quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga ook emorollercoasteren, niet normaal. Morgen kan ik zomaar eens kaal zijn. Of door scheren of door natuurlijke omstandigheden!
Dat moet je die mannen laten doenquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:50 schreef Lutte het volgende:
Oh en ik ga met allemaal jongens, die vast wel iets van voetbal weten en het fanatiek willen volgenNou ja er moet ook iemand bier halen
Ja graagquote:
Ik hou van iets meer zekerheidjesquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik juich op theorietjes als Oranje zich dan door kan sloeriebakken.
Ik ookquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:07 schreef iBenny het volgende:
Ik vind de zwarte trainingsshirts toffer dan de wedstrijdshirts
quote:
Is laatste smilie die er bij staatquote:
Had je die pdf van het Brabants Dagblad gezienquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik juich op theorietjes als Oranje zich dan door kan sloeriebakken.
quote:
Als ik een postduif had, had ik hem nu naar je toegestuurdquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had lege cd's moeten kopen, grr... morgenochtend maar voor de winkeldeur liggen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik een postduif had, had ik hem nu naar je toegestuurd
Ohquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen, want René weet het niet eens
Ik zit hier met gierende zenuwen, mijn jongens kijken verbaasd naar me hoe ik reageer nu op allesquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik werd alleen zenuwachtig van dat aftellen
Dat kan hier heeeequote:Op woensdag 13 juni 2012 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen, want René weet het niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |