neem het mee naar achterquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Huwa? Ik kan posts op FP, Games enzo editten en weghalen? Dat zal voor een simpel redacteurtje toch niet de bedoeling zijn?
Yep. Kon ik ook meteen toen ik nieuwsposter werd.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Huwa? Ik kan posts op FP, Games enzo editten en weghalen? Dat zal voor een simpel redacteurtje toch niet de bedoeling zijn?
Een nummertje voor jou, mijn vriend.quote:
Had er wel weer een beetje genoeg van na een weekje of drie, dus had er twee weken niet aan gedacht nieuws te posten en toen dacht ik 'laat dan maar helemaal zitten'.quote:
Wijs besluit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:12 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Had er wel weer een beetje genoeg van na een weekje of drie, dus had er twee weken niet aan gedacht nieuws te posten en toen dacht ik 'laat dan maar helemaal zitten'.
Geen dank.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Zijn Lor en Mor van het forum verdwenen, die posten nooit meer in MC
Niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:26 schreef event_horizon het volgende:
haha grapje natuurlijk
Maar op welke server spelen jullie eignlk?
QFTquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:38 schreef TJV het volgende:
De eckte bazen zitten hier, in GAM SC zijn ze allemaal niet 100% tof.
Ik heb het dus goed of niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:32 schreef event_horizon het volgende:
[..]
Ik heb het dus goed of niet.Dacht ik al. (dat het geert is?) Ik wist het niet zeker omdat het een oude foto is.Of bedoel je iemand anders.
Maar wat wil je dat ik zeg dan? (Wat je doet wat je intresseert, waar je ongeveer vandaan komt en of je veel geld hebt) Ik ga niet mijn echte naam ofzo geven natuurlijk. Ik zit gewoon al een tijdje mee te lezen in sommige topics. En een paar dagen geleden maar besloten een account te maken
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zet een tientje op winst duitsland. Als Nederland wint, juich je. Verliezen ze, heb je in ieder geval nog winst gemaakt.
Ja dat het geert is. Zeg even of dat klopt. Ik weet het namelijk niet zeker, want het is een oude foto als hij het is.quote:
Ja eigenlijk moeten we de Minecraft SC hernoemen naar een bazen naam.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:35 schreef event_horizon het volgende:
oh saai
Maar waarom is er dan een Minecraft sc? Waarom niet gewoon in game sc posten?
Ik zou zeggen, verzin een goeie TT.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moeten we de Minecraft SC hernoemen naar een bazen naam.
Iedereen die hier nieuw binnenkomt moet en survey doen. Dus ook jij.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:21 schreef event_horizon het volgende:
[..]
Ja dat het geert is. Zeg even of dat klopt. Ik weet het namelijk niet zeker, want het is een oude foto als hij het is.
Wat je doet wat je intresseert, waar je ongeveer vandaan komt en of je veel geld hebt
Waarom meteen zo persoonlijk? Nouja ok:
Ik woon in Zeeland. Werk bij een verzekeringsmaatschappij. Hobby's zijn gamen en muziek maken. En of ik veel geld heb? Niet erg veel maar genoeg.
En jij?
Lol, er is niks voor gedaan. Het moest.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:31 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik denk dat je dat wel kan vergeten en gewoon blij moet zijn dat die MC SC heet gezien de moeite die het kostte om deze te krijgen.
Ja, Of anders moesten we een advocaat inhuren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, er is niks voor gedaan. Het moest.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:34 schreef vogelkooi het volgende:
Owja en ik kom uit NijmegenUlpia Noviomagus Batavorum, event.
Mof.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:35 schreef maurisioo het volgende:
Ik kom uit Rijssen
niet dat iemand dat interesseert![]()
Maar zeg, zouden hoornaars eetbaar zijn? Want jenever is op zich het punt niet, dat kun je zo goedkoop maken als je zelf wilt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:41 schreef drumstickNL het volgende:
waarom hebben we ineens van die rare beesten in nederland
echt irritant
quote:Bees, ants and wasps (Order Hymenoptera).
With bees and wasps, it is usually the bee or wasp “brood” (larvae/pupae) that is eaten. Most adult bees and wasps don't taste good, but there are exceptions. Canned wasps, wings and all, are sold in Japan, and rice cooked with these wasps was a favourite dish of the late Emperor Hirohito.
twitter:widtvoet twitterde op woensdag 13-06-2012 om 14:03:39Buurjongen is #geslaagt Dondert die lulhannes bij het ophangen van z'n rugzak aan de vlaggenmast van 'n trapje en breekt z'n pols. VMBO ja. reageer retweet
Jezus gek, ik heb al twee baantjes, moet ik dat bedrijfje van jou ook nog via wat creatieve boekhouding op een nettowinst uit laten komen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heeeeeeeey Econoom.
Jij wordt mijn CFO toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Jezus gek, ik heb al twee baantjes, moet ik dat bedrijfje van jou ook nog via wat creatieve boekhouding op een nettowinst uit laten komen?Ah, jij doet de HSL en Vestia ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Geslaagt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:51 schreef Ame_thyst het volgende:
twitter:widtvoet twitterde op woensdag 13-06-2012 om 14:03:39Buurjongen is #geslaagt Dondert die lulhannes bij het ophangen van z'n rugzak aan de vlaggenmast van 'n trapje en breekt z'n pols. VMBO ja. reageer retweet
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Jezus gek, ik heb al twee baantjes, moet ik dat bedrijfje van jou ook nog via wat creatieve boekhouding op een nettowinst uit laten komen?Nee joh, ik heb het over mijn toekomstig imperium.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Als ik dan wel wat oostblokchickies mag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geslaagt.x 100.
[..]
Nee joh, ik heb het over mijn toekomstig imperium.
Done deal.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:55 schreef TJV het volgende:
[..]
Als ik dan wel wat oostblokchickies mag.stuk of 500.
Daar kan ik wel mee leven. Komen ze dan ook minecraft met me spelen? Ik ben zo alleen op mijn server nu.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Done deal.
Volgens de secundaire arbeidsvoorwaarden heb je sowieso recht op:
- een miss maandag
- een miss dinsdag
- een miss woensdag
- een miss donderdag
- een miss vrijdag
- een miss zaterdag
- een miss zondag
BAAS GEFELICITEERD JUNGEquote:
ja of nie da xd. Ik laat jouw mij zombimaps nie meer zyn. :Squote:Op woensdag 13 juni 2012 16:40 schreef TJV het volgende:
hey sgatjen hep je noch niuewen sombymep gemakt? :$:$:$:$$:$:$:$
quote:
Ze likken het textiel zelfs tussen je tenen uit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:57 schreef TJV het volgende:
[..]
Daar kan ik wel mee leven. Komen ze dan ook minecraft met me spelen? Ik ben zo alleen op mijn server nu.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Kan je gezien je verhandeling in oostblok vrouwen niet beter spreken van een emporium?
Gefeliciteerd!!!quote:
Natuurlijk, Nieuwe tag: Fucking Kinky Nipple King Of Hollandia.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze likken het textiel zelfs tussen je tenen uit.
[..]
[..]
Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
Ik neem aan dat je nu officieel een P.I.M.P. opleiding gaat doen?
Ik snap niet hoe, alle drie de keren wist ik al lang van te voren dat ik geslaagd was. Antwoorden van je examen onthouden en s'middags even controleren. Makkelijk zatquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:03 schreef MineraalWater het volgende:
Thanks bro's.
Nee ik was niet zenuwachtig alleen voor praktijk maar dat hoorde ik vorige week al.
Ik was volgensmij de enigste die een beetje achterover zat en van een filmpje aan het genieten was.
Iederen op facebook:
SPANNUND, 1 UUR WACHTEN.
OMGGG IK GA NIET SLAGEENNNN
Dat kon alleen VMBO-Kader en T. en natuurlijk Havo en VWO enzo.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe, alle drie de keren wist ik al lang van te voren dat ik geslaagd was. Antwoorden van je examen onthouden en s'middags even controleren. Makkelijk zat
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:03 schreef MineraalWater het volgende:
Thanks bro's.
Nee ik was niet zenuwachtig alleen voor praktijk maar dat hoorde ik vorige week al.
Ik was volgensmij de enigste die een beetje achterover zat en van een filmpje aan het genieten was.
Iederen op facebook:
SPANNUND, 1 UUR WACHTEN.
OMGGG IK GA NIET SLAGEENNNN
Omdat de topics misschien te snel gaan en geen zin had om terug te lezen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mender, je sloeg drie topics over. HOEZO!?
Afkick verschijnselen van de koffie daarom volgde hij de topics niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mender, je sloeg drie topics over. HOEZO!?
Misschien moet je op 'start' drukken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:58 schreef Ame_thyst het volgende:
zit hier al 4 uur te wachten tot mijn filmpje eens gefucking rendered is.
Opnamen van een test die gedaan heb op school.quote:
Oh dat was ik vergeten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Misschien moet je op 'start' drukken?
ja grafjosti je moet de juiste render settings hebben, dan werkt het echt als een baas!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:08 schreef Ame_thyst het volgende:
Voor monteren vind(vond) ik Vegas wat fijner werken daarom Vegas gepakt, wist alleen niet dat de renderer zo waardeloos is in vegas
Tja heb vroeger veel met Vegas gewerkt dus dacht pak ik dat weer. Bij deze afgeleerdquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:11 schreef Mender het volgende:
Oh maar als je alleen moet monteren moet je after effects niet gebruiken, dat is bedoeld voor effecten etc. Dan kan je beter premiere gebruiken. Vegas ken ik verder niet. Maar ik zou zeggen, probeer de volgende keer premiere
Ja monteren in AE vind ik dan weer totaal niet praktisch. Maar ieder zijn ding.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Tja heb vroeger veel met Vegas gewerkt dus dacht pak ik dat weer. Bij deze afgeleerd
True, maar opzich kan je met AE alles wat Premiere ook kan en makkelijker.
Premiere heeft nogal wat kunstmatige "DAT MAG NIET DAN MOET JE AE MAAR KOPEN" muren.
Enige waar Premiere wel beter in is is met geluid werken, en natuurlijk meerdere AE bestanden samenvoegen.
Ik heb oranje sigaartjes gevonden. Hoe fucking glorious is dat?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:51 schreef Mender het volgende:
Allemaal klaar voor Nederland - Duitsland?
DENTAL APPOINTMENT.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb oranje sigaartjes gebonden. Hoe fucking glorious is dat?
quote:WHERE THE FUCK IS THE DOWNLOAD LINK?
Bjardy 1 dag geleden in afspeellijst Bjardy 5
quote:youtube-mp3 (.) org/ copy and paste the URL
aReMiiX in reactie op Bjardy 6 uur geleden
Wtf oorkaasquote:Yes, enjoy your crappy 92kbs quality.
MrEarcheese in reactie op aReMiiX 3 uur geleden
Hij is goei jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:22 schreef bobbernaut het volgende:
failed to negotiate eap because the peap not allowed
goeien TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:17 schreef Ame_thyst het volgende:
In 1940 wonnen ze ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Bek dichtquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:37 schreef Mordecai het volgende:
Mooi, kan die goedkope oranje shit ook weer weg uit de straat ^^
het houd je wel bezigquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:48 schreef TJV het volgende:
Wat kom jij nou weer doen mordecai, sorry hoor maar ik ben de baas hier en mot je niet ja. En nou foebelle kijken allemaal
IK STEUN JE MAN, GA ERVOOR!quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:57 schreef TJV het volgende:
GODVERDOMME bekken dicht en steun mij nou toch
mag dit knuffelnegertje wel blijven?quote:
Knuffelnegertje?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
mag dit knuffelnegertje wel blijven?
Jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
mag dit knuffelnegertje wel blijven?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:01 schreef Timwonnacott het volgende:
Shaquille o'neal een betere knuffelneger dan gij ooit zult zijn.
Om het makkelijk te maken, Tom bedoelt Lor, Mor, gtabooiii19w3i2e8 en Shequillequote:Op woensdag 13 juni 2012 22:01 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja
En willen alle newbies en bannelingen opbokken? We zijn niet in de stemming om jullie te laten integreren.
Oh als het zo moet dan blijf ik nog wel evenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:01 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja
En willen alle newbies en bannelingen opbokken? We zijn niet in de stemming om jullie te laten integreren.
ga danquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:01 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja
Oehhh nou word je gevaarlijk hoorquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Neen maar je komt wel over als een tokkie
KOM VECHTUH MET JE KANKUH BAKKESquote:
Earcheesequote:Op woensdag 13 juni 2012 22:21 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Vroeger postte Earcheese die altijd.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:21 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Vroeger postte Earcheese die altijd.
quote:
Ahquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:22 schreef maurisioo het volgende:
Ik ga ook weg. Misschien gaan jullie mij ook wel missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw.Fear is the grease of society.
!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Waar blijft die waarschuwing voor tijdrekken zeg, jemig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |