Ik wachtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:57 schreef tokko1 het volgende:
Jeej, m'n chinese fiets schoentjes zijn binnen
Best snel nog...
Zitten goed, zien er prima uit.. zal na testen wel een mooie review posten
5Mw!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:08 schreef Xetran het volgende:
tot hoever zijn van die laserpennetjes eigenlijk legaal in nederland? ik wil er een bestellen maar ik wil niet dat hij onderschept word ofzo
We lopen niet te klagen, we genieten met volle teugen van je aanwezigheid hier...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:01 schreef bobbernaut het volgende:
Wat loopt iedereen te klagen dan? T is gewoon een normale zin hoor..
Zo veel sarcasme in een postquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
We lopen niet te klagen, we genieten met volle teugen van je aanwezigheid hier...![]()
![]()
(althans IK wel)
Ik ben ook wel benieuwd, moet er ook nog hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik wacht! Dan kan ik ze zelf ook bestellen
Ah.. Ik wist dat 1 van de 2 een hoofdletter was... Nja heb t dus verkeerd om gedaanquote:
Ach ja, over een paar jaar krijg jij ook natuurkunde, op zo'n jonge leeftijd hoef je dat ook niet te weten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ah.. Ik wist dat 1 van de 2 een hoofdletter was... Nja heb t dus verkeerd om gedaan
Hoi Owen,quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:33 schreef 0wen het volgende:
Jongens
Bestelling bij DX van '15-5-2012'
Hij is geshipped op '19-5-2012'
Maar tot op vandaag de dag nog niks binnen, normaal was het rond 2.5/3 weken binnen (heb vaak genoeg wat besteld daar)
Misschien komt het nog wel binnen.
Maar stel, het komt na 1.5 maand nog niet.
Heeft het dan nu om te klagen dat ik niks binnen heb?
Sturen ze dan alles opnieuw op?
Gr, owen
Het is nu precies 30 dagen geleden dat de bestelling is geplaatst.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:36 schreef Koen. het volgende:
[..]
Hoi Owen,
Bij Dealextreme kan het even duren. Wacht 30 dagen (na bestellen) en stuur dan een berichtje naar Dealextreme waar je pakje blijft. Vaak bieden ze dan een oplossing. Vervolgens kan je ook nog een PayPal claim aanmaken mochten ze erg raar doen.
Lezen appel. Hij zegt dat hij op de negentiende is verzonden, dus dan heeft DX er weinig meer mee te maken en ligt het pakketje dus bij China/HongKong Post.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:36 schreef Koen. het volgende:
[..]
Hoi Owen,
Bij Dealextreme kan het even duren. Wacht 30 dagen (na bestellen) en stuur dan een berichtje naar Dealextreme waar je pakje blijft. Vaak bieden ze dan een oplossing. Vervolgens kan je ook nog een PayPal claim aanmaken mochten ze erg raar doen.
Heb ik al.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ach ja, over een paar jaar krijg jij ook natuurkunde, op zo'n jonge leeftijd hoef je dat ook niet te weten.
Nogmaals bedankt btw. M'n ouders waren zo lief om me een pakketje toe te sturen met die erin, tezamen met twee zakken Joppie-chips en o.a. twee pondspakken vencodrop.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:57 schreef monkeybrain het volgende:
Als iemand nog een gorillapod achtig iets zoekt... Bij de Lidl voor 6 euro en deze is van zeer goede kwaliteit![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |