SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
speciaal voor Hungry_Joe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
quote:
Wel!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Je hebt weeeeeer niet gezwaaid onderweg
heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Yep, de vrijdagmiddagen zijn hier gezellig.Soms té gezellig. Ik houd er in mijn planning al rekening mee dat mijn productiviteit op de vrijdagmiddag tot een nulpunt daalt.
Nee, liever niet. Succes.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:27 schreef douche-eendje het volgende:
Sylvesterrr, ruilen? Hier is een gemiddelde vrijdagmiddag vreselijk hectisch met allemaal spoedjes... Gelukkig heb ik die dienst vanmiddag eens niet.
Vanuit Eindhovenquote:
Kan je dan bijna zien zwaaienquote:
Amsterdam Zuidoost is grootquote:
Heer-lijk! Lekker stil, redelijk zuinig, en die stoelen!quote:
de automaatkoffie begint te wennen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat was dan de 4e Cappuccino (en een thee). Nu bezig met de 5e beker Cappuccino.
held! eerst je auto afzeiken en hem dan proberen te verkopenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Amsterdam Zuidoost is groot
Ik zit vlakbij de Ikea.
[..]
Heer-lijk! Lekker stil, redelijk zuinig, en die stoelen!![]()
Die stoelen zitten echt subliem! Geen enkele last van mijn rug onderweg, dat was in die Corsa wel anders..![]()
Iemand nog een Corsa kopen?
Zolang het werkt, werkt hetquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:37 schreef JK1982 het volgende:
Amsterdam Zuidoost is groot
Ik zit vlakbij de Ikea.
Heer-lijk! Lekker stil, redelijk zuinig, en die stoelen!quote:[b]Op vrijdag 15 juni 2012 11:37 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/97394]JK1982
Ligt nog niet eens zozeer aan de auto, maar ook aan m'n rug. Heb daar al snel last van. En ja, de stoelen van een Corsa zijn lichter/dunner, dus minder steun. Deze in de Saab zitten na heel veel kilometers nog steeds perfect!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:38 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
held! eerst je auto afzeiken en hem dan proberen te verkopen
Ja, haha.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:38 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
held! eerst je auto afzeiken en hem dan proberen te verkopen
heb ik net gedaan met mijn motor die te koop staat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zal hem maar weer eens omhoog kicken in V&A..
Verdomd, die is gewoon van jou. Heb hem eerder al gezien, maar heb er helemaal niet op gelet dat hij van jou isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
heb ik net gedaan met mijn motor die te koop staat.
trut! (ik denk dat ik de vraagprijs wat verlaag)quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Verdomd, die is gewoon van jou. Heb hem eerder al gezien, maar heb er helemaal niet op gelet dat hij van jou isMooie motor wel!
Maargoed, hij staat dus weer een stukje naar beneden nu..
Slet..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
trut! (ik denk dat ik de vraagprijs wat verlaag)
Senk Joew!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal jullie speeltjes morgen schoppen, goed..?
mjah probleem is dus dat er fietsen zijn met 25-35k die weg gaan voor 2600 - 3500 op marktplaats. er is niet echt een pijl op te trekken. ook op marktplaats nog geen geinteresseerden en dat kost wel een hoop geld om hem daar te plaatsen...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Slet..![]()
Maarre.. die vraagprijs leek me wel ok eerlijk gezegd. Ja, of je moet hem net onder de ¤ 3000,= zetten, dus ¤ 2995,= ofzo. Maar hij ziet er super uit, mooi kleurtje, niet al te gekke km's..
Als het een beetje mooi weer wordt raak je die wel kwijt hoor..
[..]
Senk Joew!
Zet hem ook op www.speurders.nl www.tweedehands.nl en www.motorshopper.nlquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
mjah probleem is dus dat er fietsen zijn met 25-35k die weg gaan voor 2600 - 3500 op marktplaats. er is niet echt een pijl op te trekken. ook op marktplaats nog geen geinteresseerden en dat kost wel een hoop geld om hem daar te plaatsen...
Die laatste twee kende ik niet. Dat ga ik eventjes doenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zet hem ook op www.speurders.nl www.tweedehands.nl en www.motorshopper.nl
Deze valt wel op in ieder geval..
Van Speurders vind ik het handig dat het A) gratis is en B) je advertenties in zijn geheel kan kopiëren. Dus als je na een tijdje je advertentie opnieuw wilt plaatsen kopieëer je gewoon de advertentie, je drukt op plaats advertentie en klaar. Vers van de pers!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:00 schreef Kper_Norci het volgende:
Ook maar ff lunchen.
Advertentie voor auto of motor moet je idd op meerdere sites doen, alleen marktplaats schiet niet echt op, heb ik ook gemerkt met mijn auto die ik een tijd terug verkocht heb.
Dat klinkt niet best. Heb ik even wat gemist?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:00 schreef El_Thijs het volgende:
Heb mijn CV eens op verschillende sites gezet, want ik vermoed dat ik hier niet lang meer zal werken
doe mij eens een linkje naar je CVquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:00 schreef El_Thijs het volgende:
Heb mijn CV eens op verschillende sites gezet, want ik vermoed dat ik hier niet lang meer zal werken
Klopt. En ik heb de auto uiteindelijk via de autodealer waar mijn pa werkt verkocht.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Van Speurders vind ik het handig dat het A) gratis is en B) je advertenties in zijn geheel kan kopiëren. Dus als je na een tijdje je advertentie opnieuw wilt plaatsen kopieëer je gewoon de advertentie, je drukt op plaats advertentie en klaar. Vers van de pers!
Bij Marktplaats moet je iedere keer alles opnieuw invullen en kost het nog een klein kapitaal ook..
kper jij was citrix guru right? kun je mij uitleggen waarom citrix selectief / willekeurig weigert te kopieren /plakken naar een lokaal geinstalleerde applicatie (en andersom)?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Klopt. En ik heb de auto uiteindelijk via de autodealer waar mijn pa werkt verkocht.
Nou, dat heb ik nooit gezegd hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
kper jij was citrix guru right? kun je mij uitleggen waarom citrix selectief / willekeurig weigert te kopieren /plakken naar een lokaal geinstalleerde applicatie (en andersom)?
hahaha. ok jammer dan. ons systeembeheer weet het evengoed niet xDquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik nooit gezegd hoorIk werk in het magazijn, niet als netwerkengineer
Lees een der vorige topics maar even door. Maar kort gezegd staat mijn baan op de tocht en heb ik 2 weken, nu nog 1, om mezelf te verbeteren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best. Heb ik even wat gemist?
Ow wat erg manquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik moest zo lachen, troll level 99 dit: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oon-met-kelner.dhtml
ben niet ingeschreven om profielen te bekijken, maar is ook niet zo belangrijk. er is nog niets vast vrij hier. ik houd het wel even in de gaten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lees een der vorige topics maar even door. Maar kort gezegd staat mijn baan op de tocht en heb ik 2 weken, nu nog 1, om mezelf te verbeteren.
@NaRRaToR: Alstu: http://www.nationalevacat(...)nt/items_per_page/15
Titel: "Hbo-er zoekt leuke baan als functioneel ontwerper/applicatiebeheerder en consulant."
Kan je mijn CV mailen als je dat wilt, misschien makkelijker?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ben niet ingeschreven om profielen te bekijken, maar is ook niet zo belangrijk. er is nog niets vast vrij hier. ik houd het wel even in de gaten.
Algemene dipquote:
Ja, jij welquote:
Ik had dat ook gemist denk ik, wat vervelend!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lees een der vorige topics maar even door. Maar kort gezegd staat mijn baan op de tocht en heb ik 2 weken, nu nog 1, om mezelf te verbeteren.
@NaRRaToR: Alstu: http://www.nationalevacat(...)nt/items_per_page/15
Titel: "Hbo-er zoekt leuke baan als functioneel ontwerper/applicatiebeheerder en consulant."
Mjah, dus ik ben nu hard op zoek naar iets wat ik wel leuk zal gaan vinden. Voordeel is wel dat ik nu van de subsidiewereld geproefd heb en daar ook ondersteuning in kan verlenen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had dat ook gemist denk ik, wat vervelend!
Hopen dat je snel iets kunt vinden!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mjah, dus ik ben nu hard op zoek naar iets wat ik wel leuk zal gaan vinden. Voordeel is wel dat ik nu van de subsidiewereld geproefd heb en daar ook ondersteuning in kan verlenen.
* Diepe zucht *
Dat hoop ik ook. We zullen het wel zien, maar heb geen zin om weer 5 maanden thuis te zitten net als vorige keerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hopen dat je snel iets kunt vinden!!
Een baan vinden in de ICT moet wel lukken toch, ook al staat de markt er in het algemeen niet goed voor?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mjah, dus ik ben nu hard op zoek naar iets wat ik wel leuk zal gaan vinden. Voordeel is wel dat ik nu van de subsidiewereld geproefd heb en daar ook ondersteuning in kan verlenen.
* Diepe zucht *
Er is hier in het ziekenhuis altijd wel een ICTvacaturequote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:17 schreef STING het volgende:
[..]
Een baan vinden in de ICT moet wel lukken toch, ook al staat de markt er in het algemeen niet goed voor?
Dat klopt en heb je helemaal gelijk in. Het punt is dat ik een heel divers arbeidsverleden heb en van veel dingen een beetje kennis heb vergaard. Ik kan mezelf ook goed verkopen en een goede indruk achterlaten, maar veelal krijg ik enkel programmeer functies aangeboden en daar ben ik nu net niet naar op zoek.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:17 schreef STING het volgende:
[..]
Een baan vinden in de ICT moet wel lukken toch, ook al staat de markt er in het algemeen niet goed voor?
Waar is het ziekenhuis en wat zoeken ze?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er is hier in het ziekenhuis altijd wel een ICTvacatureOp het hoogtepunt waren er 14...
Op die manier.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat klopt en heb je helemaal gelijk in. Het punt is dat ik een heel divers arbeidsverleden heb en van veel dingen een beetje kennis heb vergaard. Ik kan mezelf ook goed verkopen en een goede indruk achterlaten, maar veelal krijg ik enkel programmeer functies aangeboden en daar ben ik nu net niet naar op zoek.
Alkmaar/Den Helder, ict-helpdesk. Beetje ver weg voor jou geloof ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waar is het ziekenhuis en wat zoeken ze?
Minder techniek en meer functioneel inderdaad. De schakel zijn tussen de programmeur en de eindgebruiker. Ik kan wensen en eisen van een gebruiker heel snel omzetten in mijn hoofd en er een ontwerp van maken, en me heel goed inleven in wat de klant precies wil hebben. Degelijke ontwerpen zijn belangrijk, want anders stort je hele project in elkaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
Op die manier.
Je bent dus ok zoek naar minder techniek, maar meer de intermediair rol zeker?
Zal dat eens gaan proberen, thanks! Heb eens bij Vecozo gesolliciteerd en na 2-3 weken aan het lijntje gehouden te zijn werd ik het toch niet want ze gingen reorganiseren. En de vacature staat er nog altijd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Alkmaar/Den Helder, ict-helpdesk. Beetje ver weg voor jou geloof ikMaar kijk ook eens bij de ziekenhuizen bij jou in de buurt, "zorg" is iets wat men vaak vergeet bij het vinden van een baan in de ict.
't Ziekenhuis hier heeft ook altijd ICT vacatures... Geloof dat elk ziekenhuis verlegen zitten om ICTersquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Alkmaar/Den Helder, ict-helpdesk. Beetje ver weg voor jou geloof ikMaar kijk ook eens bij de ziekenhuizen bij jou in de buurt, "zorg" is iets wat men vaak vergeet bij het vinden van een baan in de ict.
Snel vervuldquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't Ziekenhuis hier heeft ook altijd ICT vacatures... Geloof dat elk ziekenhuis verlegen zitten om ICTers
Gisteren stond ie er nog, nu issie weg![]()
Nee, die stond er echt al maandenquote:
Hahaha, dat is inderdaad al langquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, die stond er echt al maandenEerste keer dat ik op die website die vacature tegen kwam was maart 2011 geloof ik
Hahaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't Ziekenhuis hier heeft ook altijd ICT vacatures... Geloof dat elk ziekenhuis verlegen zitten om ICTers
Tegelijk gepostquote:
Nou ja, gemiddeld ziekenhuis-ict... als het overal is zoals hier...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Snel, zet je aluhoedje op!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Het tijdstip in kwestie 13:31:13 is ook wel erg verdacht, it's a sign
Schopje naar TRU
Helpppppp!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Het tijdstip in kwestie 13:31:13 is ook wel erg verdacht, it's a sign
Schopje naar TRU
Ons ziekenhuis heeft nog geen eens ictquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, gemiddeld ziekenhuis-ict... als het overal is zoals hier...Dan is er idd genoeg werk te doen.
ze werken daar nog met steen en bijtel?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Ons ziekenhuis heeft nog geen eens ict
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ze werken daar nog met steen en bijtel?
Ik ben daar laatst nog aan mijn pannekoek geopereerd door Dr. Oetker.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Ons ziekenhuis heeft nog geen eens ict
En aderlatingen no doubtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook met paard en wagen naar mijn werkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
En niet alleen op de patiënten denk ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
en de interne post gaat per duifquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook met paard en wagen naar mijn werk
Wij gebruiken al e-meeuwen.quote:
dit wordt nog steeds veel gebruikt hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Op stage hadden ze buizenpost. Heel 1990.
Klopt, in de Efteling hebben ze dat ook. Mensen mogen de centrale kas niet verlaten, en er wordt ook bijna niemand binnen gelaten. Dus via buizenpost wordt zelfs lunch overgezonden. Een keer had iemand friet met mayo besteld, en dat is toen omgeklapt in die buisquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:43 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dit wordt nog steeds veel gebruikt hooren niet alleen in ziekenhuizen
Hadden we in dierenpark amersfoort ook hoor, voor de kasinhoud en sleutels.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, in de Efteling hebben ze dat ook. Mensen mogen de centrale kas niet verlaten, en er wordt ook bijna niemand binnen gelaten. Dus via buizenpost wordt zelfs lunch overgezonden. Een keer had iemand friet met mayo besteld, en dat is toen omgeklapt in die buis
10 jaar gewerkt. Geweldige tijd gehad toen ik nog student wasquote:
En dat werkt prima, totdat etenswaren de boel verstopt deden rakenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hadden we in dierenpark amersfoort ook hoor, voor de kasinhoud en sleutels.
Dat zal een troep zijn geweest hahaha. Een vriendin van me is daar pas begonnen als managerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, in de Efteling hebben ze dat ook. Mensen mogen de centrale kas niet verlaten, en er wordt ook bijna niemand binnen gelaten. Dus via buizenpost wordt zelfs lunch overgezonden. Een keer had iemand friet met mayo besteld, en dat is toen omgeklapt in die buis
Ja, dat geloof ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
10 jaar gewerkt. Geweldige tijd gehad toen ik nog student was
Ik mis DPA soms nog wel eens. Het was best gezelligquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
10 jaar gewerkt. Geweldige tijd gehad toen ik nog student was
Is het ook heel erg, en soms denk ik wel eens terug dat ik daar lekker door het park liep met een hark in de handquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat zal een troep zijn geweest hahaha. Een vriendin van me is daar pas begonnen als managerlijkt me idd een gezellige boel als ik de diverse verhalen hoor.
Heb ik iets van meegekregen, was vooral 18+ dacht ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:54 schreef Kper_Norci het volgende:
Een oud collega van me heeft in het Land van Ooit gewerkt, maar daar deed het personeel dingen die niet voor de kinderen bedoeld waren
Seksen in het roze kasteel?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:54 schreef Kper_Norci het volgende:
Een oud collega van me heeft in het Land van Ooit gewerkt, maar daar deed het personeel dingen die niet voor de kinderen bedoeld waren
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is het ook heel erg, en soms denk ik wel eens terug dat ik daar lekker door het park reed op het treintje
De vorige kapot geramd?quote:
Moet je weer harder gaan werkenquote:
Hahaha, dat heb ik niet gedaan maar jij wel dus?quote:
Ja, onderling was er een soort "uitwisselingsproject" gaande...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb ik iets van meegekregen, was vooral 18+ dacht ik
Op een roze wolkquote:
Uitwisselingsproject omgaande verschillende vloeistoffen naar ik vernomen heb.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, onderling was er een soort "uitwisselingsproject" gaande...
Als ik er aan denk had ik er ook wel willen werken, was 7 toen ik daar voor het laatst kwam maar vond die dames toen alquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uitwisselingsproject omgaande verschillende vloeistoffen naar ik vernomen heb.
Medewerker winkels&attractiesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahaha, dat heb ik niet gedaan maar jij wel dus?
Hoelang heb je er gewerkt? Misschien kennen we elkaarquote:
Samen dippen?quote:
Eerst Excel, nu Access...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vooral als je geen fatsoenlijke database erachter kan/mag gebruiken.
Satan is het kleine broertje.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Satan was, nou weet ik het niet meer hoor
ze hebben je voorgelogenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Satan was, nou weet ik het niet meer hoor
Uit de incest-stal van Office.quote:
Dat doen ze altijd.quote:
Ze zeiden ook dat ik als koorknaap alleen misdienaar hoefde te zijn, maar het ging iets verder dan dat...quote:
Je moest zeker ook gaan 'collecteren' bij de pastoor?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ze zeiden ook dat ik als koorknaap alleen misdienaar hoefde te zijn, maar het ging iets verder dan dat...
Tzaziki doen?quote:
Lekkerquote:
Nou, perverseling!quote:
Is veel gezonderquote:
Paté Royal en Fiesta!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
LekkerHoewel 't met carnaval dipsaus van Duyvis ook lekker is
Preciesquote:
Niet dippen, veel lekkerderquote:
Volgens mij ben je nog aan het ruziemaken met Excel en Access, of niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:51 schreef sylvesterrr het volgende:
De kans bestaat dat m'n laptop zometeen niet meer werkt omdat ie dan in meerdere stukken op de grond ligt.
Met Pien is het altijd lekker dippenquote:
Ja?quote:
Fiesta wel... En paprika!quote:
Je leest mn post half...quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hadden we in dierenpark amersfoort ook hoor, voor de kasinhoud en sleutels.
Dat had ik al gelezenquote:
Daar heeft ze niet gewerkt,quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat had ik al gelezen
Ik vroeg alleen hoelang je weg was bij de efteling, of ben ik nu gek geworden
Ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog aan het ruziemaken met Excel en Access, of niet?
Oeh, die komt ook binnenkort in Nijmegen begreep ik, scheelt weer het halve land doorreizenquote:
Nee. Ze zijn ermee bezig... Maar utrecht heeft een paar jaar geduurd haha.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oeh, die komt ook binnenkort in Nijmegen begreep ik, scheelt weer het halve land doorreizen
Twee van de velenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:01 schreef STING het volgende:
[..]
Oh gosh, de two Lush ladies van het topic
Je bent gek gewordenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat had ik al gelezen
Ik vroeg alleen hoelang je weg was bij de efteling, of ben ik nu gek geworden
Ik heb besteld ja. Een RftE.quote:
Mijn excusesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je bent gek geworden
[..]
Ik heb besteld ja. Een RftE.
Ja, met PG/MementoMori meebesteld. Ik ben al zeker 2 jaar serieus aan het de-stashenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:02 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen...
Slammer en ToB zijn al even op..
Heb je er maar eentje ??
Oooo dan snap ik het!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, met PG/MementoMori meebesteld. Ik ben al zeker 2 jaar serieus aan het de-stashen
Ik weet niet meer wat ik heb... Althans, precies haha. Misschien moet ik eens gaan kijkenquote:
Ik streef ernaar om straks als vaste "stash" te hebben:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik heb... Althans, precies haha. Misschien moet ik eens gaan kijken
Pure porno onder de douchequote:
Ik ook nog een nieuwe MB waar ik niets mee doe... Gebruik die dingen noooooit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik streef ernaar om straks als vaste "stash" te hebben:
- 4 medium douchegels
- 2 solid shampoos
- 1 jungle
- 1 american cream
- dreamcream & karma kream
- gezichtsverzorging (9-5, breath of fresh air, herbalism, celestial en zo nu en dan een vers maskertje).
Maar heb nog tig zeepjes, jelly's, badmeuk, massagebars etc. Die eene rfte komt wel op. Voetenbadje met bruisbal
Ja, haha.quote:
Ik heb ook nog best veel badspul. Maar geen bad meer nuquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ook nog een nieuwe MB waar ik niets mee doe... Gebruik die dingen noooooit.
Ik heb nog best veel bad-spulletjes
Ik wel. Ik wilde eerst alleen BBS-en (dus die heb ik) en nu wil ik Ballen, hahahaha.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog best veel badspul. Maar geen bad meer nu
Degene die ik ken, zijn allemaal anti en maken mij belachelijk.quote:
gewoon onder de douche gebruikenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog best veel badspul. Maar geen bad meer nu
De wilde kant van Autoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wel. Ik wilde eerst alleen BBS-en (dus die heb ik) en nu wil ik Ballen, hahahaha.
Lush ken ik niet, maar ik gebruik dan weer Rituals onder de douche. ik denk dat dat vergelijkbaar is amirite?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Degene die ik ken, zijn allemaal anti en maken mij belachelijk.
Vooral mijn beste vriend... Hehe.
Maar jij kent het ook?
Oppassen jijquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Had tijn toch gelijk met zijn gagbals
Rituals is ook lekkerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Lush ken ik niet, maar ik gebruik dan weer Rituals onder de douche. ik denk dat dat vergelijkbaar is amirite?
De "It's good to be open-minded" quote uit haar sig komt hier toch even mooi naar voren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Had tijn toch gelijk met zijn gagbals
define "gekke" dingen? als in leuk maar verder geen meerwaarde?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Rituals is ook lekker
Naja, Lush is proefdiervrij en heeft meer "gekke" dingen zeg maar.
Naja... Gek..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
define "gekke" dingen? als in leuk maar verder geen meerwaarde?
Wat zie je?quote:
die gekke dingen. zoals badspul in verschillende vormen en kleuren wat verder niet echt relevant is voor de werking van het productquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat zie je?
Ik heb nog een kikker liggen voor in bad
En uit de kikker komt dan een plaatje met een (hopelijk...) mooie prins
Jullie maken van badderen een compleet feestquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
die gekke dingen. zoals badspul in verschillende vormen en kleuren wat verder niet echt relevant is voor de werking van het productdaar ben ik dan weer te nuchter voor.
Tot straks en succes!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:27 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ben er vandoor. ik ga even netwerken bij de sectorenis ook belangrijk. tot straks.
Op zich wel rlxd hoor, gewoon een waterdicht flatscreen zo tegen de douchewand, weer eens wat anders dan altijd maar naar die saaie grijze tegels kijken tijdens het fappen.quote:
Ik ruik een innovatieproject!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Op zich wel rlxd hoor, gewoon een waterdicht flatscreen zo tegen de douchewand, weer eens wat anders dan altijd maar naar die saaie grijze tegels kijken tijdens het fappen.
Nee joh, dat is heeeeeeeeerlijk!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
die gekke dingen. zoals badspul in verschillende vormen en kleuren wat verder niet echt relevant is voor de werking van het productdaar ben ik dan weer te nuchter voor.
Jij bent een echt badvrouwtje of nietquote:
Damnquote:
Wel heel vet hoor. Moest trouwens wel bijna een jaar terugscrollen op Facebook om de filmpjes terug te zoekenquote:
Jupquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent een echt badvrouwtje of niet
Dat zekerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wel heel vet hoor. Moest trouwens wel bijna een jaar terugscrollen op Facebook om de filmpjes terug te zoeken
Ja, altijd. Ik ben de enige thuis die in bad gaat eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:45 schreef El_Thijs het volgende:
@auto: heb je wel het hele bad voor jezelf
Zit er een bad in jouw hotelkamer?quote:
Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat je de enige schone deerne was thuisquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, altijd. Ik ben de enige thuis die in bad gaat eigenlijk.
Onze badkamer wel, lekker grootquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zit er een bad in jouw hotelkamer?
Ik ben enigskind, dus jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat je de enige schone deerne was thuis
Met water toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb pas 1 keer in mijn hele leven in een bad gezeten
Bofkontquote:
Neeeeeeee?!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb pas 1 keer in mijn hele leven in een bad gezeten
Ja, wij hadden thuis nooit een bad, alleen maar douche, heb 1 keer op vakantie een keer in een bad gelegenquote:
Toen wij er geen hadden, ging ik altijd bij mijn oom en tante, hihi. Hun waterrekening is flink omlaag gegaan toen wij gingen verhuizenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, wij hadden thuis nooit een bad, alleen maar douche, heb 1 keer op vakantie een keer in een bad gelegen
Geen idee, modderbad ofzoquote:
Mwah, niet altijd hoorquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zit er een bad in jouw hotelkamer?
We zijn allemaal kinderen diep van binnenquote:
Niks mis mee toch, lekker relaxed in bad liggen en luisteren naar een muziekje of boekje lezen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:54 schreef STING het volgende:
Ik heb het net zo op baden, ik word er altijd een beetje loom van
Ieuwquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:57 schreef Kper_Norci het volgende:
IK WIL NU OOK IN BAD![]()
http://atlasobscura.com/place/starkenberger-beer-resort
![]()
![]()
Loom is iets anders dan relaxed. Eerder gaar / sufquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks mis mee toch, lekker relaxed in bad liggen en luisteren naar een muziekje of boekje lezen?
iPad erbij en uitzendinggemist kijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks mis mee toch, lekker relaxed in bad liggen en luisteren naar een muziekje of boekje lezen?
Ik doe het soms beide... Eerst in bad (ereader / iPad / telefoon mee) en daarna uitgebreid douchenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:07 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind het wel heerlijk om onder de douche te staan, soms wel een half uur ofzo, maar ik betwijfel of ik zo lang stil zou kunnen liggen in bad.
En maar water verspillen...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik doe het soms beide... Eerst in bad (ereader / iPad / telefoon mee) en daarna uitgebreid douchen
Ik zal mijn pace opdragen aan jouquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doe je ook een enkeltje voor mij?
Wat zijn een beetje goede schoenen voor zoiets? Misschien dat ik ook eens wat sportiever ga doen en af en toe zo eens wat rondjes ga lopen.quote:
Universeel goede schoenen bestaan nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat zijn een beetje goede schoenen voor zoiets? Misschien dat ik ook eens wat sportiever ga doen en af en toe zo eens wat rondjes ga lopen.
Dat is idd een vrij aparte situatiequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:12 schreef Pien85 het volgende:
Dafuq![]()
Ik zie net via een vriend op facebook een status van een meisje "hoera me zusje is gebore"... Ik ga daar met m'n muis overheen en zie haar naam staan met daar onder "Mama van Anne"... Ik denk: wtf? Hoe zit dit?![]()
Verder klikken...
Wat blijkt? Het meisje is 15, zwanger geraakt toen ze 14 was, kind is nu 4 maanden, de moeder van dat meisje heeft vannacht een kind gekregen... Meisje en kind wonen nog bij moeder...
Hoe moet dat er uit zien? Oma, dochter, kleindochter... en de jongste dochter van oma is jonger dan de kleindochter
Ik ben zó nieuwsgierig naar dat huishouden![]()
Ze heeft ook een trotse tienermoeder armbandjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is idd een vrij aparte situatie
Ik moet een beetje hieraan denkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:12 schreef Pien85 het volgende:
Dafuq![]()
Ik zie net via een vriend op facebook een status van een meisje "hoera me zusje is gebore"... Ik ga daar met m'n muis overheen en zie haar naam staan met daar onder "Mama van Anne"... Ik denk: wtf? Hoe zit dit?![]()
Verder klikken...
Wat blijkt? Het meisje is 15, zwanger geraakt toen ze 14 was, kind is nu 4 maanden, de moeder van dat meisje heeft vannacht een kind gekregen... Meisje en kind wonen nog bij moeder...
Hoe moet dat er uit zien? Oma, dochter, kleindochter... en de jongste dochter van oma is jonger dan de kleindochter
Ik ben zó nieuwsgierig naar dat huishouden![]()
Tsja. Ze zal vast gelukkig zijn. Zie op mijn facebook ook genoeg mama van -insertquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze heeft ook een trotse tienermoeder armbandje
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen... Al haar foto's en statussen staan openbaar, papa is een typische Guido...
Tja, maar de meeste relaties eindigen wanneer het kind er is en de moeder verandert in een Mam-Zillaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze heeft ook een trotse tienermoeder armbandje
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen... Al haar foto's en statussen staan openbaar, papa is een typische Guido...
Aan de andere kant wel weer bewonderenswaardig dat je als jongetje van 17 bij je vriendinnetje blijft als ze zwanger is...
Dan ga je waterskiën, opgelostquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:14 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb zin om weer te gaan skaten... Maar t is te nat buiten
Skiën is anders...quote:
Ik kan niet skatenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Skiën is anders...
Ik zoek nog mensen om mee te gaan skaten, wie biedt zich aan?
ik een onwijs pijnlijk gezichtquote:
Was ik ook van plan, vanavond weer, als het weer een beetje meezitquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ga jij maar gewoon je rondje lopen
Ik zal de zon jouw kant op sturen en ervoor zorgen dat er niet teveel wind staatquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:28 schreef STING het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, vanavond weer, als het weer een beetje meezit
Dat doen een aantal collega's nu. En droppen fijn hun restanten bij mij want ik mag nog een half uurquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Half vijf! Alles laten vallen! Naar huis!
Pien!quote:
Zolang er maar geen tropische regenbui is, vind ik het al bestquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zal de zon jouw kant op sturen en ervoor zorgen dat er niet teveel wind staat
Lasange!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zo maar eens lasagne maken. En bier drinken.
Afraid not.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lasange!![]()
Kun je daar niet een dagje mee wachten?
Dan eet je vanavond maar wat andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan eet je vanavond maar wat anders
Geen idee wat jij vanavond gaat eten eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Morgenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Geen idee wat jij vanavond gaat eten eigenlijk.
Die tropische regenbui doe je maar lekker achteraf in de badkamerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:31 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang er maar geen tropische regenbui is, vind ik het al best
Ja? Is het weer zover?quote:
Woensdag, tussen de middagquote:
Mini-meet!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:56 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Van mij wel je woont in de buurt he
Als ik dat eerder had geweten...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:56 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Van mij wel je woont in de buurt he
Dat is ook zo... Heb nu de oven aan staan dus kan nu sowieso niet wegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:01 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Wat dan? Het is om de hoek! Om 22u savonds kunnen we zelfs nog!
Knop off indrukken en huppaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is ook zo... Heb nu de oven aan staan dus kan nu sowieso niet weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |