Helemaal niet altijd.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:26 schreef HeatWave het volgende:
Ze doen iets tegen competitievervalsing, sch-an-da-lig!!
True, ik was van slag af door de OPquote:
maar dat is toch garpig?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:26 schreef HeatWave het volgende:
WTF!!!!
Ze doen iets tegen competitievervalsing, sch-an-da-lig!!
langer nadenken dan 3 sec over een topic doe je niet he?.
nee je bent trafestiet want je hebt een mannetjes pion naast je naamquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:27 schreef suchatwat het volgende:
Ik ben een vrouw en zelfs ik snap waarom.
ja maar ik ben niet klaar met het EK en als jij klaar bent met het EK waarom post je dan een EK gerelateerd bericht in een topic dat gaat over het EK je spreekt jezelf wel erg tegen hé als ik dat zou doen zou ik van een brug afspringen met mijn hoofd gericht op de puntige scherpe snavel van een papegaaiquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ts begrijpt er zoals gewoonlijk weer helemaal niets van.
Natuurlijk spelen ze op dezelfde tijd om afspraken en dergelijke te voorkomen, of althans de mogelijkheid daartoe te verkleinen. Logisch dus.
En daarbij, eigenlijk ben ik wel klaar met het EK.
Ach, niet iedereen heeft een hoge IQ. Kan de beste jongen ook niks aan doen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:27 schreef suchatwat het volgende:
Ik ben een vrouw en zelfs ik snap waarom.
mijn IQ bevind zich momenteel op de 21e verdieping van het WTCquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:30 schreef Dr.Doofenshmirtz het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen heeft een hoge IQ. Kan de beste jongen ook niks aan doen.
Nou omdat ik je wat tracht uit te leggen daar de klacht gewoon ongegrond is. En morgen zal ik wel weer zin in hebben, alleen de wedstrijd van gister was een domper.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:29 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ja maar ik ben niet klaar met het EK en als jij klaar bent met het EK waarom post je dan een EK gerelateerd bericht in een topic dat gaat over het EK je spreekt jezelf wel erg tegen hé als ik dat zou doen zou ik van een brug afspringen met mijn hoofd gericht op de puntige scherpe snavel van een papegaai
nou gr gr
bevindquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
mijn IQ bevind zich momenteel op de 21e verdieping van het WTC
ja bevind ik ben nog niet op de 22e verdiepingquote:
Wat ben jij toch altijd een tyfusmongoolquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:32 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ja bevind ik ben nog niet op de 22e verdieping
oops de lift doet het niet o neeeeeeeee
hoi ik ben kompjoeter probleempjen en ik befint mei op te 3e ferdiepping van de worlt trat senter
gr gr
thnx kusje kroelquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:34 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Wat ben jij toch altijd een tyfusmongool
[quote]quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nee je bent trafestiet want je hebt een mannetjes pion naast je naam
over lage en hoge ie-kuus gesproken, jij kan nie eens kuoten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:36 schreef suchatwat het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 14 juni 2012 17:30 schreef Dr.Doofenshmirtz het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen heeft een hoge IQ. Kan de beste jongen ook niks aan doen.
Wat een malle jongen. Maar ik dank hem voor de opklaring van mijn geaardheid op dit forum. Bij deze ben ik nu officieel een vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |