Lees een der vorige topics maar even door. Maar kort gezegd staat mijn baan op de tocht en heb ik 2 weken, nu nog 1, om mezelf te verbeteren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best. Heb ik even wat gemist?
Ow wat erg manquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik moest zo lachen, troll level 99 dit: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oon-met-kelner.dhtml
ben niet ingeschreven om profielen te bekijken, maar is ook niet zo belangrijk. er is nog niets vast vrij hier. ik houd het wel even in de gaten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lees een der vorige topics maar even door. Maar kort gezegd staat mijn baan op de tocht en heb ik 2 weken, nu nog 1, om mezelf te verbeteren.
@NaRRaToR: Alstu: http://www.nationalevacat(...)nt/items_per_page/15
Titel: "Hbo-er zoekt leuke baan als functioneel ontwerper/applicatiebeheerder en consulant."
Kan je mijn CV mailen als je dat wilt, misschien makkelijker?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ben niet ingeschreven om profielen te bekijken, maar is ook niet zo belangrijk. er is nog niets vast vrij hier. ik houd het wel even in de gaten.
Algemene dipquote:
Ja, jij welquote:
Ik had dat ook gemist denk ik, wat vervelend!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lees een der vorige topics maar even door. Maar kort gezegd staat mijn baan op de tocht en heb ik 2 weken, nu nog 1, om mezelf te verbeteren.
@NaRRaToR: Alstu: http://www.nationalevacat(...)nt/items_per_page/15
Titel: "Hbo-er zoekt leuke baan als functioneel ontwerper/applicatiebeheerder en consulant."
Mjah, dus ik ben nu hard op zoek naar iets wat ik wel leuk zal gaan vinden. Voordeel is wel dat ik nu van de subsidiewereld geproefd heb en daar ook ondersteuning in kan verlenen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had dat ook gemist denk ik, wat vervelend!
Hopen dat je snel iets kunt vinden!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mjah, dus ik ben nu hard op zoek naar iets wat ik wel leuk zal gaan vinden. Voordeel is wel dat ik nu van de subsidiewereld geproefd heb en daar ook ondersteuning in kan verlenen.
* Diepe zucht *
Dat hoop ik ook. We zullen het wel zien, maar heb geen zin om weer 5 maanden thuis te zitten net als vorige keerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hopen dat je snel iets kunt vinden!!
Een baan vinden in de ICT moet wel lukken toch, ook al staat de markt er in het algemeen niet goed voor?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mjah, dus ik ben nu hard op zoek naar iets wat ik wel leuk zal gaan vinden. Voordeel is wel dat ik nu van de subsidiewereld geproefd heb en daar ook ondersteuning in kan verlenen.
* Diepe zucht *
Er is hier in het ziekenhuis altijd wel een ICTvacaturequote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:17 schreef STING het volgende:
[..]
Een baan vinden in de ICT moet wel lukken toch, ook al staat de markt er in het algemeen niet goed voor?
Dat klopt en heb je helemaal gelijk in. Het punt is dat ik een heel divers arbeidsverleden heb en van veel dingen een beetje kennis heb vergaard. Ik kan mezelf ook goed verkopen en een goede indruk achterlaten, maar veelal krijg ik enkel programmeer functies aangeboden en daar ben ik nu net niet naar op zoek.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:17 schreef STING het volgende:
[..]
Een baan vinden in de ICT moet wel lukken toch, ook al staat de markt er in het algemeen niet goed voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |