quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga ook emorollercoasteren, niet normaal. Morgen kan ik zomaar eens kaal zijn. Of door scheren of door natuurlijke omstandigheden!
Dat moet je die mannen laten doenquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:50 schreef Lutte het volgende:
Oh en ik ga met allemaal jongens, die vast wel iets van voetbal weten en het fanatiek willen volgenNou ja er moet ook iemand bier halen
Ja graagquote:
Ik hou van iets meer zekerheidjesquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik juich op theorietjes als Oranje zich dan door kan sloeriebakken.
Ik ookquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:07 schreef iBenny het volgende:
Ik vind de zwarte trainingsshirts toffer dan de wedstrijdshirts
quote:
Is laatste smilie die er bij staatquote:
Had je die pdf van het Brabants Dagblad gezienquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik juich op theorietjes als Oranje zich dan door kan sloeriebakken.
quote:
Als ik een postduif had, had ik hem nu naar je toegestuurdquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had lege cd's moeten kopen, grr... morgenochtend maar voor de winkeldeur liggen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik een postduif had, had ik hem nu naar je toegestuurd
Ohquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen, want René weet het niet eens
Ik zit hier met gierende zenuwen, mijn jongens kijken verbaasd naar me hoe ik reageer nu op allesquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik werd alleen zenuwachtig van dat aftellen
Dat kan hier heeeequote:Op woensdag 13 juni 2012 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen, want René weet het niet eens
Jaa.... het musical liedje maak ik me geen zorgen om....quote:
Het gaat ook gewoon goedkomenquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa.... het musical liedje maak ik me geen zorgen om....
Nu bezig met die andere stampen... want ik werd gebeld of ik kon komen werken, en kan uiteraard geen nee zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, iddquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:05 schreef Kally het volgende:
Zo dan, hij is harder geraakt dan ik dacht
Ik ook tot de herhaling, dacht o dat voel je wel, toen zag ik BLOEDDDDDDDDDDDDDquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, idddacht, oh, heb je hem weer
____!!!
Eenschquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
Tja, verdiend, sorry dat ik het zeg
We spelen gewoon kudt.
STERRFFFquote:Er zijn werkzaamheden aan de gang. Al onze server staan in read-only mode. Pribeer het alsjeblieft nog eens over een uur.
Bij mij ook.. maar nu nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
Deze doet het bij mij altijd.
http://www.youtube-mp3.org/nl
Ja die site is allergisch voor Chantal Janzen, kan daar aan liggen.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja die site is allergisch voor Chantal Janzen, kan daar aan liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |