Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Ik doe het juist andersom, ik mag niet lopen van mezelf als ik niet eerst afmaak wat ik nog moest afmaken Dus nu ga ik écht weer aan het werk
Succes! Ik weet dat als ik nu niet ga ik later in de middag niet loop omdat ik dan bang ben dat ik niet op tijd ga zijn voor een afspraak. En er moet en zal gelopen worden vandaag!
Mij ook, moet FOK! echt afsluiten soms sinds ik hier meepost om wat gedaan te krijgen
ik heb het geluk dat bij 10uur 's ochtends NZ tijd de meeste posters in hun bedje liggen en ik toch nog wat werkbare uurtjes heb...maar sowieso rustig hier op het werk deze tijd van het jaar
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
oke...aan het werk allemaal, papa gaat slapen en laat ik niet weer boze posts tegenkomen als ik aan het terug lezen ben...
die MOETEN meedoen! iedereen die hier post is ooit een newbe geweest
okie dokie, ik zeg al niets meer.... maar ben bang dat als ik weg ga jullie er een bende van maken hier
Op vrijdag 15 juni 2012 13:16 schreef DJMO het volgende: fase 2 voltooid. rookspullen in de schuur geflikkerd en m'n vent te kennen gegeven dat hij niet voor m'n neus hoeft te gaan roken
voor degene die er ondanks de regen nog even op uit gaan:
Op vrijdag 15 juni 2012 13:16 schreef DJMO het volgende: fase 2 voltooid. rookspullen in de schuur geflikkerd en m'n vent te kennen gegeven dat hij niet voor m'n neus hoeft te gaan roken
Heel goed!
Da's de fase die ik over heb geslagen. Ik vond dat mijn probleem (stoppen met roken) niet het probleem van GotC moest worden. Dus die hoefde van mij niet naar buiten en zat gewoon naast me op de bank te roken
Da's de fase die ik over heb geslagen. Ik vond dat mijn probleem (stoppen met roken) niet het probleem van GotC moest worden. Dus die hoefde van mij niet naar buiten en zat gewoon naast me op de bank te roken
ik ken mezelf ah toe doe me één haaltje .. dat kan toch geen kwaad? nee, liever heel die zooi (voorlopig) even uit beeld.
Daar moet je wel reteveel discipline voor hebben dan.
En dat heeft hij gewoon volgehouden . Maar door dat te doen werd ik er wel bewust van..en ben ik zelf ook maar gestopt.
Mja, kwestie van er niet continu mee bezig zijn. Gewoon doorgaan met leven en niet continu alles op FB of waar dan ook zetten van 'kijk mij '. Dat is misschien wel fijn, maar het houdt je hoofd nog steeds in de rookwolken.
aan de telefoon zei hij zelf: zet alles maar in de schuur dan rook ik daar wel (toen ik hem dus gewoon vroeg om niet meteen voor m'n neus te gaan roken als hij thuiskwam)
ik ben ook van de ene op de andere dag radicaal gestopt met roken, zonder hulpmiddelen, maar ja, ik moest wel. Verder weinig problemen mee gehad, behoefte is er soms wel maar die is makkelijk weg te rationaliseren
Op vrijdag 15 juni 2012 13:24 schreef Re het volgende: ik ben ook van de ene op de andere dag radicaal gestopt met roken, zonder hulpmiddelen, maar ja, ik moest wel. Verder weinig problemen mee gehad, behoefte is er soms wel maar die is makkelijk weg te rationaliseren
Wat is het gezegde ook alweer, never let a good crisis go to waste.
Op vrijdag 15 juni 2012 13:24 schreef Re het volgende: ik ben ook van de ene op de andere dag radicaal gestopt met roken, zonder hulpmiddelen, maar ja, ik moest wel. Verder weinig problemen mee gehad, behoefte is er soms wel maar die is makkelijk weg te rationaliseren
Ik ben 2 weken na Re definitief gestopt met roken. De bedoeling was dezelfde dag maar dat lukte niet echt En mét hulpmiddelen (Champix) en ik vond het moeilijk en nu meer dan een half jaar later heb ik het soms nog steeds heel moeilijk Maar ja, ik had ook weinig keus en tis toch gelukt uiteindelijk
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Op vrijdag 15 juni 2012 13:33 schreef MissBliss het volgende: Ik ben 2 weken na Re definitief gestopt met roken. De bedoeling was dezelfde dag maar dat lukte niet echt En mét hulpmiddelen (Champix) en ik vond het moeilijk en nu meer dan een half jaar later heb ik het soms nog steeds heel moeilijk Maar ja, ik had ook weinig keus en tis toch gelukt uiteindelijk
Op vrijdag 15 juni 2012 13:33 schreef MissBliss het volgende: Ik ben 2 weken na Re definitief gestopt met roken. De bedoeling was dezelfde dag maar dat lukte niet echt En mét hulpmiddelen (Champix) en ik vond het moeilijk en nu meer dan een half jaar later heb ik het soms nog steeds heel moeilijk Maar ja, ik had ook weinig keus en tis toch gelukt uiteindelijk
is mij ook voorgeschreven, maar ik vind het te duur ..
Op vrijdag 15 juni 2012 13:31 schreef VKV het volgende: Heb me aangemeld bij het endomondoteam Zag dat je ook handmatig routes in kunt voeren en dát kan ik wel!
Importeren gaat best snel, ik heb twee maanden binnen 10 minuten geïmporteerd
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Op vrijdag 15 juni 2012 13:31 schreef VKV het volgende: Heb me aangemeld bij het endomondoteam Zag dat je ook handmatig routes in kunt voeren en dát kan ik wel!
Goed bezig, welkom bij de club
En succes met iedereen die strijd tegen de drang om een peukie te roken
SPOILER
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Knap, van jullie allebei Van Re was noodzaak, maar dat maakt het niet minder makkelijk. Top, jullie mogen trots zijn op elkaar!
Hier ook, maar heb er totaal geen moeite mee gehad om te stoppen. Bij mij was het gewoon een kwestie van knop omzetten en klaar ermee.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Hier ook, maar heb er totaal geen moeite mee gehad om te stoppen. Bij mij was het gewoon een kwestie van knop omzetten en klaar ermee.
Dit Hoogstens 2 weken wat..onrustiger geweest. Maar vond het niet moeilijk om bij andere rokers te staan oid. Heb er ook geen trek in, denk er niet eens aan
Dit Hoogstens 2 weken wat..onrustiger geweest. Maar vond het niet moeilijk om bij andere rokers te staan oid. Heb er ook geen trek in, denk er niet eens aan
Nee heb ik ook niet, heb ook geen moment gehad dat ik naar een sigaret wilde grijpen. Kan me nu ook echt niet meer voorstellen dat ik ooit gerookt heb, vind het nu maar vies als er iemand met een enorme rooklucht binnenkomt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Nee heb ik ook niet, heb ook geen moment gehad dat ik naar een sigaret wilde grijpen. Kan me nu ook echt niet meer voorstellen dat ik ooit gerookt heb, vind het nu maar vies als er iemand met een enorme rooklucht binnenkomt.
Yup 1x nog echt enorme trek gehad, en er ook 1 genomen. Nou, na die 2 hijsjes dacht ik: 'wtf ben ik aan het doen?! ' en weggegeven. Was een mooi moment, toen pas wist ik dat ik echt gestopt was.
is mij ook voorgeschreven, maar ik vind het te duur ..
vanavond iig weer lopen
Vorig jaar werd het nog vergoed Maar door eigen bijdrage moest ik uiteindelijk nog heel veel zelf betalen Nou ja, inmiddels heb ik keiveel geld bespaard door geen sigaretten meer te kopen natuurlijk
En succes met iedereen die strijd tegen de drang om een peukie te roken
SPOILER
Hehe
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Yup 1x nog echt enorme trek gehad, en er ook 1 genomen. Nou, na die 2 hijsjes dacht ik: 'wtf ben ik aan het doen?! ' en weggegeven. Was een mooi moment, toen pas wist ik dat ik echt gestopt was.
Knap, van jullie allebei Van Re was noodzaak, maar dat maakt het niet minder makkelijk. Top, jullie mogen trots zijn op elkaar!
Thanks
Genoeg mensen die wel verschil merken. Ligt ook een beetje aan je huidige conditie en staat van je longen etc. Veel rokers sporten niet en merken enorm verschil als ze stoppen.
Genoeg mensen die wel verschil merken. Ligt ook een beetje aan je huidige conditie en staat van je longen etc. Veel rokers sporten niet en merken enorm verschil als ze stoppen.
Schrale troost.. ik ben er nu ruim 6 jaar vanaf en nóg zijn er wel eens momentjes dat ik zoiets heb van 'zo, ff peuk roken' .. Realiseer me dan direct 'o nee, ik ben er al 6 vanaf' .. maar toch. Verse rook vind ik ook nog steeds lekker ruiken. Tot voor kort bleef ik wel eens achter iemand lopen die een sigaret in z'n handen had
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Schrale troost.. ik ben er nu ruim 6 jaar vanaf en nóg zijn er wel eens momentjes dat ik zoiets heb van 'zo, ff peuk roken' .. Realiseer me dan direct 'o nee, ik ben er al 6 vanaf' .. maar toch. Verse rook vind ik ook nog steeds lekker ruiken. Tot voor kort bleef ik wel eens achter iemand lopen die een sigaret in z'n handen had
Sommige sigaretten ruiken naar verse broodjes En ik heb niet eens gerookt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
2 weken voordat de hele mallemolen begon werd ik opgenomen wegens een acute heup infectie... 3 dagen in het ziekenhuis gelegen waarbij de MRI aan heeft getoond dat ik lichte heupdisplasie heb (femur kop is aan beide kanten wat afgesleten), en dat een virus zich daar had genesteld (beter dan een bacterie anders had ik nu geen heupen meer gehad). Effectief betekent dat dat ik waarschijnlijk dus geen duursporten meer mag doen... ik moet nog naar een rheumatoloog maar die afspraak was een beetje op een laag pitje komen te staan.
2 weken voordat de hele mallemolen begon werd ik opgenomen wegens een acute heup infectie... 3 dagen in het ziekenhuis gelegen waarbij de MRI aan heeft getoond dat ik lichte heupdisplasie heb (femur kop is aan beide kanten wat afgesleten), en dat een virus zich daar had genesteld (beter dan een bacterie anders had ik nu geen heupen meer gehad). Effectief betekent dat dat ik waarschijnlijk dus geen duursporten meer mag doen... ik moet nog naar een rheumatoloog maar die afspraak was een beetje op een laag pitje komen te staan.
aan de telefoon zei hij zelf: zet alles maar in de schuur dan rook ik daar wel (toen ik hem dus gewoon vroeg om niet meteen voor m'n neus te gaan roken als hij thuiskwam)
Dus je hebt her logeerbed er ook maar meteen neergezet samen met zijn kleding?
Pfoeh, dit dus.. Jeetje Re, je krijgt ook gewoon echt alles op je dak
en tot aan die opname nog nooit ziek geweest en dan komt alles in een keer. maar alles overleeft dus we gaan vrolijk verder kijken van wat wel mogelijk is... het heeft geen zin om bij de pakken neer te zitten
Dat is wel heftig zeg, sterkte Ik hoop voor je dat het meevalt
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
en tot aan die opname nog nooit ziek geweest en dan komt alles in een keer. maar alles overleeft dus we gaan vrolijk verder kijken van wat wel mogelijk is... het heeft geen zin om bij de pakken neer te zitten
Dat sowieso. Verstandig en ook een stuk beter voor je gedachten, je lichaam, omgeving.. Je hebt ook toffe mensen om je heen die je flink steunen als ik het allemaal goed had gelezen, top
Wat is de mallemolen dan waar je het over hebt? Want dit klinkt allemaal al aardig heftig! Maak wel snel die afspraak bij de reumatholoog!
Wat is de mallemolen dan waar je het over hebt? Want dit klinkt allemaal al aardig heftig! Maak wel snel die afspraak bij de reumatholoog!
ik loop er niet echt mee te koop maar check mijn "homepage" en idd ga snel maar afspraak maken, wil wel weten wat mogelijk is qua hardlopen... en mijn andere sporten zoals squash