Je was me net voor, ik was al een uurtje een update aan het schrijven, is deeltje 3 ineens dicht...quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:06 schreef lionessa het volgende:
Laaste post van mij:
Heftig weekje geweest. Dinsdag moest onze zoon weer onder de MRI. Dit keer zonder narcose, dus ik was erbij. Jeetje wat komen dan een herinneringen boven. Hij deed het boven verwachting heel erg goed. Lag goed stil. Volgende week dinsdag krijgen we de uitslag. We zijn niet echt zenuwachtig, want er zijn geen aanwijzingen dat het weer terug zou zijn.
Woensdag werd ik door de make a wish foundation gebeld of ze een stukje over ons voor een reclame mogen gebruiken. Natuurlijk mag dat. Ook weer met die dame gepraat die met ons mee was en weer een hoop herinneringen.
Ook had ik een mailtje getuurd naar de gemeente hoe het zit met het vervoer naar school. Voor dochterlief wordt het vergoed. En voor zoonlief zijn ze er nog mee bezig, daar hoor ik maandag waarschijnlijk meer over.
Vandaag iemand van cluster 3 over de vloer, want ik vind het niet goed gaan op school met R. Met name de begeleiding schiet te kort. Nou ja, ik heb er al zat over gepost. Misschien moet hij naar een andere school, misschien lukt het na een gesprek met de school om hem daar te houden en dan met meer begeleiding en aangepaste lessen. Die man van cluster 3 gaat dan mee ter ondersteuning, zodat het volgend schooljaar misschien beter gaat.
Ik zie er tegenop, maar ja je doet alles voor je kind he?
Fijn!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:30 schreef lionessa het volgende:
Pfieuw, de aanvragen voor schoolvervoer voor komend schooljaar zijn goedgekeurd. Wat een opluchting zeg.
Dat is mooi!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:30 schreef lionessa het volgende:
Pfieuw, de aanvragen voor schoolvervoer voor komend schooljaar zijn goedgekeurd. Wat een opluchting zeg.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:26 schreef lionessa het volgende:
MRI was goed. Over een kwartaal hoeven we pas weer langs te komen.
tof!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:26 schreef lionessa het volgende:
Fijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:26 schreef lionessa het volgende:
Ze lijkt weer wat op te krabbelen, gisteravond geen tekenen van verkoudheid meer. Alleen ben ik nu snipverkouden, lang leve de aircoquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:01 schreef Jojogirl het volgende:
Hopen dat Lenthe niet echt verkouden wordt UD, zou zonde zijn als het nu weer mis zou gaan met die afspraak. En kan het stoeltje niet in de bus blijven? Of heb ik verkeerd gelezen dat jullie straks 2 stoeltjes hebben?
En gedoe met regels en vergoedingen is altijd al lastig, maar als je dan ook nog met de instanties van 2 landen te maken hebt, lijkt het me helemaal een crime. Wel fijn dat er dan zo'n vereniging is, die goed op de hoogte is en jullie kan helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier ook via kentalis maar ze hebben nogal wat nodig, medische gegevens,hoe hij het in groepsverband doet, audiologisch verslag,psychologisch verslag...quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:01 schreef Jojogirl het volgende:
Bedoel je de aanwezigheidseisen _Bar_? Of zijn er nog andere eisen bij jullie cursus. Ik heb die van mij bij Kentalis gedaan en daar was alleen een aanwezigheidseis.
.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:58 schreef Jojogirl het volgende:
Mooie bord UD, zou tof zijn voor d'r kamer
Bar moeten jullie dat allemaal zelf regelen of is er iemand die ditvoor jullie doet. Wij hadden gezinsbegeleiding en die regelde alles voor ons, hij moest wel veel onderzoeken ondergaan , maar die moesten toch gedaan worden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:32 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
hier ook via kentalis maar ze hebben nogal wat nodig, medische gegevens,hoe hij het in groepsverband doet, audiologisch verslag,psychologisch verslag...
hey man, met plezier altijd je topics gelezen, en vooral het enthousiasme waarmee je werkte vond ik het mooiste eraan!quote:Op maandag 2 juli 2012 10:12 schreef ueberduitser het volgende:
Het huis gaat de verkoop in. Het huis wat we hebben is fantastisch en wás ook ons droomhuis tot ruim 3 jaar geleden.
Het is allemaal moeilijk uit te leggen, maar waar het op neer komt: Petra is ongelukkig en wil dolgraag een B+B beginnen in Dld.
Als we hier blijven moeten we verbouwen, en de droom van een B+B sowieso laten varen.
Gaan we nu de boel te koop zetten en op zoek gaan naar een boerderijtje hier in de buurt die we kunnen verbouwen, dan hebben we nog kans dat we onze dromen kunnen realiseren.
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:32 schreef freak1 het volgende:
[..]
hey man, met plezier altijd je topics gelezen, en vooral het enthousiasme waarmee je werkte vond ik het mooiste eraan!
succes jullie!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 07:25 schreef ueberduitser het volgende:
zo de spullen verzamelen, Thijs naar de Kindergarten brengen en dan richting Bochum.
Dank, ze(en Petra) is de nacht goed doorgekomen en is om 10:00 uur vanochtend aan de beurt.quote:
Ze waren inderdaad al op de IC geweest met een mobiel apparaat, alleen daarin konden ze niet rechtop een foto maken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:45 schreef simmu het volgende:
doen ze die thoraxfoto's niet op de ic zelf dan ud? bij kiro werd dat dagelijks gedaan met een verrijdbaar ding (in girafvorm)
en wat mooi van dat andere meisje
sterkte! dat ze maar snel opknaptquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:19 schreef ueberduitser het volgende:
Vrijdag de 13e???![]()
Kreeg net een telefoontje dat meisje 40,3 heeft, kortademig is en zo aan de zuurstof gaat.![]()
Even wat afronden en dan maar richting huis.
Sterkte!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:19 schreef ueberduitser het volgende:
Vrijdag de 13e???![]()
Kreeg net een telefoontje dat meisje 40,3 heeft, kortademig is en zo aan de zuurstof gaat.![]()
Even wat afronden en dan maar richting huis.
Dank, allen trouwens weer!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:27 schreef livelink het volgende:
Kan je daar een beetje mee omgaan, UD. Telkens die switch van goed nieuws naar slecht nieuws in korte tijd? Sterkte voor jullie en je meisje!
Zo, het is iets rustiger nu en ik voel me ook al weer wat beter.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:40 schreef livelink het volgende:
Ja, dat vreesde ik al, UD
En er is zo weinig wat je er aan kunt doen. Pas goed op jezelf in ieder geval. Geef het tijdig aan als het echt even niet meer gaat met je.
Ik denk dat zo'n kegelspel niet aan leeftijd gebonden isquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:22 schreef livelink het volgende:
Bar, is zo'n zacht kegelspel niet iets? Of zou Roy daar dan toch wel iets te oud voor zijn?
Ik vind stiekem deze zo leuk
[ afbeelding ]
Van de opa's en oma's krijgt hij een speciale fiets, waar hij vast in kan zitten, zelf kan trappen als hij zou willen, maar ook wij de mogelijkheid hebben tot duwen, maar deze is voor de wat grotere kinderen ipv tot 3 jaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:06 schreef Puala het volgende:
Niet dat ik zo 123 iets weet.. Maar zouden ze vanuit de hulp die jullie krijgen geen idee hebben? Of vanuit het dagcentrum waar Roy heen gaat? Misschien hebben ze daar wel een tip waarvan je denkt: ja dat is leuk!
Maar weer eens een een update, er is aardig veel gebeurt in de vakantie.quote:
quote:
Goed he, we hebben echt een prima vakantie gehad met louter positiviteit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:08 schreef Books het volgende:
UD Wat een fijne berichten over jullie meiske en wat een pretletterfoto van je zoon...
Dacht ik ook. We zijn ons al een jaar op een bus aan het instellen, luxe wagens kijken we dus al een jaar niet meer naar om.quote:
Worden hulpmiddelen in NL niet via een arts o.i.d geregeld? Wat doet MEE ermee?quote:Wij nemen eerdaags ook weer contact op met MEE, om een grotere buggy te regelen voor Roy, en om te kijken hoe we de veilige speelplek voor Roy kunnen realiseren.
Ons huis is een normaal rijtjeshuis, met een aangebouwde keuken, in de oude keuken is nu Roy zijn speelplek, maar deze willen we half gaan inrichten als snoezelhoek, en we willen er een hek tussen de woonkamer en zijn plek zetten.
Alleen Roy in de woonkamer is geen fijne combinatie want hij breekt de hele boel af.
Dat is best prettig, ik heb gelukkig ook geen 2 linkerhanden, dat scheelt enorm.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:42 schreef _Bar_ het volgende:
We doen het meeste zelf, m'n vriend is timmerman van beroep dus die kan zoiets wel.
Het gaat goed hoor, nergens last van eigenlijk. Vrijdag heeft ze sowieso een afspraak bij de huisarts en dan komt het wel ter sprake.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:47 schreef ueberduitser het volgende:
Moeders had meisje's teennagels voor het eerst gelakt en dat heb ik nog even gefilmd, die kan ik jullie niet onthouden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:47 schreef ueberduitser het volgende:
Moeders had meisje's teennagels voor het eerst gelakt en dat heb ik nog even gefilmd, die kan ik jullie niet onthouden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zal ik ze zeker delen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:44 schreef livelink het volgende:
Best zwaar, Bar. Sterkte daarmee. Als je een goede methode hebt gevonden om zijn buien te breken, wil je die dan delen?
Helemaal goed!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:50 schreef lady-wrb het volgende:
wat is het uiteindelijke doel van deze apparatuur? willen ze een stafuntie opbouwen?
ik ken deze dingen wel van mijn vrijwilligerswerk, maar dan zit er ook nog een blad voor.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:15 schreef lady-wrb het volgende:
wat goed joh. als dat goed uitpakt, wie weet wat er dan nog allemaal mogelijk is
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:06 schreef ueberduitser het volgende:
Zal komend weekend wel even een foto maken als in haar orthese staat.
D'r nieuwe marteltafel zeg maar gerustquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw, wat een stellage zeg!Maar wat goed ook!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |