BAAS GEFELICITEERD JUNGEquote:
ja of nie da xd. Ik laat jouw mij zombimaps nie meer zyn. :Squote:Op woensdag 13 juni 2012 16:40 schreef TJV het volgende:
hey sgatjen hep je noch niuewen sombymep gemakt? :$:$:$:$$:$:$:$
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ze likken het textiel zelfs tussen je tenen uit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:57 schreef TJV het volgende:
[..]
Daar kan ik wel mee leven. Komen ze dan ook minecraft met me spelen? Ik ben zo alleen op mijn server nu.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Kan je gezien je verhandeling in oostblok vrouwen niet beter spreken van een emporium?
Gefeliciteerd!!!quote:
Natuurlijk, Nieuwe tag: Fucking Kinky Nipple King Of Hollandia.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze likken het textiel zelfs tussen je tenen uit.
[..]
[..]
Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
Ik neem aan dat je nu officieel een P.I.M.P. opleiding gaat doen?
Ik snap niet hoe, alle drie de keren wist ik al lang van te voren dat ik geslaagd was. Antwoorden van je examen onthouden en s'middags even controleren. Makkelijk zatquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:03 schreef MineraalWater het volgende:
Thanks bro's.
Nee ik was niet zenuwachtig alleen voor praktijk maar dat hoorde ik vorige week al.
Ik was volgensmij de enigste die een beetje achterover zat en van een filmpje aan het genieten was.
Iederen op facebook:
SPANNUND, 1 UUR WACHTEN.
OMGGG IK GA NIET SLAGEENNNN
Dat kon alleen VMBO-Kader en T. en natuurlijk Havo en VWO enzo.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe, alle drie de keren wist ik al lang van te voren dat ik geslaagd was. Antwoorden van je examen onthouden en s'middags even controleren. Makkelijk zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |