Neuh, schijnbaar verteer ik hetvrij snel. Ik kan koffie drinken en en tukkie doen daarnaquote:Op maandag 18 juni 2012 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb jij er ook zo'n koppijn van gehad?
Ik dacht toen wel echt "Wow, wat een rotspul, ook hartstikke verslavend bij maar een paar kopjes per dag dus" Had ik niet zo verwacht.
Gelukkig is de automaatkoffie op mijn werk niet eens lekker, dus die laat ik nu maar staan, en dan drink ik thuis alleen nog lekker zelfgebrouwen cappuccino
morgenquote:Op maandag 18 juni 2012 18:48 schreef winka het volgende:
Chanty, wat een goed nieuwsEindelijk lekker aan de bak! Wanneer kan je beginnen met de medicijnen? Als snel zeker?
En Lot ook goed nieuws, eindelijk een eisprong
Nou het was eigenlijk een complete verrassing, ik had het totaal niet verwacht door dat bruinverlies enzo. Maar dat was vandaag al een stuk minder en ik had wel wat steekjes onder in m'n buik maar dat heb ik wel vaker dus ik dacht er niet echt iets bij. Ik doe elke dag een test omdat ik zo onregelmatig ben en al zo'n tijd geen eisprong had gehad, wilde het niet missen zegmaarquote:Op maandag 18 juni 2012 19:15 schreef Suikertante het volgende:
Chanty van harte, spannend zeg allemaal! Het zou nu zomaar heel snel kunnen gaan..
En L0t, heb jij iets gevoeld, of is het echt een verrassing? Doe je elke dag een ovulatietest of had je een vermoeden?
Dans maar snel je bed inquote:Op maandag 18 juni 2012 18:14 schreef L0t.. het volgende:
Ohh wat goed Chanty! Nu kunnen jullie echt echt echt aan de slagDat kindje komt nu echt binnen handbereik!
Dames, ik had net een positieve ovulatietest waaahhPfff ik ben zó opgelucht, ik heb van blijdschap letterlijk een rondje door de kamer gedanst
M'n lijf kan het nog
Toch die nachtdiensten hè
Balen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:43 schreef winka het volgende:
Nou het eerste bruinverlies is er al, dus morgen maar niet testen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:43 schreef winka het volgende:
Nou het eerste bruinverlies is er al, dus morgen maar niet testen
Dat zegt nog niets, ik had dat ook en ik testte pas na 1week en 2dgn overtijd positief.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:32 schreef Lijnloos het volgende:
Nou als het 6 weken geleden was, kun je best nu al testen hoor! Doe es
Hahaha, stiekem dacht ik dit ook, maar ik ga het niet doen. Ik heb één keer eerder gedacht dat ik misschien zwanger was en toen heb ik ook samen met mijn vriend getest. Hoe doen anderen dat en waarom? Het lijkt mij zo'n mooi moment als je samen ineens zo'n tweede streep ziet verschijnen en dan weet dat je papa en mama wordt...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:32 schreef Lijnloos het volgende:
Nou als het 6 weken geleden was, kun je best nu al testen hoor! Doe es
Nah, zo ben ik altijdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:34 schreef bellelena het volgende:
Babbel1! Wat super spannend opeens! En ik herken meteen nog een symptoom in je verhaal: Zwangere vrouwen kunnen vaak wat vergeetachtig/warrig zijn
![]()
ik wil niet rot overkomen, maar ik denk dat jij supervruchtbaar bent en dat wat jou overkomen is nou niet echt representatief is voor de rest van de bevolking.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:32 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Dat zegt nog niets, ik had dat ook en ik testte pas na 1week en 2dgn overtijd positief.
Hmmm..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik wil niet rot overkomen, maar ik denk dat jij supervruchtbaar bent en dat wat jou overkomen is nou niet echt representatief is voor de rest van de bevolking.
Nou, ik heb de mirena waar hetzelfde principe opgaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:45 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Hmmm..
Wat mijn dokter zei was dat het voordeel van de nuvaring itt de pil juist is dat je cyclus in de meeste gevallen weer direct op gang komt door dat er alleen plaatselijk hormoon werd afgegeven. Dit zou na 2dgn ook helemaal uit je lichaam zijn, Volgens hem was ik wat dat betreft niet zo'n wonder
Ik weet het verder ook niet, kan er ook niets aan doen hoe het is gegaan..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Nou, ik heb de mirena waar hetzelfde principe opgaat.
dat lijkt me niet al te handigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Nou, ik heb de mirena waar hetzelfde principe opgaat.
ooh, dat zeg ik ook niet *insert kroelsmiley*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:53 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik weet het verder ook niet, kan er ook niets aan doen hoe het is gegaan..
Ook van mij, niet lullig bedoeld, maar in de eerste ronde, net na het stoppen van de nuvaring meteen zwanger, vind ik best een prestatie hoor...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:45 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Hmmm..
Wat mijn dokter zei was dat het voordeel van de nuvaring itt de pil juist is dat je cyclus in de meeste gevallen weer direct op gang komt door dat er alleen plaatselijk hormoon werd afgegeven. Dit zou na 2dgn ook helemaal uit je lichaam zijn, Volgens hem was ik wat dat betreft niet zo'n wonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |