SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.Niet meer actief op Fok!![]()
hear hearquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou Nou, er moet ook gewerkt worden.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:48 schreef GotC het volgende:
Vrijdagmiddag+dit topic+moeilijke berekeningen @ werk = afleiding![]()
Ik ken het... maar nu eerst eens lopen en dan eens verder aan m'n thesisquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mij ook, moet FOK! echt afsluiten soms sinds ik hier meepost om wat gedaan te krijgen![]()
![]()
Ik doe het juist andersom, ik mag niet lopen van mezelf als ik niet eerst afmaak wat ik nog moest afmakenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:49 schreef Niara het volgende:
[..]
Ik ken het... maar nu eerst eens lopen en dan eens verder aan m'n thesisDus nu ga ik écht weer aan het werk
![]()
![]()
Succes! Ik weet dat als ik nu niet ga ik later in de middag niet loop omdat ik dan bang ben dat ik niet op tijd ga zijn voor een afspraak. En er moet en zal gelopen worden vandaag!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe het juist andersom, ik mag niet lopen van mezelf als ik niet eerst afmaak wat ik nog moest afmakenDus nu ga ik écht weer aan het werk
![]()
ik heb het geluk dat bij 10uur 's ochtends NZ tijd de meeste posters in hun bedje liggen en ik toch nog wat werkbare uurtjes heb...maar sowieso rustig hier op het werk deze tijd van het jaarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mij ook, moet FOK! echt afsluiten soms sinds ik hier meepost om wat gedaan te krijgen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
oke...aan het werk allemaal, papa gaat slapen en laat ik niet weer boze posts tegenkomen als ik aan het terug lezen ben...
Nee?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:47 schreef VKV het volgende:
Is er trouwens al een facebookgroep met mensen uit dit topic?![]()
![]()
Ik heb wel wat mensen van hier in mn FB staan inmiddels, maar er is nog geen groep vanquote:
F means you're fucked![]()
Okquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb wel wat mensen van hier in mn FB staan inmiddels, maar er is nog geen groep van
Ik dacht, is misschien een leuk idee om via die groep foto's uit te wisselen zonder dat ze meteen openbaar op internet staan.![]()
ik doe wel mee.. wellicht eens een groep waarin ik wel actief zou gaan reagerenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:57 schreef VKV het volgende:
[..]
Ok
Ik dacht, is misschien een leuk idee om via die groep foto's uit te wisselen zonder dat ze meteen openbaar op internet staan.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ik heb al te veel tijd nodig voor SCen, wel jammer op zich, maar wat doe je eraan?04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Meh, voor mij hoeft een Facebook groep nietHeb de mensen die ik wil als vriend op FB, meer niet. En foto's neerknallen doe ik hier evt wel
.
![]()
die MOETEN meedoen!quote:
iedereen die hier post is ooit een newbe geweest'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Slapen jijquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die MOETEN meedoen!
iedereen die hier post is ooit een newbe geweest.
Niet meer actief op Fok!![]()
ik heb een R&P FB groep maar nog niet actieg gepromoot dus 0 leden he
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Ik sla de FB-groep ook even over. Ik zie de toegevoegde waarde er nog niet van. Ik bedoel...ouwehoeren enzo doen we hier ook al!F means you're fucked![]()
okie dokie, ik zeg al niets meer.... maar ben bang dat als ik weg ga jullie er een bende van maken hierquote:
Doen we toch wel, of je er nou wel of niet bentquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
okie dokie, ik zeg al niets meer.... maar ben bang dat als ik weg ga jullie er een bende van maken hier![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Doen we toch wel, of je er nou wel of niet bentlaat ik het niet merken
Zoals Sexy dan zegt: wust relje, jonkje?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Doen we toch wel, of je er nou wel of niet bent![]()
Neuh, ik sla even over. Werken
.
fase 2 voltooid. rookspullen in de schuur geflikkerd en m'n vent te kennen gegeven dat hij niet voor m'n neus hoeft te gaan roken
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
klinkt goed... of de bank in de schuur zetten?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:16 schreef DJMO het volgende:
fase 2 voltooid. rookspullen in de schuur geflikkerd en m'n vent te kennen gegeven dat hij niet voor m'n neus hoeft te gaan roken04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
voor degene die er ondanks de regen nog even op uit gaan:
Je kan gewoon geen afscheid van ons nemen he?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
voor degene die er ondanks de regen nog even op uit gaan:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Daar begint het wel op te lijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Je kan gewoon geen afscheid van ons nemen he?.
Heel goed!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:16 schreef DJMO het volgende:
fase 2 voltooid. rookspullen in de schuur geflikkerd en m'n vent te kennen gegeven dat hij niet voor m'n neus hoeft te gaan roken
Da's de fase die ik over heb geslagen. Ik vond dat mijn probleem (stoppen met roken) niet het probleem van GotC moest worden. Dus die hoefde van mij niet naar buiten en zat gewoon naast me op de bank te rokenF means you're fucked![]()
ik ken mezelfquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Heel goed!
Da's de fase die ik over heb geslagen. Ik vond dat mijn probleem (stoppen met roken) niet het probleem van GotC moest worden. Dus die hoefde van mij niet naar buiten en zat gewoon naast me op de bank te rokenah toe doe me één haaltje .. dat kan toch geen kwaad? nee, liever heel die zooi (voorlopig) even uit beeld.
Daar moet je wel reteveel discipline voor hebben dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Heel goed!
Da's de fase die ik over heb geslagen. Ik vond dat mijn probleem (stoppen met roken) niet het probleem van GotC moest worden. Dus die hoefde van mij niet naar buiten en zat gewoon naast me op de bank te roken![]()
de enige discipline die ik tot nu heb gehad, is het om de dag hardlopenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:21 schreef VKV het volgende:
[..]
Daar moet je wel reteveel discipline voor hebben dan.
Zo, hallo zeg, even 3 uurtjes weg en we zijn alweer een deel verder
Maar nu is het wel droog en een lekker temperatuurtje voor het lopen hopelijk wordt het nog beter vanavond
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Das wel gek inderdaad...buiten dat en hardlopen heb ik totaal geen disciplinequote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:21 schreef VKV het volgende:
[..]
Daar moet je wel reteveel discipline voor hebben dan.
En dat heeft hij gewoon volgehoudenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Heel goed!
Da's de fase die ik over heb geslagen. Ik vond dat mijn probleem (stoppen met roken) niet het probleem van GotC moest worden. Dus die hoefde van mij niet naar buiten en zat gewoon naast me op de bank te roken.
Maar door dat te doen werd ik er wel bewust van..en ben ik zelf ook maar gestopt.
Mja, kwestie van er niet continu mee bezig zijn. Gewoon doorgaan met leven en niet continu alles op FB of waar dan ook zetten van 'kijk mij'. Dat is misschien wel fijn, maar het houdt je hoofd nog steeds in de rookwolken.
![]()
aan de telefoon zei hij zelf: zet alles maar in de schuur dan rook ik daar welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe mr DJMO dat oppakt.
(toen ik hem dus gewoon vroeg om niet meteen voor m'n neus te gaan roken als hij thuiskwam)
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Das wel gek inderdaad...buiten dat en hardlopen heb ik totaal geen discipline![]()
![]()
![]()
ik ben ook van de ene op de andere dag radicaal gestopt met roken, zonder hulpmiddelen, maar ja, ik moest wel. Verder weinig problemen mee gehad, behoefte is er soms wel maar die is makkelijk weg te rationaliseren04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Wat is het gezegde ook alweer, never let a good crisis go to waste.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:24 schreef Re het volgende:
ik ben ook van de ene op de andere dag radicaal gestopt met roken, zonder hulpmiddelen, maar ja, ik moest wel. Verder weinig problemen mee gehad, behoefte is er soms wel maar die is makkelijk weg te rationaliseren![]()
Lijkt me duidelijk ja....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:24 schreef Re het volgende:
ik ben ook van de ene op de andere dag radicaal gestopt met roken, zonder hulpmiddelen, maar ja, ik moest wel. Verder weinig problemen mee gehad, behoefte is er soms wel maar die is makkelijk weg te rationaliserenF means you're fucked![]()
Heb me aangemeld bij het endomondoteamZag dat je ook handmatig routes in kunt voeren en dát kan ik wel!
![]()
Ik ben 2 weken na Re definitief gestopt met roken. De bedoeling was dezelfde dag maar dat lukte niet echt
En mét hulpmiddelen (Champix) en ik vond het moeilijk en nu meer dan een half jaar later heb ik het soms nog steeds heel moeilijkMaar ja, ik had ook weinig keus en tis toch gelukt uiteindelijk
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
en daar ben ik ook heel trots opquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:33 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben 2 weken na Re definitief gestopt met roken. De bedoeling was dezelfde dag maar dat lukte niet echt
En mét hulpmiddelen (Champix) en ik vond het moeilijk en nu meer dan een half jaar later heb ik het soms nog steeds heel moeilijkMaar ja, ik had ook weinig keus en tis toch gelukt uiteindelijk
is mij ook voorgeschreven, maar ik vind het te duur ..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:33 schreef MissBliss het volgende:
vanavond iig weer lopen
ik mis trouwens een hardloop smiley
Importeren gaat best snel, ik heb twee maanden binnen 10 minuten geïmporteerdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:31 schreef VKV het volgende:
Heb me aangemeld bij het endomondoteamZag dat je ook handmatig routes in kunt voeren en dát kan ik wel!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:31 schreef VKV het volgende:
Goed bezig, welkom bij de club
![]()
En succes met iedereen die strijd tegen de drang om een peukie te rokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Knap, van jullie allebeiquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:33 schreef MissBliss het volgende:
![]()
Van Re was noodzaak, maar dat maakt het niet minder makkelijk. Top, jullie mogen trots zijn op elkaar!![]()
![]()
Hier ook, maar heb er totaal geen moeite mee gehad om te stoppen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:24 schreef Re het volgende:
ik ben ook van de ene op de andere dag radicaal gestopt met roken, zonder hulpmiddelen, maar ja, ik moest wel. Verder weinig problemen mee gehad, behoefte is er soms wel maar die is makkelijk weg te rationaliseren
Bij mij was het gewoon een kwestie van knop omzetten en klaar ermee.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ditquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hier ook, maar heb er totaal geen moeite mee gehad om te stoppen.
Bij mij was het gewoon een kwestie van knop omzetten en klaar ermee.Hoogstens 2 weken wat..onrustiger geweest. Maar vond het niet moeilijk om bij andere rokers te staan oid.
Heb er ook geen trek in, denk er niet eens aan![]()
![]()
zoiets, maar moet wel FOK!style zijnquote:![]()
Nee heb ik ook niet, heb ook geen moment gehad dat ik naar een sigaret wilde grijpen. Kan me nu ook echt niet meer voorstellen dat ik ooit gerookt heb, vind het nu maar vies als er iemand met een enorme rooklucht binnenkomt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:42 schreef GotC het volgende:
[..]
DitHoogstens 2 weken wat..onrustiger geweest. Maar vond het niet moeilijk om bij andere rokers te staan oid.
Heb er ook geen trek in, denk er niet eens aanWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Yupquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee heb ik ook niet, heb ook geen moment gehad dat ik naar een sigaret wilde grijpen. Kan me nu ook echt niet meer voorstellen dat ik ooit gerookt heb, vind het nu maar vies als er iemand met een enorme rooklucht binnenkomt.
1x nog echt enorme trek gehad, en er ook 1 genomen. Nou, na die 2 hijsjes dacht ik: 'wtf ben ik aan het doen?!' en weggegeven.
Was een mooi moment, toen pas wist ik dat ik echt gestopt was.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Goed bezig, welkom bij de club
![]()
En succes met iedereen die strijd tegen de drang om een peukie te rokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vorig jaar werd het nog vergoedquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
is mij ook voorgeschreven, maar ik vind het te duur ..
vanavond iig weer lopenMaar door eigen bijdrage moest ik uiteindelijk nog heel veel zelf betalen
Nou ja, inmiddels heb ik keiveel geld bespaard door geen sigaretten meer te kopen natuurlijk
quote:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Goed bezig, welkom bij de club
![]()
En succes met iedereen die strijd tegen de drang om een peukie te rokenHeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Rookte je nog toen je begon met hardlopen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup
1x nog echt enorme trek gehad, en er ook 1 genomen. Nou, na die 2 hijsjes dacht ik: 'wtf ben ik aan het doen?!' en weggegeven.
Was een mooi moment, toen pas wist ik dat ik echt gestopt was.
Thanksquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Knap, van jullie allebei![]()
Van Re was noodzaak, maar dat maakt het niet minder makkelijk. Top, jullie mogen trots zijn op elkaar!
Ziggy played guitar
Yup.. Merk niet een enorm verschil oid vrees ik..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rookte je nog toen je begon met hardlopen?![]()
oef, dat is een tegenvallerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup.. Merk niet een enorm verschil oid vrees ik..![]()
Kan je importeren van afstandmeten.nl dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Importeren gaat best snel, ik heb twee maanden binnen 10 minuten geïmporteerd![]()
![]()
Dat niet, dan geeft-ie een parse error, heb ik gemerktquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:53 schreef VKV het volgende:
[..]
Kan je importeren van afstandmeten.nl dan?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Genoeg mensen die wel verschil merken. Ligt ook een beetje aan je huidige conditie en staat van je longen etc. Veel rokers sporten niet en merken enorm verschil als ze stoppen.quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Dat is jammer.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup.. Merk niet een enorm verschil oid vrees ik..Niet meer actief op Fok!![]()
Ik las Veel sporters roken niet en dacht: huh?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Genoeg mensen die wel verschil merken. Ligt ook een beetje aan je huidige conditie en staat van je longen etc. Veel rokers sporten niet en merken enorm verschil als ze stoppen..
Schrale troost.. ik ben er nu ruim 6 jaar vanaf en nóg zijn er wel eens momentjes dat ik zoiets heb van 'zo, ff peuk roken' .. Realiseer me dan direct 'o nee, ik ben er al 6 vanaf' .. maar toch.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:33 schreef MissBliss het volgende:
Verse rook vind ik ook nog steeds lekker ruiken. Tot voor kort bleef ik wel eens achter iemand lopen die een sigaret in z'n handen had
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Haha nee dat zou alleen maar positief zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las Veel sporters roken niet en dacht: huh?.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Sommige sigaretten ruiken naar verse broodjesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
Schrale troost.. ik ben er nu ruim 6 jaar vanaf en nóg zijn er wel eens momentjes dat ik zoiets heb van 'zo, ff peuk roken' .. Realiseer me dan direct 'o nee, ik ben er al 6 vanaf' .. maar toch.
Verse rook vind ik ook nog steeds lekker ruiken. Tot voor kort bleef ik wel eens achter iemand lopen die een sigaret in z'n handen hadEn ik heb niet eens gerookt.
Die sigaretten ken ik niet... en ik heb ook nooit (actief) gerookt, wel opgegroeid met een rokende ouder...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Sommige sigaretten ruiken naar verse broodjesEn ik heb niet eens gerookt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
zal ik het nog een stapje absurder maken
2 weken voordat de hele mallemolen begon werd ik opgenomen wegens een acute heup infectie... 3 dagen in het ziekenhuis gelegen waarbij de MRI aan heeft getoond dat ik lichte heupdisplasie heb (femur kop is aan beide kanten wat afgesleten), en dat een virus zich daar had genesteld (beter dan een bacterie anders had ik nu geen heupen meer gehad). Effectief betekent dat dat ik waarschijnlijk dus geen duursporten meer mag doen... ik moet nog naar een rheumatoloog maar die afspraak was een beetje op een laag pitje komen te staan.04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Betrapt?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:33 schreef MissBliss het volgende:
[PICS] Hoe EK-ready ben jij?![]()
Jezus....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:10 schreef Re het volgende:
2 weken voordat de hele mallemolen begon werd ik opgenomen wegens een acute heup infectie... 3 dagen in het ziekenhuis gelegen waarbij de MRI aan heeft getoond dat ik lichte heupdisplasie heb (femur kop is aan beide kanten wat afgesleten), en dat een virus zich daar had genesteld (beter dan een bacterie anders had ik nu geen heupen meer gehad). Effectief betekent dat dat ik waarschijnlijk dus geen duursporten meer mag doen... ik moet nog naar een rheumatoloog maar die afspraak was een beetje op een laag pitje komen te staan.jou wordt ook niets bespaard zeg..
Neerkomen wel!![]()
Dus je hebt her logeerbed er ook maar meteen neergezet samen met zijn kleding?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
aan de telefoon zei hij zelf: zet alles maar in de schuur dan rook ik daar wel(toen ik hem dus gewoon vroeg om niet meteen voor m'n neus te gaan roken als hij thuiskwam)
![]()
(WK 2010)quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Betrapt?
[PICS] Hoe EK-ready ben jij?04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Pfoeh, dit dus..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:14 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Jezus....jou wordt ook niets bespaard zeg..
Jeetje Re, je krijgt ook gewoon echt alles op je dak![]()
![]()
Iddquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:14 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Jezus....jou wordt ook niets bespaard zeg..
.
en tot aan die opname nog nooit ziek geweest en dan komt alles in een keer. maar alles overleeft dus we gaan vrolijk verder kijken van wat wel mogelijk is... het heeft geen zin om bij de pakken neer te zittenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Pfoeh, dit dus..
Jeetje Re, je krijgt ook gewoon echt alles op je dak04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Dat is wel heftig zeg, sterktequote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:10 schreef Re het volgende:
2 weken voordat de hele mallemolen begon werd ik opgenomen wegens een acute heup infectie... 3 dagen in het ziekenhuis gelegen waarbij de MRI aan heeft getoond dat ik lichte heupdisplasie heb (femur kop is aan beide kanten wat afgesleten), en dat een virus zich daar had genesteld (beter dan een bacterie anders had ik nu geen heupen meer gehad). Effectief betekent dat dat ik waarschijnlijk dus geen duursporten meer mag doen... ik moet nog naar een rheumatoloog maar die afspraak was een beetje op een laag pitje komen te staan.Ik hoop voor je dat het meevalt
Dat sowieso. Verstandig en ook een stuk beter voor je gedachten, je lichaam, omgeving..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:18 schreef Re het volgende:
[..]
en tot aan die opname nog nooit ziek geweest en dan komt alles in een keer. maar alles overleeft dus we gaan vrolijk verder kijken van wat wel mogelijk is... het heeft geen zin om bij de pakken neer te zittenJe hebt ook toffe mensen om je heen die je flink steunen als ik het allemaal goed had gelezen, top
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:18 schreef Re het volgende:
[..]
en tot aan die opname nog nooit ziek geweest en dan komt alles in een keer. maar alles overleeft dus we gaan vrolijk verder kijken van wat wel mogelijk is... het heeft geen zin om bij de pakken neer te zitten
Neerkomen wel!![]()
Wat is de mallemolen dan waar je het over hebt? Want dit klinkt allemaal al aardig heftig! Maak wel snel die afspraak bij de reumatholoog!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:10 schreef Re het volgende:
2 weken voordat de hele mallemolen begon werd ik opgenomen wegens een acute heup infectie... 3 dagen in het ziekenhuis gelegen waarbij de MRI aan heeft getoond dat ik lichte heupdisplasie heb (femur kop is aan beide kanten wat afgesleten), en dat een virus zich daar had genesteld (beter dan een bacterie anders had ik nu geen heupen meer gehad). Effectief betekent dat dat ik waarschijnlijk dus geen duursporten meer mag doen... ik moet nog naar een rheumatoloog maar die afspraak was een beetje op een laag pitje komen te staan.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
ik loop er niet echt mee te koop maar check mijn "homepage" en idd ga snel maar afspraak maken, wil wel weten wat mogelijk is qua hardlopen... en mijn andere sporten zoals squashquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat is de mallemolen dan waar je het over hebt? Want dit klinkt allemaal al aardig heftig! Maak wel snel die afspraak bij de reumatholoog!04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Resterkte ..
Wel leuk, zit bij de trainers van mijn loopgroep de doelstellingen van die specifieke groep te lezen:
quote:D.m.v. een gevarieerd trainingsaanbod, coaching en persoonlijke aandacht, de atleet een prettige loopomgeving aanbieden, waarbij ontspanning en serieus trainen samengaan. Hierbij worden regelmatig wedstrijden gelopen. Daarnaast bestaat altijd de mogelijkheid door te schuiven naar een snellere groep.Tofquote:Gezelligheid en sportiviteit gaan in deze groep samen gelijk op. Het blijft ontspannen en er is tijd voor een geintje, maar ook serieuze training. Doel is heel en gezond te blijven en uit te zien naar iedere training. De start van de training is langzaam en wordt rustiger opgebouwd dan andere groepen die dezelfde tijden lopen.![]()
![]()
Zo dat is goed heftig allemaal..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:28 schreef Re het volgende:
[..]
ik loop er niet echt mee te koop maar check mijn "homepage" en idd ga snel maar afspraak maken, wil wel weten wat mogelijk is qua hardlopen... en mijn andere sporten zoals squashWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:32 schreef GotC het volgende:
Wel leuk, zit bij de trainers van mijn loopgroep de doelstellingen van die specifieke groep te lezen:
[..]
[..]
Tof![]()
![]()
Ik word er ook helemaal enthousiast van iddquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:32 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
Tof.
That's the spirit, Re!![]()
Nadat ik pas je homepage heb gelezen heb ik letterlijk over rollercoaster gedroomd
Had een hele route uitgestippeld. maar natuurlijk ben ik weer verdwaald vandaag. Het liep voor geen meter, moest de eerste 5 kilometer telkens op de Endomondo kaart kijken
Een echte negative split zat er ook niet in, maar op bekend terrein liep het al een stuk gemakkelijker!
http://www.endomondo.com/workouts/nP9uf6RS1tU![]()
Toch nog een mooie tijd neergezet Niara, gezien het niet lekker gingquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:39 schreef Niara het volgende:
That's the spirit, Re!![]()
Nadat ik pas je homepage heb gelezen heb ik letterlijk over rollercoaster gedroomd
Had een hele route uitgestippeld. maar natuurlijk ben ik weer verdwaald vandaag. Het liep voor geen meter, moest de eerste 5 kilometer telkens op de Endomondo kaart kijken
Een echte negative split zat er ook niet in, maar op bekend terrein liep het al een stuk gemakkelijker!
http://www.endomondo.com/workouts/nP9uf6RS1tU![]()
![]()
Ik ben nu zo'n 5 weken bezig met hardlopen. Ging tot nu toe erg goed, kon de afstand verlengen en rustperiodes inkorten.
Gisteren 10 km gelopen in iets minder dan een uur. Vandaag helaas een stekende pijn aan de zijkant van mijn linker knie.
Wat is nu verstandig om te doen? Een weekje rust geven en dan kijken hoe het gaat?![]()
Zou eventjes paar dagen rust nemen sowieso en wellicht stapje terug doenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:56 schreef Martinous het volgende:
Ik ben nu zo'n 5 weken bezig met hardlopen. Ging tot nu toe erg goed, kon de afstand verlengen en rustperiodes inkorten.
Gisteren 10 km gelopen in iets minder dan een uur. Vandaag helaas een stekende pijn aan de zijkant van mijn linker knie.
Wat is nu verstandig om te doen? Een weekje rust geven en dan kijken hoe het gaat?. Wellicht 10-15 min per dag koelen (icepack in handdoek). Heb je goede schoenen laten aanmeten?
.
Hoe dan ook, jij voelt het het beste.
![]()
Eens!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Zou eventjes paar dagen rust nemen sowieso en wellicht stapje terug doen. Wellicht 10-15 min per dag koelen (icepack in handdoek). Heb je goede schoenen laten aanmeten?
.
Hoe dan ook, jij voelt het het beste.
.
En sterkte!
Heb zelf ook een pijntje aan de zijkant van m'n knie en zit nu ook verplicht stil tot het helemaal over is
Edit: zie nu dat je pas 5 weken bezig bent en nu al 10 km loopt? Dat kan je pijn wel verklaren: je hebt de afstand wel erg snel opgebouwd, terwijl je pezen, spieren en gewrichten nog niet gewend zijn aan deze belasting. Ter vergelijking: vele andere beginnende hardlopers lopen hier met Evy en doen 12 (of 10?) weken over opbouwen naar 5 km.
[ Bericht 6% gewijzigd door Viking84 op 15-06-2012 15:38:44 ]Niet meer actief op Fok!![]()
Gestopt met regenen! Ik kijk vol goede moed naar m'n 9.97km loop (1.00 @ 6.03min/km).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Laatste 3 meter doe je niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:11 schreef slacker_nl het volgende:
Gestopt met regenen! Ik kijk vol goede moed naar m'n 9.97km loop (1.00 @ 6.03min/km).
En veel plezier. D3?
Heb je m nou al binnen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:11 schreef slacker_nl het volgende:
Gestopt met regenen! Ik kijk vol goede moed naar m'n 9.97km loop (1.00 @ 6.03min/km).![]()
![]()
Nee.quote:En dan kan ik 'm laten afleveren op het postkantoor, maar dan mag ik 'm na 16.00 afhalen, of thuiszitten tussen 14:00 & 16.00 uur. En ik wilde naar Almere voor de zonnebank, Telstar sportzaak en een vriendin opzoeken alvorens m'n ouders lastig te vallen en de dag erna te lopen. Ahh well, Garmin uber alles.quote:De 1e bezorgpoging is niet geslaagd.
Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
*30quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laatste 3 meter doe je niet?
En veel plezier. D3?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Geen idee, zo eens een route uitstippelen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laatste 3 meter doe je niet?
En veel plezier. D3?
Hardlopen / dlt3 / 1.00/ 6.03 / 9.97km jep, DLT3In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hmmz...Nu zit ik uit te vogelen op welke hartslag ik zou moeten lopen voor DLT3quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Geen idee, zo eens een route uitstippelen.
Hardlopen / dlt3 / 1.00/ 6.03 / 9.97km jep, DLT3
Op je werk laten afleveren was geen optie?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee.
[..]
En dan kan ik 'm laten afleveren op het postkantoor, maar dan mag ik 'm na 16.00 afhalen, of thuiszitten tussen 14:00 & 16.00 uur. En ik wilde naar Almere voor de zonnebank, Telstar sportzaak en een vriendin opzoeken alvorens m'n ouders lastig te vallen en de dag erna te lopen. Ahh well, Garmin uber alles.Niet meer actief op Fok!![]()
Zo, ik heb anderhalf topic teruggelezen, de rest laat ik even voor wat het is
Ik hou wel van wat kwantitatieve gegevens bij het lopen. Het motiveert gewoon om het zwart op wit te zien zeg maar. Maar Runkeeper is voorlopig meer dan voldoende![]()
Morgen gaan we toch maar even naar de Runnersworld in Grunn. Hoor toch wel veel goede verhalen over de winkels. Eens kijken wat ze van mijn schoenen vinden.![]()
deze schoenen heb ik dus gekregen van mijn steun en toeverlaat voor mijn verjaardag
http://store.nike.com/us/(...)d-463179/pgid-463180
Jij denkt dat ik een pakketje willens en wetens laat afleveren op een adres waar ik me op dat moment niet zal bevinden? Dat was het eerste wat ik vroeg. Maar dat gaat helaas niet nee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op je werk laten afleveren was geen optie?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik dacht: hé die schoenen passen wel bij Re. En toen: huh, ik ken 'm helemaal niet, waarom denk ik dat nou... Oh! Omdat ze blauw zijn!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:22 schreef Re het volgende:
deze schoenen heb ik dus gekregen van mijn steun en toeverlaat voor mijn verjaardag
[ afbeelding ]
Maar leuke schoenen ja![]()
![]()
verder moet je met Champix ook opletten als je een geschiedenis van depressies hebt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
is mij ook voorgeschreven, maar ik vind het te duur ..
vanavond iig weer lopen![]()
Even afgestapt van Evy, weet niet maar ik ben er na 15 lessen eigenlijk wel een beetje klaar mee om eerlijk te zijn. Via Nike+ gewoon ingesteld dat ik 7,5km wilde lopen en daar met 2x 3 minuten rustpauze na 3km en 5,5km de volgende resultaten mee gehaald:
40m35s, 5:23 min/km, 7,53 km, 540 cal.
Zeker na mijn eerste rustmoment was het erg zwaar, maar na mijn tweede rustmoment heb ik mijn tempo weer omhoog kunnen krikken en kon ik zelfs de laatste kilometer nog even goed aanzetten. Dit voelt een stuk prettiger eerlijk gezegd dan de manier waarop Evy het doet.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik bedenk me altijd te laat dat ik iets beter op het werk had kunnen laten afleverenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik een pakketje willens en wetens laat afleveren op een adres waar ik me op dat moment niet zal bevinden? Dat was het eerste wat ik vroeg. Maar dat gaat helaas niet nee..
Maar goed, ik laat ook regelmatig grote dingen bezorgen. Zes kattenbakzakken meenemen in de trein van Hsum naar DH gaat niet zo handig.
Nice!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:22 schreef Re het volgende:
[ afbeelding ]
En sterkte idd
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Nou... buienradar zegt dat vanavond rond een uur of 9 weer droog zou moeten zijn, dus dat hoop ik dan maarGeen zin om in de regen te rennen want ik heb nog niet zo'n lekker hardloopshirtje.
![]()
MaLo, jij hier?
Het gaat ook veel te snel!
Mijn heup doet het weer dus vandaag 12 km gedaan met 10.6/uur.
Vikje vind dat ik hardloopbenen hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:48 schreef uniekhoorn het volgende:
MaLo, jij hier?
Vikje vind dat ik hardloopbenen hebIk snap echt niet waar jij die waslijsten aan eten laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
MaLo, jij hier?
Vikje vind dat ik hardloopbenen hebIk vind t wielrenbenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
MaLo, jij hier?
Vikje vind dat ik hardloopbenen hebYep, heel gespierd iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Gewoon een ideaal hardloperslijf. Een echte ectomorph
.
Gewoon dooretenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar jij die waslijsten aan eten laat
Het is voornamelijk heel gezond dus dan moet er ook wel wat in.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep, heel gespierd idd. Gewoon een ideaal hardloperslijf. Een echte ectomorph
.
Haha, ik ben iets.............. ben een ectomorph
ga even googlen
Wat een ongelooflijk tyfusweer! Vanochtend was het hier miezerig en later ging het iets harder regenen maar nog wel prima om in te lopenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
![]()
Wat doet GotC ineens in Slank?
Oh.
Krijg je met al die slankies die hier steeds posten. Ik vind het maar onoverzichtelijk worden![]()
. Zat gisteren ook al in het Den Haag-topic te posten en in Dieet
.
Oh en fijn dat je weer gelopen hebt, uniekje! Wat wasser met je heup?.
Alleen jammer dat jij nu weer voor mij staat in de challenge, denk ik.
Huh? Ik heb je niet voorbij zien komen in het DH-topic?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:54 schreef Viking84 het volgende:
Wat doet GotC ineens in Slank?
Oh.
Krijg je met al die slankies die hier steeds posten. Ik vind het maar onoverzichtelijk worden![]()
. Zat gisteren ook al in het Den Haag-topic te posten en in Dieet
.
2 jaar geleden ben ik gevallen in de douche op mijn heup, daarna een klapvoet gehad, 3 maanden fysio...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:55 schreef Viking84 het volgende:
Oh en fijn dat je weer gelopen hebt, uniekje! Wat wasser met je heup?.
Alleen jammer dat jij nu weer voor mij staat in de challenge, denk ik.
met veel tijd is het bijna weer helemaal goed geworden maar soms (als ik lang heb gezeten of iets verkeerd stap) dan kan het er ineens weer 'inschieten' pees of spier moet het zijn maar dan houdt het even op...Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Ik heb geëdit volgens mij? Of tijdens het posten nog gezien dat er allemaal onbekende namen boven me stondenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Huh? Ik heb je niet voorbij zien komen in het DH-topic?.
Is iedereen hier op dieet dan?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Een dieet is je voeding aanpassen tot je een bepaald doel bereikt hebt. Dit doel kan vanalles zijn, afvallen, aankomen of een bepaald vetpercentage verkrijgen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:59 schreef Martinous het volgende:
[..]
Wat is een dieet? Alleen appels eten, of gevarieerd zodat je genoeg binnen krijgt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
MaLo, jij hier?
Vikje vind dat ik hardloopbenen hebHoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ja hier sinds vandaag
Je hebt echt een supersportief lijf.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Nope. Ik zou wel aan willen komen maar daar volg ik geen dieet voor.quote:You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
MaLo, jij hier?
Vikje vind dat ik hardloopbenen hebBen ik de enige die hier niet op kicktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik eet standaard al vrij gezond en let ondertussen ook wel op m'n gewicht, maar ben niet echt op dieet.quote:![]()
Dat heb ik ook, ondanks dat ik net een stuk chocolade in mijn mond stopquote:
Maar ga nu naar de sportschool dus dat verbrand ik er wel weer af
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
^^quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik eet standaard al vrij gezond en let ondertussen ook wel op m'n gewicht, maar ben niet echt op dieet.
Al kunnen er wat meer veggies bij.
Wie kickt hier wel op dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:02 schreef Martinous het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier niet op kicktF means you're fucked![]()
Ik at toevallig daarstraks een kokosmakroon als lunchquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ondanks dat ik net een stuk chocolade in mijn mond stop
Maar ga nu naar de sportschool dus dat verbrand ik er wel weer afMaar zolang je er niet van aankomt is er niks aan de hand toch
![]()
![]()
Ja, ik eet zoveel mogelijkquote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik eet gewoon waar ik trek in heb.
Probeer wel meer water te drinken i.p.v. de hele dag alleen koffie.![]()
Ik zie gewoon hardlopers/fietsers-benen. Heeft niets te maken met er wel of niet op kickenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:02 schreef Martinous het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier niet op kickt. Of je het wel of niet mooi vindt is weer een andere discussie.
Ja precies, dat probeer ik ook een beetje in de gaten te houden!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik at toevallig daarstraks een kokosmakroon als lunchMaar zolang je er niet van aankomt is er niks aan de hand toch
Druk, druk, druk vandaag. Zit nu alleen nog te wachten op een telefoontje van het OM. Daarmee kan ik in 5 minuten een stukkie aftikken en dan gaan de korte broek en de hardloopschoenen weer aan! Zin an! Maar hopelijk bellen ze een beetje snel, want dan loop ik misschien nog heel mijn rondje zonder regen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat is dan weer gevaarlijk om te denken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik at toevallig daarstraks een kokosmakroon als lunchMaar zolang je er niet van aankomt is er niks aan de hand toch
Je lichaam kan er van binnen nog steeds helemaal niet blij mee zijn.![]()
Theoretisch kun je leven op een zak chips per dag om net zo veel calorieën binnen te krijgen als wanneer je normaal eet. Maar of dat gezond is....
Nou ja ik moet zeggen dat ik ook geen dingen ga laten omdat het wat ongezonder zou zijn, moet wel leuk blijven allemaalquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is dan weer gevaarlijk om te denken.
Je lichaam kan er van binnen nog steeds helemaal niet blij mee zijn.Zolang ik niet uit m'n kleding groei vind ik het prima.
![]()
Ik denk alleen niet dat het daar dan bij blijft, kan me niet voorstellen dat je alleen op een zak chips per dag kunt leven.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:14 schreef Viking84 het volgende:
Theoretisch kun je leven op een zak chips per dag om net zo veel calorieën binnen te krijgen als wanneer je normaal eet. Maar of dat gezond is....
![]()
Maar lunchen met een kokosmakroon is natuurlijk wel een beetje onzin.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja ik moet zeggen dat ik ook geen dingen ga laten omdat het wat ongezonder zou zijn, moet wel leuk blijven allemaalZolang ik niet uit m'n kleding groei vind ik het prima.
Maar goed daar gaat dit topic niet over.![]()
Maar wel lekkerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar lunchen met een kokosmakroon is natuurlijk wel een beetje onzin.
Maar goed daar gaat dit topic niet over.En ik loop 'm er straks toch weer af, om het maar even OT te houden
![]()
![]()
Wou net zeggenGezellig dat veel mensen uit Slank hier zijn, maar laten we nog een milde scheiding houden tussen de 2 topics?
![]()
Die TT![]()
![]()
Ik zal zometeen de kleren ook weer aantrekken voor trainingdag nummer 13Daar ligt het weer vast aan, mijn excuses hiervoor.
![]()
Gisteren had ik na 10 min op het wave apparaat maar 10 calorieen verbrand volgens dat ding. Kun je beter hardlopen
Nou bedankt hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
Die TT![]()
![]()
Ik zal zometeen de kleren ook weer aantrekken voor trainingdag nummer 13Daar ligt het weer vast aan, mijn excuses hiervoor.
![]()
![]()
Oja dat zeker wel, daarom snap ik ook wel als je het naast je lunch zou etenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wel lekkerEn ik loop 'm er straks toch weer af, om het maar even OT te houden
Maar alleen dat, dan krijg je toch ook honger?
Maar sorry voor het offtopic geblaat.![]()
Over sporthorloges gesproken, voor de liefhebbers:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)e-sporthorloges.html![]()
*Kijkt naar de klok*
*denkt*
*fok it*
*gaat naar huis*In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb gister toch m'n feed lopen spammen met Garmin video'squote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:43 schreef LieLie het volgende:
![]()
![]()
Hier ook doen?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heerlijk weekend! Zit hier aan het vrjidagmiddagpilsen op het werk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:45 schreef slacker_nl het volgende:
*Kijkt naar de klok*
*denkt*
*fok it*
*gaat naar huis*![]()
Ik kan 3 weken iets onder parijs gaan werken voor mijn werk. Zit al meteen t kijken of je er een beetje fatsoenlijk een rondje kan hardlopen.![]()
Leuk! Nog wel prijzig imo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:43 schreef LieLie het volgende:
SPOILER: fapvoerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:49 schreef slacker_nl het volgende:
Shit, ik had iets heel anders verwacht gehoopt te vinden onder die spoilerSPOILER: fapvoerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag niet van Fok he.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Shit, ik had iets heel anders verwacht gehoopt te vinden onder die spoilerIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Straks zit datisstom met een erectie achter z'n computer en dan weet ie niet wat ie ermee moet doen en gaat ie te hard en.. nouja, dat wil ik niet op m'n geweten hebben.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik dacht foto's van de benen van slacker te vinden, viel toch wel wat tegen ook al kwam ik de garmin tegenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Shit, ik had iets heel anders verwacht gehoopt te vinden onder die spoiler![]()
![]()
Vanavond in mijn nieuwe outfit sportenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:59 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond in mijn nieuwe outfit sportenAllemaal anti-climaxen achter die spoilers hier manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.. zal wel morgenochtend lopen worden, vandaag viel en valt in het water zo te zien![]()
(ja, ik smelt!)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
*jumpt*
Nieuwe voorspellingen op buienradar: toch geen regen de komende twee uur hier.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
We willen meer benen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Allemaal anti-climaxen achter die spoilers hier man![]()
![]()
Oh.. nare lui!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:03 schreef mosselmossel het volgende:
Nu alleen die woordvoerster nog even opschieten.![]()
![]()
![]()
Sorryquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Allemaal anti-climaxen achter die spoilers hier mankon het niet laten
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanmorgen besloten een tweede rustdag te nemen (ik loop meestal om de dag, alleen als ik m'n benen iets meer voel doe ik er een keertje een tweede bij), maar nu klaart het weer zo heerlijk op dat ik eigenlijk wel wil lopenToch maar verstandig morgen te gaan denk ik... had eergisteren bij les 23 tegen het einde een klein mis-stapje en daarna wat steken in m'n knie (net als een aantal weken terug midden-onder, niet opzij/van boven zoals bij de runnersknee beschreven wordt), liep er wel doorheen en liep de les goed uit maar het is toch een relatief zwaar deel van de reeks, nog maar 1 wandelpauze (echt zwaar vind ik heel Evy niet, heb nog geen 1x gehad dat ik zat af te tellen voor het einde van een loopstukje, laat staan een les niet kon uitlopen, maar soms wel kleine pijntjes).
Voor m'n werk maakt het niet uit of ik vandaag of morgen loop, rooster volgende week is 2/2/4 dus ik moet toch soms na 't werk lopen.. gek genoeg gaat dat eigenlijk best lekker, het is wel een lange dag & redelijk aan de late kant voor ik thuis ben, maar het lopen gaat toch goed. Misschien wel beter dan als ik thuis zit, want ik zit eigenlijk de hele dag voor de computer en dan vinden m'n benen het lopen minder prettig dan als ik op m'n werk de hele dag al veel bewogen heb. Dat ik thuis ook nog eens een hele slechte zit-houding heb (trek altijd een been onder me op de stoel) helpt ook niet...
*kijkt nog eens naar buiten en naar de postjes van mensen die lekker zijn wezen lopen* Nou ja, anders zit ik morgen weer zo te kijken en mag ik dan weer niet![]()
![]()
Waarom kan ons lijf/benen het niet gewoon aan om elke dag te lopen? Ik wil weer tiener zijn, toen deed m'n lijf nooit moeilijk als ik allerlei dingen zonder schematjes of ander zorgvuldig beleid deed...
![]()
![]()
![]()
ik denk dat m'n scriptie klaar is
hardlopen verplaatst naar morgen: weer's vergeten te eten
daarbij onweer 't hier
![]()
Heb wel een hele mooie cover foto gevonden voor m'n scriptieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Doe maar, heb wel zin in wat humorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:07 schreef LieLie het volgende:
Zal ik mijn mislukte loopje nog even exporteren naar Endomondo, kunnen jullie lachen.
Nou? Bij welk stukje mag ik lachen?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
In het middelste gedeelte wel ja, voor de rest ziet het er niet bijzonder raar uit hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:12 schreef LieLie het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/j4Jg9rTioAE
Er zit wat gps-gedoe in volgens mij.![]()
![]()
Ff off topic nog sorry, miss weet iemand dit toevallig: wil Fok! abbo afsluiten en kan niet vinden of dat per maand gaat of in één keer per jaar. Laatste, neem ik aan hè gezien het bedrag
Per jaar ja (of 6 maanden).quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:18 schreef Viking84 het volgende:
Ff off topic nog sorry, miss weet iemand dit toevallig: wil Fok! abbo afsluiten en kan niet vinden of dat per maand gaat of in één keer per jaar. Laatste, neem ik aan hè gezien het bedrag![]()
Dat denk ik wel jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:18 schreef Viking84 het volgende:
Ff off topic nog sorry, miss weet iemand dit toevallig: wil Fok! abbo afsluiten en kan niet vinden of dat per maand gaat of in één keer per jaar. Laatste, neem ik aan hè gezien het bedragBerichten verbergen van je foes
![]()
![]()
heel handig jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat denk ik wel jaBerichten verbergen van je foes
![]()
.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk dat m'n scriptie klaar is
hardlopen verplaatst naar morgen: weer's vergeten te eten
daarbij onweer 't hier
![]()
Heb wel een hele mooie cover foto gevonden voor m'n scriptie
[ afbeelding ]Je denkt het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mooie foto ja
![]()
![]()
Ja, heb nog tot zondagavond om er aan te kommaneukenquote:maar ik dúrf 'm zo in te leveren.
Damn, 't komt hier met bakken uit de hemel zetten en het dondert en flitst!Op zich wel prima, een dagje rust na di: hardlopen, wo en do spinnen
dus dan morgen en maandag maar weer lopen
Ja doei.![]()
Draai je niet een beetje door ?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, heb nog tot zondagavond om er aan te kommaneukenmaar ik dúrf 'm zo in te leveren.
Damn, 't komt hier met bakken uit de hemel zetten en het dondert en flitst!Op zich wel prima, een dagje rust na di: hardlopen, wo en do spinnen
dus dan morgen en maandag maar weer lopen
![]()
![]()
![]()
Jemig, begint m'n moeder nou tegen mij te zeuren dat ik moet gaan hardlopen ? Ben ik ook een half uurtje thuis hoor![]()
![]()
quote:dat is gemaakt door iemand met veel te veel vrije tijd.
![]()
ik weet niet hoe snel ik mn schoenen aan moet doen als ik thuiskomquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
Jemig, begint m'n moeder nou tegen mij te zeuren dat ik moet gaan hardlopen ? Ben ik ook een half uurtje thuis hoorhongerrr net al stationssnack gehad
Jaloers, hier geen tijd voor vakantie vanwege de scriptie.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
Al die tijd om te gaan sporten nu!![]()
![]()
en op
vakantie
Maar goed daarna volgt wel een relaxt jaartje.![]()
Jaloersquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
en op
vakantie
Ik moet nog ruim een half jaar. Nou ja, gelukkig kan ik wel zelf m'n tijd indelen, dat scheelt dan weer
![]()
![]()
Lekkâhquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
en op
vakantie
![]()
![]()
Ach, en dan ben ik weer hard aan de slag met m'n master: mooi afwisselen dusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaloers, hier geen tijd voor vakantie vanwege de scriptie.
Maar goed daarna volgt wel een relaxt jaartje.
Ga je nog reizen of iets anders doen voordat je een 'echte baan' gaat zoeken? Of is dat niet zo makkelijk met een al werkende vriend?Ja, ik dacht ook meteenquote:wow
en aangezien in de bronnen voor mijn scriptie vaak de natives van Africa "Children of Nature" worden genoemd vond ik 'm nog passen ook.
Succesverhaal dus, die loopgroepquote:Het is weekend!![]()
Morgen weer mee met loopgroep
Zoals ik hierboven zei: ik mag daarna weer een vol jaar aan de bak voor de master.. en heb ook al een PhD voorstelopzetje in m'n hoofd zitten, dus ook meteen zoeken naar funding en plekken: word al zenuwachtig als ik er aan denkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaloersIk moet nog ruim een half jaar. Nou ja, gelukkig kan ik wel zelf m'n tijd indelen, dat scheelt dan weer
Ja doei.![]()
Ohh, ik dacht dat dit al voor een master was. Dan ben ik weer wat minder jaloersquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
Zoals ik hierboven zei: ik mag daarna weer een vol jaar aan de bak voor de master.. en heb ook al een PhD voorstelopzetje in m'n hoofd zitten, dus ook meteen zoeken naar funding en plekken: word al zenuwachtig als ik er aan denk![]()
![]()
Zo, even eten en dan deze keer genoeg tijd nemen om het te laten zakken. Wel zo handig kwam ik achter![]()
![]()
Wat schaft de pot?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:48 schreef kwiwi het volgende:
Zo, even eten en dan deze keer genoeg tijd nemen om het te laten zakken. Wel zo handig kwam ik achterJa doei.![]()
Nope, niet zoveel behoefte aanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, en dan ben ik weer hard aan de slag met m'n master: mooi afwisselen dus
Ga je nog reizen of iets anders doen voordat je een 'echte baan' gaat zoeken? Of is dat niet zo makkelijk met een al werkende vriend?
Sowieso moet ik volgend jaar nog 2 dagen in de week stage lopen.![]()
Vanavond weer lekker een uurtje trainen
Eindelijk alles in endomondo overgezet trouwens, kwam erachter dat ik in totaal nog een kilometertje meer heb gelopen dan ikzelf uitgerekend had, leuk voor de challengeHandig dat dat in endomondo meteen opgeteld wordt enzo.
![]()
Ah, dat kan!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope, niet zoveel behoefte aan
Sowieso moet ik volgend jaar nog 2 dagen in de week stage lopen.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:01 schreef VKV het volgende:
Vanavond weer lekker een uurtje trainen
Eindelijk alles in endomondo overgezet trouwens, kwam erachter dat ik in totaal nog een kilometertje meer heb gelopen dan ikzelf uitgerekend had, leuk voor de challengeHandig dat dat in endomondo meteen opgeteld wordt enzo.
Ja doei.![]()
Die mietjes op het EK stoppen ook met voetballen door een klein beetje regen en onweer
Zie NED1
Volkorenpasta met tomatensaus en groentenquote:
Ik dacht, misschien als ik eet als een echte hardloper, dan gaat de les straks ook goed.![]()
![]()
Sky zal 't ook wel uitzendenquote:_!
Maar wát een weer. En een Nederlandse Scheids. Een 39-jarige supermarktmanager
Ja doei.![]()
Skyquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sky zal 't ook wel uitzenden_!
Maar wát een weer. En een Nederlandse Scheids. Een 39-jarige supermarktmanager![]()
![]()
Jaja late reactie maar ik moest werkenik heb al 1000KM mijn telefoon (blackberry en tegenwoordig iphone) in de kontzak van mijn broek. Geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zelfs van zweet gaat hij niet kapot hoor... zoals ik al zei...ik heb 1000km het een telefoon in mijn handen gesjokt, geen enkel probleemDe waslijn analogie is natuurlijk extreme nonsens. Het is meer zoiets als "waarom een warmtepomp droger in plaats van een condens droger"quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:57 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Als de functies die jij zou gebruiken ook in je app zitten, dan is een sporthorloge meer dan genoeg. Kan je ook allerlei accessoires aan koppelen.
Kan wel aangeven waarom ik een horloge heb:
- Geen last van bijna lege telefoons
- Geen telefoon de hele tijd in de hand
- Trainen op hartslagzones, piepjes te snel, te langzaam
- Persoonlijke hartslagzones op basis van fitheid
- Fitheidmetingen
- Trainingprogramma's importeren en vervolgens stats exporteren
- Footpod tegen gps spikes.
- Niet met plastic zakjes om de telefoon als het regent.
- Persoonlijke trainingsschema's op basis van de resultaten.
Uiteindelijk is het volgens mij dezelfde vraag als: Waarom koop je een wasdroger als je een waslijn hebt?![]()
Dat is natuurlijk een argumentatie van niets. Waarom is het nonsens? Ik vind het een heel plausibele lijst. Niet alle punten, maar toch: veel wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Jaja late reactie maar ik moest werken
[..]
ik heb al 1000KM mijn telefoon (blackberry en tegenwoordig iphone) in de kontzak van mijn broek. Geen enkel probleem.
[..]
De waslijn analogie is natuurlijk extreme nonsens. Het is meer zoiets als "waarom een warmtepomp droger in plaats van een condens droger"Niet meer actief op Fok!![]()
Het is pure persoonlijke voorkeur. Zo. Discussie klaar, iedereen doet wat hij/zij het leukst en/of nuttigst lijkt.F means you're fucked![]()
Ja, alleen is het verschil niet gelijk aan waslijn -> droger. Maar meer droger A -> droger Bquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een argumentatie van niets. Waarom is het nonsens? Ik vind het een heel plausibele lijst. Niet alle punten, maar toch: veel wel.![]()
In die supermarkt doe ik altijd mijn boodschappenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sky zal 't ook wel uitzenden_!
Maar wát een weer. En een Nederlandse Scheids. Een 39-jarige supermarktmanager
Poepen is zó nuttigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:21 schreef YUR het volgende:
Het is pure persoonlijke voorkeur. Zo. Discussie klaar, iedereen doet wat hij/zij het leukst en/of nuttigst lijkt.
Ja doei.![]()
Tja, als we al geen discussie meer kunnen houden over running gear in dit topic kunnen we het beter sluiten denk ik.![]()
Wat je wilt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, als we al geen discussie meer kunnen houden over running gear in dit topic kunnen we het beter sluiten denk ik.F means you're fucked![]()
*op handen zit*Ik heb er één en ik ben er trots op
Heeft weinig nut om hier een "discussie" over te houden, vind ik, aangezien het om een persoonlijke voorkeur gaat en mensen zonder sporthorloge kennelijk geen hinder ervaren van de punten die mensen mét een sporthorloge aandragen. Dus ik ben wel met YUR in dezen.Niet meer actief op Fok!![]()
Maar dit is een zinloze discussie, want al naar gelang je eigen wensen kan een stopwatch, telefoon of horloge ideaal zijn. Dat is voor mijn situatie anders dan die van jou, en onze situaties zijn weer anders dan die van Viking.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou tussen de slow chat door af en toe ontopic vind ik wel nuttig. Maar ja, dat ben ik.
Iedereen heeft dus gelijk.F means you're fucked![]()
Tofquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:27 schreef kwiwi het volgende:
krijg van m'n moeder een hardloopshirtje + broek voor m'n verjaardag
Puick!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:27 schreef kwiwi het volgende:
krijg van m'n moeder een hardloopshirtje + broek voor m'n verjaardagJa doei.![]()
Het is een beetje wat voor functionaliteit je wil hebben. Voor de meer geavanceerde zaken zul je eerder een sporthorloge moeten aanschaffen en is een smartphone niet voldoende. Voor de huis, tuin en keuken loper zal een smartphone wellicht wel voldoende zijn.
Naast het verschil in functionaliteit is het inderdaad een kwestie van smaak. Wil je graag een smartphone meeslepen of heb je liever een horloge.![]()
liefquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:27 schreef kwiwi het volgende:
krijg van m'n moeder een hardloopshirtje + broek voor m'n verjaardag
quote:quote:Moet alleen uitkijken dat ze niet ook gelijk met me wil gaan trainen, want dat loopt toch (weer) uit op ruzie
Maar verder super lief
![]()
![]()
Mijn concrete vraag was dan ook wat het INHOUDELIJKE voordeel was van een sporthorloge boven een smartphone.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:25 schreef Viking84 het volgende:
Heeft weinig nut om hier een "discussie" over te houden, vind ik, aangezien het om een persoonlijke voorkeur gaat en mensen zonder sporthorloge kennelijk geen hinder ervaren van de punten die mensen mét een sporthorloge aandragen. Dus ik ben wel met YUR in dezen.
Ik heb er nog letterlijk bijgezet dat het niet om het duidelijk "hoe neem ik dat ding mee" voordeel ging.
En heel veel inhoudelijks heb ik nog niet gehoord eigenlijk. Op een smartphone kan je ook een hartslagmeter aansluiten. Er zijn ook apps waarin je persoonlijke hartslagzones kan inladen en interval schema's. En die apps waarschuwen je ook bij tresholds.![]()
'k ben al omgekleed, garmin heeft de gps al gevonden .. maar m'n eten is nog niet genoeg gezakt(pizza op vanavond) ..
Nou, als jij dan op haar uit looptquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]Moet alleen uitkijken dat ze niet ook gelijk met me wil gaan trainen, want dat loopt toch (weer) uit op ruzie
Maar verder super lief
Ja doei.![]()
Zichtbaar display, beter GPS-signaal.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn concrete vraag was dan ook wat het INHOUDELIJKE voordeel was van een sporthorloge boven een smartphone.
Ik heb er nog letterlijk bijgezet dat het niet om het duidelijk "hoe neem ik dat ding mee" voordeel ging.
En heel veel inhoudelijks heb ik nog niet gehoord eigenlijk. Op een smartphone kan je ook een hartslagmeter aansluiten. Er zijn ook apps waarin je persoonlijke hartslagzones kan inladen en interval schema's. En die apps waarschuwen je ook bij tresholds.
En het hoe-neem-ik-m-mee is voor mij juist een van de grootste drijfveren geweest om voor een horloge te kiezen.F means you're fucked![]()
Het gaat toch niet om het "gelijk"? Ik wil dan wel eens weten WAT er dan inhoudelijk zoveel beter is aan een sporthorloge boven een smartphone met een app.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar dit is een zinloze discussie, want al naar gelang je eigen wensen kan een stopwatch, telefoon of horloge ideaal zijn. Dat is voor mijn situatie anders dan die van jou, en onze situaties zijn weer anders dan die van Viking.
Iedereen heeft dus gelijk.
Dat iedereen vervolgens een persoonlijke keuze maakt lijkt me een no-brainer.![]()
Ik zit ook nog te wachten.... duurt me te langquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:29 schreef DJMO het volgende:
'k ben al omgekleed, garmin heeft de gps al gevonden .. maar m'n eten is nog niet genoeg gezakt(pizza op vanavond) ..
![]()
![]()
Dat zou ik niet weten, heb geen ervaring met apps.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn concrete vraag was dan ook wat het INHOUDELIJKE voordeel was van een sporthorloge boven een smartphone.
En heel veel inhoudelijks heb ik nog niet gehoord eigenlijk. Op een smartphone kan je ook een hartslagmeter aansluiten. Er zijn ook apps waarin je persoonlijke hartslagzones kan inladen en interval schema's. En die apps waarschuwen je ook bij tresholds.
Maar ik vind het gebruiksgemak van een sporthorloge wel echt opwegen tegen running apps. Naast de GPs-fuckups. Daar heb jij persoonlijk geen gedoe mee (heb ik je niet over gehoord iig), maar veel anderen hier wel en het is vaak een van de redenen om over te stappen op een sporthorloge. Dat vind ik eigenlijk wel een inhoudelijk punt
.
het enige inhoudelijke wat ik me kan bedenken is dat je er onderweg makkelijker op kunt kijken dan op je telefoon ... en hij is vaak toch een stuk compacter en kan beter tegen vocht dan een smartphone.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En heel veel inhoudelijks heb ik nog niet gehoord eigenlijk. Op een smartphone kan je ook een hartslagmeter aansluiten. Er zijn ook apps waarin je persoonlijke hartslagzones kan inladen en interval schema's. En die apps waarschuwen je ook bij tresholds.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik sleep ze allebei mee. Ik loop altijd met telefoon en horloge.
Horloge is bij gewoon betrouwbaarder gebleken bij mij, veel beter afleesbaar. En als je wat meer uit je trainingen wil halen gewoon een stuk beter.
Mag ook wel klokje was net zo duur onderhand als de telefoon.![]()
Mijn iphone heeft een dedicated GPS. Ik betwijfel of een sporthorloge's zoveel betere GPS heeft. Afleesbaar display vind ik een goed argument. Hoe neem ik hem mee zal voor veel mensen inderdaad een doorslag geven, maar wanneer DAT geen probleem is is er echt niet zoveel inhoudelijk verschil denk ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Zichtbaar display, beter GPS-signaal.
En het hoe-neem-ik-m-mee is voor mij juist een van de grootste drijfveren geweest om voor een horloge te kiezen.![]()
Ja over 15 jaar misschienquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, als jij dan op haar uit loopt![]()
![]()
Jij betwijfelt of een Garmin een betere GPS heeft dan een telefoon?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn iphone heeft een dedicated GPS. Ik betwijfel of een sporthorloge's zoveel betere GPS heeft. Afleesbaar display vind ik een goed argument. Hoe neem ik hem mee zal voor veel mensen inderdaad een doorslag geven, maar wanneer DAT geen probleem is is er echt niet zoveel inhoudelijk verschil denk ik.F means you're fucked![]()
Wat ik zelf onhandig vind aan een smartphone is dat de batterij zo snel leeg is.. Ik weet niet of die apps + gps veel verbruiken? Anders moet je 'm wellicht steeds opladen voor het lopen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn iphone heeft een dedicated GPS. Ik betwijfel of een sporthorloge's zoveel betere GPS heeft. Afleesbaar display vind ik een goed argument. Hoe neem ik hem mee zal voor veel mensen inderdaad een doorslag geven, maar wanneer DAT geen probleem is is er echt niet zoveel inhoudelijk verschil denk ik.![]()
Is dit gevaarlijk terrein?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij betwijfelt of een Garmin een betere GPS heeft dan een telefoon?![]()
Vind alleen jammer dat de iPhone zo jatgevoelig is. Kan snel nat worden, of als je komt te vallen stuk gaan. Prachtig ding voor multifunctionele taken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn iphone heeft een dedicated GPS. Ik betwijfel of een sporthorloge's zoveel betere GPS heeft. Afleesbaar display vind ik een goed argument. Hoe neem ik hem mee zal voor veel mensen inderdaad een doorslag geven, maar wanneer DAT geen probleem is is er echt niet zoveel inhoudelijk verschil denk ik.
Daarom wou ik iPod Nano met GPS+RK maar dat kan niet. Want geen GPS of apps te installeren..
Dan maar kijken naar GPS horloge.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
http://www.beginnertriath(...)p?tid=263035&start=1quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij betwijfelt of een Garmin een betere GPS heeft dan een telefoon?
Discussie over accuracy smartphone vs Garmin
Je hebt geen ervaring met apps maar je weet wel dat een horloge beter isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, heb geen ervaring met apps.
Maar ik vind het gebruiksgemak van een sporthorloge wel echt opwegen tegen running apps. Naast de GPs-fuckups. Daar heb jij persoonlijk geen gedoe mee (heb ik je niet over gehoord iig), maar veel anderen hier wel en het is vaak een van de redenen om over te stappen op een sporthorloge. Dat vind ik eigenlijk wel een inhoudelijk punt
.
Ik denk dat garmins net zoveel GPS fuckups heeft maar die wellicht in de software meer 'smooth' zijn ook apps die dat doen. GPS techniek blijft tenslotte GPS techniek. De satellieten vliegen tenslotte niet dichterbij een garmin. Kan natuurlijk wel zo zijn dat bv een rits waarachter een smartphone zit een negatieve invloed heeft.
Voordelen tot nu toe
1. beter afleesbaar scherm (eventueel op te vangen met audio coaching van smartphones)
2. Eenvoudiger mee te nemen
3. Minder vaak een GPS fuck-up (nog discutabel)
Voor een paar honderd euro. Mjah.![]()
Ja lol ik was al op weg naar m'n popcornvoorraad.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoorde een Jaws muziekje in m'n hoofd![]()
Afhankelijk van welke telefoon, ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij betwijfelt of een Garmin een betere GPS heeft dan een telefoon?![]()
iPod Nano met GPS+RK zo zoooo ideaal zijn voor die prijs.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Mijn Garmin is een stuk goedkoper dan een iPhonequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt geen ervaring met apps maar je weet wel dat een horloge beter is
Ik denk dat garmins net zoveel GPS fuckups heeft maar die wellicht in de software meer 'smooth' zijn ook apps die dat doen. GPS techniek blijft tenslotte GPS techniek. De satellieten vliegen tenslotte niet dichterbij een garmin. Kan natuurlijk wel zo zijn dat bv een rits waarachter een smartphone zit een negatieve invloed heeft.
Voordelen tot nu toe
1. beter afleesbaar scherm (eventueel op te vangen met audio coaching van smartphones)
Voor een paar honderd euro. Mjah.F means you're fucked![]()
Ik zeg toch nergens dat een horloge beter is? Ik heb er gewoon meer vertrouwen in dat een Garmin, waarvan GPS tracken de primaire functie is, accurater is dan een telefoon. Nergens op gebaseerd. Gewoon een gevoel.
Uit die link die ik postte:Geen idee hoe vaak running apps checken, geen idee hoe vaak Garmin checktquote:The first thing to look at is how often each checks the satelight. If your phone does it every 5 seconds, and the garmin every one then it is more likely not to miss some detail..
Ik wou dat Garmin net zoals TomTom eigenlijk een 'QuickGpsFix' optie had, het duurt soms best lang dat je een fix hebtOp zich ook geen ramp, want dan wandel ik gewoon ff een paar minuten, ook niet verkeerd, maar het blijft wel irritant
![]()
![]()
Maar heel veel mensen hebben al een smartphone. Ik snap dat wanneer je moet kiezen tussen OF een smartphone OF een garmin alleen voor sportstracking dat je dan wellicht geen smartphone neemt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn Garmin is een stuk goedkoper dan een iPhone![]()
Ja, vooral als je haast hebt. Vlak voordat Ned - Dui begint bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:39 schreef STING het volgende:
Ik wou dat Garmin net zoals TomTom eigenlijk een 'QuickGpsFix' optie had, het duurt soms best lang dat je een fix hebtOp zich ook geen ramp, want dan wandel ik gewoon ff een paar minuten, ook niet verkeerd, maar het blijft wel irritant
. Was echt 5 min voordat het begon binnen.
elke meter lijkt het soms wel als ik de logs importeer in runkeeper .. m'n smartphone iig niet zo ontzettend vaak als m'n garmin.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:39 schreef Viking84 het volgende:
Uit die link die ik postte:
[..]
Geen idee hoe vaak running apps checken, geen idee hoe vaak Garmin checkt.
Maar mijn wensen voor een smartphone zijn lager. Ik kan prima af met een combinatie van een smartphone+forerunner210 voor minder geld dan een iphonequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar heel veel mensen hebben al een smartphone. Ik snap dat wanneer je moet kiezen tussen OF een smartphone OF een garmin alleen voor sportstracking dat je dan wellicht geen smartphone neemt.
Hoe kun je dat zien dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
elke meter lijkt het soms wel als ik de logs importeer in runkeeper .. m'n smartphone iig niet zo ontzettend vaak als m'n garmin.Niet meer actief op Fok!![]()
Je vergeet dat gps aardig zuipt en je accu leegtrekt. Telefoon kan ook nog eens aardig warm worden. Op kleine rondjes niet zo'n probleem maar ik weet niet of hij een duurloopje van twee uur wel trekt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt geen ervaring met apps maar je weet wel dat een horloge beter is
Voordelen tot nu toe
Voor een paar honderd euro. Mjah.![]()
-Pace accuracy (ben het Nederlandse woord kwijt)
-Zichtbaarheid (dus ook niet afhankelijk zijn van oordopjes om bv je pace goed te horen)
-Telefoon lekker zichtbaar aan het meeslepen (jatgevoelig)
-Makkelijker te gebruiken voor interval (op internet in te stellen (evt de ene interval op hartslag, andere op tijd, andere op afstand etc. Ook in te stellen binnen paar minuten direct op je horloge)
Nja, en qua GPS fuckups.. kijk maar eens naar dit:
Met horloge (HTC Sensation XE icm Endomondo, in een open gebied)
http://www.endomondo.com/workouts/jqGmeUE4JfQ
Met Garmin 210:
http://www.endomondo.com/workouts/tVk7IXGibJA![]()
Ja dan heb je dus een prima keuze. Maar das geen INHOUDELIJKE keuze, maar een praktischequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar mijn wensen voor een smartphone zijn lager. Ik kan prima af met een combinatie van een smartphone+forerunner210 voor minder geld dan een iphone![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Ik ben zo fucking trots. Voor het eerst meer dan 7 kilometer hardgelopen! Gewoon in één keer door en met een prima opbouw waarin ik de tweede helft sneller liep. En dat alles met superweer. Lekker gezweten, lekkere kadans. Man man man. Wat was dat lekker.
Na 5,5 kilometer stopte de app er wel mee, maar boeien. Ik liep te lekker om me daar druk over te maken. Supertof dit.:D
![]()
![]()
![]()
http://runkeeper.com/user/PietervK/activity/95349798Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: