denk dat het wel meevalt hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:59 schreef greavy het volgende:
[..]
Het gaat niet ff om 4 fietsen. Ze verwachten in die extra treinen zo'n 30-40 fietsen te vervoeren per keer. En dan veel bagage. Gaat nie passen nie in ICM.
Arriva heeft plaats gemaakt voor 12 of 15 fietsen per stel als het goed is. En vandaag waren er al mensen die achterbleven met fietsen in Leeuwarden. 30 Minuten later mag je weer proberenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
denk dat het wel meevalt hoor.
Het past iig niet in vijf bakken GTW
Lijkt me tof, ik ga wel mee (mits minimaal 4p ivm kosten, ik ben arme studentquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:02 schreef greavy het volgende:
Bij Prüfcenter Venlo doen ze materieel testen. Wat exact, dat weet ik niet. Het is een vrij uitgebreid testcentrum. Daar krijg je uitleg, kan je het bekijken (ook demonstraties begreep ik).
Zondag 1 juli pak ik met nog iemand sowieso de eerste IC naar Venlo (R'dam v. 7:48, Dordrecht 8:02, Venlo a. 9:43).
Als je mee wilt, je bent welkom
Ik ben ff een lijstje aan het maken. De kosten t/m 5 personen per persoon:
2p ¤18,75
3p ¤12,50
4p ¤9.38
5p ¤7,50
12 tot 15 valt me tegen. Met een beetje proppen kun je de 20 wel halen. Moet de bagage er wel afquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:04 schreef greavy het volgende:
[..]
Arriva heeft plaats gemaakt voor 12 of 15 fietsen per stel als het goed is. En vandaag waren er al mensen die achterbleven met fietsen in Leeuwarden. 30 Minuten later mag je weer proberen
Moet binnen de grenzen blijven. Regeltjes enzo hè, betreffende veiligheid.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
12 tot 15 valt me tegen. Met een beetje proppen kun je de 20 wel halen. Moet de bagage er wel af
zelfs dat kan dan nog prima, zolang er maar een gangpad overblijft om mensen snel de trein uit te kunnen bonjouren wanneer er een ongeval isquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:07 schreef greavy het volgende:
[..]
Moet binnen de grenzen blijven. Regeltjes enzo hè, betreffende veiligheid.
Denk ook aan de normale reizigers in de spits. Er zullen vast wel eens meer fietsen in staan, maar Arriva houdt rekening met 15 per stel nu. Je hebt ook de studenten, forensen en weet ik veel wie allemaal nog.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zelfs dat kan dan nog prima, zolang er maar een gangpad overblijft om mensen snel de trein uit te kunnen bonjouren wanneer er een ongeval is
M'n zus had het er over dat er vandaag diverse keren mensen achterbleven op Leeuwarden. Zij moest ook een halfuur extra wachten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:16 schreef Peterselieman het volgende:
zoveel mensen reizen er normaal niet met die trein, dus die passen er wel bij
Goede disclaimerquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:32 schreef greavy het volgende:
Zijn er hier mensen die nog naar Prüfcenter Wildenrath gaan 1 juli?
Ik ben de goedkoopste manier aan het zoeken (bericht staat ook op OVNL), en dat is samenreizen. Voor iedereen wel zo goedkoop.
Vertrek venlo 10:05 = in Wildenrath ca 12u15/12u30.
Ik wéét dat dat niet voor iedereen haalbaar is, maar dat zal qua tijd wel het beste zijn.
Ik heb sowieso nog 2 die ook daar heen gaan, en dan op OVNL was ook al interesse.
Met een clubje is wel zo leuk natuurlijk
Utrecht idem. Altijd leuk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:27 schreef Anno1982 het volgende:
Hahaha
Op Zwolle trouwens ook altijd leuk als ze voor het splitsen even de deuren dicht moeten doen, altijd wel één die naar binnen rent en dolgelukkig is dat hij/zij de trein nog gehaald heeft. Na het splitsen gaan de deuren weer open en staan ze er nog
Mooi geknipt ook. Wat heeft dat eerste shot ermee te maken?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
Ik moest toch wel even lachen om deze gast
nietsquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mooi geknipt ook. Wat heeft dat eerste shot ermee te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |