Ik zal mijn pace opdragen aan jouquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doe je ook een enkeltje voor mij?
Wat zijn een beetje goede schoenen voor zoiets? Misschien dat ik ook eens wat sportiever ga doen en af en toe zo eens wat rondjes ga lopen.quote:
Universeel goede schoenen bestaan nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat zijn een beetje goede schoenen voor zoiets? Misschien dat ik ook eens wat sportiever ga doen en af en toe zo eens wat rondjes ga lopen.
Dat is idd een vrij aparte situatiequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:12 schreef Pien85 het volgende:
Dafuq![]()
Ik zie net via een vriend op facebook een status van een meisje "hoera me zusje is gebore"... Ik ga daar met m'n muis overheen en zie haar naam staan met daar onder "Mama van Anne"... Ik denk: wtf? Hoe zit dit?![]()
Verder klikken...
Wat blijkt? Het meisje is 15, zwanger geraakt toen ze 14 was, kind is nu 4 maanden, de moeder van dat meisje heeft vannacht een kind gekregen... Meisje en kind wonen nog bij moeder...
Hoe moet dat er uit zien? Oma, dochter, kleindochter... en de jongste dochter van oma is jonger dan de kleindochter
Ik ben zó nieuwsgierig naar dat huishouden![]()
Ze heeft ook een trotse tienermoeder armbandjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is idd een vrij aparte situatie
Ik moet een beetje hieraan denkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:12 schreef Pien85 het volgende:
Dafuq![]()
Ik zie net via een vriend op facebook een status van een meisje "hoera me zusje is gebore"... Ik ga daar met m'n muis overheen en zie haar naam staan met daar onder "Mama van Anne"... Ik denk: wtf? Hoe zit dit?![]()
Verder klikken...
Wat blijkt? Het meisje is 15, zwanger geraakt toen ze 14 was, kind is nu 4 maanden, de moeder van dat meisje heeft vannacht een kind gekregen... Meisje en kind wonen nog bij moeder...
Hoe moet dat er uit zien? Oma, dochter, kleindochter... en de jongste dochter van oma is jonger dan de kleindochter
Ik ben zó nieuwsgierig naar dat huishouden![]()
Tsja. Ze zal vast gelukkig zijn. Zie op mijn facebook ook genoeg mama van -insertquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze heeft ook een trotse tienermoeder armbandje
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen... Al haar foto's en statussen staan openbaar, papa is een typische Guido...
Tja, maar de meeste relaties eindigen wanneer het kind er is en de moeder verandert in een Mam-Zillaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze heeft ook een trotse tienermoeder armbandje
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen... Al haar foto's en statussen staan openbaar, papa is een typische Guido...
Aan de andere kant wel weer bewonderenswaardig dat je als jongetje van 17 bij je vriendinnetje blijft als ze zwanger is...
Dan ga je waterskiën, opgelostquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:14 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb zin om weer te gaan skaten... Maar t is te nat buiten
Skiën is anders...quote:
Ik kan niet skatenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Skiën is anders...
Ik zoek nog mensen om mee te gaan skaten, wie biedt zich aan?
ik een onwijs pijnlijk gezichtquote:
Was ik ook van plan, vanavond weer, als het weer een beetje meezitquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ga jij maar gewoon je rondje lopen
Ik zal de zon jouw kant op sturen en ervoor zorgen dat er niet teveel wind staatquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:28 schreef STING het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, vanavond weer, als het weer een beetje meezit
Dat doen een aantal collega's nu. En droppen fijn hun restanten bij mij want ik mag nog een half uurquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Half vijf! Alles laten vallen! Naar huis!
Pien!quote:
Zolang er maar geen tropische regenbui is, vind ik het al bestquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zal de zon jouw kant op sturen en ervoor zorgen dat er niet teveel wind staat
Lasange!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zo maar eens lasagne maken. En bier drinken.
Afraid not.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lasange!![]()
Kun je daar niet een dagje mee wachten?
Dan eet je vanavond maar wat andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan eet je vanavond maar wat anders
Geen idee wat jij vanavond gaat eten eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Morgenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Geen idee wat jij vanavond gaat eten eigenlijk.
Die tropische regenbui doe je maar lekker achteraf in de badkamerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:31 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang er maar geen tropische regenbui is, vind ik het al best
Ja? Is het weer zover?quote:
Woensdag, tussen de middagquote:
Mini-meet!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:56 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Van mij wel je woont in de buurt he
Als ik dat eerder had geweten...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:56 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Van mij wel je woont in de buurt he
Dat is ook zo... Heb nu de oven aan staan dus kan nu sowieso niet wegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:01 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Wat dan? Het is om de hoek! Om 22u savonds kunnen we zelfs nog!
Knop off indrukken en huppaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is ook zo... Heb nu de oven aan staan dus kan nu sowieso niet weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |