Bofkontquote:
Neeeeeeee?!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb pas 1 keer in mijn hele leven in een bad gezeten
Ja, wij hadden thuis nooit een bad, alleen maar douche, heb 1 keer op vakantie een keer in een bad gelegenquote:
Toen wij er geen hadden, ging ik altijd bij mijn oom en tante, hihi. Hun waterrekening is flink omlaag gegaan toen wij gingen verhuizenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, wij hadden thuis nooit een bad, alleen maar douche, heb 1 keer op vakantie een keer in een bad gelegen
Geen idee, modderbad ofzoquote:
Mwah, niet altijd hoorquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zit er een bad in jouw hotelkamer?
We zijn allemaal kinderen diep van binnenquote:
Niks mis mee toch, lekker relaxed in bad liggen en luisteren naar een muziekje of boekje lezen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:54 schreef STING het volgende:
Ik heb het net zo op baden, ik word er altijd een beetje loom van
Ieuwquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:57 schreef Kper_Norci het volgende:
IK WIL NU OOK IN BAD![]()
http://atlasobscura.com/place/starkenberger-beer-resort
![]()
![]()
Loom is iets anders dan relaxed. Eerder gaar / sufquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks mis mee toch, lekker relaxed in bad liggen en luisteren naar een muziekje of boekje lezen?
iPad erbij en uitzendinggemist kijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks mis mee toch, lekker relaxed in bad liggen en luisteren naar een muziekje of boekje lezen?
Ik doe het soms beide... Eerst in bad (ereader / iPad / telefoon mee) en daarna uitgebreid douchenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:07 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind het wel heerlijk om onder de douche te staan, soms wel een half uur ofzo, maar ik betwijfel of ik zo lang stil zou kunnen liggen in bad.
En maar water verspillen...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik doe het soms beide... Eerst in bad (ereader / iPad / telefoon mee) en daarna uitgebreid douchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |