Lol, wat grappig dat dat zo'n verrassing is!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:05 schreef Novem het volgende:
Ik snap waarom je het zei knaagbeest, denk alleen dat V1z iets te snel tot conclusies overging.....
Maar idd, voor een 15 jarige kan je je heel goed verwoorden!
En idd, rook jij V1z?!?!
Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan. Ik weet niet waarom ik eruit ben gegooid. Ik weet niet wat die Vaiz zo boos heeft gemaakt. Maar aangezien mensen zich nu nogal vijandig tegen mij gaan opstellen en me zelfs een topic uit gooien, trek ik me maar terug uit het topic. Bedankt voor alle tips, ik hoop dat ze helpen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:04 schreef _aurum_ het volgende:
zo, ik heb er net nog een lesje 15 uitgegooid van Evy. Dat ging niet zo soepelMaar, heb 'm wel netjes uitgelopen
volgende keer beter
Zo maar ff wat te eten pakken.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:08 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan. Ik weet niet waarom ik eruit ben gegooid. Ik weet niet wat die Vaiz zo boos heeft gemaakt. Maar aangezien mensen zich nu nogal vijandig tegen mij gaan opstellen en me zelfs een topic uit gooien, trek ik me maar terug uit het topic. Bedankt voor alle tips, ik hoop dat ze helpen.
Zennnnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:06 schreef sigme het volgende:
Knaagbeest, dit topic kan reuze handig zijn voor jouw doel. Gewoon meeposten en negeren wat je niet aanstaat.
Wie denkt dat knaagbeest een trol is zou er beter aan doen daarover niet te zeuren maar ook gewoon te negeren.
Ja?Ja?Spreken we dat zo af.
Ja!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Lol, wat grappig dat dat zo'n verrassing is!
Datte, de vorige was gewoon volquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:08 schreef Perruche het volgende:
[..]niemand kan je uit een topic gooien heur
*laat hypothetische snack uit mond vallen met schaapachtige blik*quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:09 schreef Novem het volgende:
[..]
Ja!
Ik had denk ik het waanidee dat iedereen hier als supergezonde health freaks door het leven ging
Mja, verbaast me gewoon icm gezond eten en veel sporten enzo!
Slotje komt automatisch na een x aantal postsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef Knaagbeest het volgende:
Ook al kun je niemand uit een topic gooien, dan is het wel dat er een slotje op kwam omdat ik postte en de rest van mijn laatste post. Maar zoals ik al zei, ik weet niet wat die Vaiz dwarszit.
Joh, Vizor begreep gewoon iets verkeerd. Vergeten vergeven.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef Knaagbeest het volgende:
Ook al kun je niemand uit een topic gooien, dan is het wel de rest van mijn laatste post. Maar zoals ik al zei, ik weet niet wat die Vaiz dwarszit.
Nope, die kiezen er niet voor.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:14 schreef loveli het volgende:
Vaiz, je rookt toch niet waar de katten bij zijn?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:14 schreef loveli het volgende:
Ik zie het gewoon voor mequote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*laat hypothetische snack uit mond vallen met schaapachtige blik*
Al gaat het de laatste tijd wel goe
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:14 schreef loveli het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ga ff naar kantoor om wat zaken in te leveren. Fijne middag nog slankies
Eerste week een boel (-2!), toen kwam er weer wat bij en nu moet ik het weer zienquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:18 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon voor me
Gaat er al wat van af?
Als je wil afvallen is ontbijten heel belangrijk. Probeer te beginnen met wat yoghurt bijvoorbeeld. Dan wordt je stofwisseling in elk geval wakker en kan de motor gaan lopen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:21 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik ontbijt trouwens niet, omdat ik dat gewoon niet gewend ben en omdat ik geen zin heb om vroeger op te staan in de ochtend
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ga ff naar kantoor om wat zaken in te leveren. Fijne middag nog slankies
Wat is er fout aan de thai? Geen frituur, zit groente in, vlees/vis, wat heb je nog meer nodig.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:22 schreef Knaagbeest het volgende:
Nallie, neem ook iets voor mij meeOh nee, nu ga ik weer de fout in
Ontbijt is de basis van de dag. Het hoeft niet veel tijd te kosten, heb je niet ergens 5 minuten om een bak brinta of muesli of kwark naar binnen te lepelen? Als het echt haastje-repje moet kan je iets eten dat je de avond tevoren klaarmaakt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:21 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik ontbijt trouwens niet, omdat ik dat gewoon niet gewend ben en omdat ik geen zin heb om vroeger op te staan in de ochtend
Het is niet goed voor een kind om superveel en zware krachtraining te doen, je gewrichten en pezen zijn nog niet volgroeid en krachttraining kan schade aanrichten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:19 schreef Knaagbeest het volgende:
Na deze post ga ik weer gewoon on topic posten, dus maak je maar geen zorgen. Maar sorry voor mijn overgevoeligheid, ik kan er gewoon slecht tegen als mensen mij onterecht niet geloven, er een probleem van maken dat we thuis niet Nederlands zijn en zeggen dat ik het verdien om geslagen te worden (!). En ik snap ook niet wat hij zo verkeerd heeft begrepen.
On topic:
Ik wilde al een sportschool bezoeken, ja (5 uur per week) en naast cardio vooral veel krachttraining, dat lijkt me wel wat. Alleen laten ze me niet bij alle sportscholen binnen, omdat ik nog zo jong ben.
Waarom mag je geen krachttraining doen? Zit daar een (verstandige) reden achter?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:25 schreef Knaagbeest het volgende:
Nee, Maria. Ik zoek gewoon een sportschool waar ik wel gewoon krachttraining mag doen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is er fout aan de thai? Geen frituur, zit groente in, vlees/vis, wat heb je nog meer nodig.
Lees de post boven jouw post.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom mag je geen krachttraining doen? Zit daar een (verstandige) reden achter?
Om esthetische redenen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:34 schreef loveli het volgende:
Ja, ik reageer niet zo snel. Maar waarom zou je krachttraining willen gaan doen als het niet goed voor je is?
Ik ben een meisje.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:34 schreef Perruche het volgende:
Knaagbeest, doe gewoon een leuke groepssport ofzo joh. Ben jij eigenlijk een jongen of een meisje? Toen ik 15 was [*oma vertelt] ging ik gewoon elke dag naar school fietsen en gymmen en paardrijden en in de bossen en met de hond enzo.
Doe dat dan maar als je 18 bent, en leer nu een fatsoenlijk eetpatroon aan. Daar heb je ook esthetisch meer aan, ervan uitgaande dat je ouder wordt dan 20.quote:
Irritant is dat als je zo weinig resultaat ziet! Maar het gaat zeker goed komen, je eet heel netjes de laatste tijd, dus geen reden waarom nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eerste week een boel (-2!), toen kwam er weer wat bij en nu moet ik het weer zienVoel me nog wel dikkig maar goed, niks nieuws onder de zon
Kijk, ik weet dat mijn eetpatroon verre van goed is, maar nog niet zo slecht dat ik misschien niet ouder word dan 20.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Doe dat dan maar als je 18 bent, en leer nu een fatsoenlijk eetpatroon aan. Daar heb je ook esthetisch meer aan, ervan uitgaande dat je ouder wordt dan 20.
Haha, hoezo een stoer meisje?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
Echt?? Ha, dat had ik nou nooit gedacht. Wel een stoer meisje dan?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:39 schreef Novem het volgende:
[..]
Irritant is dat als je zo weinig resultaat ziet! Maar het gaat zeker goed komen, je eet heel netjes de laatste tijd, dus geen reden waarom niet
Hoeraaaaa!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:43 schreef Perruche het volgende:
Trouwens willen jullie wel even hoera-en voor mijn 34 minuten op de 5.6 kmtijdens mijn eerste wedstrijd ooit!
Netjes Perr!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:43 schreef Perruche het volgende:
Trouwens willen jullie wel even hoera-en voor mijn 34 minuten op de 5.6 kmtijdens mijn eerste wedstrijd ooit!
HOERA!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:43 schreef Perruche het volgende:
Ja, maar ik vind die lichamen die ze vaak bij topics over atletische vrouwen posten mooi.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:44 schreef Novem het volgende:
Knaagbeest, je vind een gespierd lichaam belangrijker dan een gezond lichaam?
Je kan wel hardcore aan die gewichten gaan hangen, maar als je er slecht door gaat groeien, of als je permanente last krijgt van je gewrichten heb je er niets aan.
Sowieso kan je van oefeningen thuis, zonder extra gewichten, ook een stuk strakker worden. Bijv. push-ups, lunges en squats en core oefeningen. Doe dat 2 of 3 keer per week, naast je andere sporten.
Sowieso krijg je van bijv. kickbokstrainingen echt wel spieren.
Nee niet echt, het ging gewoon sowieso wel lekker, denk door het trainen. Alleen het "zigzaggen" was wel heel vermoeiend! Had wat pijntjes in m'n kuit toen ik ging slapen maar da's ook over. En er was voeral muziek en juichende mensen, dat vond ik wel top!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:50 schreef the85mc het volgende:
Netjes hoor, Perr! Werd je extra fanatiek door de wedstrijd?
Die krijg je door netjes te eten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:51 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind die lichamen die ze vaak bij topics over atletische vrouwen posten mooi.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:53 schreef Nallie het volgende:
Jillian's 30 day shred misschien wel wat voor Knaagbeest?
Moet je ff googlen. Is een workout die je thuis kan doen. Denk dat Jillian Michaels wel een figuur heeft wat jij bedoelt.quote:
Jij bent 15, ik 35. Jij hebt een slecht eetparoon en naar eigen zeggen overgewicht, ik heb een gespierd slank lijf. Verkregen zonder echte krachtraining, met een goed voedingspatroon.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:56 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
En ook van hele zware krachttraining.
Niet alleen. Ik ben redelijk gespierd al zeg ik het zelf, maar mn spieren zijn lang niet overal duidelijk zichtbaar. Pas bij eem laag vetpercentage ga je ze zien. En dat krijg je door lange tijd echt netjes te eten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:56 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
kijk ook naar de centimers, dus hoe zit je broek enzoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eerste week een boel (-2!), toen kwam er weer wat bij en nu moet ik het weer zienVoel me nog wel dikkig maar goed, niks nieuws onder de zon
Klopt, maar je ziet er niets van onder je speklaag als je je eetpatroon niet aanpast.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:56 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Je kunt dag en nacht aan krachttraining doen, maar als je ongezond eet maakt het weinig verschil. Alleen om een atletisch lichaam te krijgen heb ik ook zware krachttraining nodig.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:57 schreef Novem het volgende:
*zucht
Abs are made in the kitchen. Je kan trainen wat je wil, maar als je voeding ruk is groeien je spieren niet.
Het is echt 80% voeding. 20% training.
Maar goed, je wil het niet horen merk ik al.
Broek hetzelfde, harhar. Ik ga van het weekend weer even meten!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:01 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kijk ook naar de centimers, dus hoe zit je broek enzo
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:43 schreef Perruche het volgende:
Om een gezond athletisch volwassen lichaam te krijgen heb jij nu een paar jaar om een goed eetpatroon te leren, conditie te trainen, lenig en soepel te worden. En dat van dat krachttrainen kan je toevoegen als je lijf het eraan toe heeft. Nu dus nog niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:02 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Je kunt dag en nacht aan krachttraining doen, maar als je ongezond eet maakt het weinig verschil. Alleen om een atletisch lichaam te krijgen heb ik ook zware krachttraining nodig.
Romigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:02 schreef sigme het volgende:
Ik ben tamelijk nogal behoorlijk sterk, blijkt bij krachtsport, maar daar heb ik geen athletisch figuur van hoor. Vermoedelijk zit dat atlethische figuur ergens onder mijn romige buitenlaag verstopt.
Kom, ik ga maar eens een rondje sportschool doen. Later!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij bent 15, ik 35. Jij hebt een slecht eetparoon en naar eigen zeggen overgewicht, ik heb een gespierd slank lijf. Verkregen zonder echte krachtraining, met een goed voedingspatroon.
Ik ben niet zo verrukkelijk romig als jij, daar heb ik helaas het figuur niet voor.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Romig
Klinkt aangenaam, zo ga ik mijn speklaag voortaan ook noemenAl gok ik dat jij niet zo heel veel room hebt zeg maar
Sigme is slagroom, wij zijn double cream, zoiets?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Romig
Klinkt aangenaam, zo ga ik mijn speklaag voortaan ook noemenAl gok ik dat jij niet zo heel veel room hebt zeg maar
Helaas?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben niet zo verrukkelijk romig als jij, daar heb ik helaas het figuur niet voor.
Je bent in de groei. Je bent de eerste niet die denkt dat jij blijkbaar een uitzondering bent die alles kan eten. 99% van die uitzonderingen worden dik zodra ze uit de groei zijn en met hun aangeleerde eetpatroon zitten opgescheept.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:04 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]Ik heb al een keer duidelijk gemaakt dat ik geen overgewicht heb en dat ik niet eens een beetje mollig ben, omdat ik een gunstige stofwisseling en vetverdeling heb en waarschijnlijk ook door mijn leeftijd. Mijn probleem is dat ook al ben je niet eens een beetje te dik, ongezond eten is en blijft gewoon slecht voor je.
U riep?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent in de groei. Je bent de eerste niet die denkt dat jij blijkbaar een uitzondering bent die alles kan eten. 99% van die uitzonderingen worden dik zodra ze uit de groei zijn en met hun aangeleerde eetpatroon zitten opgescheept.
Dat weet ik ook wel, maar ik wilde even duidelijk maken dat ik geen hulp zoek omdat ik te dik ben, want dat ben ik dus niet. Ik zoek hulp, omdat ook al ben je zo dun als een sprietje, ongezond eten is gewoon slecht voor je. En niet sporten ook. En niet ontbijten ook. En alles wat ik zo ongeveer fout doe ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent in de groei. Je bent de eerste niet die denkt dat jij blijkbaar een uitzondering bent die alles kan eten. 99% van die uitzonderingen worden dik zodra ze uit de groei zijn en met hun aangeleerde eetpatroon zitten opgescheept.
Trolololol. 40 mensen zeggen: als je je spieren niet ziet, dan zit er vet over heen. Maar gewoon negeren hoor!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:04 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]Ik heb al een keer duidelijk gemaakt dat ik geen overgewicht heb en dat ik niet eens een beetje mollig ben, omdat ik een gunstige stofwisseling en vetverdeling heb en waarschijnlijk ook door mijn leeftijd. Mijn probleem is dat ook al ben je niet eens een beetje te dik, ongezond eten is en blijft gewoon slecht voor je. En Viking, ik heb ook al gezegd dat ik geen vetrollen heb en/of een flinke speklaag.
Ok.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:08 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar ik wilde even duidelijk maken dat ik geen hulp zoek omdat ik te dik ben, want dat ben ik dus niet. Ik zoek hulp, omdat ook al ben je zo dun als een sprietje, ongezond eten is gewoon slecht voor je. En niet sporten ook. En niet ontbijten ook. En alles wat ik zo ongeveer fout doe ook.
Nee, op dit moment nog even niet. Small stepsquote:
Ga rokenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:11 schreef Knaagbeest het volgende:
En wat ik nog niet heb gezegd in dit topic en ook niet in het vorige topic:
Ik eet vaak als ik me verveel, niet omdat ik dan honger heb.
Wat zijn je gewichten dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:06 schreef Viking84 het volgende:
Had ik al gepost dat ik ook ben begonnen met krachttraining gisteren?Plan is om 2 keer per week na het werk te gaan, naast 3 keer hardlopen. Full body work-out
.
Jullie lachen vast als jullie m'n gewichten horen.
Echt een mooie sportschool trouwens: trainingsschema staat op een sleutel en die stop je in ieder toestel. Dat toestel houdt keurig bij hoeveel je hebt gedaan en geeft na afloop ook aan wat het volgende toestel is. Wat modern, ik was helemaal onder de indruk
.
Haha, nee! Hij vroeg nog of ik echt kt wilde doen om heel gespierd te worden. Eh nee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme heeft een prachtig lichaam
Perruche:supernetjes meid, echt goed!
Vik, wat knap dat je aan krachttraining bent begonnen en als je net zo fanatiek wordt als met hardlopen dan ben je volgend jaar: MIss Bodybuiliding 2013
Gewoon direct mee beginnenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, op dit moment nog even niet. Small steps. Ik zou me een beetje raar voelen als ik met losse gewichten aan de slag ga, denk ik
.
Leg press 50 kg, geloof ik en de rest ergens tussen de 10 en de 25 kgquote:
Het is niet zo dat je mijn spieren niet ziet, mijn spiermassa is redelijk gemiddeld voor mijn leeftijd. Maar zeker niet atletisch. En dat is wat ik wil. En ik negeer niemand, ik lees alles. En ik heb al gezegd dat ik ook aan cardio wil gaan doen en dat iedereen die me tips heeft gegeven over mijn voeding me heeft geholpen en dat ik er wat aan ga doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:11 schreef the85mc het volgende:
[..]
Trolololol. 40 mensen zeggen: als je je spieren niet ziet, dan zit er vet over heen. Maar gewoon negeren hoor!
Dat vet krijg je alleen weg door netjes te eten, vet verdwijnt niet door KT..
Ik zal er wel eens naar vragen bij de instructeurquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:14 schreef V1z0R het volgende:
Nog eenvoor Perr!
[..]
Gewoon direct mee beginnenUitvoering eerst druk om maken, dan pas het gewicht.
Ik ga hardlopen en gezonder eten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok.
Dus wat is je plan voor komende week? Welk punt ga je aanpassen / aanpakken?
Ben ik te dom voor.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga roken.
Betere tip: ga haken of punniken of kruiswoordpuzzelen.
Nou, dat is toch helemaal niet lachwekkend?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leg press 50 kg, geloof ik en de rest ergens tussen de 10 en de 25 kg.
Da's toch prima?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leg press 50 kg, geloof ik en de rest ergens tussen de 10 en de 25 kg.
Wut?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:19 schreef anna82 het volgende:
Seriously, mannen met babies en mannen met zwangere vrouwen: ik voel me visueel aangerand!
Aaaah.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:20 schreef V1z0R het volgende:
Dat ze gigantisch wordt nagestaard door mannen die vader zijn, dan wel worden?
Met welke gewichten train jij dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:18 schreef Novem het volgende:
Bij mij zie ik wel eens meiden stoer bij de mannen komen staan en dan met gewichtjes van 0.5 of 1kg bicep curlen. Dan voel ik me een beetje beestachtig met die grote krengen in m'n handen
Als je jaren niet sport en met je huidige dieet kun je niet veel spiermassa hebben gekweekt. En bovendien als je nu maximaal gaat krachttrainen sloop je je lichaam. Ik werd fysiek pas echt breder toen ik 19, 20 was. Heel onverstandig om nu te gaan krachttrainen 'omdat je het er mooi uit ziet'.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:14 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je mijn spieren niet ziet, mijn spiermassa is redelijk gemiddeld voor mijn leeftijd. Maar zeker niet atletisch. En dat is wat ik wil. En ik negeer niemand, ik lees alles. En ik heb al gezegd dat ik ook aan cardio wil gaan doen en dat iedereen die me tips heeft gegeven over mijn voeding me heeft geholpen en dat ik er wat aan ga doen.
Is er uberhaupt iemand die de serie van Jillian ooit heeft afgemaakt?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:26 schreef anna82 het volgende:
Bicep Curls: ik moet meteen aan Jillian denken en hoe lang ik haar al niet gedaan heb. /it's infectious
Oh okéquote:
Ik heb nooit gezegd dat ik al jaren niet meer heb gesport. Ik doe pas 2 maanden niet meer aan karate, maar vroeger kwam ik ook niet bepaald regelmatig naar de trainingen. Maar ik heb wel degelijk spiermassa, hoe raar dat ook mag zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:26 schreef the85mc het volgende:
[..]
Als je jaren niet sport en met je huidige dieet kun je niet veel spiermassa hebben gekweekt. En bovendien als je nu maximaal gaat krachttrainen sloop je je lichaam. Ik werd fysiek pas echt breder toen ik 19, 20 was. Heel onverstandig om nu te gaan krachttrainen 'omdat je het er mooi uit ziet'.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Is er uberhaupt iemand die de serie van Jillian ooit heeft afgemaakt?
En hoe zou het zijn met Minilot en haar onderzoek naar het niet bestaan van de spaarstand?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, dat is toch helemaal niet lachwekkend?
Op mijn sportschool komen van die luie dames, die doen de restdingen op 8 a 10 kg en de legpres op 20. Serieus. En dan hebben ze geen gebroken knie of elleboog. Ze kunnen wel heel snel.
Oh ja, ik ga nu.
Leg press op 100 (voor 1 been), de rest op zo'n 40 ofzo.
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:25 schreef V1z0R het volgende:
Hopen dat je niet de verkeerde blinde man tegenkomt, Novem
Je denkt of je weet?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:38 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik denk dat ik in de gym wel zo'n 45-50 kilogram zou kunnen bankdrukken, wat best veel is voor een meisje van mijn leeftijd. Dus ik heb wel degelijk spiermassa.
Ditquote:
quote:
Ik denk het, eerlijk gezegd. Maar ik ben 1 keer in een gym geweest en toen kon ik meer bankdrukken dan andere meisjes, alleen kon ik niet vinden waar stond hoeveel een schijf woogquote:
Wa grappig, ik sprak gisteren met de enige echt geoefende loper van ons team, en die zei precies van "het gaat niet om snelheid". Waar alle anderen zich superdruk maken om snel vooruit komen en nu barsten van de spierpijn :quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:42 schreef _aurum_ het volgende:
Meiden, het gaat niet om het gewicht he. Het gaat erom of je de oefening goed doet, of er vooruitgang inzit en of je het leukt vindt
Ik denk soms ook dat ik 50 kilo weeg.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:38 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik denk dat ik in de gym wel zo'n 45-50 kilogram zou kunnen bankdrukken, wat best veel is voor een meisje van mijn leeftijd. Dus ik heb wel degelijk wat spiermassa.
Nee, dus zal hij genoodzaakt zijn om met z'n handen te gaan 'kijken'...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:43 schreef Novem het volgende:
Ja maar, ja maar, als hij blind is kan hij toch niet staren? En de babies dan?
Laat maar, ik ben lost
Very truequote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:42 schreef _aurum_ het volgende:
Meiden, het gaat niet om het gewicht he. Het gaat erom of je de oefening goed doet, of er vooruitgang inzit en of je het leukt vindt
Ik zei toch laat maarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:45 schreef V1z0R het volgende:
Mc, en je kunt nu tenminste vrijuit KT met die 3kg speling!
[..]
Nee, dus zal hij genoodzaakt zijn om met z'n handen te gaan 'kijken'...nu is er voor mij ook de grap vanaf...
Is de benchpress stang serieus 20 kilo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:39 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik snap het niet![]()
Vis
Henk, chest press/shoulder press/bicep doe ik met 8, side raises met 4 of 5 geloof ik.
Bench press doe ik met 20 (stang).
Heb alleen steeds problemen met m'n ellebogen, dus ben weer bij 4 en 5 begonnen en weer opbouwen nuHopelijk ben ik dan rond september weer op m'n oude niveau en ben ik voor eens en voor altijd van die klachten af
Jajajajajaja, weet ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:42 schreef _aurum_ het volgende:
nee hoor, dat doen we allemaal hier. Met 1 arm.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:48 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Haha, ok. Maar op zich is 45-50 kilogram bij het bankdrukken niet echt veel, toch?
Dat weet ik welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:42 schreef _aurum_ het volgende:
Ik proef heel veel sarcasmequote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nee hoor, dat doen we allemaal hier. Met 1 arm.
Sla je slag, Viking!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:53 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Om deze post moest ik in real wel heel erg hard lachenJa, ik ben een meisje
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nee hoor, dat doen we allemaal hier. Met 1 arm.
^^quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zelfgemaakte pizza met 4 verschillende soorten kaas!
Maar 120 kg is echt enorm veel. Hoe gespierd ben jij wel niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:10 schreef the85mc het volgende:
Op goede dagen denk ik zo 120 kg te bankdrukken. Heb alleen weinig goede dagen.
Ik wel! Ik heb er twee thuisquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Houd me buiten de Knaagbeest-discussie want heb er niks zinnigs over te zeggen.
En ik weet dan weer niet goed wat ik van jouw lijstje moet zeggenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje
O: 200 Gr. Franse kwark, el lijnzaad
L: 1 krentenbol, 1 beschuitje met graskaas.
D: ?
Er is zojuist een discussie vernoemd naar mij.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
een beetje is lekker, maar het moet er niet in zwemmenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:14 schreef V1z0R het volgende:
Iew! Roquefort... Had bijna entrecotes voor altijd voor me verpest
Dit was als een guppy in z'n uppie in Seaworldquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
een beetje is lekker, maar het moet er niet in zwemmen
Belachelijk lijstje, maar dat weet je zelf ook vast wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje
O: 200 Gr. Franse kwark, el lijnzaad
L: 1 krentenbol, 1 beschuitje met graskaas.
D: ?
Als het onder andere omstandigheden was gedaan, was ik er inderdaad heel trots op geweest en dat durf ik best te zeggenquote:
Een koffie verkeerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Belachelijk lijstje, maar dat weet je zelf ook vast wel.
Hoeveel heb je erbij gedronken?
En ik las ergens ook dat duursporters anders moeten trainen dan krachtsporters? Dat ook nog weer even opzoekenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:40 schreef LieLie het volgende:
Het zat laatst in die aflevering van Pavlov over sport. Je kunt of trainen met zware gewichten, of met lichtere gewichten en dan meer herhalingen. Heeft uiteindelijk hetzelfde effect zeiden ze.
ALWEER?! Krijgen we nog een keer een foto van je te zien. Krijg het idee dat je een soort adonis bentquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:43 schreef the85mc het volgende:
Ik hou net koffiepauze en krijg ik ineens mail van mezelf.. Best vaag, had mn internet open laten staan en dat mailtje was geschreven door een meisje die schuin tegenover me zat in de bieb. ze vroeg of ik haar op facebook wilde toevoegenwel grappig om zo te doen.
Best raar idee trouwens, ik sluit inderdaad vaak niks af als ik even koffie ga drinken. Iedereen kan dan zo mn mail doorspitten..
Sjans hoor!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:43 schreef the85mc het volgende:
Ik hou net koffiepauze en krijg ik ineens mail van mezelf.. Best vaag, had mn internet open laten staan en dat mailtje was geschreven door een meisje die schuin tegenover me zat in de bieb. ze vroeg of ik haar op facebook wilde toevoegenwel grappig om zo te doen.
Best raar idee trouwens, ik sluit inderdaad vaak niks af als ik even koffie ga drinken. Iedereen kan dan zo mn mail doorspitten..
En wat moet je doen als je gewoon je lijf sterker wilt maken om de kans op blessures te verkleinen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:41 schreef Novem het volgende:
Hmm eigenlijk spreekt dat alles tegen wat je overal kan lezen over krachtsport.
Zwaar gewicht/weinig reps = kracht en groei
Licht gewicht/veel reps = uithoudingsvermogen
quote:Muscular hypertrophy can be increased through strength training and other short duration, high intensity anaerobic exercises. Lower intensity, longer duration aerobic exercise generally does not result in very effective tissue hypertrophy; instead, endurance athletes enhance storage of fats and carbohydrates within the muscles,[2] as well as neovascularization.[3][4] An adequate supply of amino acids is essential to produce muscle hypertrophy.
C'est tout?quote:
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:45 schreef Nallie het volgende:
[..]
ALWEER?! Krijgen we nog een keer een foto van je te zien. Krijg het idee dat je een soort adonis bent
Je wil kracht ontwikkelen om je hardlopen te ondersteunen en verbeteren en blessures te voorkomen, dus ik zou gaan voor kracht. Je krijgt al genoeg cardio met rennen, dus ik zou gaan voor setjes van 10 tot 12 herhalingen, op een gewicht dat zwaar aan begint te voelen na een stuk of 6 tot 8 herhalingen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En wat moet je doen als je gewoon je lijf sterker wilt maken om de kans op blessures te verkleinen?.
Zou iemand hier aub op willen reageren door te zeggen wat er beter kan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:35 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik heb net drie sneetjes lichtbruin volkorenbrood gegeten met daarop smeerleverworst en salade (tomaten, sla (donkerpaars en lichtgroen), koriander, komkommer en wat sliertjes kool en wortel) in plantaardige olie. Als lunch trouwens. Dus het was geen vervroegd avondmaal.
Niet bewegen -> geen blessuresquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En wat moet je doen als je gewoon je lijf sterker wilt maken om de kans op blessures te verkleinen?.
Haha dat valt mee hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:45 schreef Nallie het volgende:
[..]
ALWEER?! Krijgen we nog een keer een foto van je te zien. Krijg het idee dat je een soort adonis bent
Als je nu eens 1,5 liter water per dag gaat drinken naast je andere drankjes? Ik heb vroegaah heel veel last gehad vaan blaasontstekingen en dat werkt best goed preventief. Neem er in "gevoelige periodes" >P ook cranberry supplement bij.quote:
Wat ben jij een casanova de laatste tijd!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:43 schreef the85mc het volgende:
Als wij iets open laten staan moeten we dat standaard bekopen. Facebook gehackt, al je mails "kwijt", schermen op hun kop... kantoor humorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Sjans hoor!
Zo'n mailtje had ik ook gehad op het werk, maar dan alleen dat het nog open stond. Zonder erbij te zetten wie dat nou schreef.
Beginnen met ontbijten en liever 6 kleinere maaltijden dan 1 heul grote.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:49 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Zou iemand hier aub op willen reageren door te zeggen wat er beter kan?
Meer kcals eten? Wat deed je vandaag nou, 12 km hardlopen op een beschuit ofzo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik moet ook aan de krachttraining, alleen al om mijn armen wat dikker te krijgen (of zijn er andere manieren voor? )
Kan niet op facebook op werk. En fok nog niet durven kijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als wij iets open laten staan moeten we dat standaard bekopen. Facebook gehackt, al je mails "kwijt", schermen op hun kop... kantoor humor
We willen nog steeds een foto!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:58 schreef the85mc het volgende:
Maar ga er niks mee doen hoorkomende week 2e date met meisje van vakantie. En die is veel leuker
Thxquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:49 schreef Novem het volgende:
[..]
Je wil kracht ontwikkelen om je hardlopen te ondersteunen en verbeteren en blessures te voorkomen, dus ik zou gaan voor kracht. Je krijgt al genoeg cardio met rennen, dus ik zou gaan voor setjes van 10 tot 12 herhalingen, op een gewicht dat zwaar aan begint te voelen na een stuk of 6 tot 8 herhalingen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:04 schreef Knaagbeest het volgende:
Dank jullie wel voor alle hulp, jongens. Ik trek me terug uit het topic, omdat ik alle tips die je kunt krijgen over dit onderwerp zo ongeveer al gekregen heb.
Ik doe ook heel heel heel soms bankdrukken, telt dat ook?quote:
Contaminatiequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lololol, na anderhalf topic slank al alles weten, el awesome-o![]()
Ach wij vinden het gewoon allemaal veul te gezellig![]()
Mc casanovaHad je nou laatst de net-niet-zoen-date met vakantiemeisje of haal ik je weer door de war met Dino?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:19 schreef V1z0R het volgende:
Varlaten heeft dit topic
De kriebelende mier in mijn slurf
Vervuld met nieuwe kennis
Niet veel hoger dan een turf
Olifant in porseleinkast?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:19 schreef V1z0R het volgende:
Varlaten heeft dit topic
/Topic-olifant
Jij had het over Topic-poëzie!quote:
Lelijke appeltjes kunnen best lekker zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:23 schreef uniekhoorn het volgende:
V1
Mijn appeltaartje was heeeeeeeeeeeeel lelijk maar wel lekker.
Nou is alles wat nog op moest verwerkt... Kan echt geen levensmiddelen weggooien hoor.
Nope Tenerife...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:38 schreef Nallie het volgende:
Uniek! Jij was toch naar Cyprus geweest? Of iemand anders...
Is t wat? Zit er aan te denkenvakanties kijken
oe ja moet ik ook nog doenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:38 schreef Nallie het volgende:
Krachttraining naar de voedselbankquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lelijke appeltjes kunnen best lekker zijnen wat nou als we 1000 kokosnoten jouw kant opsturen?!
Ik heb die aflevering net even teruggekeken. Kende het programma niet, maar wat een leuke aflevering!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:40 schreef LieLie het volgende:
Het zat laatst in die aflevering van Pavlov over sport. Je kunt of trainen met zware gewichten, of met lichtere gewichten en dan meer herhalingen. Heeft uiteindelijk hetzelfde effect zeiden ze.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Krachttraining naar de voedselbank
Ben een jaar of 7 geleden in cyprus geweest in mei. Was erg leuk! We zaten in Paphos en hadden een auto gehuurd. Dan kun je en strandvakantie houden en ook nog wat (romeinse) cultuur zien. Stranden in paphos zijn niet zo goed, veel grind. Maar even buiten paphos had je wel mooie stranden en baaien.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:38 schreef Nallie het volgende:
Heb je een linkje, want ik geloof niks van dat lichtere gewichten hebben hetzelfde effect-verhaal.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:40 schreef LieLie het volgende:
Ok Thanks!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ben een jaar of 7 geleden in cyprus geweest in mei. Was erg leuk! We zaten in Paphos en hadden een auto gehuurd. Dan kun je en strandvakantie houden en ook nog wat (romeinse) cultuur zien. Stranden in paphos zijn niet zo goed, veel grind. Maar even buiten paphos had je wel mooie stranden en baaien.
Larnaca zou ik niet doen, is soort van salou, cherso achtig..
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1261618quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Heb je een linkje, want ik geloof niks van dat lichtere gewichten hebben hetzelfde effect-verhaal.
merci!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1261618
Jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:09 schreef Nallie het volgende:
Pff iemand hier toevallig verstand van apple laptops en hoe je die aansluit op je tv?
Ik snap er niks meer van
Iets met kabeltje-prik-prakquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:09 schreef Nallie het volgende:
Pff iemand hier toevallig verstand van apple laptops en hoe je die aansluit op je tv?
Ik snap er niks meer van
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:19 schreef V1z0R het volgende:
Varlaten heeft dit topic
/Topic-olifant
Ik wil wel eens een keer wat met je drinkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:01 schreef Ml-etje het volgende:
gaar en ik zou eigenlijk wel leuk wat willen gaan drinken vanavond
Eten en op de bank dan maar en hopen dat het nog wat wordt.
/nietbijgelezen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een keer wat met je drinken
sodeju wat een weer!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo te zien regent het in de Oekraïne ook.
Wedstrijd gewoon geschorstquote:
Ja, dat zei ik net ook. Het is altijd al huiliehuilie als het gras te nat is, dus dit is zeker niet wat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is dat veld niet meer bespeelbaar. Tis meer water dan gras!
Oeh die zijn lekker!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb zojuist de meest suffe aankoop ooit gedaan: ruitenwisserbladen.
Ter compensatie maar bonbons gehaald bij de bonte koe.
Daar neem ik er straks maar eentje van bij de koffie.
Spannend hè.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:08 schreef LieLie het volgende:
Ik ga voor het eerst in mijn leven een Slankie ontmoeten trouwens!
Nou ja zeg! Volgens mij ben ik niet zo angstaanjagend, hoor.quote:
Weest welkom.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet volgende week zondag(avond) in mn upje doorbrengen in Groningen.
Dat zeg jij. Straks ben je een dikke man van 160 kilo met een baard!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Volgens mij ben ik niet zo angstaanjagend, hoor..
Kan iemand dit beeld even ontkrachten?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Straks ben je een dikke man van 160 kilo met een baard!
In een chino.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Straks ben je een dikke man van 160 kilo met een baard!
Tsss DaD is een superstoere kerel, kijk maar naar haar icon!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kan iemand dit beeld even ontkrachten?.
Die van poesjes houdt!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tsss DaD is een superstoere kerel, kijk maar naar haar icon!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:56 schreef LieLie het volgende:
Trouwens een hemdje gekocht van deze stof, maar dan met bandjes.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:18 schreef Siral het volgende:
niks door mn strotkrijg lijstje
O: appel met yoghurt
L: 2 boterhammen kipfilet, glas sojamelk
T: yoghurt met krentjes
S: uur krachttraining, half uur crosstrainer
D: 2 boterhammen rosbief/hummus/komkommer/tomaat, banaanAiai Siral... Kop op meis! Je laat je leven toch niet op de kop zetten door eten? Jij bent de baas over je leven, niet je eetstoornis! Als je denkt dat je het alleen niet aan kunt dan kun je natuurlijk altijd ergens om hulp vragen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach meisquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:24 schreef Siral het volgende:
It ain't about that. Ben zojuist "gedumpt".
En hij heeft er redelijk goed over na gedacht. En he's right, eigenlijk.
Maar neemt niet weg dat ik zwaar stuk ben. Het was IS voor mij iig perfect..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |