Neuh, schijnbaar verteer ik hetvrij snel. Ik kan koffie drinken en en tukkie doen daarnaquote:Op maandag 18 juni 2012 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb jij er ook zo'n koppijn van gehad?
Ik dacht toen wel echt "Wow, wat een rotspul, ook hartstikke verslavend bij maar een paar kopjes per dag dus" Had ik niet zo verwacht.
Gelukkig is de automaatkoffie op mijn werk niet eens lekker, dus die laat ik nu maar staan, en dan drink ik thuis alleen nog lekker zelfgebrouwen cappuccino
morgenquote:Op maandag 18 juni 2012 18:48 schreef winka het volgende:
Chanty, wat een goed nieuwsEindelijk lekker aan de bak! Wanneer kan je beginnen met de medicijnen? Als snel zeker?
En Lot ook goed nieuws, eindelijk een eisprong
Nou het was eigenlijk een complete verrassing, ik had het totaal niet verwacht door dat bruinverlies enzo. Maar dat was vandaag al een stuk minder en ik had wel wat steekjes onder in m'n buik maar dat heb ik wel vaker dus ik dacht er niet echt iets bij. Ik doe elke dag een test omdat ik zo onregelmatig ben en al zo'n tijd geen eisprong had gehad, wilde het niet missen zegmaarquote:Op maandag 18 juni 2012 19:15 schreef Suikertante het volgende:
Chanty van harte, spannend zeg allemaal! Het zou nu zomaar heel snel kunnen gaan..
En L0t, heb jij iets gevoeld, of is het echt een verrassing? Doe je elke dag een ovulatietest of had je een vermoeden?
Dans maar snel je bed inquote:Op maandag 18 juni 2012 18:14 schreef L0t.. het volgende:
Ohh wat goed Chanty! Nu kunnen jullie echt echt echt aan de slagDat kindje komt nu echt binnen handbereik!
Dames, ik had net een positieve ovulatietest waaahhPfff ik ben zó opgelucht, ik heb van blijdschap letterlijk een rondje door de kamer gedanst
M'n lijf kan het nog
Toch die nachtdiensten hè
Balen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:43 schreef winka het volgende:
Nou het eerste bruinverlies is er al, dus morgen maar niet testen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:43 schreef winka het volgende:
Nou het eerste bruinverlies is er al, dus morgen maar niet testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |