quote:
› http://www.youtube.com/user/loligheid/videosquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Heb je dan ook een linkje ervan...?
Mobielquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Heb je dan ook een linkje ervan...?
zal aan mij liggen, maar ik zie em niet..quote:
Allejezus ik dacht dat het een geintje was.....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
› http://www.youtube.com/user/loligheid/videos
leuk he, marketing praatquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:03 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Allejezus ik dacht dat het een geintje was.....![]()
Was nog boos op mezelf dat ik geen bag besteld had want er zaten things in like phones and helicopters.... en die kan ik wel gebruiken...
vind dat je knap over priced nog..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mobielmaar met wat zoek skills (en SHiz) is hij zo gevonden
Wat zal de waarde zijn?
lamp = 20 dollar?
Angry birds: 10 dollar?
Key finder (vergeijkbaar): 12 dollar
Game gedoe: 2x 10 dollar?
Of zit ik er met een aantal dingen ver naast? Zit er over te denken om er een probleem van te maken op het forum/facebook, dit is nooit 126 dollar aan waarde...
dit !quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:07 schreef mickeyD het volgende:
[..]
vind dat je knap over priced nog..
ik zeg: klagen!
lamp=laser? In dat geval, never nooit 20 dollar, bij BIC al voor 6 dollar http://www.buyincoins.com(...)-p1-product-394.htmlquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat zal de waarde zijn?
lamp = 20 dollar?
Of zit ik er met een aantal dingen ver naast? Zit er over te denken om er een probleem van te maken op het forum/facebook, dit is nooit 126 dollar aan waarde...
K ben nu wel heel benieuwd wat ze dan nog in de $18 bag weten te proppen, want dat zou ik al niet geven voor die $57 bagquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:03 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Allejezus ik dacht dat het een geintje was.....![]()
Was nog boos op mezelf dat ik geen bag besteld had want er zaten things in like phones and helicopters.... en die kan ik wel gebruiken...
Maar had vanwege mijn eigen ervaringen me voorgenomen om niets meer bij dx en (n)ooitkopen te bestellen
Als ik het zo zie is het bij elkaar nog niet eens $ 57,- waard als je het los zou kopen... Ik zou het gewoon flink op het forum spammen, zeker ook omdat het je problemen had kunnen opleveren bij de douane in verband met niet helemaal legale spullen...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat zal de waarde zijn?
lamp = 20 dollar?
Maar daar zitten geen batterijen bij, dat scheelt weer bijna $0,80quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:12 schreef thethoryd het volgende:
[..]
lamp=laser? In dat geval, never nooit 20 dollar, bij BIC al voor 6 dollar http://www.buyincoins.com(...)-p1-product-394.html
WEEKEND JA!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:54 schreef shiznuts het volgende:
Is nu al de tweede keer dat je 'zo' in plaats van 'zo'n' zegt Bobbert.
Wel op blijven letten tijdens de les op school, hè...
En ook de tweede keer dat je woorden niet samentrekt: pasjeshouder
Volgens mij loop je nu ook te giechelen over het werkwoord 'samentrekken'...![]()
Zo'n (JA ZO'N!!!) keyfinder kan je bij de blokker halen voor 1 euroquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat R4-kaartje is $5 per stuk max, key finder hoort ook max $7 te zijn ofzo, en 5mW laser ook max $10 ofzo, ik had volgensmij eerst 30mW groen voor $20 ofzo?
Welke en bevalt hij? Ik zoek nog een goede voor mijn meisje.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:50 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
WEEKEND JA!!!!
En pakketjeeeeee binnen!!! iPhone 4s hoesje!
zoek ik zo, nou heb m net maar voor nu ja!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:50 schreef zoz het volgende:
[..]
Welke en bevalt hij? Ik zoek nog een goede voor mijn meisje.
Bobbert heb je die zin eerst in het chinees geschreven en toen vertaald..??quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
zoek ik zo, nou heb m net maar voor nu ja!
Ik wachtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:57 schreef tokko1 het volgende:
Jeej, m'n chinese fiets schoentjes zijn binnen
Best snel nog...
Zitten goed, zien er prima uit.. zal na testen wel een mooie review posten
5Mw!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:08 schreef Xetran het volgende:
tot hoever zijn van die laserpennetjes eigenlijk legaal in nederland? ik wil er een bestellen maar ik wil niet dat hij onderschept word ofzo
We lopen niet te klagen, we genieten met volle teugen van je aanwezigheid hier...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:01 schreef bobbernaut het volgende:
Wat loopt iedereen te klagen dan? T is gewoon een normale zin hoor..
Zo veel sarcasme in een postquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
We lopen niet te klagen, we genieten met volle teugen van je aanwezigheid hier...![]()
![]()
(althans IK wel)
Ik ben ook wel benieuwd, moet er ook nog hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik wacht! Dan kan ik ze zelf ook bestellen
Ah.. Ik wist dat 1 van de 2 een hoofdletter was... Nja heb t dus verkeerd om gedaanquote:
Ach ja, over een paar jaar krijg jij ook natuurkunde, op zo'n jonge leeftijd hoef je dat ook niet te weten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ah.. Ik wist dat 1 van de 2 een hoofdletter was... Nja heb t dus verkeerd om gedaan
Hoi Owen,quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:33 schreef 0wen het volgende:
Jongens
Bestelling bij DX van '15-5-2012'
Hij is geshipped op '19-5-2012'
Maar tot op vandaag de dag nog niks binnen, normaal was het rond 2.5/3 weken binnen (heb vaak genoeg wat besteld daar)
Misschien komt het nog wel binnen.
Maar stel, het komt na 1.5 maand nog niet.
Heeft het dan nu om te klagen dat ik niks binnen heb?
Sturen ze dan alles opnieuw op?
Gr, owen
Het is nu precies 30 dagen geleden dat de bestelling is geplaatst.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:36 schreef Koen. het volgende:
[..]
Hoi Owen,
Bij Dealextreme kan het even duren. Wacht 30 dagen (na bestellen) en stuur dan een berichtje naar Dealextreme waar je pakje blijft. Vaak bieden ze dan een oplossing. Vervolgens kan je ook nog een PayPal claim aanmaken mochten ze erg raar doen.
Lezen appel. Hij zegt dat hij op de negentiende is verzonden, dus dan heeft DX er weinig meer mee te maken en ligt het pakketje dus bij China/HongKong Post.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:36 schreef Koen. het volgende:
[..]
Hoi Owen,
Bij Dealextreme kan het even duren. Wacht 30 dagen (na bestellen) en stuur dan een berichtje naar Dealextreme waar je pakje blijft. Vaak bieden ze dan een oplossing. Vervolgens kan je ook nog een PayPal claim aanmaken mochten ze erg raar doen.
Heb ik al.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ach ja, over een paar jaar krijg jij ook natuurkunde, op zo'n jonge leeftijd hoef je dat ook niet te weten.
Nogmaals bedankt btw. M'n ouders waren zo lief om me een pakketje toe te sturen met die erin, tezamen met twee zakken Joppie-chips en o.a. twee pondspakken vencodrop.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:57 schreef monkeybrain het volgende:
Als iemand nog een gorillapod achtig iets zoekt... Bij de Lidl voor 6 euro en deze is van zeer goede kwaliteit![]()
[ afbeelding ]
denk dat je gewoon beter bijvoorbeeld ene mobiele charger van duracell kan kopen..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:05 schreef davedavy het volgende:
Weet iemand welke van deze het beste is? Er zijn er zo veel en ik kom er niet meer uit.. ( Het is voor een Galaxy S2 trouwens ).
http://www.buyincoins.com(...)11-product-8372.html
http://www.buyincoins.com(...)da-product-2007.html
http://buyincoins.com/det(...)4w-product-2153.html
http://buyincoins.com/det(...)ia-product-2152.html
http://buyincoins.com/det(...)10-product-8370.html
http://buyincoins.com/det(...)n-product-16515.html
De laatste denk ik maar die is dan ook redelijk prijzig.
hee z'n duracell ding had ik in mijn ibood boxquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:01 schreef Joker100 het volgende:
[..]
denk dat je gewoon beter bijvoorbeeld ene mobiele charger van duracell kan kopen..
Deze dingen lijken me nou niet echt goed te werken..
Een 10 grid box inderdaadquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoe groot is die? De prijs lijkt mij wel redelijk. Heb voor een 10 slots ook zoiets betaald).
Geloof dat BIC die ook had, met de coupon ook rond die prijs
Goeie tip!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zijn geloof ik zo duur van wat ik meekreeg een paar topics geleden inderdaad. Verder gewoon een search erop loslaten.
Je kunt ook gewoon een theedoos halen bij de Xenos ofzo.Of voor een horlogebox kijken bij de Kijkshop/Blokker e.d. natuurlijk.
[..]
Velcro tape.... typ dat hierrr en voila...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:44 schreef mschol het volgende:
kent china ook min of meer degelijk klittenband rollen? zoja.. waar moet ik (op) zoeken?
google translate vertaalt het naar velco, maar als ik daar op google kom ik een groot merk tegen dat klittenband verkoopt..? (1 van de weinige keren dat ik google translate in twijfel trek)
Edit: Zolderkamer was me voor xDquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:44 schreef mschol het volgende:
kent china ook min of meer degelijk klittenband rollen? zoja.. waar moet ik (op) zoeken?
google translate vertaalt het naar velco, maar als ik daar op google kom ik een groot merk tegen dat klittenband verkoopt..? (1 van de weinige keren dat ik google translate in twijfel trek)
hmm thanks..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Velcro tape.... typ dat hierrr en voila...
(btw china en degelijk... soms heel af en toe..)
Ziet er wel tof uit.. let me know als je 'm hebt (besteld)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:58 schreef Zolderkamer het volgende:
Nog even aan het gluren en twijfelen... zou ik wel zou ik niet... waar is ie het goedkoopst enz... misschien dan via taobao.. of toch maar gewoon uit een shop maar ik wil hem steeds meer..... ik... ik... MUST RESIST!! de Huawei c8812 aaarrgh!![]()
Denk je een videoreview van het toestel gevonden te hebben...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:09 schreef shiznuts het volgende:
Is dat niet zoeentje waarmee Lidl komt? http://www.lidl.de/de/HUA(...)-Mobile-Starterpaket
Onze modem was van huawei, en die modem was kut. Maar misschien dat de mobieltjes wel goed zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]Merk is al een poosje actief in Nederland
Bedankt , had ik hem al bijna gekocht , kijken of er nog andere manieren zijn om onderweg op te laden. Trouwens de Duracell is 1800mA en die uit china 5000mA.quote:[b]
denk dat je gewoon beter bijvoorbeeld ene mobiele charger van duracell kan kopen..
Deze dingen lijken me nou niet echt goed te werken..
Die videoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]Merk is al een poosje actief in Nederland
Modem met firmware van de providerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Onze modem was van huawei, en die modem was kut. Maar misschien dat de mobieltjes wel goed zijn
Dat ding van Duracell is ook niet alles, veel te weinig Ma (heb een vergelijkbare van kodak), beter één met reviews uit Chinaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:18 schreef davedavy het volgende:
[..]
Bedankt , had ik hem al bijna gekocht , kijken of er nog andere manieren zijn om onderweg op te laden. Trouwens de Duracell is 1800mA en die uit china 5000mA.
Je weet dat alles wat uit china komt waar een accu in zit voor 95% niet te vetrouwen is wat er op de site staat aangegeven qua hoeveelheid mAquote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:18 schreef davedavy het volgende:
[..]
Bedankt , had ik hem al bijna gekocht , kijken of er nog andere manieren zijn om onderweg op te laden. Trouwens de Duracell is 1800mA en die uit china 5000mA.
Ja ik vond het al raar gezien de prijzen hier in NL.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je weet dat alles wat uit china komt waar een accu in zit voor 95% niet te vetrouwen is wat er op de site staat aangegeven qua hoeveelheid mA?
1e item: 3 dollar @ price angelsquote:Eerste 'mistery' pack binnen, wat zat er in:
-Super DS kaartje
-Keyfinder (om je sleutels tot 40 meter terug te vinden)
-imitatie mini Mp3 (micro? die 3x3cm variant)
-zaklamp met verstelbare lens (http://www.edi-t.net/wordpress/?p=925)
-imitatie headset (bekend merk, die alle paupers uit china hebben geimporteerd)
het is dus nog oppassen ook met die namaak spullen erinquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:51 schreef RobertNL het volgende:
Op tweakers had ook iemand zijn bag binnen:
[..]
1e item: 3 dollar @ price angels
2e item 10 dollar @ Aphappydeal
3e item 10 dollar @ ? (gokje)
4e item 12 dollar 1 led 1 batterij
5e item: 40-70 dollar? (Afhankelijk van welke versie)
Wel een betere bag dan die van mij,
Dinodirectquote:H5 50W 38W Dual Power Super Bright HID Flashlight
H5 adopts HID high strength gas discharge lamp, features with high performance, low consumption, and long life-span. And with 4500 lumens and max. 1000m lighting range.
T zal je maar gebeuren (ik verwacht ook een koptelefoon in die van 143, anders kan ik me niks bedenken..)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
het is dus nog oppassen ook met die namaak spullen erin
bedoel je niet tegenvallen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:13 schreef Iemand91 het volgende:
Now this is a flashlight!![]()
[ afbeelding ]
[..]
Dinodirect
Ik vind alleen de lichtopbrengst nog wel meevallen eigenlijk...
* Iemand91 kijkt in webshops naar verdere rommel wat ie niet nodig heeft of aan de hexa kan hangen![]()
Kan opzich beide, maar verbeterd.quote:
Gaat de goeie kant op.Wel jammer van het ontbreken van een ethernetpoort bij zulke sticks.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:38 schreef W00fer het volgende:
Er is weer een nieuwe Android TV Stick!!
52 dollar op Pandawill
[ afbeelding ]
Meer info in het topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/38396253
Ga anders eerst even googlen voordat je weer een bericht hier dumpt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:54 schreef bobbernaut het volgende:
Maar wat is zo ding nou precies, gewoon om films/muziek/foto's van een afstand op je TV te zetten toch?
Ja ik weet wel dat het een mediaplayer is, maar kan je dan ook apps spelen? Nee toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ga anders eerst even googlen voordat je weer een bericht hier dumpt.
Dan weet je in 5 minuten dat dit Android op je tv is en als je nog eens 3 minuten googled kom je te weten dat men bezig is om XBMC (dé beste mediaplayer die er is IMHO) erop te zetten.
Ofwel een erg goede (én zuinige!) mediaplayer voor je TV voor erg weinig geld.
Nee, maar als je hem via Wifi aan je koelkast linked, dan kan hij ook koffie zetten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja ik weet wel dat het een mediaplayer is, maar kan je dan ook apps spelen? Nee toch?
Haha, 100 aanklikken en dan 1,70 voor verzendenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:49 schreef Ryan93 het volgende:
Dit is cheap![]()
http://www.focalprice.com(...)_Sunglasses_Red.html
Bedankt voor de tip:quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:49 schreef Ryan93 het volgende:
Dit is cheap![]()
http://www.focalprice.com(...)_Sunglasses_Red.html
Zie het als een tablet zonder scherm (scherm = tv), bedienen doe je met een toetsenbord en muis...quote:Op zondag 17 juni 2012 10:33 schreef bobbernaut het volgende:
Oke ik heb research gedaan naar dat android TV, maar hoe wil je dat bedienen? Ja met je PC, maar kan het ook met een iPad/iPhone?
Ik kan het iig niet vinden op google..
Dus dan zou je een draadloze muis en toetsenbord erop moeten aansluiten?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zie het als een tablet zonder scherm (scherm = tv), bedienen doe je met een toetsenbord en muis...
juist.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:46 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dus dan zou je een draadloze muis en toetsenbord erop moeten aansluiten?
Wordt dat ondersteunt dan, een muis?quote:
?quote:
Op ICS kan je gewoon een muis+toetsenbord aansluiten. Maar open anders een topic over die dingen.. laten we het hier Chinees houden.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wordt dat ondersteunt dan, een muis?
Want het is toch een tablet zonder scherm? Op een tablet kan je toch geen muis aansluiten? (wel toetsenbord, dat weet ik wel)
[..]
?
Wat dan en waar zie je dat?quote:Op zondag 17 juni 2012 01:36 schreef mickeyD het volgende:
ahh ik zie dat de lucky bags toch ECHT lucky bags zijn, alleen niet voor robert dan toevallig, maargoed.. je kunt niet alles hebben blijkbaar..
t kan alleen maar beter worden voor jou denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |