waarom zat iedereen op mij dan te kankerenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:38 schreef H-D het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon even terug schakelen ofzo?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:30 schreef kiwiko het volgende:
Zo heb ik ooit een discussie gehad met een medewerker wiens zoon ik rechts inhaalde............ toen ik zei "als ik hem rechts in kan halen met een 10 jaar oude Vito, dan heeft hij niks op de linkerbaan te zoeken"
toen was ze pas stil.
Meer op het feit dat je aangaf dat je dan aan het begin van de oprit even wacht/langzamer gaat om grotere afstand tussen jou en die langzame invoeger te makenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:26 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom zat iedereen op mij dan te kankerenIk kan er toch niets aan doen als een auto voor mij langzaam de oprit op rijdt
Dat afstand nemen heb ik ook wel eens gedaan, dat werkt over het algemeen bij het invoegen beter dan "gewoon terugschakelen" en dan gassen vanuit 50 (ja, je hebt ze erbij...) op een snelweg waar iedereen 120 rijdt...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:25 schreef H-D het volgende:
[..]
Meer op het feit dat je aangaf dat je dan aan het begin van de oprit even wacht/langzamer gaat om grotere afstand tussen jou en die langzame invoeger te makenje kunt er toch ook achter blijven en gewoon terugschakelen zodat je snel met snelheid in kan voegen. Denk ik.
Want die auto voor je lost dan op ineens, of moet je meteen 2 banen opschuiven zonder snelheid? Daar waar nog harder gereden wordt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:25 schreef H-D het volgende:
[..]
Meer op het feit dat je aangaf dat je dan aan het begin van de oprit even wacht/langzamer gaat om grotere afstand tussen jou en die langzame invoeger te makenje kunt er toch ook achter blijven en gewoon terugschakelen zodat je snel met snelheid in kan voegen. Denk ik.
Nope, metallic lichtgrijs, nogal hoog model, vrij nieuw denk ik. Maar jij had ook zo'n bokkenapparaat voor je dat links reed met 80?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:01 schreef Descendent het volgende:
...
Mwana: Was t een rooie Daihatsu van ongeveer na 2006 die zo achterlijk reed??
Ben m vandaag ook tegengekomen dan waarschijnlijk...
...
Laten we zeggen dat ie er een bijzondere manier van invoegen en van baan wisselen op nahield.....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nope, metallic lichtgrijs, nogal hoog model, vrij nieuw denk ik. Maar jij had ook zo'n bokkenapparaat voor je dat links reed met 80?
Dat soort mensenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:15 schreef Descendent het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ie er een bijzondere manier van invoegen en van baan wisselen op nahield.....en daarbij enigzins onnodig links reed met 100....
Oh ja; en toen ik uiteindelijk uit de file de snelweg opblies had ik ook twee van die gebakjes die m er rustig met 90-100 voorgooien wanneer ik er met 130-140 aan kom blazen.... Een Ford Ka met een #@$# wijf erin; en een Opel Combo met grijs mannetje erin....
Ieder ander persoon dan ikzelf is een irritatie op de wegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:41 schreef kurk_droog het volgende:
Irritaties op de weg:
VAG-rijders
Opels
Renaults
Peugeots
vertelquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
VAG is meer dan lease-Audi's en lease VW's
Ik denk dat die Bentley of Lamborghini rijder jou een stuk irritanter vind.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:41 schreef kurk_droog het volgende:
Irritaties op de weg:
VAG-rijders
Opels
Renaults
Peugeots
Als ik mijn Italiaanse kont laat zien? Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:52 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik denk dat die Bentley of Lamborghini rijder jou een stuk irritanter vind.
Ja die irritante muesli Skoda's en SEAT's.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
VAG is meer dan lease-Audi's en lease VW's
Waarom?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:41 schreef kurk_droog het volgende:
Irritaties op de weg:
VAG-rijders
Opels
Renaults
Peugeots
Ik hou al niet zo van het lelijke landschap in Nederland maar die auto's helpen ook niet echt mee. Verschrikkelijl lelijk en dan rijden er ook echt 10 dezelfde modellen achter elkaar in NLquote:
En dan het liefst ook in de kleur metallic grijs natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik hou al niet zo van het lelijke landschap in Nederland maar die auto's helpen ook niet echt mee. Verschrikkelijl lelijk en dan rijden er ook echt 10 dezelfde modellen achter elkaar in NL
Ik rij nu al 2 jaar in een Fiat Grande Punto uit 2007 in deze Oranje kleur.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ben wel benieuwd wat jij rijdt dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |