SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 12-06-2012 20:31:28 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gaan we de 10.000 kilometer vanavond al halen? Met 9959 kilometers op de teller, en sowieso Swets, SEMTEX en slacker die nog naar buiten gaan?F means you're fucked![]()
+ ongeveer 5 van moi straksquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:32 schreef YUR het volgende:
Gaan we de 10.000 kilometer vanavond al halen? Met 9959 kilometers op de teller, en sowieso Swets, SEMTEX en slacker die nog naar buiten gaan?![]()
40km... Moet kunnen toch? Ik mag niet vanavond, maar ik heb gisteren mijn bedrage nog geleverd
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Swets is nu buiten, met in de planning een km of 8
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Swets, ik eet sowieso met name 'onbewerkt' voedsel. (dit klinkt wel heel grijzewollensokkerig, maar goed)
En zoals ik zei kan ik dus ook niet tegen zoetstoffen (=buikpijnbigtime), dus dat is minstens zo'n belangrijke reden.![]()
ik had vandaag maar een zielige vier kilometermaar wie t kleine niet eert
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
+1quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:34 schreef LieLie het volgende:
Swets, ik eet sowieso met name 'onbewerkt' voedsel. (dit klinkt wel heel grijzewollensokkerig, maar goed)
En zoals ik zei kan ik dus ook niet tegen zoetstoffen (=buikpijnbigtime), dus dat is minstens zo'n belangrijke reden.
Geen pakjes, geen zakjes met eten en zulks. Verse groenten, fruit, etc.
Zo nog even bedenken wat ik kan maken met pompoen, courgette, bloemkool, broccoli en gehakt.Ja doei.![]()
Da's 4 kilometer meer dan iedereen die lui op de bank blijft hangenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:36 schreef littledrummergirl het volgende:
ik had vandaag maar een zielige vier kilometermaar wie t kleine niet eert
F means you're fucked![]()
preciesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's 4 kilometer meer dan iedereen die lui op de bank blijft hangen
Die heb ik ook weer als doel! Moet nog even kijken hoe ik mijn schema moet gaan maken nu ik ook 3 keer per week met een loopgroep mee ga doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:40 schreef GlenHighland het volgende:
Ik ga morgen weer werken aan het grote avontuur dat HM heetF means you're fucked![]()
Mijn HM avontuur wordt morgen bezorgdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:40 schreef GlenHighland het volgende:
Ik ga morgen weer werken aan het grote avontuur dat HM heetHendig sjieke shirtjes
![]()
![]()
Hey I just met you
And this is crazy
But here's my number
So call me maybeeee
* Dr.Sexy blert zo vals als een big mee![]()
Godver de godver.. waarom meld ik me steeds af van het FOK! team
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik moet het met 2 trainingen per week doen (puur tijdgebrek, kweetut, smoesjes). Maar het gaat me dan ook echt om eervol uitlopen en niet om één snelle tijd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Die heb ik ook weer als doel! Moet nog even kijken hoe ik mijn schema moet gaan maken nu ik ook 3 keer per week met een loopgroep mee ga doen![]()
Nu zijn we ook weer verder van de 10Kquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:44 schreef Maraca het volgende:
Godver de godver.. waarom meld ik me steeds af van het FOK! team
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:44 schreef Maraca het volgende:
Godver de godver.. waarom meld ik me steeds af van het FOK! teamEn ik moet je elke keer weer accepteren!
*zucht*![]()
![]()
Dusss....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mijn HM avontuur wordt morgen bezorgdHendig sjieke shirtjes
![]()
Vandaag weer gerend. 2.88 km in 24 minuten nu. Interval training. Ik vond deze zwaarder met die korte stukjes. 2 minuten hardlopen, 1 minuut rustig lopen. Mijn schoenen zijn ook echt niet ok, moet anderen hebben. Beetje zere schenen en voeten aan het eind. Oh en het voelt alsof de meest linker twee tenen van mijn linker voet slapen halverwege. Loop ik dan niet goed ofzo?![]()
Ja, ik weet hetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:44 schreef GotC het volgende:
[..]En ik moet je elke keer weer accepteren!
*zucht*
Dat snap ik wel. Had ik ook bij de HM van de CPCquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:44 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik moet het met 2 trainingen per week doen (puur tijdgebrek, kweetut, smoesjes). Maar het gaat me dan ook echt om eervol uitlopen en niet om één snelle tijd.
Oh f dit.. mijn km's zijn er niet terug bij gekomen![]()
Vanmiddag direct na het werk de eerste les van de 10 km van Renate gaan lopen. Was helaas maar een korte les17 minuten.
Overmorgen de eerste les van Evy maar eens proberen![]()
![]()
Zo te horen is het tijd om een bezoekje aan de Runnersworld/andere hardloopspeciaalzaak te brengenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:45 schreef Silmarwen het volgende:
Vandaag weer gerend. 2.88 km in 24 minuten nu. Interval training. Ik vond deze zwaarder met die korte stukjes. 2 minuten hardlopen, 1 minuut rustig lopen. Mijn schoenen zijn ook echt niet ok, moet anderen hebben. Beetje zere schenen en voeten aan het eind. Oh en het voelt alsof de meest linker twee tenen van mijn linker voet slapen halverwege. Loop ik dan niet goed ofzo?Effe schoenen laten aanmeten.
Ook ff de zere schenen in de gaten houden![]()
![]()
Rammelaartje ik eet ook al een aantal jaar geen vlees.. weet eigenlijk niet of het veel invloed heeft op het lopen. Ben benieuwd dat wat freeflyer zegt over minder blessures krijgen klopt.
Goed gelopen Yuki! Hopelijk lukt het met die schoenen.
Volgens mij heb je wel een mooie route MaleDuck! En wow, ik kan maar niet geloven dat je zo snel kan lopen.
Gefeliciteerd met je PR Moblo! Zo zie je maar, je gevoel zegt nog niet alles.
Ook goed gedaan Sylvesterr! Je laatste stuk is idd een stukje sneller!
En blah Silmarwen, intervallen. Goed dat je dat kunt!
Net 6 km gelopen mét negative split. Hoera! Toch wel moeilijk om over te schakelen naar sneller tempo.
http://www.endomondo.com/workouts/v7RaEepe37w
edit: en ook goed gedaan linebear! 17 min lijken kort, maar het is hoe je ze loop![]()
![]()
Dat kan ff duren geloof ikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:46 schreef Maraca het volgende:
Oh f dit.. mijn km's zijn er niet terug bij gekomen
Wat had je dan verwacht, 40 min in 1 stuk direct?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:46 schreef linebear het volgende:
Vanmiddag direct na het werk de eerste les van de 10 km van Renate gaan lopen. Was helaas maar een korte les17 minuten.
Overmorgen de eerste les van Evy maar eens proberen![]()
![]()
Overigens zegt Endomondo bij mij maar op 9924 te zitten..:?I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik ga maar eens slapenquote:![]()
Mijn schuldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:47 schreef E.T. het volgende:
Overigens zegt Endomondo bij mij maar op 9924 te zitten..:?
Ah
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Nu ik m'n rijbewijs niet gehaald heb zit er voorlopig geen Garmin in. En dan zijn m'n timesheets ook niet bij de accountant aangekomen, dus ook verlaat salaris. Fijn dat geld!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het was ook geen 17 minuten achter elkaar... Slechts 5 x 2 met een minuut wandelen. Ik kwam thuis en dacht, ik wil meerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, 40 min in 1 stuk direct?![]()
![]()
Dat is wel effe flink klotequote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:48 schreef slacker_nl het volgende:
Nu ik m'n rijbewijs niet gehaald heb zit er voorlopig geen Garmin in. En dan zijn m'n timesheets ook niet bij de accountant aangekomen, dus ook verlaat salaris. Fijn dat geld!![]()
.
![]()
Ja, ik denk dat de pijn van de schenen en benen komt door de schoenen. Ze hebben weinig vering en er is hier weinig ruimte om op een zachte ondergrond te lopen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Zo te horen is het tijd om een bezoekje aan de Runnersworld/andere hardloopspeciaalzaak te brengenEffe schoenen laten aanmeten.
Ook ff de zere schenen in de gaten houden![]()
slapende tenen is vaak omdat veters te strak zitten bijv. Houdt er rekening mee dat je voeten flink opzetten en je voorvoet platter wordt tijdens het lopen dus trek je schoenen niet te strak aan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:45 schreef Silmarwen het volgende:
Vandaag weer gerend. 2.88 km in 24 minuten nu. Interval training. Ik vond deze zwaarder met die korte stukjes. 2 minuten hardlopen, 1 minuut rustig lopen. Mijn schoenen zijn ook echt niet ok, moet anderen hebben. Beetje zere schenen en voeten aan het eind. Oh en het voelt alsof de meest linker twee tenen van mijn linker voet slapen halverwege. Loop ik dan niet goed ofzo?
en nieuwe schoenen is een aanrader als je denkt dat ze te oud zijn en je zere schenen hebt, kijk er mee uit om door te lopen!♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Heb wel nieuwe schoenenquote:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:48 schreef linebear het volgende:
[..]
Het was ook geen 17 minuten achter elkaar... Slechts 5 x 2 met een minuut wandelen. Ik kwam thuis en dacht, ik wil meer. Ze doet altijd:
-Rustige interval
-Pittige interval
-Duurloop met evt. versnellingen
Maargoed, je kan natuurlijk ook weer met Evy aan de slag.![]()
Jammer!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:48 schreef slacker_nl het volgende:
Nu ik m'n rijbewijs niet gehaald heb zit er voorlopig geen Garmin in. En dan zijn m'n timesheets ook niet bij de accountant aangekomen, dus ook verlaat salaris. Fijn dat geld!Had je vandaag je afrijden?
Alleen wat heeft de accountant te maken met je salaris?
STATISTICS
- Has tracked 9959.56 km with average speed of 7:16 min/km in 1205h:29m:46s
- Has 1821 workouts and 0 related routes.![]()
Misschien moet er iets goedgekeurd worden o.i.d. (?)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jammer!Had je vandaag je afrijden?
Alleen wat heeft de accountant te maken met je salaris?![]()
![]()
De km's zijn er weer terug bijJeej, ik blijf leven
Goed, 16km lopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Sowieso hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:50 schreef Maraca het volgende:
De km's zijn er weer terug bijJeej, ik blijf leven
![]()
![]()
![]()
Werk voor een agency en die hebben een accountant die iets doet waardoor ik m'n loon krijg.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jammer!Had je vandaag je afrijden?
Alleen wat heeft de accountant te maken met je salaris?![]()
En ja, vandaag was m'n faaldag bij het CBR.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik kan mijn loopjes van mei ook wel in Endomondo zettenDan zijn we zo op de 10.000
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zet ze maar bij als we de 10K zijn gepasseerdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:51 schreef mosselmossel het volgende:
Ik kan mijn loopjes van mei ook wel in Endomondo zettenDan zijn we zo op de 10.000
CBR is sowieso een faalorganisatiequote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Werk voor een agency en die hebben een accountant die iets doet waardoor ik m'n loon krijg.
En ja, vandaag was m'n faaldag bij het CBR.
Dit. Ik vond de allereerste inderdaad ook vervelend kort. En training 10 ook weer. Maar alles beter dan die betuttelende Vlaamse. Man, daar werd ik echt gek van. 'Je bent een echt natuurtalent.' Fuck off. Ik ben blij met Renate Wennemarsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak. Ze doet altijd:
-Rustige interval
-Pittige interval
-Duurloop met evt. versnellingen
Maargoed, je kan natuurlijk ook weer met Evy aan de slag.
Nee, we gaan achteruitquote:
Germquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Werk voor een agency en die hebben een accountant die iets doet waardoor ik m'n loon krijg.
En ja, vandaag was m'n faaldag bij het CBR.kloten zeg
Komt wel goed
![]()
![]()
Aangezien ik vandaag en morgen niet mag lopen ivm rustdag ga ik maar eens op de bank ploffen met het hardloopboek van Honselaar![]()
99 Problems but a bitch aint one ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:53 schreef GotC het volgende:
Ik ga als het morgen bij de loopgroep bevalt, zelf een schema bouwen. Iig los van Renate/Evy oid
Zeker wel nice!![]()
Ik loop een weekje achter op jou. Je bent dus bijna door het schema van Renate heen. Dat ga je niet afmaken? Ik ben dat eigenlijk wel van planquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:53 schreef GotC het volgende:
Ik ga als het morgen bij de loopgroep bevalt, zelf een schema bouwen. Iig los van Renate/Evy oid
Oh en trouwens..quote:Op 9 september is het weer zover. Dan wordt het 27e startschot voor de Bridge to Bridge in Arnhem gegeven. Bent u verzekerd bij Menzis? Dan krijgt u maar liefst 50% korting op het inschrijfgeld. Als sponsor van de Bridge to Bridge stelt Menzis 400 startbewijzen met korting voor haar leden beschikbaar. Dus wees er snel bij, want op is op.
Menzis is naamgever van de 3 Engelse Mijl. De 50% korting geldt echter niet alleen voor deze 'kleine 5 kilometer'. Ook op de 2 langere afstanden, de 6 en de 10 Engelse Mijl, ontvangt u 50% korting.
De Menzis 3 Engelse Mijl is de meest toegankelijke afstand van de Bridge to Bridge. Dit looponderdeel past dus uitstekend bij Menzis, want Menzis wil zo veel mogelijk mensen in beweging brengen. Iedereen laten ervaren dat bewegen niet alleen gezond is, maar vooral ook erg leuk, daar gaat het Menzis om.
Trekt u samen met Menzis de hardloopschoenen aan op zondag 9 september a.s.? Via onderstaande link kunt u zich inschrijven voor 1 van deze 3 afstanden. Voor de inschrijving heeft u uw verzekerdennummer nodig. Deze vindt u op uw zorgpas of zorgpolis.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik lig ook op de bank en ik heb de Runnersworld nog niet uitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:55 schreef Maraca het volgende:
Aangezien ik vandaag en morgen niet mag lopen ivm rustdag ga ik maar eens op de bank ploffen met het hardloopboek van Honselaar![]()
![]()
![]()
Nja, ik wil het wel doen, maar als ik 1 (misschien 2) keer per week bij een loopgroep ga lopen (mits deze bevalt..), dan is dat niet echt haalbaar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik loop een weekje achter op jou. Je bent dus bijna door het schema van Renate heen. Dat ga je niet afmaken? Ik ben dat eigenlijk wel van plan
Ga het met behulp van Yur (weet hij nog niet) en Honselaar maken denk ikKen m'n eigen lichaam voldoende om schema's te kunnen bouwen denk ik. Trial and error!
![]()
Ik lig ook op de bank en hier is voetbal op tvquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik lig ook op de bank en ik heb de Runnersworld nog niet uit
Ik ga ff zoeken in mijn bookmarks en wat dingen voor je verzamelen die betrekking hebben hierop.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:46 schreef Niara het volgende:
Rammelaartje ik eet ook al een aantal jaar geen vlees.. weet eigenlijk niet of het veel invloed heeft op het lopen. Ben benieuwd dat wat freeflyer zegt over minder blessures krijgen klopt.
Goed gelopen Yuki! Hopelijk lukt het met die schoenen.
Volgens mij heb je wel een mooie route MaleDuck! En wow, ik kan maar niet geloven dat je zo snel kan lopen.
Gefeliciteerd met je PR Moblo! Zo zie je maar, je gevoel zegt nog niet alles.
Ook goed gedaan Sylvesterr! Je laatste stuk is idd een stukje sneller!
En blah Silmarwen, intervallen. Goed dat je dat kunt!
Net 6 km gelopen mét negative split. Hoera! Toch wel moeilijk om over te schakelen naar sneller tempo.
http://www.endomondo.com/workouts/v7RaEepe37w
edit: en ook goed gedaan linebear! 17 min lijken kort, maar het is hoe je ze loop
O.a. rode bietensap zag ik voorbijkomen en zo zijn er nog veel andere voorbeelden van zaden en groeten die een positieve bijdrage leveren aan herstel.
Voedingsgewijs is het verder zo dat je na een training vaak suikers wil (vandaar de cola) omdat je energie verbruikt hebt. Vooral met frisdrank is het zo dat het niet erg zolang je niet vergeet om ook wat "solid" te eten. Cola heeft overigens wel het voordeel dat het je keel open bruist en dat kan heel lekker zijn na afloop (geld voor zo'n beetje alle prik frisdranken).
Leuk weetje; er zijn diverse wielerploegen die met cola hebben gexperimenteerd en experimenteren tijden de grote bekende wedstrijden. Ik weet niet of het nog zo is maar vorig jaar waren er teams die af en toe een flesje cola aan de wielrenners gaven tijdens de grote wedstrijden.Neerkomen wel!![]()
Verdorie.. nu ga ik twijfelen of ik niet mee zal doen aan BtB
ik zeg doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:01 schreef Maraca het volgende:
Verdorie.. nu ga ik twijfelen of ik niet mee zal doen aan BtB![]()
Tip: vraag je looptrainerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:53 schreef GotC het volgende:
die mensen hebben er veel meer ervaring mee. Heb wel een doel voor ogen als je een looptrainer vraagt
Neerkomen wel!![]()
Goed, geen pizza
* Yuki is trots op zichzelf
In plaats daarvan een lekker soepje (kip of bospaddenstoel) met een broodje philadelphia bieslook en biogarde roeryoghurt toe
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik zit me altijd dan direct af te vragen hoe het met parkeergelegenheid zitquote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:02 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Tip: vraag je looptrainerdie mensen hebben er veel meer ervaring mee. Heb wel een doel voor ogen als je een looptrainer vraagt
Maar ik laat het afhangen van m'n training met de loopgroep morgen. Heb gelukkig genoeg ervaren mensen om me heen, dus dat komt wel goed.
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:05 schreef Yuki het volgende:
Goed, geen pizza
* Yuki is trots op zichzelf
In plaats daarvan een lekker soepje (kip of bospaddenstoel) met een broodje philadelphia bieslook en biogarde roeryoghurt toeZit ik dan met mijn pauperwraps met kip
![]()
![]()
Dat klinkt ook best lekker, toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Zit ik dan met mijn pauperwraps met kip
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
3 dagen?quote:Verwachte eindtijd *
Al die peptalks bij Swets
OP update pleasequote:Leuk dat je je hebt ingeschreven voor de Rabo Bridge to Bridge-loop op zondag 9 september 2012.![]()
3 EM
Klein beginnenquote:Maar wel tof.. gewoon 2 wedstrijden in het vooruitzicht
Noem het maar klein! Je doet het mooi welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klein beginnenMaar wel tof.. gewoon 2 wedstrijden in het vooruitzicht
![]()
![]()
En 2 dagen geleden was je nog bang dat je achter de bejaarden zou eindigen bij een 5 km wedstrijdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klein beginnenMaar wel tof.. gewoon 2 wedstrijden in het vooruitzicht
Goed bezig![]()
![]()
Er is een groot verschil tussen op 10 juni rennen en op 9 septemberquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En 2 dagen geleden was je nog bang dat je achter de bejaarden zou eindigen bij een 5 km wedstrijd
Goed bezig
Hmm.. ja dat is waarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen op 10 juni rennen en op 9 septemberMaar toch:
![]()
![]()
![]()
Awww kut van je rijbewijsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:48 schreef slacker_nl het volgende:
Nu ik m'n rijbewijs niet gehaald heb zit er voorlopig geen Garmin in. En dan zijn m'n timesheets ook niet bij de accountant aangekomen, dus ook verlaat salaris. Fijn dat geld!
Volgende keer beter
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:01 schreef Maraca het volgende:
Verdorie.. nu ga ik twijfelen of ik niet mee zal doen aan BtBkan ik jou ook een handje schudden!
Oh, ik zie dat je je al ingeschreven hebtik kom je aanmoedigen!!
Woei, horloge net opgehaald bij buurman, als nieuw en helemaal compleet.
Vanavond dus lekker prutsen ermee en morgen uitproberen.
Naar wie gaan rennen of aan het rennen zijn, mij bevalt de bank vanavond prima
![]()
![]()
owww balen! dure grap is dat he? rijlessen en de bijkomende examens. Bij de volgende ronde komt het vast goed.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:48 schreef slacker_nl het volgende:
Nu ik m'n rijbewijs niet gehaald heb zit er voorlopig geen Garmin in. En dan zijn m'n timesheets ook niet bij de accountant aangekomen, dus ook verlaat salaris. Fijn dat geld!![]()
Leuke buurman! Veel plezier met je horlogequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:26 schreef Shravani het volgende:
Woei, horloge net opgehaald bij buurman, als nieuw en helemaal compleet.
Vanavond dus lekker prutsen ermee en morgen uitproberen.
Naar wie gaan rennen of aan het rennen zijn, mij bevalt de bank vanavond prima
![]()
Ik heb wat motivatie nodig...What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ja, wel leuk om jullie dan eens in het echt te zienquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zeg doenkan ik jou ook een handje schudden!
Oh, ik zie dat je je al ingeschreven hebtik kom je aanmoedigen!!
![]()
Ik moet op 23 sept. eentje doen waar ik waarschijnlijk maar exact genoeg voor kan oefenen, dus is net wat te vroeg nog, 9 sept.quote:![]()
![]()
Jammerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet op 23 sept. eentje doen waar ik waarschijnlijk maar exact genoeg voor kan oefenen, dus is net wat te vroeg nog, 9 sept.maar begrijpelijk. Sowieso Ladiesrun volgend jaar
Thanks, hij wil er een heel zacht prijsje voor hebben dus ik ben er erg blij mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:28 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Leuke buurman! Veel plezier met je horloge![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jammermaar begrijpelijk. Sowieso Ladiesrun volgend jaar
![]()
![]()
![]()
Slacker komt ook, en mijn moeder en zusje ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, wel leuk om jullie dan eens in het echt te zien![]()
wordt leuk!
Haha nee want ik moet toch antwoordenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag hier niet meer posten tot je hebt gelopen
werkt het?
Zo raar want ik vind lopen harstikke leuk om te doen maar de motivatie ontbreekt echt vaak. Teriwjl ik dat wij fitness, pilates en spinning niet heb..
Misschien komt het omdat ik nog aan het opbouwen ben en nog geen hele ronde voluit durf te lopen wegens een oude blessure.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Dan is het ook (nog) niet zo leuk inderdaad..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha nee want ik moet toch antwoorden
Zo raar want ik vind lopen harstikke leuk om te doen maar de motivatie ontbreekt echt vaak. Teriwjl ik dat wij fitness, pilates en spinning niet heb..
Misschien komt het omdat ik nog aan het opbouwen ben en nog geen hele ronde voluit durf te lopen wegens een oude blessure.![]()
Je staat in de OP hoor, Maraca
Maar je hoeft toch ook niet voluit? Al kan ik me wel voorstellen dat je voorzichtig bent vanwege oude blessuresquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha nee want ik moet toch antwoorden
Misschien komt het omdat ik nog aan het opbouwen ben en nog geen hele ronde voluit durf te lopen wegens een oude blessure.![]()
Nee precies. Ik was vorig jaar heel goed bezig maar toen ging ik fulltime stage lopen en dat koste me al gauw 60 uur in de week dus schoot het er bij in.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan is het ook (nog) niet zo leuk inderdaad..
Nu ben ik 2 maanden geleden opnieuw begonnen met een beginnersschema. En wat betreft conditie is het geen uitdaging maar ik wil zo langzaam mogelijk opbouwen!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
![]()
Bedankt voor de peptalks. Ik had ze nodig, 45 minuten nét buiten m'n comfortzone. Tijd geleden dat ik zo lang op dit tempo heb kunnen lopen. 8.24KM... Das 11KM/u
![]()
Goed bezig SwetsHeel nette snelheid ook!
zo goed als bijgelezen...morge
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
nog even een handje geholpenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:32 schreef YUR het volgende:
Gaan we de 10.000 kilometer vanavond al halen? Met 9959 kilometers op de teller, en sowieso Swets, SEMTEX en slacker die nog naar buiten gaan?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik dacht dat jij niet zo competitief was?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
En m'n collega loopt weer 10KM met 12KM/u... Beetje mijn thunder te stealen.
Ja doei.![]()
Maar ik wil wel graag de beste zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet zo competitief was?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar ik wil wel graag de beste zijn.
Niet meer actief op Fok!![]()
Nou vooruit, omdat je het zo lief vraagt zal ik trager dan jou lopen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Neuh, ik heb liever dat de rest trager is.![]()
![]()
Even een héle rare vraag
Ik had sowieso een beetje last van pijntjes tijdens 't rennen van m'n onderrug doorgetrokken naar m'n bilspieren, maar dat heb ik wel vaker, dus nou ja, dat gaat wel weer over. Échter, bij het uitlopen/dribbelen/crosspassen/hubbelen/zijpassen voelde ik een spier tussen m'n benen, een beetje in m'n lies maar ook wat meer naar binnen, ja, dáár ja.En nee, het was geen fijn gevoel
vroeg me af wat 't kon zijn.
Ja doei.![]()
Beetje vervelend lesje van Evy, bestaande uit 2(2), 3(2), 5(2), 5(3), 5(3). Laatste 2 x rust heb ik ingekort naar in totaal 1,5 minuut en de eerste 5(3) heb ik ineens doorgelopen. Merk aan mezelf dat ik het minder prettig vind om die stukken van 5 te lopen dan 6 of 7 op het moment, dus vandaar:
33m02s, 5:34 min/km, 5,92 km, 424 cal.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ehm, denk je wel om je tempo? Dit is nml best wel hard inclusief wandelstukkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Beetje vervelend lesje van Evy, bestaande uit 2(2), 3(2), 5(2), 5(3), 5(3). Laatste 2 x rust heb ik ingekort naar in totaal 1,5 minuut en de eerste 5(3) heb ik ineens doorgelopen. Merk aan mezelf dat ik het minder prettig vind om die stukken van 5 te lopen dan 6 of 7 op het moment, dus vandaar:
33m02s, 5:34 min/km, 5,92 km, 424 cal..
Ja, zoals gezegd. Op die stukken van 5 minuten ben ik eerder geneigd boven m'n tempo te gaan lopen dan die van 6 en 7. Dan temporiseer ik makkelijker lijkt wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ehm, denk je wel om je tempo? Dit is nml best wel hard inclusief wandelstukken.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Verder ben ik even erg blij met m'n twee rustdagen. Ben toch echt te vroeg weer gaan lopen gisteren en vooral ook te snel. Had nog spierpijn van zaterdag, maar ja, het liep zó lekker.
Mr.Mo moet gewoon een beetje rustiger aandoenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
Even een héle rare vraag
Ik had sowieso een beetje last van pijntjes tijdens 't rennen van m'n onderrug doorgetrokken naar m'n bilspieren, maar dat heb ik wel vaker, dus nou ja, dat gaat wel weer over. Échter, bij het uitlopen/dribbelen/crosspassen/hubbelen/zijpassen voelde ik een spier tussen m'n benen, een beetje in m'n lies maar ook wat meer naar binnen, ja, dáár ja.En nee, het was geen fijn gevoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, schoentjes ingelopenen challenge bijgewerkt. Weer 10 gelopen. Nog steeds in de min
Ik kwam onderweg middenin een 'loop' terecht. Allemaal mensen met nummers op hun borst en mensen met vlaggen om het parcours aan te geven. Zo eens even kijken welk loopje dat was. Er liep nog een wat oudere vrouw helemaal achteraan de groep, puffend en zuchtend, zichtbaar met moeite. Moest mezelf inhouden haar niet aan te moedigen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Doelen meer dan bereikt!
Omdat ik de vorige keer 30 minuten op mn "minimals" had gelopen, wilde ik er nu 40 doen. Da's gelukt
En om te vergelijken met andere trainingen, wilde ik ook nu mn hartslag rond de 150 houden. Da's ook gelukt.
Resultaat: Veel snellere kilometertijden dan gedacht
http://www.endomondo.com/workouts/plGhILJzdrAF means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mr.Mo moet gewoon een beetje rustiger aandoen![]()
![]()
Het kan vanuit je bekken komen. Zeker als je al bekend bent met pijn in de onderrug!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
Even een héle rare vraag
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Nice!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:02 schreef YUR het volgende:
Doelen meer dan bereikt!
Omdat ik de vorige keer 30 minuten op mn "minimals" had gelopen, wilde ik er nu 40 doen. Da's gelukt
En om te vergelijken met andere trainingen, wilde ik ook nu mn hartslag rond de 150 houden. Da's ook gelukt.
http://www.endomondo.com/workouts/plGhILJzdrA
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:02 schreef YUR het volgende:
Doelen meer dan bereikt!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mr.Mo moet gewoon een beetje rustiger aandoenWas 't maar zo'n feest. Godzijdank is hij geen echte schipper. En nu zit hij 3 dagen en twee nachten in NLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.![]()
Mooie gelijke hartslag in combinatie met snelheid de hele rondequote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:02 schreef YUR het volgende:
Doelen meer dan bereikt!
http://www.endomondo.com/workouts/plGhILJzdrA![]()
![]()
inderdaad, die hartslag is spatzuiver...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:05 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Mooie gelijke hartslag in combinatie met snelheid de hele ronde
maar ja, een Garmin is ook wat nauwkeruriger dan een Polar he?
Hou die gedachten vastquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, die hartslag is spatzuiver...
maar ja, een Garmin is ook wat nauwkeruriger dan een Polar he?![]()
![]()
Wel vervelend dat ze na goed 6 kilometer allemaal besluiten in hun auto te stappen en voor je neus gaan rijden, zodat je moet wachten met overstekenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:02 schreef YUR het volgende:
Doelen meer dan bereikt!
Is daar nog iets voor/om rekening mee te houden/etc.?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het kan vanuit je bekken komen. Zeker als je al bekend bent met pijn in de onderrug!Ja doei.![]()
Ik verdenk mensen van hierquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wel vervelend dat ze na goed 6 kilometer allemaal besluiten in hun auto te stappen en voor je neus gaan rijden, zodat je moet wachten met oversteken
Oeh, dat kan ook nog! Ik dacht aan slackerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat 't Swets is.
EDIT - oh wacht, dat kan helemaal niet..F means you're fucked![]()
Ik heb trouwens voor het eerst mijn hartslagmeter omgehad, maar euh.. zie dat niet terug in mijn training. Vergeet ik iets?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
@YUR:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Neuh, ik heb liever dat de rest trager is.Ja doei.![]()
Je weet dat je een hart moet hebben voor een hartslagmeter?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:10 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst mijn hartslagmeter omgehad, maar euh.. zie dat niet terug in mijn training. Vergeet ik iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je weet dat je een hart moet hebben voor een hartslagmeter?BotterikjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet eerst weten waar het precies vanaf komt want het zou ook nog gebrek stabiliteit kunnen zijn. Als je sowieso al bekend bent lage rugklachten en uitstraling naar je bil zou ik gewoon eens naar de fysio gaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is daar nog iets voor/om rekening mee te houden/etc.?
Die kan je rug een keer nakijken en tips geven over bewegen, of oefeningen meegeven om je buik/rugspieren te versterken.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Hongerikje vooralik word vervelend als ik honger heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
En dat ja. Mijn horloge uit 1832 heeft ook een hartslagmeterfunctie en als ik zonder loop staat er een streepje doorheen, als hij 't wel doet knippert 't hartje en zie ik ook direct mijn hartslag terug in een van de schermpjes.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:14 schreef YUR het volgende:
SEMTEX, gaf je horloge wel aan dat ie een hartslagmeter had gevonden?Ja doei.![]()
Heel ff, aan het begin, een kort knipperend hartje. Onderweg niks. Jammer, hij zat niet echt lekker, dus denk ik dat ik het voortaan laat.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:14 schreef YUR het volgende:
SEMTEX, gaf je horloge wel aan dat ie een hartslagmeter had gevonden?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zat ie wel goed? Ik heb er een keertje eentje om gehad die afzakte waardoor ik geen fatsoenlijk hart(slag) zag naderhand..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heel ff, aan het begin, een kort knipperend hartje. Onderweg niks. Jammer, hij zat niet echt lekker, dus denk ik dat ik het voortaan laat.![]()
Het is even wennen inderdaad. Ik voel hem inmiddels niet meer...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heel ff, aan het begin, een kort knipperend hartje. Onderweg niks. Jammer, hij zat niet echt lekker, dus denk ik dat ik het voortaan laat.
Had je die "contactpunten" op de hartslagband licht vochtig gemaakt?F means you're fucked![]()
Ik duik in de kilometerchallenge nu eindelijk ook hard richting de 0. Paar weken geleden was dat nog -12
Neequote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is even wennen inderdaad. Ik voel hem inmiddels niet meer...
Had je die "contactpunten" op de hartslagband licht vochtig gemaakt?. Misschien nog maar eens inlezen over hoe het precies moet. Al zijn die contactpunten dat wel geworden onderweg
(door zweten). Hij zit bij mij net onder mijn beha en hij knelt gewoon
1000km-lopers FTW!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:21 schreef YUR het volgende:
Ik duik in de kilometerchallenge nu eindelijk ook hard richting de 0. Paar weken geleden was dat nog -12Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
inderdaad.... ik zat een uurtje terug even te kijken en zag opeens iedereen langzaam maar zeker uit de nim kruipenquote:
Wie heeft tips? Ik ben dus drie en een halve week geleden een beetje 'eigenwijs' begonnen met lopen, zonder beginnersschema. Dat gaat tot nu toe goed, 42 min/5km is het langste dat ik nu heb gelopen. Nu wil ik eigenlijk wel iets van een schema, om een beetje structuur te hebben. Maar ik kan nog niet iets vinden dat bij me past. Een beginnersschema is niet echt meer nodig, maar ik wil nu ook geen 10km schema. Gewoon een 'wen aan de 5km en loop dat over X weken sneller dan nu schema'.![]()
Wow, jij hebt hem maar meteen op 1500km gezet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad.... ik zat een uurtje terug even te kijken en zag opeens iedereen langzaam maar zeker uit de nim kruipen![]()
Er stond net zo'n schema in het Run2day reclame krantje, kijken of ik een duidelijke scan of foto kan maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:25 schreef LieLie het volgende:
Wie heeft tips? Ik ben dus drie en een halve week geleden een beetje 'eigenwijs' begonnen met lopen, zonder beginnersschema. Dat gaat tot nu toe goed, 42 min/5km is het langste dat ik nu heb gelopen. Nu wil ik eigenlijk wel iets van een schema, om een beetje structuur te hebben. Maar ik kan nog niet iets vinden dat bij me past. Een beginnersschema is niet echt meer nodig, maar ik wil nu ook geen 10km schema. Gewoon een 'wen aan de 5km en loop dat over X weken sneller dan nu schema'.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Slacker zou 16km gaan lopen....ben benieuwd!quote:STATISTICS
- Has tracked 9984.21 km with average speed of 7:16 min/km in 1207h:53m:56s
- Has 1824 workouts and 0 related routes.F means you're fucked![]()
dat is geen kwestie van willen maar van moetenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Slacker zou 16km gaan lopen....ben benieuwd!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is geen kwestie van willen maar van moeten
Dat weet jij, dat weet ik....maar dat weet hij nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is geen kwestie van willen maar van moeten
kan je hem niet een peptalk sturen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik....maar dat weet hij niet![]()
http://www.endomondo.com/workouts/uXKlHV-AfuI
Veeeeeeel te hard in het begin, maar ik heb me door mijn aanstormende hoofdpijn, steek, maagzuur golfjes en hordes aan hardlopers heen gevochten.Maar dat valt ook wel te zien aan de grafiek
![]()
![]()
Ik zie hem niet live lopen...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
kan je hem niet een peptalk sturen?
Ik zat al te kijken ja, wat een snelheid gooi jij erin zeg!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
Veeeeeeel te hard in het begin, maar ik heb me door mijn aanstormende hoofdpijn, steek, maagzuur golfjes en hordes aan hardlopers heen gevochten.Maar dat valt ook wel te zien aan de grafiek
Lijkt wel een achtbaanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
Maar je hebt in ieder geval weer zo'n 4.5 km erop zitten
![]()
![]()
Dank u senseiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken ja, wat een snelheid gooi jij erin zeg!Stiekem zat ik zo'n geardo aan te jagen die naar mij keek van: whaaa kijk die pauper met z'n gewone trainingspakje, hij heeft geeneens een hartslag horloge of een nike petje. Totdat die lul bijna nokkie ging verder op
![]()
![]()
Had je m ff geklapt ja?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dank u senseiStiekem zat ik zo'n geardo aan te jagen die naar mij keek van: whaaa kijk die pauper met z'n gewone trainingspakje, hij heeft geeneens een hartslag horloge of een nike petje. Totdat die lul bijna nokkie ging verder op
Oh man die laatste cycle was echt dodelijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt wel een achtbaanMaar je hebt in ieder geval weer zo'n 4.5 km erop zitten
![]()
![]()
![]()
Tuurlijkquote:Denk dat hij door het luchtdruk verschil bijna omver ging. Met z'n roze veel te strakke shirtje
Tevens: HOERAAAA de eerste 4 weken zitten er weer op![]()
![]()
![]()
die vind ik altijd het moeilijkste
![]()
![]()
Ben mijn Garmin routes maar eens aan het importeren in EndomondoAangezien jullie daar allemaal rond hangen
Meneer Dr. Sexy, welke hardloopwinkel in Leeuwarden raad jij aan?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Run2day ! zijstraatje aan de voorstreek, kale man moet je hebben. Zelf een fanatiek loper en zo aardig dat je bijna een mancrush op hem zou krijgenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:36 schreef justmattie het volgende:
Meneer Dr. Sexy, welke hardloopwinkel in Leeuwarden raad jij aan?![]()
![]()
Run2Dayquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:36 schreef justmattie het volgende:
Meneer Dr. Sexy, welke hardloopwinkel in Leeuwarden raad jij aan?
ook al heet ik niet meneer sexy![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Run2day ! zijstraatje aan de voorstreek, kale man moet je hebben. Zelf een fanatiek loper en zo aardig dat je bijna een mancrush op hem zou krijgen![]()
![]()
Ooow dan halen we de 100.000 nog wel vanavondquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:37 schreef YUR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Omdat SEMTEX ineens d'r workouts in Endomondo aan het zetten is![]()
![]()
*boks!*quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Met kwiwi kan ik praten *tik em aan vrouwe! *![]()
Die op het hoekje bij de brug?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Run2day ! zijstraatje aan de voorstreek, kale man moet je hebben. Zelf een fanatiek loper en zo aardig dat je bijna een mancrush op hem zou krijgen
En ik ben niet van de mannen. Dus dat gebeurt nietJe mag best reagerenquote:
Maar die tent zit er toch niet zo lang?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Sorryquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Bedankt voor de peptalks. Ik had ze nodig, 45 minuten nét buiten m'n comfortzone. Tijd geleden dat ik zo lang op dit tempo heb kunnen lopen. 8.24KM... Das 11KM/u
Wilde er meer sturen, maar is altijd een beetje afwachten of iemand het echt wel wil
![]()
![]()
Die in Eindhoven op de Geldropseweg is ook een superaardige vent!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Run2day ! zijstraatje aan de voorstreek, kale man moet je hebben. Zelf een fanatiek loper en zo aardig dat je bijna een mancrush op hem zou krijgenKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Alleen de Garminsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:37 schreef YUR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Omdat SEMTEX ineens d'r workouts in Endomondo aan het zetten isalles daarvoor ga ik niet meer opsnorren
Je zal je nog verbazenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die op het hoekje bij de brug?
En ik ben niet van de mannen. Dus dat gebeurt niet
En ja op de hoek![]()
![]()
Ik heb ooit in een ver geleden nog met Cardiotrainer gelopen....maar ik zou al niet eens meer weten hoe ik die workouts weer terug krijgquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Alleen de Garminsalles daarvoor ga ik niet meer opsnorren
Yes sir.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die op het hoekje bij de brug?
En ik ben niet van de mannen. Dus dat gebeurt niet
[..]
Je mag best reageren
Maar die tent zit er toch niet zo lang?Mancrush heeft geen betrekking tot het seksueel aantrekkelijk vinden van een man. Het zit tussen aanbidding en waardering in
Ik zal even douchen en mijn yoghurtje naar binnen werken voor de eiwitjes![]()
![]()
Binnenkort maar eens kijken voor andere schoenen.
Bij R2D dan
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Hier doe je het toch voor?
quote:Burgers burned: 18Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Pain is just weakness etc etcquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:41 schreef GotC het volgende:
Hm. Toch beetje een gevoelige kuit van het niks doen (). Zal morgen wel over zijn..toch?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Natuurlijk!! Morgen loopgroepjesdagquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:41 schreef GotC het volgende:
Hm. Toch beetje een gevoelige kuit van het niks doen (). Zal morgen wel over zijn..toch?
ik kwam er laatst bij de hardloopwinkel in den haag achter dat ik een van de verkopers gewoon ken van vroeger
nee....hiervoorquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee....hiervoorwasdaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.endorfine?
Toffe mensen daarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:42 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kwam er laatst bij de hardloopwinkel in den haag achter dat ik een van de verkopers gewoon ken van vroegerWeten nog steeds precies welke schoen ik 2 jaar geleden had laten aanmeten en welke knie pijn deed en alles
![]()
![]()
Truequote:Precies! Efkes insmeren zometeen met spulletjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Natuurlijk!! Morgen loopgroepjesdag![]()
![]()
quote:
ik stond daar heel gezellig mijn megagrote bh op te halen die ik besteld hadquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Toffe mensen daarWeten nog steeds precies welke schoen ik 2 jaar geleden had laten aanmeten en welke knie pijn deed en alles
durfde die gast amper aan te kijken, en toen was hij het gewoon
Spulletje d'r op, overquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:43 schreef GotC het volgende:
Precies! Efkes insmeren zometeen met spulletje
Oh wowquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
trailrunning blijft pure hardloop SM....![]()
Dit is geen SM....dit is verliefdheid
dat kan je lichaam toch niet aanmaken?quote:In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik stond daar heel gezellig mijn megagrote bh op te halen die ik besteld haddurfde die gast amper aan te kijken, en toen was hij het gewoon
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
trailrunning blijft pure hardloop SM....![]()
![]()
![]()
Ook goede remediequote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee....hiervoorEndorfine?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar ik herkende het van de wiki pagina..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat kan je lichaam toch niet aanmaken?![]()
lekker hardloopweertje weer trouwens vanavond. 18 graden, licht windje
das bergbeklimming johquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
trailrunning blijft pure hardloop SM....wel mooi filmpje
Dan moet je gaan bungeejumpen bij rechtsedirecte, bij Queenstown. 134 meter. BAM! Supervet!quote:![]()
* Nero22 eindbaas isIt's funny
But not ha-ha funny.![]()
Lijkt me superquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:48 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dan moet je gaan bungeejumpen bij rechtsedirecte, bij Queenstown. 134 meter. BAM! Supervet!![]()
![]()
* Nero22 eindbaas isKlimmen , skydiven , powerkiten met buggy
Achtbanen daar in tegen
![]()
![]()
Puur omdat ik dan niet de controle heb of is dat raar![]()
![]()
Ohhh dat is leukquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:48 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dan moet je gaan bungeejumpen bij rechtsedirecte, bij Queenstown. 134 meter. BAM! Supervet!![]()
[ afbeelding ]
* Nero22 eindbaas isIk heb het alleen maar boven water gedaan en dat was niet zo hoog
![]()
![]()
Nee, daar hebben wel meer mensen last vanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Lijkt me superKlimmen , skydiven , powerkiten met buggy
Achtbanen daar in tegen
![]()
![]()
Puur omdat ik dan niet de controle heb of is dat raar![]()
![]()
Queenstown is sowieso super!! place to be!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
is er een verschil tussen powerkiten en blowkarten ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Lijkt me superKlimmen , skydiven , powerkiten met buggy
Achtbanen daar in tegen
![]()
![]()
Puur omdat ik dan niet de controle heb of is dat raarIn A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Ik scheet 7 kleuren, maar het was wel echt super vet om het gedaan te hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhh dat is leukIk heb het alleen maar boven water gedaan en dat was niet zo hoog
![]()
It's funny
Net weer 5 km gelopen, ging helemaal kutWas sowieso al best moe voor ik ging en ik had ook geen koffie moeten drinken voor vertrek
[vies]Kwam allemaal slijm naar boven[/vies], stikte zowat de moord
Maarja ben nu wel over de helft in de challenge
5.03 km in 32 minuten = 9.42 km/uur![]()
Toch een mooi resultaat hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:50 schreef VKV het volgende:
Net weer 5 km gelopen, ging helemaal kutWas sowieso al best moe voor ik ging en ik had ook geen koffie moeten drinken voor vertrek
5.03 km in 32 minuten = 9.42 km/uur
Best een goed resultaat, zeker als het niet eens goed gingquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:50 schreef VKV het volgende:
5.03 km in 32 minuten = 9.42 km/uur![]()
![]()
quote:daar sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Best een goed resultaat, zeker als het niet eens goed ging'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hmm ja het resultaat viel me op zich niet erg tegen hoewel ik eigenlijk onder de 30 minuten wildeMja ik houd er niet van als iets voor m'n gevoel niet goed gaat, omdat ik er dan een volgende keer minder zin in heb het nog een keer te doen. Dus moet ik mezelf waarschijnlijk twee keer onder m'n kont schoppen om donderdag weer een rondje te gaan hardlopen
![]()
![]()
Mijn schamele bijdrage vandaag om de 1000kms aan te tikken is slechts 2 km :-]
1ste training Renate Wennemars 10km gedaan, schema sprak me meer aan dan de keep running van Eva. Hartslag is niet boven de 130 gekomen, mooi "herstelloopje" denk ik na de uitspatting tijdens de LadiesRun zondag.
En me ingeschreven voor de Goudse Singelloop 14 september, 7km! De 10km was al vol, kom ik even goed mee weg!![]()
En misschien dat ik eroverheen gelezen heb, maar dames: liepen jullie nog een beetje soepel gisteren? Ik liep als een oud wijf, flinke spierpijn!![]()
Blowkarten is met een vast zeil. Powerkiten met een buggy zit jij aan de kite vast door middel van een harnasje.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is er een verschil tussen powerkiten en blowkarten ?![]()
![]()
7 km, ook mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:53 schreef Dukatie het volgende:
1ste training Renate Wennemars 10km gedaan, schema sprak me meer aan dan de keep running van Eva. Hartslag is niet boven de 130 gekomen, mooi "herstelloopje" denk ik na de uitspatting tijdens de LadiesRun zondag.
En me ingeschreven voor de Goudse Singelloop 14 september, 7km! De 10km was al vol, kom ik even goed mee weg!![]()
En misschien dat ik eroverheen gelezen heb, maar dames: liepen jullie nog een beetje soepel gisteren? Ik liep als een oud wijf, flinke spierpijn!
Had eigenlijk nergens last van, geen pijntje niks! Alleen nu sinds 20:00 pijntje in m'n kuit, maar zal wel niks zijn![]()
![]()
ik had vrij weinig last gelukkig. morgen mag ik weerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:53 schreef Dukatie het volgende:
En misschien dat ik eroverheen gelezen heb, maar dames: liepen jullie nog een beetje soepel gisteren? Ik liep als een oud wijf, flinke spierpijn!![]()
heb zostraks nog wel even een wandeling gemaakt, op m'n gemak. was wel fijn gewoon even buiten te zijn, had m'n mp3 speler aan, en moest mezelf inhouden om er geen tempo achter te zetten, maar het besef dat ik op m'n oude nikes liep hield me gelukkig tegen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
afkickverschijnselenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:56 schreef GotC het volgende:
[..]
7 km, ook mooi
Had eigenlijk nergens last van, geen pijntje niks! Alleen nu sinds 20:00 pijntje in m'n kuit, maar zal wel niks zijn
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ah dus dat eerste is meer n soort surfen op landquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Blowkarten is met een vast zeil. Powerkiten met een buggy zit jij aan de kite vast door middel van een harnasje.
[ afbeelding ]en het andere meer kitesurfen op land
dankjwel
Blowkarten mag ook op de bucketlist.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Blowkarten is met een vast zeil. Powerkiten met een buggy zit jij aan de kite vast door middel van een harnasje.
[ afbeelding ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
kan je dan ook weer zelf zorgen dat je beneden komt? of ist maar hopen dat de wind gaat liggen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja maar daar kan je de lucht niet mee inDat wil je toch juist
BlowUpKarten dan...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja maar daar kan je de lucht niet mee inDat wil je toch juist
Absoluutquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan je dan ook weer zelf zorgen dat je beneden komt? of ist maar hopen dat de wind gaat liggen?( je kunt prima sturen, en zo'n grote kite is net een parachute)
En deze dan![]()
![]()
Ik heb geen idee hoeveel KM ik heb gelopen, heb wel een leuke route gelopen, eerste half uur langs een snelweg, vervolgens via Halfweg richting Spaarnwoude, daar een spoorwegovergang aangetikt en teruggelopen, uiteindelijk 1:57:15 gelopen. Maar de GPS deed het weer eens niet, ik begin er stevig van te balen. Straks eens met ENdo maar de route handmatig inkloppen, al heb ik daar zo'n HEKEL aan.
Mss maar even in het rood gaan staan en/of spaargeld aanspreken voor de Garmin want de lol begint er zo danig vanaf te raken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
2 uurquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:07 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel KM ik heb gelopen, heb wel een leuke route gelopen, eerste half uur langs een snelweg, vervolgens via Halfweg richting Spaarnwoude, daar een spoorwegovergang aangetikt en teruggelopen, uiteindelijk 1:57:15 gelopen. Maar de GPS deed het weer eens niet, ik begin er stevig van te balen. Straks eens met ENdo maar de route handmatig inkloppen, al heb ik daar zo'n HEKEL aan.
Mss maar even in het rood gaan staan en/of spaargeld aanspreken voor de Garmin want de lol begint er zo danig vanaf te raken.
bite the bullet kidquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:07 schreef slacker_nl het volgende:
Mss maar even in het rood gaan staan en/of spaargeld aanspreken voor de Garmin want de lol begint er zo danig vanaf te raken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
2 uur?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:07 schreef slacker_nl het volgende:
Mss maar even in het rood gaan staan en/of spaargeld aanspreken voor de Garmin want de lol begint er zo danig vanaf te raken.jij bent een gevorderde undercover als een beginner hier
![]()
![]()
Snuffel aan een Garmin en je wilt niet meer andersquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:07 schreef slacker_nl het volgende:
Mss maar even in het rood gaan staan en/of spaargeld aanspreken voor de Garmin want de lol begint er zo danig vanaf te raken.
Wat een openingszinquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Snuffel aan een Garmin en je wilt niet meer anders
"Hee, heb jij misschien zin om ff aan mn Garmin te snuffelen?"F means you're fucked![]()
respect...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:07 schreef slacker_nl het volgende:
Mss maar even in het rood gaan staan en/of spaargeld aanspreken voor de Garmin want de lol begint er zo danig vanaf te raken.![]()
Ik krijg er gewoon een klein stijfje vanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat een openingszin
"Hee, heb jij misschien zin om ff aan mn Garmin te snuffelen?"...
![]()
Als zo een blonde ren mevrouw met zo een kittig staartje dat aan me zou vragen he... dat er geen misverstanden ontstaan...![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Absoluut( je kunt prima sturen, en zo'n grote kite is net een parachute)
En deze dan![]()
ik wil
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Als zo een blonde ren mevrouw met zo een kittig staartje dat aan me zou vragen he... dat er geen misverstanden ontstaan...
Maar begrijpelijk...F means you're fucked![]()
Over horloges gesproken... Mijn gewone horloge is vandaag overleden. Er zitten flinke krassen op het scherm en hij tikt niet meer. Gaarne een minuut stilte.
It's funny
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik krijg er gewoon een klein stijfje van...
Oeps sorry, nu ben ik stilquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:13 schreef Nero22 het volgende:
Over horloges gesproken... Mijn gewone horloge is vandaag overleden. Er zitten flinke krassen op het scherm en hij tikt niet meer. Gaarne een minuut stilte.![]()
![]()
die op de foto naast GotC toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Als zo een blonde ren mevrouw met zo een kittig staartje dat aan me zou vragen he... dat er geen misverstanden ontstaan...
dat kan wel wat langer durenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:13 schreef Nero22 het volgende:
Over horloges gesproken... Mijn gewone horloge is vandaag overleden. Er zitten flinke krassen op het scherm en hij tikt niet meer. Gaarne een minuut stilte.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die heeft dan weer geen garminquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die op de foto naast GotC toch?![]()
![]()
niet iets anders waar je even aan kan snuffelen?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hoe denk je dat ik aan die 3 kinderen kom?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet iets anders waar je even aan kan snuffelen?![]()
komen er kinderen van snuffelenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan die 3 kinderen kom??
Van snuffelen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan die 3 kinderen kom?
* YUR heeft biologie heel snel laten vallen...F means you're fucked![]()
Sla dat ding!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:17 schreef LieLie het volgende:
Belangrijke vergadering@work die ik wil volgen, maar stream werkt niet/offtopic
![]()
oke...opa legt het nog een keer uit...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Van snuffelen?
* YUR heeft biologie heel snel laten vallen...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het was een openingszin, remember.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
komen er kinderen van snuffelen?
![]()
Raar dat er trouwens zoveel 'events' ontbreken op Endomondo. Zevenheuvelenloop vond ik weer wel.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Worden handmatig toegevoegd door mensenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:19 schreef SEMTEX het volgende:
Raar dat er trouwens zoveel 'events' ontbreken op Endomondo. Zevenheuvelenloop vond ik weer wel.Vandaar
![]()
bwaahik ben weer bijna onderaan het leaderboard
Ah, als ik tijd heb dan maar eens wat dingen aanmaken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Worden handmatig toegevoegd door mensenVandaar
dan zit er maar een ding op....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:24 schreef littledrummergirl het volgende:
bwaahik ben weer bijna onderaan het leaderboard
morgen een rustdagquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan zit er maar een ding op....om helemaal naar beneden te kelderen
Misschien een stomme opmerkingquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:27 schreef LieLie het volgende:
Is er nog iemand met tips voor een schema voor mij?Maar als je de 5 km gewoon steeds sneller wil lopen, heb je toch geen schema nodig?
![]()
Je was in een paar weken tijd naar 5 km in 42 min gegaan toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:27 schreef LieLie het volgende:
Is er nog iemand met tips voor een schema voor mij?Waarom niet halverwege een Evy/Renate 5km schema instappen
. Kan je lekker intervallen en je pezen/gewrichten wat liefde gunnen
![]()
![]()
wel als je gericht naar die snelheid toe wilt lopen...fartlek..interval etcquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien een stomme opmerkingMaar als je de 5 km gewoon steeds sneller wil lopen, heb je toch geen schema nodig?
Oke ben braaf geweest en het was heeerlijk
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Jawel hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien een stomme opmerkingMaar als je de 5 km gewoon steeds sneller wil lopen, heb je toch geen schema nodig?
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: