De "It's good to be open-minded" quote uit haar sig komt hier toch even mooi naar voren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Had tijn toch gelijk met zijn gagbals
define "gekke" dingen? als in leuk maar verder geen meerwaarde?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Rituals is ook lekker
Naja, Lush is proefdiervrij en heeft meer "gekke" dingen zeg maar.
Naja... Gek..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
define "gekke" dingen? als in leuk maar verder geen meerwaarde?
Wat zie je?quote:
die gekke dingen. zoals badspul in verschillende vormen en kleuren wat verder niet echt relevant is voor de werking van het productquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat zie je?
Ik heb nog een kikker liggen voor in bad
En uit de kikker komt dan een plaatje met een (hopelijk...) mooie prins
Jullie maken van badderen een compleet feestquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
die gekke dingen. zoals badspul in verschillende vormen en kleuren wat verder niet echt relevant is voor de werking van het productdaar ben ik dan weer te nuchter voor.
Tot straks en succes!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:27 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ben er vandoor. ik ga even netwerken bij de sectorenis ook belangrijk. tot straks.
Op zich wel rlxd hoor, gewoon een waterdicht flatscreen zo tegen de douchewand, weer eens wat anders dan altijd maar naar die saaie grijze tegels kijken tijdens het fappen.quote:
Ik ruik een innovatieproject!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Op zich wel rlxd hoor, gewoon een waterdicht flatscreen zo tegen de douchewand, weer eens wat anders dan altijd maar naar die saaie grijze tegels kijken tijdens het fappen.
Nee joh, dat is heeeeeeeeerlijk!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
die gekke dingen. zoals badspul in verschillende vormen en kleuren wat verder niet echt relevant is voor de werking van het productdaar ben ik dan weer te nuchter voor.
Jij bent een echt badvrouwtje of nietquote:
Damnquote:
Wel heel vet hoor. Moest trouwens wel bijna een jaar terugscrollen op Facebook om de filmpjes terug te zoekenquote:
Jupquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent een echt badvrouwtje of niet
Dat zekerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wel heel vet hoor. Moest trouwens wel bijna een jaar terugscrollen op Facebook om de filmpjes terug te zoeken
Ja, altijd. Ik ben de enige thuis die in bad gaat eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:45 schreef El_Thijs het volgende:
@auto: heb je wel het hele bad voor jezelf
Zit er een bad in jouw hotelkamer?quote:
Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat je de enige schone deerne was thuisquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, altijd. Ik ben de enige thuis die in bad gaat eigenlijk.
Onze badkamer wel, lekker grootquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zit er een bad in jouw hotelkamer?
Ik ben enigskind, dus jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat je de enige schone deerne was thuis
Met water toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb pas 1 keer in mijn hele leven in een bad gezeten
Bofkontquote:
Neeeeeeee?!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb pas 1 keer in mijn hele leven in een bad gezeten
Ja, wij hadden thuis nooit een bad, alleen maar douche, heb 1 keer op vakantie een keer in een bad gelegenquote:
Toen wij er geen hadden, ging ik altijd bij mijn oom en tante, hihi. Hun waterrekening is flink omlaag gegaan toen wij gingen verhuizenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, wij hadden thuis nooit een bad, alleen maar douche, heb 1 keer op vakantie een keer in een bad gelegen
Geen idee, modderbad ofzoquote:
Mwah, niet altijd hoorquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zit er een bad in jouw hotelkamer?
We zijn allemaal kinderen diep van binnenquote:
Niks mis mee toch, lekker relaxed in bad liggen en luisteren naar een muziekje of boekje lezen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:54 schreef STING het volgende:
Ik heb het net zo op baden, ik word er altijd een beetje loom van
Ieuwquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:57 schreef Kper_Norci het volgende:
IK WIL NU OOK IN BAD![]()
http://atlasobscura.com/place/starkenberger-beer-resort
![]()
![]()
Loom is iets anders dan relaxed. Eerder gaar / sufquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks mis mee toch, lekker relaxed in bad liggen en luisteren naar een muziekje of boekje lezen?
iPad erbij en uitzendinggemist kijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks mis mee toch, lekker relaxed in bad liggen en luisteren naar een muziekje of boekje lezen?
Ik doe het soms beide... Eerst in bad (ereader / iPad / telefoon mee) en daarna uitgebreid douchenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:07 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind het wel heerlijk om onder de douche te staan, soms wel een half uur ofzo, maar ik betwijfel of ik zo lang stil zou kunnen liggen in bad.
En maar water verspillen...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik doe het soms beide... Eerst in bad (ereader / iPad / telefoon mee) en daarna uitgebreid douchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |