quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga ook emorollercoasteren, niet normaal. Morgen kan ik zomaar eens kaal zijn. Of door scheren of door natuurlijke omstandigheden!
Dat moet je die mannen laten doenquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:50 schreef Lutte het volgende:
Oh en ik ga met allemaal jongens, die vast wel iets van voetbal weten en het fanatiek willen volgenNou ja er moet ook iemand bier halen
Ja graagquote:
Ik hou van iets meer zekerheidjesquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik juich op theorietjes als Oranje zich dan door kan sloeriebakken.
Ik ookquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:07 schreef iBenny het volgende:
Ik vind de zwarte trainingsshirts toffer dan de wedstrijdshirts
quote:
Is laatste smilie die er bij staatquote:
Had je die pdf van het Brabants Dagblad gezienquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik juich op theorietjes als Oranje zich dan door kan sloeriebakken.
quote:
Als ik een postduif had, had ik hem nu naar je toegestuurdquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had lege cd's moeten kopen, grr... morgenochtend maar voor de winkeldeur liggen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik een postduif had, had ik hem nu naar je toegestuurd
Ohquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen, want René weet het niet eens
Ik zit hier met gierende zenuwen, mijn jongens kijken verbaasd naar me hoe ik reageer nu op allesquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik werd alleen zenuwachtig van dat aftellen
Dat kan hier heeeequote:Op woensdag 13 juni 2012 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen, want René weet het niet eens
Jaa.... het musical liedje maak ik me geen zorgen om....quote:
Het gaat ook gewoon goedkomenquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa.... het musical liedje maak ik me geen zorgen om....
Nu bezig met die andere stampen... want ik werd gebeld of ik kon komen werken, en kan uiteraard geen nee zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, iddquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:05 schreef Kally het volgende:
Zo dan, hij is harder geraakt dan ik dacht
Ik ook tot de herhaling, dacht o dat voel je wel, toen zag ik BLOEDDDDDDDDDDDDDquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, idddacht, oh, heb je hem weer
____!!!
Eenschquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
Tja, verdiend, sorry dat ik het zeg
We spelen gewoon kudt.
STERRFFFquote:Er zijn werkzaamheden aan de gang. Al onze server staan in read-only mode. Pribeer het alsjeblieft nog eens over een uur.
Bij mij ook.. maar nu nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
Deze doet het bij mij altijd.
http://www.youtube-mp3.org/nl
Ja die site is allergisch voor Chantal Janzen, kan daar aan liggen.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja die site is allergisch voor Chantal Janzen, kan daar aan liggen.
[..]
[..]
[..]
Ik ga help van de beatles zingenquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
Maar Trique, heb je nu al een idee wat je gaat doen voor die vrije opdracht?
Had iemand die foto's van d'r huis gezien?quote:Miranda
Godverkutkankerzooi!!!!
Nee?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Had iemand die foto's van d'r huis gezien?
Die ga je me nu wel geven he?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geniaal liedquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga help van de beatles zingenik wist het echt even niet meer... en ik gok dat je met de improvisatie wel moet spelen en dansen... dus komt goed... i give alles!
Oranje bestek, oranje hond, oranje borden, oranje alles.quote:
Van wie?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
C_Aquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oranje bestek, oranje hond, oranje borden, oranje alles.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ja, okidoki ze verdienen het niet, ga maar naar huis en doneer je paycheck aan Unicef, doen ze tenminste nog iets goed voor de wereld gr gr
Je zou er maar zitten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:29 schreef Kally het volgende:
Al die kroegen vol met gezellige mensen vanavond
De grote markt staat hier volquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:29 schreef Kally het volgende:
Al die kroegen vol met gezellige mensen vanavond
Ze zijn ook fakking lelijkquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:36 schreef Kally het volgende:
Stop die spelers vogeltjes in je donkere gat
Jaquote:
Inderdaad, Stekelenburg is dan nog het minst te verwijten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:38 schreef Kally het volgende:
Zegt er 1 op FB zet van breukelen er weer in, ik zei ja met zo'n elftal is er geen doel verdedigen meer aan Pffff
Die werkt tenminste voor zijn geldquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, Stekelenburg is dan nog het minst te verwijten.
Ceetwitter:CeeJayEff twitterde op woensdag 13-06-2012 om 21:37:47C1000 zou Angry Birds uit moeten delen. Meer effect. reageer retweet
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:40 schreef iBenny het volgende:
Ceetwitter:CeeJayEff twitterde op woensdag 13-06-2012 om 21:37:47C1000 zou Angry Birds uit moeten delen. Meer effect. reageer retweet
![]()
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:47 schreef Zeroku het volgende:
Bellan ga je volgende week mee naar de huldiging van Oranje?
Is goed.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:47 schreef Zeroku het volgende:
Bellan ga je volgende week mee naar de huldiging van Oranje?
Mooi wapperen met m'n vlagquote:
Njah gewoon even een paar weken normaal eten, ik heb alleen maar hapjes, drankjes, bbq's en dat soort dingen gedaan laatste tijdquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:51 schreef Zeroku het volgende:
Sinds ons mam wilde opletten met eten enzo ben ik al 10 kilo afgevallen omdat ik uit solidariteit meedeed, volgens mij is dat nog meer dan ons mam zelf.
iets met man/vrouwquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:51 schreef Zeroku het volgende:
Sinds ons mam wilde opletten met eten enzo ben ik al 10 kilo afgevallen omdat ik uit solidariteit meedeed, volgens mij is dat nog meer dan ons mam zelf.
Ja precies. Gewoon 5 keer per dag eten en kijken dat het allemaal (redelijk) gezond is dan komt dat wel goed.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah gewoon even een paar weken normaal eten, ik heb alleen maar hapjes, drankjes, bbq's en dat soort dingen gedaan laatste tijd
preciesquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja precies. Gewoon 5 keer per dag eten en kijken dat het allemaal (redelijk) gezond is dan komt dat wel goed.
Is ook bagger, met wodka wel erg lekkerquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben gestopt met Red Bull, m'n darmen waren helemaal loesoe door die troep.
Ik drink het nu voortaan alleen maar met alcohol.
[ afbeelding ]
Oeeh dat heb ik nog nooit gehad.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Is ook bagger, met wodka wel erg lekker
Ik ga voor 1 september even flesje meloen wodka fiksen, van 40%
ja ik ook niet, en wil ik dus proberen, en met wie beter dan met jouquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeeh dat heb ik nog nooit gehad.Lijkt me wel lekker.
*ahum*quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
ja ik ook niet, en wil ik dus proberen, en met wie beter dan met jou
Drink jij nog wel eens Jilzz?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben gestopt met Red Bull, m'n darmen waren helemaal loesoe door die troep.
Ik drink het nu voortaan alleen maar met alcohol.
[ afbeelding ]
Liefje, jij bent mijn brotha in crime, maar bellan is my sistaquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Drink jij nog wel eens Jilzz?
(ik moet nog steeds denken aan die barman in de Altstadt, die echt niet wist waar ik het over had![]()
![]()
)
Ja maar...quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Liefje, jij bent mijn brotha in crime, maar bellan is my sista
Jij bent gewoon mijnquote:
Jij bent ook haar sletje.quote:
Ik heb dat pakket ervoor, en hoe het moet, ik haal munt blaadjes enzoquote:
Ik schaar je heus wel hoorquote:
Ik laat alles heelquote:
Ohquote:
Ja, als je een abo hebt.quote:
Oh.quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh.
Dat is het dan ook weer niet waard.
[..]
[ afbeelding ]
EN ER LIGGEN KINDERS TE SLAPEN!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:17 schreef Kally het volgende:
Pfff iedereen helemaal juichen en gillen hier buiten, vuurwerk, WE STAAN NOG STEEDS ACHTER
Het moet toch op, volgende ronde is het toch niet nodig.quote:
Nee, het 3e reich was te negatief.quote:
Maar dit is het eerste doelpunt naar het kampioenschap... snapdadanquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:17 schreef Kally het volgende:
Pfff iedereen helemaal juichen en gillen hier buiten, vuurwerk, WE STAAN NOG STEEDS ACHTER
Jaquote:
Dit ontwerp lijkt me wel wat!quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, het 3e reich was te negatief.
Ohhhhh, ik ben blond he?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dit is het eerste doelpunt naar het kampioenschap... snapdadan!
Ja dat vind ik mooi. Die moet op de vlag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit ontwerp lijkt me wel wat!
[ afbeelding ]
"Kom erbij, kom erbij, zet je zorgen maar opzij"quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat vind ik mooi. Die moet op de vlag.
En ons motto is ''Niet rechts, niet links, maar recht door zee''
En een grote neus. Duitse neus. Duitse neus is groots.quote:
Tnxxxquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/ekpool/subleagues/stand
In de tussentijd doen wij ons te goed aan bloembollenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nein, we moeten 5 jaar wachten op de geallieerden
Op tv? De jongens vinden het nu helemaal geweldig.quote:
Nee in de bios, Batman Begins, Dark Knight, en dan de nieuwste er achter aan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Op tv? De jongens vinden het nu helemaal geweldig.
Oh ja las ikquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee in de bios, Batman Begins, Dark Knight, en dan de nieuwste er achter aan.
fuck yesquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou waarschijnlijk een slechte moeder zijn
maar ik zóu die jong toch eens goede films laten zien.
Ik ben bezigquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou waarschijnlijk een slechte moeder zijn
maar ik zóu die jong toch eens goede films laten zien.
Oh ja dat snap ik!quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben bezig
Ze hebben laatste deel HP ook gekeken, jongste vond het geweldig, maar die heeft nog al eens nachtmerries dus ben wel beetje voorzichtig
Ja heb spijt dat ik niet gegaan ben.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
Die Harry Potter marathon was echt episch
Jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh ja dat snap ik!
Maar er komen ook geniale animatiefilms uit, dus wat dat betreft zit het wel goed.
quote:
Waarom spelen we niet iedere dag tegen Duitslandquote:
Same here, is er een afkickkliniek voor?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom koop ik boeken als ik er nog 39843 moet lezen.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom spelen we niet iedere dag tegen Duitsland![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom spelen we niet iedere dag tegen Duitsland![]()
![]()
Ja dat idee heb ik ook altijdquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom koop ik boeken als ik er nog 39843 moet lezen.
Mijn boekenkast is laatst ingestortquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:37 schreef Kally het volgende:
Ik heb nog 1000 boeken op mijn e-reader en ik koop ook steeds weer
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn boekenkast is laatst ingestort
quote:
Dit, op de ereader gooi je maar de handleiding van je dvdspelerquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou op zich ook wel aan een e-reader willen maar ik vind het zo heerlijk om die boeken fysiek vast te houden.
Ik zag de foto jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn boekenkast is laatst ingestort
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:40 schreef Renesite het volgende:
Whehehe
Mark van Bommel
"blabla de trainer doet zijn best blablabla"
Nee
"Mijn schoonpappa is top, hij is een goede schoonpappa!"
Ik ook, alleen moet ik wel zeggen als ik buiten lees is die e-reader super, omdat je de pagina's wat donkerder kunt maken, die witte bladzijden in combinatie met de zon krijg ik hoofdpijn vanquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou op zich ook wel aan een e-reader willen maar ik vind het zo heerlijk om die boeken fysiek vast te houden.
Ja! Nee, dat is zeker een voordeel. En als je op reis gaat enzo. Dus misschien doe ik het erbij, maar ik blijf altijd wel boeken kopen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, alleen moet ik wel zeggen als ik buiten lees is die e-reader super, omdat je de pagina's wat donkerder kunt maken, die witte bladzijden in combinatie met de zon krijg ik hoofdpijn van
Zou ik niet precies weten, zal het opzoeken als ik thuis ben.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die van Oscar Wilde moet ik ook nog hebben, hoe heet ie precies?
Ik ook, voor erbij is het leuk en die van mij is merkloos dus was spotgoedkoop, maar hij doet het prima.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja! Nee, dat is zeker een voordeel. En als je op reis gaat enzo. Dus misschien doe ik het erbij, maar ik blijf altijd wel boeken kopen.
Wat leuker is dan het voetbalquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou ik niet precies weten, zal het opzoeken als ik thuis ben.
Inderdaad, ik ben niet thuis, ik zit bij vrienden voetbal te kijken.
En ik zit op fok...
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou ik niet precies weten, zal het opzoeken als ik thuis ben.
Inderdaad, ik ben niet thuis, ik zit bij vrienden voetbal te kijken.
En ik zit op fok...
Bij mij loop je nu meteen tegen mijn kast met Stephen King aan bij binnenkomstquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:45 schreef Zeroku het volgende:
Ik vind i.t.t een kast vol DVD"s een volle boekenkast echt fucking episch.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij mij loop je nu meteen tegen mijn kast met Stephen King aan bij binnenkomst
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij mij loop je nu meteen tegen mijn kast met Stephen King aan bij binnenkomst
Ik heb net 3 meter bijbesteld. Serieus.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..].
Als ik op mezelf woon ga ik gewoon een muur volknallen met een fucking grote gevulde boekenkast.
quote:Bianca
Iedere nederlander die nu zegt alles is voorbij emigreer gvd naar duitsland we hebbe zaterdag nog 1 kans om door te gaan en die gaan we gvd pakken al moet ik nog 500x gvd zegge !
Ik moet ook echt meer kast en zeker meer boekquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..].
Als ik op mezelf woon ga ik gewoon een muur volknallen met een fucking grote gevulde boekenkast.
We spelen alleen zaterdag nietquote:
Okan.quote:
quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb maar een gat van 3 jaar in mijn scholen-cv
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zie deze post nét te laat...quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:18 schreef Lutte het volgende:
En alweer thuisTweede helft maar bij iemand thuis gaan zitten met de vuurkorf aan.
Relativeren popje!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:24 schreef Kally het volgende:
Bert vond het allemaal niet eens zo slecht
Heeft hij een andere wedstrijd gekeken dan?
Met Bert komen we Erniequote:Op woensdag 13 juni 2012 23:24 schreef Kally het volgende:
Bert vond het allemaal niet eens zo slecht
Heeft hij een andere wedstrijd gekeken dan?
Nee hij wil gewoon niet toegeven dat zijn opstelling niet deugdequote:
quote:
Neeheeeeequote:Op woensdag 13 juni 2012 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hij wil gewoon niet toegeven dat zijn opstelling niet deugde
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:28 schreef Lutte het volgende:
Wel leuk, iemand stond ff buiten omdat hij het niet meer aan kon zien. Dus wij zaten daar van: kom we gaan doen alsof Nederland gescoord heeft.
Vijf minuten later was hij boven en scoorde Nederland echt, geloofde hij het natuurlijk niet meer. Heb zo hard gelachen
Die ene heeft een slappe appelflap, maar die ene(vanaf 0:00) heeft ook 2 kamelenbultjes.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Die man op 00:49 heeft een enge hangende tiet
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ene heeft een slappe appelflap, maar die ene(vanaf 0:00) heeft ook 2 kamelenbultjes.
Ik win, 4 jaar en geen middelbareschooldiplomaquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik win, 4 jaar en geen middelbareschooldiploma
21?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe ben je dan eigenlijk het HBO opgekomen?
Oja.quote:
Ik liep gewoon naar binnen, volgens mij durven ze er niets over te zeggenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe ben je dan eigenlijk het HBO opgekomen?
Ze merken het nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik liep gewoon naar binnen, volgens mij durven ze er niets over te zeggen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het als iemand zonder diploma's nog best aardig doe op het hbo, op wat deadlineprobleempjes na. Wat ik inlever zijn ze allmaal erg blij mee
Mooi dan tochquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het als iemand zonder diploma's nog best aardig doe op het hbo, op wat deadlineprobleempjes na. Wat ik inlever zijn ze allmaal erg blij mee
Wat is de preciese opleiding ook weer?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
Industrieel Product Ontwerpen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat is de preciese opleiding ook weer?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoi, gratis newsflash, we hebben de derde wereldoorlog verloren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |