Wat heeft die er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:38 schreef DrNick het volgende:
Bedankt Flash, nu zit ik met Frans Bauer in mijn hoofd
Dunnoquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat heeft die er nou weer mee te maken?
Haha, hij is fijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:41 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Van de week ging de sprinter naar Hilversum, door naar Hengelo
Ik zou wel willen dat het gratis wasquote:U heeft het volgende doorlopende abonnement bij NS:
OV-chipkaart: XXXX
Abonnement en klasse: Weekend Vrij 2e klas
Prijs: ¤ 0,00 per jaar
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft die er nou weer mee te maken?
quote:
Jammer dat 'ie niet meer meekantelt in de bochtenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OK.
De vetste trein ooit, misschien met uitzondering van de Shinkansen series 500.
[ afbeelding ]
Rijdt hier het station van Dombas binnen als IC van Oslo naar Trondheim.
Volgens mij nog een oud flapje van de IC naar Berlijn, aangezien Apeldoorn en Almelo ontbreken..quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:41 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Van de week ging de sprinter naar Hilversum, door naar Hengelo
Die nieuwe kost ¤¿ per jaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:23 schreef Toeps het volgende:
Lol, ik wilde net posten dat ik die kreeg over mijn Dal Vrij
En de nieuwe versie kostte ????
Daar heb ik eigenlijk niet op gelet, volgens mij met name de handmatige, inderdaad. Ik snap overigens niet waarom het in andere treinen wel goed gaat, maar het iedere keer een drama is in de nieuwe Sprinters. Waarom hebben ze niet het handmatige systeem van andere treinen behouden in de nieuwe Sprinters?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:57 schreef dennistd het volgende:
De handmatige of automatische omroep? De handmatige is er heel erg gevoelig voor dat er recht in de microfoon gesproken wordt..
Het mat (ik zeg SLT) kan gewoon 140 rijden. Vanaf Zwolle hebben ze weinig last van de IC.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:26 schreef Peterselieman het volgende:
er wordt ook gekruist op Harlingen
aankomst in Leeuwarden van die treinen is denk ik een uur na vertrek uit Zwolle, tenzij hij meer een IC-pad volgt. Dan kan het in 52 minuten
Zijn softwareproblemen. Daar wordt wel aan gewerkt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:27 schreef Sculptra het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk niet op gelet, volgens mij met name de handmatige, inderdaad. Ik snap overigens niet waarom het in andere treinen wel goed gaat, maar het iedere keer een drama is in de nieuwe Sprinters. Waarom hebben ze niet het handmatige systeem van andere treinen behouden in de nieuwe Sprinters?
in Meppel zullen ze wel even moeten wachten tot de IC Groningen - Zwolle er langs is.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:28 schreef greavy het volgende:
[..]
Het mat (ik zeg SLT) kan gewoon 140 rijden. Vanaf Zwolle hebben ze weinig last van de IC.
De extra treinen rijden alleen maar om de hordes fietsen en bagage te vervoeren. Niet omdat NS zo graag extra treinen wil laten rijden. Anders word het vechten in de IC's met fietsenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in Meppel zullen ze wel even moeten wachten tot de IC Groningen - Zwolle er langs is.
daarnaast is het niet echt handig ingepland, want de extra trein biedt alleen maar een achterlichtaansluiting onderweg
Het klinkt alsof er in de SLT een soort achtergrond-herrie-onderdrukking op zit. Alleen als er harder dan een bepaald niveau wordt gepraat komt het 'door', en dat niveau staat blijkbaar vrij hoog. Als de spreker dan even onder dat niveau zakt dan begint het te 'haperen'...quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:27 schreef Sculptra het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk niet op gelet, volgens mij met name de handmatige, inderdaad. Ik snap overigens niet waarom het in andere treinen wel goed gaat, maar het iedere keer een drama is in de nieuwe Sprinters. Waarom hebben ze niet het handmatige systeem van andere treinen behouden in de nieuwe Sprinters?
een extra stelletje achter de gewone trein plakken kon zeker nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:31 schreef greavy het volgende:
[..]
De extra treinen rijden alleen maar om de hordes fietsen en bagage te vervoeren. Niet omdat NS zo graag extra treinen wil laten rijden. Anders word het vechten in de IC's met fietsen
Het gaat niet ff om 4 fietsen. Ze verwachten in die extra treinen zo'n 30-40 fietsen te vervoeren per keer. En dan veel bagage. Gaat nie passen nie in ICM.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
een extra stelletje achter de gewone trein plakken kon zeker niet
Ben wel benieuwd. Lijkt me wel geinig. Kan je iets meer vertellen over wat we daar gaan zien/doen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:32 schreef greavy het volgende:
Zijn er hier mensen die nog naar Prüfcenter Wildenrath gaan 1 juli?
Ik ben de goedkoopste manier aan het zoeken (bericht staat ook op OVNL), en dat is samenreizen. Voor iedereen wel zo goedkoop.
Vertrek venlo 10:05 = in Wildenrath ca 12u15/12u30.
Ik wéét dat dat niet voor iedereen haalbaar is, maar dat zal qua tijd wel het beste zijn.
Ik heb sowieso nog 2 die ook daar heen gaan, en dan op OVNL was ook al interesse.
Met een clubje is wel zo leuk natuurlijk
denk dat het wel meevalt hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:59 schreef greavy het volgende:
[..]
Het gaat niet ff om 4 fietsen. Ze verwachten in die extra treinen zo'n 30-40 fietsen te vervoeren per keer. En dan veel bagage. Gaat nie passen nie in ICM.
Arriva heeft plaats gemaakt voor 12 of 15 fietsen per stel als het goed is. En vandaag waren er al mensen die achterbleven met fietsen in Leeuwarden. 30 Minuten later mag je weer proberenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
denk dat het wel meevalt hoor.
Het past iig niet in vijf bakken GTW
Lijkt me tof, ik ga wel mee (mits minimaal 4p ivm kosten, ik ben arme studentquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:02 schreef greavy het volgende:
Bij Prüfcenter Venlo doen ze materieel testen. Wat exact, dat weet ik niet. Het is een vrij uitgebreid testcentrum. Daar krijg je uitleg, kan je het bekijken (ook demonstraties begreep ik).
Zondag 1 juli pak ik met nog iemand sowieso de eerste IC naar Venlo (R'dam v. 7:48, Dordrecht 8:02, Venlo a. 9:43).
Als je mee wilt, je bent welkom
Ik ben ff een lijstje aan het maken. De kosten t/m 5 personen per persoon:
2p ¤18,75
3p ¤12,50
4p ¤9.38
5p ¤7,50
12 tot 15 valt me tegen. Met een beetje proppen kun je de 20 wel halen. Moet de bagage er wel afquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:04 schreef greavy het volgende:
[..]
Arriva heeft plaats gemaakt voor 12 of 15 fietsen per stel als het goed is. En vandaag waren er al mensen die achterbleven met fietsen in Leeuwarden. 30 Minuten later mag je weer proberen
Moet binnen de grenzen blijven. Regeltjes enzo hè, betreffende veiligheid.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
12 tot 15 valt me tegen. Met een beetje proppen kun je de 20 wel halen. Moet de bagage er wel af
zelfs dat kan dan nog prima, zolang er maar een gangpad overblijft om mensen snel de trein uit te kunnen bonjouren wanneer er een ongeval isquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:07 schreef greavy het volgende:
[..]
Moet binnen de grenzen blijven. Regeltjes enzo hè, betreffende veiligheid.
Denk ook aan de normale reizigers in de spits. Er zullen vast wel eens meer fietsen in staan, maar Arriva houdt rekening met 15 per stel nu. Je hebt ook de studenten, forensen en weet ik veel wie allemaal nog.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zelfs dat kan dan nog prima, zolang er maar een gangpad overblijft om mensen snel de trein uit te kunnen bonjouren wanneer er een ongeval is
M'n zus had het er over dat er vandaag diverse keren mensen achterbleven op Leeuwarden. Zij moest ook een halfuur extra wachten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:16 schreef Peterselieman het volgende:
zoveel mensen reizen er normaal niet met die trein, dus die passen er wel bij
Goede disclaimerquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:32 schreef greavy het volgende:
Zijn er hier mensen die nog naar Prüfcenter Wildenrath gaan 1 juli?
Ik ben de goedkoopste manier aan het zoeken (bericht staat ook op OVNL), en dat is samenreizen. Voor iedereen wel zo goedkoop.
Vertrek venlo 10:05 = in Wildenrath ca 12u15/12u30.
Ik wéét dat dat niet voor iedereen haalbaar is, maar dat zal qua tijd wel het beste zijn.
Ik heb sowieso nog 2 die ook daar heen gaan, en dan op OVNL was ook al interesse.
Met een clubje is wel zo leuk natuurlijk
Utrecht idem. Altijd leuk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:27 schreef Anno1982 het volgende:
Hahaha
Op Zwolle trouwens ook altijd leuk als ze voor het splitsen even de deuren dicht moeten doen, altijd wel één die naar binnen rent en dolgelukkig is dat hij/zij de trein nog gehaald heeft. Na het splitsen gaan de deuren weer open en staan ze er nog
Mooi geknipt ook. Wat heeft dat eerste shot ermee te maken?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
Ik moest toch wel even lachen om deze gast
nietsquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mooi geknipt ook. Wat heeft dat eerste shot ermee te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |