abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112924445
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_112924505
zo, ik heb er net nog een lesje 15 uitgegooid van Evy. Dat ging niet zo soepel :X Maar, heb 'm wel netjes uitgelopen *D volgende keer beter :Y

Zo maar ff wat te eten pakken.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112924537
Ik snap waarom je het zei knaagbeest, denk alleen dat V1z iets te snel tot conclusies overging.....

Maar idd, voor een 15 jarige kan je je heel goed verwoorden!

En idd, rook jij V1z?!?! :o
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_112924603
Knaagbeest, dit topic kan reuze handig zijn voor jouw doel. Gewoon meeposten en negeren wat je niet aanstaat.
Wie denkt dat knaagbeest een trol is zou er beter aan doen daarover niet te zeuren maar ook gewoon te negeren.

Ja?Ja?Spreken we dat zo af.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_112924626
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:05 schreef Novem het volgende:
Ik snap waarom je het zei knaagbeest, denk alleen dat V1z iets te snel tot conclusies overging.....

Maar idd, voor een 15 jarige kan je je heel goed verwoorden!

En idd, rook jij V1z?!?! :o
Lol, wat grappig dat dat zo'n verrassing is!
pi_112924675
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:04 schreef _aurum_ het volgende:
zo, ik heb er net nog een lesje 15 uitgegooid van Evy. Dat ging niet zo soepel :X Maar, heb 'm wel netjes uitgelopen *D volgende keer beter :Y

Zo maar ff wat te eten pakken.
Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan. Ik weet niet waarom ik eruit ben gegooid. Ik weet niet wat die Vaiz zo boos heeft gemaakt. Maar aangezien mensen zich nu nogal vijandig tegen mij gaan opstellen en me zelfs een topic uit gooien, trek ik me maar terug uit het topic. Bedankt voor alle tips, ik hoop dat ze helpen.
pi_112924681
Ik was het ook vergeten dat viz rookte, vraag me af of ik het ooit geweten heb? Past niet bij je gezonde lifestyle, vizzermans!
pi_112924701
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:08 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan. Ik weet niet waarom ik eruit ben gegooid. Ik weet niet wat die Vaiz zo boos heeft gemaakt. Maar aangezien mensen zich nu nogal vijandig tegen mij gaan opstellen en me zelfs een topic uit gooien, trek ik me maar terug uit het topic. Bedankt voor alle tips, ik hoop dat ze helpen.
:D niemand kan je uit een topic gooien heur :)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:09:05 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112924708
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:06 schreef sigme het volgende:
Knaagbeest, dit topic kan reuze handig zijn voor jouw doel. Gewoon meeposten en negeren wat je niet aanstaat.
Wie denkt dat knaagbeest een trol is zou er beter aan doen daarover niet te zeuren maar ook gewoon te negeren.

Ja?Ja?Spreken we dat zo af.
Zennnn :Y)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_112924729
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:06 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Lol, wat grappig dat dat zo'n verrassing is!
Ja! :D

Ik had denk ik het waanidee dat iedereen hier als supergezonde health freaks door het leven ging :')

Mja, verbaast me gewoon icm gezond eten en veel sporten enzo! :D
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:10:16 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112924779
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:08 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D niemand kan je uit een topic gooien heur :)
Datte, de vorige was gewoon vol :7 wellicht veroorzaakte dat de verwarring? :+
pi_112924784
Ik doe ff een lijstje:
O: hard bruin broodje met schinken
T: bretzel met boter, koffie verkeerd
L: witte rijst met vega curry in een soort pindasaus. Ik denk vega > groenten! Maar dat viel nogal tegen...
T: rijstpudding met kokos en mango, koffie verkeerd
D: vast niet iets gezonds :')
S: dansen *O*

Moeilijk om gezond te eten als je alles "uit" moet kopen. Ach, volgende week zijn er in het zonnige zuiden vast genoeg gezonde groentjes en zulks! Morgen ga ik ook nog een keer hardlopen denk ik... of zondag ochtend voor we vliegen...
pi_112924821
Ook al kun je niemand uit een topic gooien, dan is het wel de rest van mijn laatste post. Maar zoals ik al zei, ik weet niet wat die Vaiz dwarszit.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:11:33 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112924831
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:09 schreef Novem het volgende:

[..]

Ja! :D

Ik had denk ik het waanidee dat iedereen hier als supergezonde health freaks door het leven ging :')

Mja, verbaast me gewoon icm gezond eten en veel sporten enzo! :D
*laat hypothetische snack uit mond vallen met schaapachtige blik*

Al gaat het de laatste tijd wel goe :7
pi_112924858
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef Knaagbeest het volgende:
Ook al kun je niemand uit een topic gooien, dan is het wel dat er een slotje op kwam omdat ik postte en de rest van mijn laatste post. Maar zoals ik al zei, ik weet niet wat die Vaiz dwarszit.
Slotje komt automatisch na een x aantal posts :P vandaar dat we ook al zoveel slank topics hebben. Wat is je moerstaal eigenlijk? * Perruche nieuwsgierig aagje is
pi_112924878
Hey knaagie :P je bent er niet uitgegooid hoor! Het topic was gewoon vol :P

Anyway, je lunch zag er goed uit. Als je dan ook bij je ontbijt opbouwt naar 2 stuks brood, of bijvoorbeeld een flinke kom havermout of brinta, zit je al goed.
Dan nog een net avondeten en 2 of 3 keer per week trainen en je gaat zeker afvallen.
pi_112924978
Novem, bedankt voor de tip.
  Vis een optie? vrijdag 15 juni 2012 @ 13:14:58 #18
70532 loveli
N
pi_112924982
Vaiz, je rookt toch niet waar de katten bij zijn?
crap in = crap out
pi_112925012
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef Knaagbeest het volgende:
Ook al kun je niemand uit een topic gooien, dan is het wel de rest van mijn laatste post. Maar zoals ik al zei, ik weet niet wat die Vaiz dwarszit.
Joh, Vizor begreep gewoon iets verkeerd. Vergeten vergeven.
Gewoon blijven hangen hier, met jouw eetgewoonten is dat beter voor jou en leuk voor ons.

Waarom ontbijt je eigenlijk niet?
pi_112925016
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:14 schreef loveli het volgende:
Nope, die kiezen er niet voor.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112925054
quote:
_O-
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:16:36 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112925060
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nope, die kiezen er niet voor.
Ik wil een picca van poezel 2! *O* Beetlejuice toch? :D
pi_112925153
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*laat hypothetische snack uit mond vallen met schaapachtige blik*

Al gaat het de laatste tijd wel goe :7
Ik zie het gewoon voor me :D

Gaat er al wat van af?
pi_112925182
Na deze post ga ik weer gewoon on topic posten, dus maak je maar geen zorgen. Maar sorry voor mijn overgevoeligheid, ik kan er gewoon slecht tegen als mensen mij onterecht niet geloven, er een probleem van maken dat we thuis niet Nederlands zijn en zeggen dat ik het verdien om geslagen te worden (!). En ik snap ook niet wat hij zo verkeerd heeft begrepen.

On topic:

Ik wilde al een sportschool bezoeken, ja (5 uur per week) en naast cardio vooral veel krachttraining, dat lijkt me wel wat. Alleen laten ze me niet bij alle sportscholen binnen, omdat ik nog zo jong ben.
pi_112925260
quote:
:D

Ik ga ff naar kantoor om wat zaken in te leveren. Fijne middag nog slankies :W
pi_112925266
Ik ontbijt trouwens niet, omdat ik dat gewoon niet gewend ben en omdat ik geen zin heb om vroeger op te staan in de ochtend :P
pi_112925270
Is er een poezel twee?? Pics!!
Zo nog ff mail doen en dan weekend *O*
Vanavond bestellen bij de Thai :9
Be someone that makes you happy
pi_112925285
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:21 schreef An24 het volgende:

[..]

:W
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:22:06 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112925301
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:18 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik zie het gewoon voor me :D

Gaat er al wat van af?
Eerste week een boel (-2!), toen kwam er weer wat bij en nu moet ik het weer zien :+ Voel me nog wel dikkig maar goed, niks nieuws onder de zon :+
pi_112925326
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:21 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik ontbijt trouwens niet, omdat ik dat gewoon niet gewend ben en omdat ik geen zin heb om vroeger op te staan in de ochtend :P
Als je wil afvallen is ontbijten heel belangrijk. Probeer te beginnen met wat yoghurt bijvoorbeeld. Dan wordt je stofwisseling in elk geval wakker en kan de motor gaan lopen!
pi_112925329
Nallie, neem ook iets voor mij mee :) Oh nee, nu ga ik weer de fout in :(
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:24:13 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112925376
Knaag: bij mijn sportschool hebben ze ook groepslesjes (Zumba in dit geval) speciaal voor jongere mademoiselles :Y Misschien ook leuk. Of sportverenigingen voor jongeren of iets dergelijks?
pi_112925443
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:21 schreef An24 het volgende:

[..]

:W
pi_112925444
Nee, Maria. Ik zoek gewoon een sportschool waar ik wel gewoon krachttraining mag doen.
  Vis een optie? vrijdag 15 juni 2012 @ 13:26:18 #35
70532 loveli
N
pi_112925458
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:22 schreef Knaagbeest het volgende:
Nallie, neem ook iets voor mij mee :) Oh nee, nu ga ik weer de fout in :(
Wat is er fout aan de thai? Geen frituur, zit groente in, vlees/vis, wat heb je nog meer nodig.
crap in = crap out
pi_112925471
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:21 schreef Knaagbeest het volgende:
Ontbijt is de basis van de dag. Het hoeft niet veel tijd te kosten, heb je niet ergens 5 minuten om een bak brinta of muesli of kwark naar binnen te lepelen? Als het echt haastje-repje moet kan je iets eten dat je de avond tevoren klaarmaakt.
pi_112925510
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:19 schreef Knaagbeest het volgende:
Na deze post ga ik weer gewoon on topic posten, dus maak je maar geen zorgen. Maar sorry voor mijn overgevoeligheid, ik kan er gewoon slecht tegen als mensen mij onterecht niet geloven, er een probleem van maken dat we thuis niet Nederlands zijn en zeggen dat ik het verdien om geslagen te worden (!). En ik snap ook niet wat hij zo verkeerd heeft begrepen.

On topic:

Ik wilde al een sportschool bezoeken, ja (5 uur per week) en naast cardio vooral veel krachttraining, dat lijkt me wel wat. Alleen laten ze me niet bij alle sportscholen binnen, omdat ik nog zo jong ben.
Het is niet goed voor een kind om superveel en zware krachtraining te doen, je gewrichten en pezen zijn nog niet volgroeid en krachttraining kan schade aanrichten.
Zou het zeker proberen te beperken tot 1 of 2 uurtjes per week en de rest aanvullen met cardio, groepslessen en vechtsport.
  Vis een optie? vrijdag 15 juni 2012 @ 13:27:13 #38
70532 loveli
N
pi_112925513
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:25 schreef Knaagbeest het volgende:
Nee, Maria. Ik zoek gewoon een sportschool waar ik wel gewoon krachttraining mag doen.
Waarom mag je geen krachttraining doen? Zit daar een (verstandige) reden achter?
crap in = crap out
pi_112925549
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat is er fout aan de thai? Geen frituur, zit groente in, vlees/vis, wat heb je nog meer nodig.
:Y en t is iets wat ik zelf nooit zo lekker kan klaarmaken als zij ;)
pi_112925698
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarom mag je geen krachttraining doen? Zit daar een (verstandige) reden achter?
Lees de post boven jouw post. :)
  Vis een optie? vrijdag 15 juni 2012 @ 13:34:18 #41
70532 loveli
N
pi_112925841
Ja, ik reageer niet zo snel. Maar waarom zou je krachttraining willen gaan doen als het niet goed voor je is?
crap in = crap out
pi_112925861
Knaagbeest, doe gewoon een leuke groepssport ofzo joh. Ben jij eigenlijk een jongen of een meisje? Toen ik 15 was [*oma vertelt :') ] ging ik gewoon elke dag naar school fietsen en gymmen en paardrijden en in de bossen en met de hond enzo.
pi_112925901
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:34 schreef loveli het volgende:
Ja, ik reageer niet zo snel. Maar waarom zou je krachttraining willen gaan doen als het niet goed voor je is?
Om esthetische redenen.
pi_112925952
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:34 schreef Perruche het volgende:
Knaagbeest, doe gewoon een leuke groepssport ofzo joh. Ben jij eigenlijk een jongen of een meisje? Toen ik 15 was [*oma vertelt :') ] ging ik gewoon elke dag naar school fietsen en gymmen en paardrijden en in de bossen en met de hond enzo.
Ik ben een meisje.
pi_112925976
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:35 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Om esthetische redenen.
Doe dat dan maar als je 18 bent, en leer nu een fatsoenlijk eetpatroon aan. Daar heb je ook esthetisch meer aan, ervan uitgaande dat je ouder wordt dan 20.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:36:51 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112925985
Bwaah het is gewoon al tien jaar geleden dat ik 15 was :')

En Knaag, dan niet he :+
pi_112926053
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:36 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Ik ben een meisje.
Echt?? Ha, dat had ik nou nooit gedacht. Wel een stoer meisje dan?
pi_112926105
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Eerste week een boel (-2!), toen kwam er weer wat bij en nu moet ik het weer zien :+ Voel me nog wel dikkig maar goed, niks nieuws onder de zon :+
Irritant is dat als je zo weinig resultaat ziet! Maar het gaat zeker goed komen, je eet heel netjes de laatste tijd, dus geen reden waarom niet :)
pi_112926136
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Doe dat dan maar als je 18 bent, en leer nu een fatsoenlijk eetpatroon aan. Daar heb je ook esthetisch meer aan, ervan uitgaande dat je ouder wordt dan 20.
Kijk, ik weet dat mijn eetpatroon verre van goed is, maar nog niet zo slecht dat ik misschien niet ouder word dan 20. :D
pi_112926170
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:38 schreef Perruche het volgende:

[..]

Echt?? Ha, dat had ik nou nooit gedacht. Wel een stoer meisje dan?
Haha, hoezo een stoer meisje?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:41:38 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112926211
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:39 schreef Novem het volgende:

[..]

Irritant is dat als je zo weinig resultaat ziet! Maar het gaat zeker goed komen, je eet heel netjes de laatste tijd, dus geen reden waarom niet :)
O+ thanks!

Ja snacks zijn best wel heel minimaal de laatste tijd en cola heb ik de afgelopen 3 weken helemaal niet op. Veelal ook netjes gekookt en overdag gaat het ook best prima (ben alleen soms bang dat ik toch teveel eet voor mijn verbranding ofzo. Heb op werkdagen vaak veel trek). Sporten gaat ook weer wat beter!
pi_112926269
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:40 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Haha, hoezo een stoer meisje?
Met je kickboksen en je krachttraining!
pi_112926295
Trouwens willen jullie wel even hoera-en voor mijn 34 minuten op de 5.6 km :D tijdens mijn eerste wedstrijd ooit!
pi_112926329
Knaagbeest, je vind een gespierd lichaam belangrijker dan een gezond lichaam?
Je kan wel hardcore aan die gewichten gaan hangen, maar als je er slecht door gaat groeien, of als je permanente last krijgt van je gewrichten heb je er niets aan.

Sowieso kan je van oefeningen thuis, zonder extra gewichten, ook een stuk strakker worden. Bijv. push-ups, lunges en squats en core oefeningen. Doe dat 2 of 3 keer per week, naast je andere sporten.
Sowieso krijg je van bijv. kickbokstrainingen echt wel spieren.
pi_112926361
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:43 schreef Perruche het volgende:
Trouwens willen jullie wel even hoera-en voor mijn 34 minuten op de 5.6 km :D tijdens mijn eerste wedstrijd ooit!
Hoeraaaaa!! *O* Top-tijdje hoor ^O^
pi_112926437
quote:
Netjes Perr! *O* Hoe vond je het?
pi_112926492
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:46 schreef Nallie het volgende:

[..]

Netjes Perr! *O* Hoe vond je het?
Supercool :P nu wil ik in amsterdam ook een keer meedoen!
pi_112926531
8k in oktober? B-)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:49:23 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112926575
quote:
HOERA!

+ juichend Stitch-icon :7
pi_112926606
Thanks all, nu voel ik me een stuk beter :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:48 schreef Novem het volgende:
8k in oktober? B-)
ja hoor!
pi_112926618
Netjes hoor, Perr! Werd je extra fanatiek door de wedstrijd?
  Vis een optie? vrijdag 15 juni 2012 @ 13:50:50 #62
70532 loveli
N
pi_112926632
hoera!
crap in = crap out
pi_112926676
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:44 schreef Novem het volgende:
Knaagbeest, je vind een gespierd lichaam belangrijker dan een gezond lichaam?
Je kan wel hardcore aan die gewichten gaan hangen, maar als je er slecht door gaat groeien, of als je permanente last krijgt van je gewrichten heb je er niets aan.

Sowieso kan je van oefeningen thuis, zonder extra gewichten, ook een stuk strakker worden. Bijv. push-ups, lunges en squats en core oefeningen. Doe dat 2 of 3 keer per week, naast je andere sporten.
Sowieso krijg je van bijv. kickbokstrainingen echt wel spieren.
Ja, maar ik vind die lichamen die ze vaak bij topics over atletische vrouwen posten mooi.
pi_112926711
Heel netjes, Perr!
pi_112926718
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:50 schreef the85mc het volgende:
Netjes hoor, Perr! Werd je extra fanatiek door de wedstrijd?
Nee niet echt, het ging gewoon sowieso wel lekker, denk door het trainen. Alleen het "zigzaggen" was wel heel vermoeiend! Had wat pijntjes in m'n kuit toen ik ging slapen maar da's ook over. En er was voeral muziek en juichende mensen, dat vond ik wel top!
  Vis een optie? vrijdag 15 juni 2012 @ 13:52:56 #66
70532 loveli
N
pi_112926725
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:51 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind die lichamen die ze vaak bij topics over atletische vrouwen posten mooi.
Die krijg je door netjes te eten.
crap in = crap out
pi_112926747
Jillian's 30 day shred misschien wel wat voor Knaagbeest?
pi_112926850
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:53 schreef Nallie het volgende:
Jillian's 30 day shred misschien wel wat voor Knaagbeest?
Wat is dat?
pi_112926869
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Die krijg je door netjes te eten.
En ook van hele zware krachttraining.
pi_112926919
*zucht

Abs are made in the kitchen. Je kan trainen wat je wil, maar als je voeding ruk is groeien je spieren niet.
Het is echt 80% voeding. 20% training.

Maar goed, je wil het niet horen merk ik al.
pi_112926940
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:56 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Wat is dat?
Moet je ff googlen. Is een workout die je thuis kan doen. Denk dat Jillian Michaels wel een figuur heeft wat jij bedoelt.
  Vis een optie? vrijdag 15 juni 2012 @ 13:58:53 #72
70532 loveli
N
pi_112926956
quote:

[..]

Jij bent 15, ik 35. Jij hebt een slecht eetparoon en naar eigen zeggen overgewicht, ik heb een gespierd slank lijf. Verkregen zonder echte krachtraining, met een goed voedingspatroon.
crap in = crap out
pi_112927001
quote:

[..]

Niet alleen. Ik ben redelijk gespierd al zeg ik het zelf, maar mn spieren zijn lang niet overal duidelijk zichtbaar. Pas bij eem laag vetpercentage ga je ze zien. En dat krijg je door lange tijd echt netjes te eten.
pi_112927064
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

kijk ook naar de centimers, dus hoe zit je broek enzo :)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:02:00 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112927068
quote:

[..]

Klopt, maar je ziet er niets van onder je speklaag als je je eetpatroon niet aanpast.
Niet meer actief op Fok!
pi_112927080
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:57 schreef Novem het volgende:
*zucht

Abs are made in the kitchen. Je kan trainen wat je wil, maar als je voeding ruk is groeien je spieren niet.
Het is echt 80% voeding. 20% training.

Maar goed, je wil het niet horen merk ik al.
Ik ben het wel met je eens. Je kunt dag en nacht aan krachttraining doen, maar als je ongezond eet maakt het weinig verschil. Alleen om een atletisch lichaam te krijgen heb ik ook zware krachttraining nodig.
pi_112927081
Ik ben tamelijk nogal behoorlijk sterk, blijkt bij krachtsport, maar daar heb ik geen athletisch figuur van hoor. Vermoedelijk zit dat atlethische figuur ergens onder mijn romige buitenlaag verstopt.

Kom, ik ga maar eens een rondje sportschool doen. Later!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:02:37 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112927093
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:01 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

kijk ook naar de centimers, dus hoe zit je broek enzo :)
Broek hetzelfde, harhar. Ik ga van het weekend weer even meten! :Y
pi_112927116
quote:
w/ *O* w/
pi_112927130
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:02 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens. Je kunt dag en nacht aan krachttraining doen, maar als je ongezond eet maakt het weinig verschil. Alleen om een atletisch lichaam te krijgen heb ik ook zware krachttraining nodig.
Om een gezond athletisch volwassen lichaam te krijgen heb jij nu een paar jaar om een goed eetpatroon te leren, conditie te trainen, lenig en soepel te worden. En dat van dat krachttrainen kan je toevoegen als je lijf het eraan toe heeft. Nu dus nog niet.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:03:42 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112927132
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:02 schreef sigme het volgende:
Ik ben tamelijk nogal behoorlijk sterk, blijkt bij krachtsport, maar daar heb ik geen athletisch figuur van hoor. Vermoedelijk zit dat atlethische figuur ergens onder mijn romige buitenlaag verstopt.

Kom, ik ga maar eens een rondje sportschool doen. Later!
Romig :D

Klinkt aangenaam, zo ga ik mijn speklaag voortaan ook noemen :7 Al gok ik dat jij niet zo heel veel room hebt zeg maar :+
pi_112927155
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij bent 15, ik 35. Jij hebt een slecht eetparoon en naar eigen zeggen overgewicht, ik heb een gespierd slank lijf. Verkregen zonder echte krachtraining, met een goed voedingspatroon.
:') Ik heb al een keer duidelijk gemaakt dat ik geen overgewicht heb en dat ik niet eens een beetje mollig ben, omdat ik een gunstige stofwisseling en vetverdeling heb en waarschijnlijk ook door mijn leeftijd. Mijn probleem is dat ook al ben je niet eens een beetje te dik, ongezond eten is en blijft gewoon slecht voor je. En Viking, ik heb ook al gezegd dat ik geen vetrollen heb en/of een flinke speklaag.
pi_112927158
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Klinkt aangenaam, zo ga ik mijn speklaag voortaan ook noemen :7 Al gok ik dat jij niet zo heel veel room hebt zeg maar :+
Ik ben niet zo verrukkelijk romig als jij, daar heb ik helaas het figuur niet voor.
pi_112927183
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Sigme is slagroom, wij zijn double cream, zoiets?
pi_112927193
*O* *O* voor Perr!! *O* *O*
Goed gedaan! :D

Ik ga over 2 weken een estafette lopen in Lisse. 5.1 km. Hoop het te doen in een half uurtje. Ben benieuwd of het me gaat lukken. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112927201
Eerder clotted cream :')
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:05:38 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112927203
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben niet zo verrukkelijk romig als jij, daar heb ik helaas het figuur niet voor.
Helaas? _O- Hihi.

Topicpoëzie, 'verrukkelijk romig' O+ *mooi
pi_112927205
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:04 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

:') Ik heb al een keer duidelijk gemaakt dat ik geen overgewicht heb en dat ik niet eens een beetje mollig ben, omdat ik een gunstige stofwisseling en vetverdeling heb en waarschijnlijk ook door mijn leeftijd. Mijn probleem is dat ook al ben je niet eens een beetje te dik, ongezond eten is en blijft gewoon slecht voor je.
Je bent in de groei. Je bent de eerste niet die denkt dat jij blijkbaar een uitzondering bent die alles kan eten. 99% van die uitzonderingen worden dik zodra ze uit de groei zijn en met hun aangeleerde eetpatroon zitten opgescheept.
pi_112927230
Oh ja. Sportschool. Even omkleden.
pi_112927231
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Je bent in de groei. Je bent de eerste niet die denkt dat jij blijkbaar een uitzondering bent die alles kan eten. 99% van die uitzonderingen worden dik zodra ze uit de groei zijn en met hun aangeleerde eetpatroon zitten opgescheept.
U riep?

vrijdag 15 juni 2012 @ 14:06:33 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112927243
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:05 schreef Novem het volgende:
Eerder clotted cream :')
"Ik smaak lekker bij scones" O+ :Y)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:06:49 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112927254
Had ik al gepost dat ik ook ben begonnen met krachttraining gisteren? :D Plan is om 2 keer per week na het werk te gaan, naast 3 keer hardlopen. Full body work-out :Y.

Jullie lachen vast als jullie m'n gewichten horen _O-.

Echt een mooie sportschool trouwens: trainingsschema staat op een sleutel en die stop je in ieder toestel. Dat toestel houdt keurig bij hoeveel je hebt gedaan en geeft na afloop ook aan wat het volgende toestel is _O_. Wat modern, ik was helemaal onder de indruk :').
Niet meer actief op Fok!
pi_112927281
Geen losse gewichten, Vik?
pi_112927324
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel, maar ik wilde even duidelijk maken dat ik geen hulp zoek omdat ik te dik ben, want dat ben ik dus niet. Ik zoek hulp, omdat ook al ben je zo dun als een sprietje, ongezond eten is gewoon slecht voor je. En niet sporten ook. En niet ontbijten ook. En alles wat ik zo ongeveer fout doe ook.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:09:18 #95
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112927366
Sigme heeft een prachtig lichaam O+

Perruche: *O* supernetjes meid, echt goed!

Vik, wat knap dat je aan krachttraining bent begonnen en als je net zo fanatiek wordt als met hardlopen dan ben je volgend jaar: MIss Bodybuiliding 2013 :Y
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_112927451
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:04 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

:') Ik heb al een keer duidelijk gemaakt dat ik geen overgewicht heb en dat ik niet eens een beetje mollig ben, omdat ik een gunstige stofwisseling en vetverdeling heb en waarschijnlijk ook door mijn leeftijd. Mijn probleem is dat ook al ben je niet eens een beetje te dik, ongezond eten is en blijft gewoon slecht voor je. En Viking, ik heb ook al gezegd dat ik geen vetrollen heb en/of een flinke speklaag.
Trolololol. 40 mensen zeggen: als je je spieren niet ziet, dan zit er vet over heen. Maar gewoon negeren hoor!
Dat vet krijg je alleen weg door netjes te eten, vet verdwijnt niet door KT..
pi_112927458
En wat ik nog niet heb gezegd in dit topic en ook niet in het vorige topic:

Ik eet vaak als ik me verveel, niet omdat ik dan honger heb.
pi_112927459
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:08 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel, maar ik wilde even duidelijk maken dat ik geen hulp zoek omdat ik te dik ben, want dat ben ik dus niet. Ik zoek hulp, omdat ook al ben je zo dun als een sprietje, ongezond eten is gewoon slecht voor je. En niet sporten ook. En niet ontbijten ook. En alles wat ik zo ongeveer fout doe ook.
Ok.
Dus wat is je plan voor komende week? Welk punt ga je aanpassen / aanpakken?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:12:29 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112927483
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:07 schreef Novem het volgende:
Geen losse gewichten, Vik?
Nee, op dit moment nog even niet. Small steps ;). Ik zou me een beetje raar voelen als ik met losse gewichten aan de slag ga, denk ik :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_112927506
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:11 schreef Knaagbeest het volgende:
En wat ik nog niet heb gezegd in dit topic en ook niet in het vorige topic:

Ik eet vaak als ik me verveel, niet omdat ik dan honger heb.
Ga roken ;).
Betere tip: ga haken of punniken of kruiswoordpuzzelen.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:13:24 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112927524
Knaag, je hebt nu al heel veel handvaten...
Als je voor jezelf op papier zet wat je plan is. Dus WEL ontbijten e.d. en dat gewoon proberen, je moet ergens beginnen.

Lijst:
O (10 uur): beschuit kaas
S: 12 km met 10.6/uur
T: halve liter zelfgemaakte bloemkoolsoep met ham
L: 2 boterhammen met roomkaas, tomaat, komkommer, boterham rosbief en ui, beschuit kaas, gekookt ei, beker melk
T's: appel, peer, stuk zelfgebakken appeltaart (zit nu in de oven en ik kan geen taarten bakken dus ben benieuwd), blokje choco
D: broccoli, rode kool, gekookte aardappelen, bal gehakt met jus
T: kwark/vla, kiwi, zoute stokjes en cola berenburg
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_112927533
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:06 schreef Viking84 het volgende:
Had ik al gepost dat ik ook ben begonnen met krachttraining gisteren? :D Plan is om 2 keer per week na het werk te gaan, naast 3 keer hardlopen. Full body work-out :Y.

Jullie lachen vast als jullie m'n gewichten horen _O-.

Echt een mooie sportschool trouwens: trainingsschema staat op een sleutel en die stop je in ieder toestel. Dat toestel houdt keurig bij hoeveel je hebt gedaan en geeft na afloop ook aan wat het volgende toestel is _O_. Wat modern, ik was helemaal onder de indruk :').
Wat zijn je gewichten dan?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:13:44 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112927545
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme heeft een prachtig lichaam O+

Perruche: *O* supernetjes meid, echt goed!

Vik, wat knap dat je aan krachttraining bent begonnen en als je net zo fanatiek wordt als met hardlopen dan ben je volgend jaar: MIss Bodybuiliding 2013 :Y
Haha, nee! Hij vroeg nog of ik echt kt wilde doen om heel gespierd te worden. Eh nee.

Oh, en ik moest me wegen, want het was handig om m'n gewicht en vetpercentage te weten.

Ik: Daar ben ik in het geheel niet in geïnteresseerd *).

Vond 'ie wel een beetje raar, geloof ik :+.

Ik kom daar echt om een sterker en soepeler hardlooplijf te krijgen. Afvallen is echt bijzaak :).
Niet meer actief op Fok!
pi_112927581
Nog een ^O^ voor Perr!
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, op dit moment nog even niet. Small steps ;). Ik zou me een beetje raar voelen als ik met losse gewichten aan de slag ga, denk ik :P.
Gewoon direct mee beginnen :Y Uitvoering eerst druk om maken, dan pas het gewicht. ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:14:23 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112927584
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat zijn je gewichten dan?
Leg press 50 kg, geloof ik en de rest ergens tussen de 10 en de 25 kg :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_112927602
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:11 schreef the85mc het volgende:

[..]

Trolololol. 40 mensen zeggen: als je je spieren niet ziet, dan zit er vet over heen. Maar gewoon negeren hoor!
Dat vet krijg je alleen weg door netjes te eten, vet verdwijnt niet door KT..
Het is niet zo dat je mijn spieren niet ziet, mijn spiermassa is redelijk gemiddeld voor mijn leeftijd. Maar zeker niet atletisch. En dat is wat ik wil. En ik negeer niemand, ik lees alles. En ik heb al gezegd dat ik ook aan cardio wil gaan doen en dat iedereen die me tips heeft gegeven over mijn voeding me heeft geholpen en dat ik er wat aan ga doen.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:14:55 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112927613
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:14 schreef V1z0R het volgende:
Nog een ^O^ voor Perr!

[..]

Gewoon direct mee beginnen :Y Uitvoering eerst druk om maken, dan pas het gewicht. ^O^
Ik zal er wel eens naar vragen bij de instructeur :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_112927628
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Ok.
Dus wat is je plan voor komende week? Welk punt ga je aanpassen / aanpakken?
Ik ga hardlopen en gezonder eten.
pi_112927642
Ik ga maar eens stofzuigen :')
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:16:03 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112927654
Verveling --> rondje rennen *O*

Win-win!
pi_112927680
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Ga roken ;).
Betere tip: ga haken of punniken of kruiswoordpuzzelen.
Ben ik te dom voor.
Nee geintje :D Haken, punniken en kruiswoordpuzzelen lijkt me inderdaad wel leuk. Ga ik zeker proberen. En ik ga zeker niet roken, dan help ik mezelf nog meer de shit in dan nu.
pi_112927723
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, dat is toch helemaal niet lachwekkend?
Op mijn sportschool komen van die luie dames, die doen de restdingen op 8 a 10 kg en de legpres op 20. Serieus. En dan hebben ze geen gebroken knie of elleboog. Ze kunnen wel heel snel :+.

Oh ja, ik ga nu.
Leg press op 100 (voor 1 been), de rest op zo'n 40 ofzo.
pi_112927762
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Da's toch prima?
pi_112927777
Bij mij zie ik wel eens meiden stoer bij de mannen komen staan en dan met gewichtjes van 0.5 of 1kg bicep curlen. Dan voel ik me een beetje beestachtig met die grote krengen in m'n handen :')
pi_112927811
Seriously, mannen met babies en mannen met zwangere vrouwen: ik voel me visueel aangerand!
pi_112927859
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:19 schreef anna82 het volgende:
Seriously, mannen met babies en mannen met zwangere vrouwen: ik voel me visueel aangerand!
Wut?
pi_112927878
Dat ze gigantisch wordt nagestaard door mannen die vader zijn, dan wel worden?
pi_112928001
Niks mis met visuele aanranding :9

Mits geen babies en vrouwen idd :P
pi_112928087
Wat Viz zegt!
pi_112928110
Hopen dat je niet de verkeerde blinde man tegenkomt, Novem :P

*blikje vis gaat eten* :9~
pi_112928113
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:20 schreef V1z0R het volgende:
Dat ze gigantisch wordt nagestaard door mannen die vader zijn, dan wel worden?
Aaaah.
pi_112928117
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:18 schreef Novem het volgende:
Bij mij zie ik wel eens meiden stoer bij de mannen komen staan en dan met gewichtjes van 0.5 of 1kg bicep curlen. Dan voel ik me een beetje beestachtig met die grote krengen in m'n handen :')
Met welke gewichten train jij dan?
Ik doe mn bicep curls, hammer curls enzo meestal eerst met 4 en dan met 5 kilo.
6 kilo heb ik wel een keer geprobeerd, maar was pijnlijk. :D
Doe wat je niet durft.
pi_112928162
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:14 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Het is niet zo dat je mijn spieren niet ziet, mijn spiermassa is redelijk gemiddeld voor mijn leeftijd. Maar zeker niet atletisch. En dat is wat ik wil. En ik negeer niemand, ik lees alles. En ik heb al gezegd dat ik ook aan cardio wil gaan doen en dat iedereen die me tips heeft gegeven over mijn voeding me heeft geholpen en dat ik er wat aan ga doen.
Als je jaren niet sport en met je huidige dieet kun je niet veel spiermassa hebben gekweekt. En bovendien als je nu maximaal gaat krachttrainen sloop je je lichaam. Ik werd fysiek pas echt breder toen ik 19, 20 was. Heel onverstandig om nu te gaan krachttrainen 'omdat je het er mooi uit ziet'.
pi_112928177
Bicep Curls: ik moet meteen aan Jillian denken en hoe lang ik haar al niet gedaan heb. /it's infectious
pi_112928247
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:26 schreef anna82 het volgende:
Bicep Curls: ik moet meteen aan Jillian denken en hoe lang ik haar al niet gedaan heb. /it's infectious
Is er uberhaupt iemand die de serie van Jillian ooit heeft afgemaakt? :D

En hoe zou het zijn met Minilot en haar onderzoek naar het niet bestaan van de spaarstand? :?
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:34:45 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112928524
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

Da's toch prima?
Oh oké :P. Nou ja, ik weet niet wat 'normaal' is. Ik heb ze zo veel mogelijk zo gezet dat ik net 15 herhalingen per set achtereen kon doen. Niet te zwaar, maar ook niet te licht. Zal vast nog wel wat moeten aanpassen hier en daar.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:36:46 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112928601
Op het moment dat ik in de sportschool ben (16:45 tot 18:00 ongeveer) zijn er weinig mensen in de sportschool en dus ook geen posers om me aan te ergeren :+. Tis ook een kleine fitnesszaal en slechts een tientje per maand via het werk O+.

* Viking84 likes O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_112928609
Misschien heeft Mo Jillian afgemaakt ? Ik heb wel zo vaak les 1 gedaan dat ik die woordelijk mee kan praten.

Why do we have to work little muscles in with big muscles, can't we just do bicep curls? No you can not!

en natuurlijk:

Whe it starts to get uncomfortable, those are the ones that count.
pi_112928621
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:26 schreef the85mc het volgende:

[..]

Als je jaren niet sport en met je huidige dieet kun je niet veel spiermassa hebben gekweekt. En bovendien als je nu maximaal gaat krachttrainen sloop je je lichaam. Ik werd fysiek pas echt breder toen ik 19, 20 was. Heel onverstandig om nu te gaan krachttrainen 'omdat je het er mooi uit ziet'.
Ik heb nooit gezegd dat ik al jaren niet meer heb gesport. Ik doe pas 2 maanden niet meer aan karate, maar vroeger kwam ik ook niet bepaald regelmatig naar de trainingen. Maar ik heb wel degelijk spiermassa, hoe raar dat ook mag zijn.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:37:37 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112928638
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Is er uberhaupt iemand die de serie van Jillian ooit heeft afgemaakt? :D

En hoe zou het zijn met Minilot en haar onderzoek naar het niet bestaan van de spaarstand? :?
_O-.

Dat klinkt als een avonturenroman.

Minilot en het onderzoek naar het niet bestaan van de spaarstand.
Niet meer actief op Fok!
pi_112928663
Ik mis minilot best wel een beetje :@
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou, dat is toch helemaal niet lachwekkend?
Op mijn sportschool komen van die luie dames, die doen de restdingen op 8 a 10 kg en de legpres op 20. Serieus. En dan hebben ze geen gebroken knie of elleboog. Ze kunnen wel heel snel :+.

Oh ja, ik ga nu.
Leg press op 100 (voor 1 been), de rest op zo'n 40 ofzo.
_O_ jij monster jij! _O_ :D
:o shoulder press ook 40?!?!? :o

Mijn prestaties deze week vielen me gigantisch mee trouwens, DL toch vrij makkelijk nog 8x165 en squat 8x80 was ook best te doen.
Nu kijken hoe snel ik weer op het oude niveau zit.
pi_112928674
Ik denk dat ik in de gym wel zo'n 45-50 kilogram zou kunnen bankdrukken, wat best veel is voor een meisje van mijn leeftijd. Dus ik heb wel degelijk wat spiermassa.
pi_112928684
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:25 schreef V1z0R het volgende:
Hopen dat je niet de verkeerde blinde man tegenkomt, Novem :P
Ik snap het niet ;(
Vis :9

Henk, chest press/shoulder press/bicep doe ik met 8, side raises met 4 of 5 geloof ik.
Bench press doe ik met 20 (stang).

Heb alleen steeds problemen met m'n ellebogen, dus ben weer bij 4 en 5 begonnen en weer opbouwen nu :) Hopelijk ben ik dan rond september weer op m'n oude niveau en ben ik voor eens en voor altijd van die klachten af :(
pi_112928694
Sorry, ik had mezelf gequote.
pi_112928722
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:38 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik denk dat ik in de gym wel zo'n 45-50 kilogram zou kunnen bankdrukken, wat best veel is voor een meisje van mijn leeftijd. Dus ik heb wel degelijk spiermassa.
Je denkt of je weet?
pi_112928737
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:38 schreef V1z0R het volgende:
Ik mis minilot best wel een beetje :@

Ik ook, gratis ergermateriaal voor mij. Maar ook lekkere recepten!
pi_112928739
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:39 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik snap het niet ;(
Dit :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:23 schreef Novem het volgende:
Niks mis met visuele aanranding :9
pi_112928812
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

Je denkt of je weet?
Ik denk het, eerlijk gezegd. Maar ik ben 1 keer in een gym geweest en toen kon ik meer bankdrukken dan andere meisjes, alleen kon ik niet vinden waar stond hoeveel een schijf woog :D
pi_112928824
Meiden, het gaat niet om het gewicht he. Het gaat erom of je de oefening goed doet, of er vooruitgang inzit en of je het leukt vindt :)
pi_112928899
Ja maar, ja maar, als hij blind is kan hij toch niet staren? En de babies dan?

Laat maar, ik ben lost :')
pi_112928923
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:42 schreef _aurum_ het volgende:
Meiden, het gaat niet om het gewicht he. Het gaat erom of je de oefening goed doet, of er vooruitgang inzit en of je het leukt vindt :)
Wa grappig, ik sprak gisteren met de enige echt geoefende loper van ons team, en die zei precies van "het gaat niet om snelheid". Waar alle anderen zich superdruk maken om snel vooruit komen en nu barsten van de spierpijn :
pi_112928942
Wow ik bedacht me ineens dat volgende week het WK al begint! Nog maar 1 trainingswedstrijd van te voren.. Spannend!
pi_112928944
Viz doet een onderzoek naar blinde mannen en vruchtbaarheid.
pi_112928971
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:38 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik denk dat ik in de gym wel zo'n 45-50 kilogram zou kunnen bankdrukken, wat best veel is voor een meisje van mijn leeftijd. Dus ik heb wel degelijk wat spiermassa.
Ik denk soms ook dat ik 50 kilo weeg.
pi_112928991
^O^ Mc, en je kunt nu tenminste vrijuit KT met die 3kg speling!
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:43 schreef Novem het volgende:
Ja maar, ja maar, als hij blind is kan hij toch niet staren? En de babies dan?

Laat maar, ik ben lost :')
Nee, dus zal hij genoodzaakt zijn om met z'n handen te gaan 'kijken'...

:{ nu is er voor mij ook de grap vanaf...
pi_112928993
quote:
Very true :)

Met hardlopen ook zeker waar!
pi_112929037
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:45 schreef V1z0R het volgende:
^O^ Mc, en je kunt nu tenminste vrijuit KT met die 3kg speling!

[..]

Nee, dus zal hij genoodzaakt zijn om met z'n handen te gaan 'kijken'...

:{ nu is er voor mij ook de grap vanaf...
Ik zei toch laat maar :D
pi_112929041
ik denk dat wanneer ik weereens een sportschool inloop ik 3 dagen mank loop van de spierpijn :') /watje
pi_112929072
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:39 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik snap het niet ;(
Vis :9

Henk, chest press/shoulder press/bicep doe ik met 8, side raises met 4 of 5 geloof ik.
Bench press doe ik met 20 (stang).

Heb alleen steeds problemen met m'n ellebogen, dus ben weer bij 4 en 5 begonnen en weer opbouwen nu :) Hopelijk ben ik dan rond september weer op m'n oude niveau en ben ik voor eens en voor altijd van die klachten af :(
Is de benchpress stang serieus 20 kilo?
Ik doe die altijd 1 keer zonder extra gewicht en 2 keer met extra gewicht (2 van die hele lullig kleine gewichtjes :D).
Klinkt goed trouwens wat je doet. :) Ik heb geen side raises in mn schema zitten overigens. :P
Doe wat je niet durft.
pi_112929122
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik denk soms ook dat ik 50 kilo weeg.
Haha, ok. Maar op zich is 45-50 kilogram bij het bankdrukken niet echt veel, toch?
pi_112929123
Olympische stang is 20 kg :Y
pi_112929137
quote:
Jajajajajaja, weet ik. B-)
Ik vind het gewoon tof om tussen die jongentjes in te staan die hun biceps aan het trainen zijn en onafgebroken naar hun biceps kijken in de spiegel. O+
Doe wat je niet durft.
pi_112929139
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:48 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Haha, ok. Maar op zich is 45-50 kilogram bij het bankdrukken niet echt veel, toch?
nee hoor, dat doen we allemaal hier. Met 1 arm.
pi_112929184
Ik deed van de week nog een 30kg french press met m'n voorhoofd!

:') *ouch*
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:50:49 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112929191
Oh is knaagbeest een meisje? :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:51:24 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112929220
quote:
Dat weet ik wel :Y. Als ik merk dat ik de oefeningen niet goed doe gaat er wat gewicht af :). Ga daar niet voor jan lul zitten ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_112929255
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:49 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik proef heel veel sarcasme :P Maar wat kunnen een gemiddelde vrouw en een gemiddelde man dan gemiddeld bankdrukken, als 45-50 kilogram al veel is?
pi_112929286
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Oh is knaagbeest een meisje? :').
Om deze post moest ik in real wel heel erg hard lachen :D Ja, ik ben een meisje :)
pi_112929335
Zo, beetje later dan gepland, maar weekend! *O*
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:57:24 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112929464
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:53 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Om deze post moest ik in real wel heel erg hard lachen :D Ja, ik ben een meisje :)
Sla je slag, Viking! B-)

w/
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:58:32 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112929504
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:49 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Tsss, ik met m'n kleine teen! :7
pi_112929569
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Sla je slag, Viking! B-)

w/
????
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:00:49 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112929595
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Sla je slag, Viking! B-)

w/
_O-.

Bankdrukkende meisjes :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_112929697
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O-.

Bankdrukkende meisjes :9.
Er zijn zoveel meisjes die bankdrukken. Ik ben echt niet de enige die dat wil gaan doen.
pi_112930025
Vanavond iets met kaas eten, want vriendje eet elders. Wat zal ik doen... :9
pi_112930061
Pastasalade met champignons en kaas?
pi_112930095
Op goede dagen denk ik zo 120 kg te bankdrukken. Heb alleen weinig goede dagen.
pi_112930097
Zelfgemaakte pizza met 4 verschillende soorten kaas! O+
Doe wat je niet durft.
pi_112930193
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zelfgemaakte pizza met 4 verschillende soorten kaas! O+
^^

waarvan 1 kaas roquefort is :9
pi_112930259
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:10 schreef the85mc het volgende:
Op goede dagen denk ik zo 120 kg te bankdrukken. Heb alleen weinig goede dagen.
Maar 120 kg is echt enorm veel. Hoe gespierd ben jij wel niet?
pi_112930261
Iew! Roquefort... Had bijna entrecotes voor altijd voor me verpest :{
pi_112930631
Wij eten echt een guilty pleasure, lasagne (uit een pakje ook nog!) :+
Eten we eigenlijk alleen nog als we een beetje iets te 'vieren' hebben. Zoals de goede examenresultaten van de meneer *O*
pi_112930689
Vanavond eet ik allen (net zoals gisteren) dus de restjes van gisteren (curry met garnalen).
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:23:49 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112930728
Houd me buiten de Knaagbeest-discussie want heb er niks zinnigs over te zeggen.

Lijstje
O: 200 Gr. Franse kwark, el lijnzaad
L: 1 krentenbol, 1 beschuitje met graskaas.
D: ?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:25:16 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112930801
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ik wel! Ik heb er twee thuis w/ Moet zeggen dat die ook niet op een erg gevarieerd dieet staan, want dan krijgen ze de poeperij.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:26:38 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112930866
quote:

Lijstje
En ik weet dan weer niet goed wat ik van jouw lijstje moet zeggen :). Uitzondering hoop ik?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:28:05 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112930921
Oh, mijn lijstje maar even, want die is best netjes, volgens mij! Op de laatste T na dan :+.

O: yoghurt/banaan/honing
T: twee bth kaas
L: twee bth sandwichspread
T: appel
D: tagliatelle met spinazie, zongedroogde tomaatjes en geitenkaas :9
T: blikje cola

Even een weekje geen S om echt even helemaal van alle pijntjes af te komen (alleen cardio en KT maandag).
Niet meer actief op Fok!
pi_112931025
quote:

Er is zojuist een discussie vernoemd naar mij. :D
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:30:49 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112931051
Wees er maar trots op.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_112931094
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:14 schreef V1z0R het volgende:
Iew! Roquefort... Had bijna entrecotes voor altijd voor me verpest :{
een beetje is lekker, maar het moet er niet in zwemmen :X
pi_112931152
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:31 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

een beetje is lekker, maar het moet er niet in zwemmen :X
Dit was als een guppy in z'n uppie in Seaworld :')
pi_112931198
quote:

Lijstje
Belachelijk lijstje, maar dat weet je zelf ook vast wel.
Hoeveel heb je erbij gedronken?
Doe wat je niet durft.
pi_112931242
Ik heb net drie sneetjes lichtbruin volkorenbrood gegeten met daarop smeerleverworst en salade (tomaten, sla (donkerpaars en lichtgroen), koriander, komkommer en wat sliertjes kool en wortel) in plantaardige olie. Als lunch trouwens. Dus het was geen vervroegd avondmaal.
pi_112931244
400 gram snijbonen + klein blikje mais en wat citroensap, best goed te doen als lunch :D
pi_112931298
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wees er maar trots op.
Als het onder andere omstandigheden was gedaan, was ik er inderdaad heel trots op geweest en dat durf ik best te zeggen :)
pi_112931358
Ik doe ook biceps curls met 4 kilo, dan voel ik me al cool B-)
En verder wat Aurum zegt, soms komt de trainer me even corrigeren en dan is het ineens veul zwaarder. Nu weet ik onderhand precies hoe ik alle oefeningen correct moet uitvoeren en dan kan ik wat meer gewicht gaan pakken. De mannen in mijn sportschool helpen ook vaak ;) vind dat wel chill. Er zitten maar een paar van die halve gorilla's gelukkig... met AFAC tattoo's en riemen, die hun halters brullend hanteren :P
pi_112931384
Bij bodypump doe ik nu biceps met 3.5 maar dat zijn superveel herhalingen. Over een paar weekjes hopelijk weer wat erbij :D
pi_112931429
Het zat laatst in die aflevering van Pavlov over sport. Je kunt of trainen met zware gewichten, of met lichtere gewichten en dan meer herhalingen. Heeft uiteindelijk hetzelfde effect zeiden ze.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:40:58 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112931475
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Belachelijk lijstje, maar dat weet je zelf ook vast wel.
Hoeveel heb je erbij gedronken?
Een koffie verkeerd.
pi_112931488
Hmm eigenlijk spreekt dat alles tegen wat je overal kan lezen over krachtsport.

Zwaar gewicht/weinig reps = kracht en groei
Licht gewicht/veel reps = uithoudingsvermogen
pi_112931608
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Een koffie verkeerd.
Geen water erbij?
pi_112931618
Ik hou net koffiepauze en krijg ik ineens mail van mezelf.. Best vaag, had mn internet open laten staan en dat mailtje was geschreven door een meisje die schuin tegenover me zat in de bieb. ze vroeg of ik haar op facebook wilde toevoegen :D wel grappig om zo te doen.
Best raar idee trouwens, ik sluit inderdaad vaak niks af als ik even koffie ga drinken. Iedereen kan dan zo mn mail doorspitten..
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:43:54 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112931624
quote:

[..]

Een koffie verkeerd.
Weer een rare dag qua plannen enzo?

*glas water toeschuift*
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:44:12 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112931648
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:40 schreef LieLie het volgende:
Het zat laatst in die aflevering van Pavlov over sport. Je kunt of trainen met zware gewichten, of met lichtere gewichten en dan meer herhalingen. Heeft uiteindelijk hetzelfde effect zeiden ze.
En ik las ergens ook dat duursporters anders moeten trainen dan krachtsporters? Dat ook nog weer even opzoeken :).
Niet meer actief op Fok!
pi_112931712
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:43 schreef the85mc het volgende:
Ik hou net koffiepauze en krijg ik ineens mail van mezelf.. Best vaag, had mn internet open laten staan en dat mailtje was geschreven door een meisje die schuin tegenover me zat in de bieb. ze vroeg of ik haar op facebook wilde toevoegen :D wel grappig om zo te doen.
Best raar idee trouwens, ik sluit inderdaad vaak niks af als ik even koffie ga drinken. Iedereen kan dan zo mn mail doorspitten..
ALWEER?! Krijgen we nog een keer een foto van je te zien. Krijg het idee dat je een soort adonis bent ;)
pi_112931719
quote:
Sjans hoor!

Zo'n mailtje had ik ook gehad op het werk, maar dan alleen dat het nog open stond. Zonder erbij te zetten wie dat nou schreef. :+
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:45:38 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112931723
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:41 schreef Novem het volgende:
Hmm eigenlijk spreekt dat alles tegen wat je overal kan lezen over krachtsport.

Zwaar gewicht/weinig reps = kracht en groei
Licht gewicht/veel reps = uithoudingsvermogen
En wat moet je doen als je gewoon je lijf sterker wilt maken om de kans op blessures te verkleinen? :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_112931733
quote:
Muscular hypertrophy can be increased through strength training and other short duration, high intensity anaerobic exercises. Lower intensity, longer duration aerobic exercise generally does not result in very effective tissue hypertrophy; instead, endurance athletes enhance storage of fats and carbohydrates within the muscles,[2] as well as neovascularization.[3][4] An adequate supply of amino acids is essential to produce muscle hypertrophy.
pi_112931749
quote:

[..]

Een koffie verkeerd.
C'est tout? :o
Ga eens heel snel meer drinken! *strenge blik*
Je hebt een blaasontsteking, een van de manieren om die te voorkomen (en om er vanaf te komen) is voldoende drinken.
Heb je dat linkje gelezen wat ik gisteren heb gespost?
Doe wat je niet durft.
pi_112931794
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:45 schreef Nallie het volgende:

[..]

ALWEER?! Krijgen we nog een keer een foto van je te zien. Krijg het idee dat je een soort adonis bent ;)
Wat zij zegt. :D.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_112931867
Nog even een blij hemdje meegenomen na een klein rondje stad. Nu alleen nog zomer :')
pi_112931895
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En wat moet je doen als je gewoon je lijf sterker wilt maken om de kans op blessures te verkleinen? :+.
Je wil kracht ontwikkelen om je hardlopen te ondersteunen en verbeteren en blessures te voorkomen, dus ik zou gaan voor kracht. Je krijgt al genoeg cardio met rennen, dus ik zou gaan voor setjes van 10 tot 12 herhalingen, op een gewicht dat zwaar aan begint te voelen na een stuk of 6 tot 8 herhalingen.
pi_112931900
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:35 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik heb net drie sneetjes lichtbruin volkorenbrood gegeten met daarop smeerleverworst en salade (tomaten, sla (donkerpaars en lichtgroen), koriander, komkommer en wat sliertjes kool en wortel) in plantaardige olie. Als lunch trouwens. Dus het was geen vervroegd avondmaal.
Zou iemand hier aub op willen reageren door te zeggen wat er beter kan?
pi_112931901
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet bewegen -> geen blessures
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:51:24 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112932002
Ik moet ook aan de krachttraining, alleen al om mijn armen wat dikker te krijgen (of zijn er andere manieren voor? )
pi_112932005
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:45 schreef Nallie het volgende:

[..]

Haha dat valt mee hoor ;) Zit de laatste tijd lekker in mn vel en blijkbaar straal ik dat uit.. Net even op FB gecheckt, maar ze nog maar 19.. Beetje te jong haha.. Ik vind het wel grappig om af en toe wat te flirten. Anders is de UB ook zo saai..
pi_112932055
quote:

[..]

Een koffie verkeerd.
Als je nu eens 1,5 liter water per dag gaat drinken naast je andere drankjes? Ik heb vroegaah heel veel last gehad vaan blaasontstekingen en dat werkt best goed preventief. Neem er in "gevoelige periodes" >P ook cranberry supplement bij.
pi_112932077
quote:
Wat ben jij een casanova de laatste tijd!!
pi_112932081
MC, jij chick-magnet!!
pi_112932128
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:45 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Sjans hoor!

Zo'n mailtje had ik ook gehad op het werk, maar dan alleen dat het nog open stond. Zonder erbij te zetten wie dat nou schreef. :+
Als wij iets open laten staan moeten we dat standaard bekopen. Facebook gehackt, al je mails "kwijt", schermen op hun kop... kantoor humor :P
pi_112932163
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:49 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Zou iemand hier aub op willen reageren door te zeggen wat er beter kan?
Beginnen met ontbijten en liever 6 kleinere maaltijden dan 1 heul grote.
pi_112932187
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik moet ook aan de krachttraining, alleen al om mijn armen wat dikker te krijgen (of zijn er andere manieren voor? )
Meer kcals eten? Wat deed je vandaag nou, 12 km hardlopen op een beschuit ofzo? :)
pi_112932190
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:54 schreef Perruche het volgende:

[..]

Als wij iets open laten staan moeten we dat standaard bekopen. Facebook gehackt, al je mails "kwijt", schermen op hun kop... kantoor humor :P
Kan niet op facebook op werk. En fok nog niet durven kijken :+
pi_112932209
Ik kan een forum voor mezelf openen :')
pi_112932232
Dit soort dingen had ik eerder nooit, maar hier kan ik wel aan wennen ;)
pi_112932348
Maar ga er niks mee doen hoor ;) komende week 2e date met meisje van vakantie. En die is veel leuker ;)
pi_112932390
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:55 schreef Perruche het volgende:
Ik wil erbij *O* O+
pi_112932400
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:58 schreef the85mc het volgende:
Maar ga er niks mee doen hoor ;) komende week 2e date met meisje van vakantie. En die is veel leuker ;)
We willen nog steeds een foto!!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:00:42 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112932452
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:55 schreef Perruche het volgende:
:+
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:01:39 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112932501
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:49 schreef Novem het volgende:

[..]

Je wil kracht ontwikkelen om je hardlopen te ondersteunen en verbeteren en blessures te voorkomen, dus ik zou gaan voor kracht. Je krijgt al genoeg cardio met rennen, dus ik zou gaan voor setjes van 10 tot 12 herhalingen, op een gewicht dat zwaar aan begint te voelen na een stuk of 6 tot 8 herhalingen.
Thx ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_112932510
Hmmm hoepelen nadat je net een halve kilo groente gegeten hebt en een halve liter water gedronken hebt is niet echt prettig :D nog maar even langer wachten.
pi_112932533
Weet of iemand of groene thee van Pickwick ook de goede eigenschappen van groene thee heeft? Of is het te bewerkt?
pi_112932612
Mc, zorg eens dat die dames rustig worden! :D :P
pi_112932624
Oh lijstje!

O: havermout, banaan, dadels, kokos
T: 2 abrikozen, koffie verkeerd
L: 2 kleine bh pindakaas, 1 met filet americain
T: bakje yoghurt met halve mango en wat speltflakes
T: nog iets... trek! Denk bakje erwtjes met wat feta!
D: Thai
B: weinig ;)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:04:43 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112932639
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Niet bewegen -> geen blessures
Geen optie :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_112932642
Dank jullie wel voor alle hulp, jongens. Ik trek me terug uit het topic, omdat ik alle tips die je kunt krijgen over dit onderwerp zo ongeveer al gekregen heb.
pi_112932793
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:04 schreef Knaagbeest het volgende:
Dank jullie wel voor alle hulp, jongens. Ik trek me terug uit het topic, omdat ik alle tips die je kunt krijgen over dit onderwerp zo ongeveer al gekregen heb.
^O^ jo succes he!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:11:09 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112932923
Bankdrukkend meisje weg ;(.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:11:33 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112932936
Lololol, na anderhalf topic slank al alles weten, el awesome-o :+

Ach wij vinden het gewoon allemaal veul te gezellig B-)

Mc casanova *) Had je nou laatst de net-niet-zoen-date met vakantiemeisje of haal ik je weer door de war met Dino? :+
pi_112932977
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Bankdrukkend meisje weg ;(.
Ik doe ook heel heel heel soms bankdrukken, telt dat ook?
Maar geen 50 kilo he dat is voor mietjes.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:12:49 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112933004
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lololol, na anderhalf topic slank al alles weten, el awesome-o :+

Ach wij vinden het gewoon allemaal veul te gezellig B-)

Mc casanova *) Had je nou laatst de net-niet-zoen-date met vakantiemeisje of haal ik je weer door de war met Dino? :+
Contaminatie O+.

En wou dat ik Knaagbeest was, dat zou me bijna 5,5 jaar van m'n leven gescheeld hebben :o.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:14:30 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112933096
Niet contaminatie. Topic-poëzie!
pi_112933344
Varlaten heeft dit topic
De kriebelende mier in mijn slurf

Vervuld met nieuwe kennis
Niet veel hoger dan een turf

/Topic-olifant
pi_112933446
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:19 schreef V1z0R het volgende:
Varlaten heeft dit topic

:o :D
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:23:35 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112933553
V1 :D

Mijn appeltaartje was heeeeeeeeeeeeel lelijk maar wel lekker.
Nou is alles wat nog op moest verwerkt... Kan echt geen levensmiddelen weggooien hoor.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:26:06 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112933672
quote:
Varlaten heeft dit topic

/Topic-olifant
Olifant in porseleinkast? :D
pi_112933820
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Olifant in porseleinkast? :D
Jij had het over Topic-poëzie! :D

Aansluitende op m'n DMetjes aan jou kwam dit in m'n hoofd op
pi_112934232
Uniek! Jij was toch naar Cyprus geweest? Of iemand anders...
Is t wat? Zit er aan te denken :) vakanties kijken O+
pi_112934593
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:23 schreef uniekhoorn het volgende:
V1 :D

Mijn appeltaartje was heeeeeeeeeeeeel lelijk maar wel lekker.
Nou is alles wat nog op moest verwerkt... Kan echt geen levensmiddelen weggooien hoor.
Lelijke appeltjes kunnen best lekker zijn ;)

:o en wat nou als we 1000 kokosnoten jouw kant opsturen?! :P
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:47:46 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112934605
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:38 schreef Nallie het volgende:
Nope Tenerife...

Ben ook vakanties aan het kijken in de zomervakantie met een jong van 14 jaar... OMG wat een prijzen!
Of je nou een apartementje zonder iets doet of een all inclusive.. Het maakt niet uit, onder de 2300E kom je niet :o
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:48:02 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112934625
quote:
oe ja moet ik ook nog doen :9 had laatst al wat tips gehad van Chico!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:48:25 #242
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112934638
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Lelijke appeltjes kunnen best lekker zijn ;)

:o en wat nou als we 1000 kokosnoten jouw kant opsturen?! :P
Krachttraining naar de voedselbank
pi_112934664
quote:
Ik heb die aflevering net even teruggekeken. Kende het programma niet, maar wat een leuke aflevering!
pi_112934790
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Krachttraining naar de voedselbank
pi_112934976
quote:
Ben een jaar of 7 geleden in cyprus geweest in mei. Was erg leuk! We zaten in Paphos en hadden een auto gehuurd. Dan kun je en strandvakantie houden en ook nog wat (romeinse) cultuur zien. Stranden in paphos zijn niet zo goed, veel grind. Maar even buiten paphos had je wel mooie stranden en baaien.
Larnaca zou ik niet doen, is soort van salou, cherso achtig..
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:56:41 #246
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112935043
quote:
Heb je een linkje, want ik geloof niks van dat lichtere gewichten hebben hetzelfde effect-verhaal.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_112935055
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:55 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ben een jaar of 7 geleden in cyprus geweest in mei. Was erg leuk! We zaten in Paphos en hadden een auto gehuurd. Dan kun je en strandvakantie houden en ook nog wat (romeinse) cultuur zien. Stranden in paphos zijn niet zo goed, veel grind. Maar even buiten paphos had je wel mooie stranden en baaien.
Larnaca zou ik niet doen, is soort van salou, cherso achtig..
Ok Thanks!
pi_112935092
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:56 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Heb je een linkje, want ik geloof niks van dat lichtere gewichten hebben hetzelfde effect-verhaal.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1261618
pi_112935096
GB en DaD zijn volgens mij naar Cyprus geweest ook.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:58:16 #250
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112935111
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_112935179
Ik ben aan het proberen of ik pizzadeeg kan maken met zuurdesem :9
pi_112935389
O, nallie ik bedoelde limassol ipv larnaca. Limassol wad echt zo'n toeristenbadplaatd. Was even in de war. Larnaca zijn we alleen doorheen gereden.
pi_112935506
Nog een maandje, en dan gaan wij ook een midweekje weg O+
Omdat het de week na m'n nachtdienst is boeken we niets, kan ik langer slapen als dat nodig blijkt (8>
  vrijdag 15 juni 2012 @ 17:07:58 #254
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112935570
Nutty nut smoothie van Shakie's :9

Nut bad! </slechte woordgrappen in herhaling>
pi_112935619
Pff iemand hier toevallig verstand van apple laptops en hoe je die aansluit op je tv?
Ik snap er niks meer van :')
pi_112935633
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 17:09 schreef Nallie het volgende:
Pff iemand hier toevallig verstand van apple laptops en hoe je die aansluit op je tv?
Ja :P
pi_112935842
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 17:09 schreef Nallie het volgende:
Iets met kabeltje-prik-prak :+
pi_112935860
Vakantie ja! Nog vier weken werken :o
  vrijdag 15 juni 2012 @ 17:16:32 #259
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112935942
Morgen werken, maandag vrij. Vakantie ergens eind augustus. Nog even volhouden ofzo.
pi_112936739
quote:
Varlaten heeft dit topic

/Topic-olifant
_O-

/ terugleesmodus!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 17:59:44 #261
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112937599
Oeps, mijn lief zat te zeuren dat hij nog niks had bewogen vandaag, dus heb hem naar buiten gestuurd op de fiets en nu stortregent het, echt stortregen en ik weet dat hij nog 20 minuten moet... Oeps
pi_112937681
:O gaar en ik zou eigenlijk wel leuk wat willen gaan drinken vanavond :@

Eten en op de bank dan maar en hopen dat het nog wat wordt.
/nietbijgelezen :@
  vrijdag 15 juni 2012 @ 18:01:51 #263
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112937688
Zo te zien regent het in de Oekraïne ook :').
pi_112937803
Weet iemand of er in Groningen ook een messenslijper is die 'terwijl u wacht' je messen slijpt?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 18:04:44 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112937810
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:01 schreef Ml-etje het volgende:
:O gaar en ik zou eigenlijk wel leuk wat willen gaan drinken vanavond :@

Eten en op de bank dan maar en hopen dat het nog wat wordt.
/nietbijgelezen :@
Ik wil wel eens een keer wat met je drinken :Y
pi_112938022
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:04 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik wil wel eens een keer wat met je drinken :Y
:D Uniek dat is een tikkie ver weg maar doen we.
Zie =>FB
pi_112938024
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo te zien regent het in de Oekraïne ook :').
sodeju wat een weer!
pi_112938083
Ik ga voor het eerst in mijn leven een Slankie ontmoeten trouwens! :+
  vrijdag 15 juni 2012 @ 18:09:34 #269
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112938140
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:08 schreef LieLie het volgende:

[..]

sodeju wat een weer!
Wedstrijd gewoon geschorst :D
pi_112938182
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wedstrijd gewoon geschorst :D
En de mensen worden ook geadviseerd uit het stadion te gaan volgens mij.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 18:11:46 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112938281
Volgens mij is dat veld niet meer bespeelbaar :?. Tis meer water dan gras!
pi_112938326
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is dat veld niet meer bespeelbaar :?. Tis meer water dan gras!
Ja, dat zei ik net ook. Het is altijd al huiliehuilie als het gras te nat is, dus dit is zeker niet wat.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 18:12:45 #273
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112938344
Die kerel net _O-
pi_112938384
Ik heb zojuist de meest suffe aankoop ooit gedaan: ruitenwisserbladen.
Ter compensatie maar bonbons gehaald bij de bonte koe. *)
Daar neem ik er straks maar eentje van bij de koffie. *)
Doe wat je niet durft.
pi_112939249
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb zojuist de meest suffe aankoop ooit gedaan: ruitenwisserbladen.
Ter compensatie maar bonbons gehaald bij de bonte koe. *)
Daar neem ik er straks maar eentje van bij de koffie. *)
Oeh die zijn lekker!
pi_112939294
In slaap gevallen op de bank :')

Voel me nu wel een wrakje eigenlijk...
pi_112939620
Chocolaatjes van de bontekoe zijn nom :9
pi_112939639
Ben van plan hetzelfde te doen Novem ;)
pi_112939677
Oeh, chocolaatjes :9
pi_112939741
Ik vind lasagne heel lekker, maar ik voel me wel een vetkwabje als het op is :D
pi_112940160
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:08 schreef LieLie het volgende:
Ik ga voor het eerst in mijn leven een Slankie ontmoeten trouwens! :+
Spannend hè. :D .
pi_112940210
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:44 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Spannend hè. :D .
Doodeng :N
  vrijdag 15 juni 2012 @ 18:46:12 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112940247
Ik moet volgende week zondag(avond) in mn upje doorbrengen in Groningen :o.
pi_112940262
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:45 schreef LieLie het volgende:

[..]

Doodeng :N
Nou ja zeg! Volgens mij ben ik niet zo angstaanjagend, hoor. :P .
pi_112940304
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet volgende week zondag(avond) in mn upje doorbrengen in Groningen :o.
Weest welkom.
pi_112940485
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nou ja zeg! Volgens mij ben ik niet zo angstaanjagend, hoor. :P .
Dat zeg jij. Straks ben je een dikke man van 160 kilo met een baard! :o
pi_112940533
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:50 schreef LieLie het volgende:

[..]

Kan iemand dit beeld even ontkrachten? ;(.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 18:51:46 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112940554
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:50 schreef LieLie het volgende:

[..]

In een chino.
pi_112940613
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

In een chino.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 18:53:18 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112940631
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Kan iemand dit beeld even ontkrachten? ;(.
Tsss DaD is een superstoere kerel, kijk maar naar haar icon! :7
pi_112940730
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Tsss DaD is een superstoere kerel, kijk maar naar haar icon! :7
Die van poesjes houdt! :o

:D nu is het genoeg :')
pi_112940816
Trouwens een hemdje gekocht van deze stof, maar dan met bandjes.

vrijdag 15 juni 2012 @ 19:06:32 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112941335
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 18:56 schreef LieLie het volgende:
Trouwens een hemdje gekocht van deze stof, maar dan met bandjes.

[ afbeelding ]
pi_112941400
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_112941702
Evy les 3 is een feit! zelfs met regen.:)
pi_112941854
niks door mn strotkrijg lijstje

O: appel met yoghurt
L: 2 boterhammen kipfilet, glas sojamelk
T: yoghurt met krentjes
S: uur krachttraining, half uur crosstrainer
D: 2 boterhammen rosbief/hummus/komkommer/tomaat, banaan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112942018
Oei! ;(
Niets meer aan te doen?
pi_112942115
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:18 schreef Siral het volgende:
niks door mn strotkrijg lijstje

O: appel met yoghurt
L: 2 boterhammen kipfilet, glas sojamelk
T: yoghurt met krentjes
S: uur krachttraining, half uur crosstrainer
D: 2 boterhammen rosbief/hummus/komkommer/tomaat, banaan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aiai Siral... Kop op meis! Je laat je leven toch niet op de kop zetten door eten? Jij bent de baas over je leven, niet je eetstoornis! Als je denkt dat je het alleen niet aan kunt dan kun je natuurlijk altijd ergens om hulp vragen..
pi_112942154
It ain't about that. Ben zojuist "gedumpt".

En hij heeft er redelijk goed over na gedacht. En he's right, eigenlijk.
Maar neemt niet weg dat ik zwaar stuk ben. Het was IS voor mij iig perfect..
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:25:35 #300
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112942184
:(
pi_112943044
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:24 schreef Siral het volgende:
It ain't about that. Ben zojuist "gedumpt".

En hij heeft er redelijk goed over na gedacht. En he's right, eigenlijk.
Maar neemt niet weg dat ik zwaar stuk ben. Het was IS voor mij iig perfect..
Ach meis :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')