? en zondag?
bah. ik wil Timur en Ramon. *stampvoet*quote:
Gokje: volgend weekend weer. En anders zorg je maar dat je @Work kan luisteren de komende 2 weken, heb je iig Timurquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bah. ik wil Timur en Ramon. *stampvoet*
radio staat aan de andere kant van t kantoor en ik heb luisterwerk. helaas kippengaas dusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gokje: volgend weekend weer. En anders zorg je maar dat je @Work kan luisteren de komende 2 weken, heb je iig Timur
Och, op de paar keren dat ik op zaterdagmiddag werkte hadden we ook gewoon radio aanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
radio staat aan de andere kant van t kantoor en ik heb luisterwerk. helaas kippengaas dus
nja, maar er zit verschil tussen bellen en gesprekken luisteren.... en ik heb bewust de radio aan de andere kant van t kantoor gezet. was soms echt teveel afgeleid....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, op de paar keren dat ik op zaterdagmiddag werkte hadden we ook gewoon radio aan
Girlpowerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar er zit verschil tussen bellen en gesprekken luisteren.... en ik heb bewust de radio aan de andere kant van t kantoor gezet. was soms echt teveel afgeleid....
ik heb al moeite met 1 ding..... echte man ben ik! *start lachband*quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
GirlpowerGewoon 2 dingen tegelijk doen.
Woehoe!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
GirlpowerGewoon 2 dingen tegelijk doen.
quoteverneukert!quote:
Hoezo, ze verbetert toch alleen maar je typefouten?quote:
nou vooruit, omdat jij het bentquote:
nee, die schavuites paste mijn mening aan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hoezo, ze verbetert toch alleen maar je typefouten?
En ik mag het hier misschien niet hardop roepen, maar das echt geniaal om eens mee te maken!quote:
nee joh! nog een klein uurtjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:07 schreef CindieY het volgende:
Is 't al quiztijd?Kan me niet focussen op de uitzending.
Maar dit is niet Raffish, dus mag 't nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
ja, ik mag het zeggen! RAFFISH!
deze zangeres, Eva Simons, zat in Raffish![]()
ah, please? *puppy-eyes*quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar dit is niet Raffish, dus mag 't niet
wat ben je sexy als je streng bentquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Dat is mijn uitspraak en daar moet 't u mee doen
Was er inderdaad, geen idee waar je dat terug kan luisteren. Wellicht Hole eventjes aankijken?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:27 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik hoorde dat er bij RobRadio vanmiddag een live-Rijdende Rechter uitvoering was? Is die nog ergens terug te luisteren? Ik zie hem niet op 3fm.nl staan.
Thanks, zal morgen ff kijken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:32 schreef CindieY het volgende:
Je kunt wel hier http://www.powned.tv/programmas/robradio.html de uitzending terug luisteren. Moet je even in 't topic of op twitter kijken naar wanneer dat ongeveer was, ik geloof net even voor 3en, maar pin me daar niet op vast.
goed bezigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Had het niet verteld woensdag of vorige week
Oh gelukkig... Begon weer aan m'n geheugen te twijfelenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je gaat 't nu vertellen? Edit: te laatquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Link?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
net ff die Dolf in de Volkskrant foto gezien. ik snap de ophef en de associatie wel eerlijk gezegd.
hier staat wel een linkje naar de foto: http://www.geenstijl.nl/m(...)itz_vallen_in_h.htmlquote:
buiten de randstad is alles achterhoek.....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:51 schreef minthy het volgende:
Dalfsen ligt sinds wanneer in de Achterhoek?!
Zal nog wel meevallen gok ik, maar hier zit zo'n 100km tussenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
buiten de randstad is alles achterhoek.....
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
buiten de randstad is alles achterhoek.....![]()
quoteverneuker!quote:
nog net! Nachtquote:
Goldfish is tofquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:44 schreef Qunix het volgende:
GoldFish (outdoor)
Nooit van gehoord, maar gratis kaarten waarbij de 2e ticket niet benut was.
Was erg tof.
Swing Jazz met house en electro.
ik niet. vind het wel een lekker liedje. de dame zelf kan me minder bekoren.quote:
nja, het tijdstip is niet zo handigquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:11 schreef TheZapster het volgende:
Willem Roose met zijn zoetgevooisde stem![]()
Stenders gebruikt echt de hele KX-stal in de quiz tegenwoordig
Vrijdagavond --> stappen. Ik weet 't, niet iedereen vind dat leuk, maar genoeg mensen welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van 22 tot 23u zou voor mij nog wel een optie zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vrijdagavond --> stappen. Ik weet 't, niet iedereen vind dat leuk, maar genoeg mensen wel
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:17 schreef Qunix het volgende:
Goed gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
Das een uitdrukking/benaming, geen officiele naam voor Australie gok ik...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
zonde dat Men at Work met Down Under er niet bij zat...
Ach, Anastasia was ook al vergezocht, 't had er zo bij gepastquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Das een uitdrukking/benaming, geen officiele naam voor Australie gok ik...
Die vond ik idd erg flauwquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, Anastasia was ook al vergezocht, 't had er zo bij gepast
nee, maar Anastacia spel je ook niet als Anastasia dus die klopt technisch gezien ook niet helemaalquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Das een uitdrukking/benaming, geen officiele naam voor Australie gok ik...
Europa en Azië zijn gewoon twee aparte continenten hoor. Eurazië is een zogenaamd supercontinent, aldus Wikipedia.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, maar Anastacia spel je ook niet als Anastasia dus die klopt technisch gezien ook niet helemaalbovendien is Azië niet eens een continent, maar vormt samen met Europa Eurazië.
maar goed, dat is mierenneuken voor gevorderden
Joh, ga er even diep op in!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, maar Anastacia spel je ook niet als Anastasia dus die klopt technisch gezien ook niet helemaalbovendien is Azië niet eens een continent, maar vormt samen met Europa Eurazië.
maar goed, dat is mierenneuken voor gevorderden
ik qoute ff van de nl-wiki...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Europa en Azië zijn gewoon twee aparte continenten hoor. Eurazië is een zogenaamd supercontinent, aldus Wikipedia.
maar goed, tis maar een spelletje en iedereen zag de link welquote:We hebben op aarde gerangschikt van groot naar klein de volgende continenten: Eurazië (bestaande uit de werelddelen Azië en Europa), Afrika, Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Antarctica en Australië
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik qoute ff van de nl-wiki...
[..]
maar goed, tis maar een spelletje en iedereen zag de link wel
Zie het als Amerika, ook wel onderverdeeld in Noord-Amerika en Zuid-Amerika. Europa en Azië zijn twee aparte continenten.quote:Eurazië is de naam van de, op Afrika-Eurazië na, grootste landmassa op aarde en is een supercontinent dat de continenten Europa en Azië omvat. Gewoonlijk wordt het gebied ten westen van de Oeral tot Europa gerekend en het gebied ten oosten daarvan tot Azië. Eurazië wordt ook wel eens gerekend tot de grotere Afrikaans-Euraziatische landmassa.
Er zijn geen geofysische gronden om Eurazië op te delen in twee afzonderlijke continenten, zoals de meeste mensen gewoon zijn. De scheiding tussen de continenten Europa en Azië is historisch gegroeid en gaat terug op de oude Grieken. Onder Europa verstonden zij min of meer de huidige Balkan, en onder Azië het huidige klein-Azië. In het Romeinse wereldbeeld bestond de aarde uit drie complementaire continenten: Libië (waarmee Afrika aangeduid werd), Europa en Azië.
handig dat wiki zichzelf tegenspreektquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Zie het als Amerika, ook wel onderverdeeld in Noord-Amerika en Zuid-Amerika. Europa en Azië zijn twee aparte continenten.
Het is dan ook door figuren zoals jij en ik geschreven.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
handig dat wiki zichzelf tegenspreekthet hangt er maar vanaf wat de definitie is
yup. ik ben zelf ooit het artikele over Slipknot begonnen. niets meer van overquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is dan ook door figuren zoals jij en ik geschreven.
tis dat je het zo lief vraagtquote:
SPOILER: Vrijdag 16-06-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
nou zeg, ik had nog wel ee nfluitje van een cent in huis gehaald!quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:30 schreef hole1988 het volgende:
#9 is van Ekdom.SPOILER: Vrijdag 16-06-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik begrijp mezelf niet meerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik dus ook
En ik heb echt een pesthekel aan Train
Mag ik lekker zelf wetenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
Willen mensen wel eens ophouden metals ze iets leuk vinden?
Ohquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Liedjes/bandjes bedoel ik dusMeneer bijdehand
Sinds vanavond dus Goldfish voor mijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
NeuhGewoon durven uit te komen voor wat je leuk vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |