quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:32 schreef Lijnloos het volgende:
Nou als het 6 weken geleden was, kun je best nu al testen hoor! Doe es
Hahaha, stiekem dacht ik dit ook, maar ik ga het niet doen. Ik heb één keer eerder gedacht dat ik misschien zwanger was en toen heb ik ook samen met mijn vriend getest. Hoe doen anderen dat en waarom? Het lijkt mij zo'n mooi moment als je samen ineens zo'n tweede streep ziet verschijnen en dan weet dat je papa en mama wordt...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:32 schreef Lijnloos het volgende:
Nou als het 6 weken geleden was, kun je best nu al testen hoor! Doe es
Nah, zo ben ik altijdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:34 schreef bellelena het volgende:
Babbel1! Wat super spannend opeens! En ik herken meteen nog een symptoom in je verhaal: Zwangere vrouwen kunnen vaak wat vergeetachtig/warrig zijn
![]()
ik wil niet rot overkomen, maar ik denk dat jij supervruchtbaar bent en dat wat jou overkomen is nou niet echt representatief is voor de rest van de bevolking.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:32 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Dat zegt nog niets, ik had dat ook en ik testte pas na 1week en 2dgn overtijd positief.
Hmmm..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik wil niet rot overkomen, maar ik denk dat jij supervruchtbaar bent en dat wat jou overkomen is nou niet echt representatief is voor de rest van de bevolking.
Nou, ik heb de mirena waar hetzelfde principe opgaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:45 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Hmmm..
Wat mijn dokter zei was dat het voordeel van de nuvaring itt de pil juist is dat je cyclus in de meeste gevallen weer direct op gang komt door dat er alleen plaatselijk hormoon werd afgegeven. Dit zou na 2dgn ook helemaal uit je lichaam zijn, Volgens hem was ik wat dat betreft niet zo'n wonder
Ik weet het verder ook niet, kan er ook niets aan doen hoe het is gegaan..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Nou, ik heb de mirena waar hetzelfde principe opgaat.
dat lijkt me niet al te handigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Nou, ik heb de mirena waar hetzelfde principe opgaat.
ooh, dat zeg ik ook niet *insert kroelsmiley*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:53 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik weet het verder ook niet, kan er ook niets aan doen hoe het is gegaan..
Ook van mij, niet lullig bedoeld, maar in de eerste ronde, net na het stoppen van de nuvaring meteen zwanger, vind ik best een prestatie hoor...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:45 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Hmmm..
Wat mijn dokter zei was dat het voordeel van de nuvaring itt de pil juist is dat je cyclus in de meeste gevallen weer direct op gang komt door dat er alleen plaatselijk hormoon werd afgegeven. Dit zou na 2dgn ook helemaal uit je lichaam zijn, Volgens hem was ik wat dat betreft niet zo'n wonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |