Ik heb het dus goed of niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:32 schreef event_horizon het volgende:
[..]
Ik heb het dus goed of niet.Dacht ik al. (dat het geert is?) Ik wist het niet zeker omdat het een oude foto is.Of bedoel je iemand anders.
Maar wat wil je dat ik zeg dan? (Wat je doet wat je intresseert, waar je ongeveer vandaan komt en of je veel geld hebt) Ik ga niet mijn echte naam ofzo geven natuurlijk. Ik zit gewoon al een tijdje mee te lezen in sommige topics. En een paar dagen geleden maar besloten een account te maken
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zet een tientje op winst duitsland. Als Nederland wint, juich je. Verliezen ze, heb je in ieder geval nog winst gemaakt.
Ja dat het geert is. Zeg even of dat klopt. Ik weet het namelijk niet zeker, want het is een oude foto als hij het is.quote:
Ja eigenlijk moeten we de Minecraft SC hernoemen naar een bazen naam.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:35 schreef event_horizon het volgende:
oh saai
Maar waarom is er dan een Minecraft sc? Waarom niet gewoon in game sc posten?
Ik zou zeggen, verzin een goeie TT.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moeten we de Minecraft SC hernoemen naar een bazen naam.
Iedereen die hier nieuw binnenkomt moet en survey doen. Dus ook jij.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:21 schreef event_horizon het volgende:
[..]
Ja dat het geert is. Zeg even of dat klopt. Ik weet het namelijk niet zeker, want het is een oude foto als hij het is.
Wat je doet wat je intresseert, waar je ongeveer vandaan komt en of je veel geld hebt
Waarom meteen zo persoonlijk? Nouja ok:
Ik woon in Zeeland. Werk bij een verzekeringsmaatschappij. Hobby's zijn gamen en muziek maken. En of ik veel geld heb? Niet erg veel maar genoeg.
En jij?
Lol, er is niks voor gedaan. Het moest.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:31 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik denk dat je dat wel kan vergeten en gewoon blij moet zijn dat die MC SC heet gezien de moeite die het kostte om deze te krijgen.
Ja, Of anders moesten we een advocaat inhuren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, er is niks voor gedaan. Het moest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |