SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 12-06-2012 20:31:28 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gaan we de 10.000 kilometer vanavond al halen? Met 9959 kilometers op de teller, en sowieso Swets, SEMTEX en slacker die nog naar buiten gaan?F means you're fucked![]()
+ ongeveer 5 van moi straksquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:32 schreef YUR het volgende:
Gaan we de 10.000 kilometer vanavond al halen? Met 9959 kilometers op de teller, en sowieso Swets, SEMTEX en slacker die nog naar buiten gaan?![]()
40km... Moet kunnen toch? Ik mag niet vanavond, maar ik heb gisteren mijn bedrage nog geleverd
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Swets is nu buiten, met in de planning een km of 8
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Swets, ik eet sowieso met name 'onbewerkt' voedsel. (dit klinkt wel heel grijzewollensokkerig, maar goed)
En zoals ik zei kan ik dus ook niet tegen zoetstoffen (=buikpijnbigtime), dus dat is minstens zo'n belangrijke reden.![]()
ik had vandaag maar een zielige vier kilometermaar wie t kleine niet eert
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
+1quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:34 schreef LieLie het volgende:
Swets, ik eet sowieso met name 'onbewerkt' voedsel. (dit klinkt wel heel grijzewollensokkerig, maar goed)
En zoals ik zei kan ik dus ook niet tegen zoetstoffen (=buikpijnbigtime), dus dat is minstens zo'n belangrijke reden.
Geen pakjes, geen zakjes met eten en zulks. Verse groenten, fruit, etc.
Zo nog even bedenken wat ik kan maken met pompoen, courgette, bloemkool, broccoli en gehakt.Ja doei.![]()
Da's 4 kilometer meer dan iedereen die lui op de bank blijft hangenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:36 schreef littledrummergirl het volgende:
ik had vandaag maar een zielige vier kilometermaar wie t kleine niet eert
F means you're fucked![]()
preciesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's 4 kilometer meer dan iedereen die lui op de bank blijft hangen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Die heb ik ook weer als doel! Moet nog even kijken hoe ik mijn schema moet gaan maken nu ik ook 3 keer per week met een loopgroep mee ga doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:40 schreef GlenHighland het volgende:
Ik ga morgen weer werken aan het grote avontuur dat HM heetF means you're fucked![]()
Mijn HM avontuur wordt morgen bezorgdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:40 schreef GlenHighland het volgende:
Ik ga morgen weer werken aan het grote avontuur dat HM heetHendig sjieke shirtjes
![]()
![]()
Hey I just met you
And this is crazy
But here's my number
So call me maybeeee
* Dr.Sexy blert zo vals als een big mee![]()
Godver de godver.. waarom meld ik me steeds af van het FOK! team
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik moet het met 2 trainingen per week doen (puur tijdgebrek, kweetut, smoesjes). Maar het gaat me dan ook echt om eervol uitlopen en niet om één snelle tijd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Die heb ik ook weer als doel! Moet nog even kijken hoe ik mijn schema moet gaan maken nu ik ook 3 keer per week met een loopgroep mee ga doen![]()
Nu zijn we ook weer verder van de 10Kquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:44 schreef Maraca het volgende:
Godver de godver.. waarom meld ik me steeds af van het FOK! team
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:44 schreef Maraca het volgende:
Godver de godver.. waarom meld ik me steeds af van het FOK! teamEn ik moet je elke keer weer accepteren!
*zucht*![]()
![]()
Dusss....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mijn HM avontuur wordt morgen bezorgdHendig sjieke shirtjes
![]()
Vandaag weer gerend. 2.88 km in 24 minuten nu. Interval training. Ik vond deze zwaarder met die korte stukjes. 2 minuten hardlopen, 1 minuut rustig lopen. Mijn schoenen zijn ook echt niet ok, moet anderen hebben. Beetje zere schenen en voeten aan het eind. Oh en het voelt alsof de meest linker twee tenen van mijn linker voet slapen halverwege. Loop ik dan niet goed ofzo?![]()
Ja, ik weet hetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:44 schreef GotC het volgende:
[..]En ik moet je elke keer weer accepteren!
*zucht*
Dat snap ik wel. Had ik ook bij de HM van de CPCquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:44 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik moet het met 2 trainingen per week doen (puur tijdgebrek, kweetut, smoesjes). Maar het gaat me dan ook echt om eervol uitlopen en niet om één snelle tijd.
Oh f dit.. mijn km's zijn er niet terug bij gekomen![]()
Vanmiddag direct na het werk de eerste les van de 10 km van Renate gaan lopen. Was helaas maar een korte les17 minuten.
Overmorgen de eerste les van Evy maar eens proberen![]()
![]()
Zo te horen is het tijd om een bezoekje aan de Runnersworld/andere hardloopspeciaalzaak te brengenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:45 schreef Silmarwen het volgende:
Vandaag weer gerend. 2.88 km in 24 minuten nu. Interval training. Ik vond deze zwaarder met die korte stukjes. 2 minuten hardlopen, 1 minuut rustig lopen. Mijn schoenen zijn ook echt niet ok, moet anderen hebben. Beetje zere schenen en voeten aan het eind. Oh en het voelt alsof de meest linker twee tenen van mijn linker voet slapen halverwege. Loop ik dan niet goed ofzo?Effe schoenen laten aanmeten.
Ook ff de zere schenen in de gaten houden![]()
![]()
Rammelaartje ik eet ook al een aantal jaar geen vlees.. weet eigenlijk niet of het veel invloed heeft op het lopen. Ben benieuwd dat wat freeflyer zegt over minder blessures krijgen klopt.
Goed gelopen Yuki! Hopelijk lukt het met die schoenen.
Volgens mij heb je wel een mooie route MaleDuck! En wow, ik kan maar niet geloven dat je zo snel kan lopen.
Gefeliciteerd met je PR Moblo! Zo zie je maar, je gevoel zegt nog niet alles.
Ook goed gedaan Sylvesterr! Je laatste stuk is idd een stukje sneller!
En blah Silmarwen, intervallen. Goed dat je dat kunt!
Net 6 km gelopen mét negative split. Hoera! Toch wel moeilijk om over te schakelen naar sneller tempo.
http://www.endomondo.com/workouts/v7RaEepe37w
edit: en ook goed gedaan linebear! 17 min lijken kort, maar het is hoe je ze loop![]()
![]()
Dat kan ff duren geloof ikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:46 schreef Maraca het volgende:
Oh f dit.. mijn km's zijn er niet terug bij gekomen
Wat had je dan verwacht, 40 min in 1 stuk direct?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:46 schreef linebear het volgende:
Vanmiddag direct na het werk de eerste les van de 10 km van Renate gaan lopen. Was helaas maar een korte les17 minuten.
Overmorgen de eerste les van Evy maar eens proberen![]()
![]()
Overigens zegt Endomondo bij mij maar op 9924 te zitten..:?I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik ga maar eens slapenquote:![]()
Mijn schuldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:47 schreef E.T. het volgende:
Overigens zegt Endomondo bij mij maar op 9924 te zitten..:?
Ah
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Nu ik m'n rijbewijs niet gehaald heb zit er voorlopig geen Garmin in. En dan zijn m'n timesheets ook niet bij de accountant aangekomen, dus ook verlaat salaris. Fijn dat geld!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het was ook geen 17 minuten achter elkaar... Slechts 5 x 2 met een minuut wandelen. Ik kwam thuis en dacht, ik wil meerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, 40 min in 1 stuk direct?![]()
![]()
Dat is wel effe flink klotequote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:48 schreef slacker_nl het volgende:
Nu ik m'n rijbewijs niet gehaald heb zit er voorlopig geen Garmin in. En dan zijn m'n timesheets ook niet bij de accountant aangekomen, dus ook verlaat salaris. Fijn dat geld!![]()
.
![]()
Ja, ik denk dat de pijn van de schenen en benen komt door de schoenen. Ze hebben weinig vering en er is hier weinig ruimte om op een zachte ondergrond te lopen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Zo te horen is het tijd om een bezoekje aan de Runnersworld/andere hardloopspeciaalzaak te brengenEffe schoenen laten aanmeten.
Ook ff de zere schenen in de gaten houden![]()
slapende tenen is vaak omdat veters te strak zitten bijv. Houdt er rekening mee dat je voeten flink opzetten en je voorvoet platter wordt tijdens het lopen dus trek je schoenen niet te strak aan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:45 schreef Silmarwen het volgende:
Vandaag weer gerend. 2.88 km in 24 minuten nu. Interval training. Ik vond deze zwaarder met die korte stukjes. 2 minuten hardlopen, 1 minuut rustig lopen. Mijn schoenen zijn ook echt niet ok, moet anderen hebben. Beetje zere schenen en voeten aan het eind. Oh en het voelt alsof de meest linker twee tenen van mijn linker voet slapen halverwege. Loop ik dan niet goed ofzo?
en nieuwe schoenen is een aanrader als je denkt dat ze te oud zijn en je zere schenen hebt, kijk er mee uit om door te lopen!♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Heb wel nieuwe schoenenquote:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:48 schreef linebear het volgende:
[..]
Het was ook geen 17 minuten achter elkaar... Slechts 5 x 2 met een minuut wandelen. Ik kwam thuis en dacht, ik wil meer. Ze doet altijd:
-Rustige interval
-Pittige interval
-Duurloop met evt. versnellingen
Maargoed, je kan natuurlijk ook weer met Evy aan de slag.![]()
Jammer!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:48 schreef slacker_nl het volgende:
Nu ik m'n rijbewijs niet gehaald heb zit er voorlopig geen Garmin in. En dan zijn m'n timesheets ook niet bij de accountant aangekomen, dus ook verlaat salaris. Fijn dat geld!Had je vandaag je afrijden?
Alleen wat heeft de accountant te maken met je salaris?
STATISTICS
- Has tracked 9959.56 km with average speed of 7:16 min/km in 1205h:29m:46s
- Has 1821 workouts and 0 related routes.![]()
Misschien moet er iets goedgekeurd worden o.i.d. (?)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jammer!Had je vandaag je afrijden?
Alleen wat heeft de accountant te maken met je salaris?![]()
![]()
De km's zijn er weer terug bijJeej, ik blijf leven
Goed, 16km lopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Sowieso hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:50 schreef Maraca het volgende:
De km's zijn er weer terug bijJeej, ik blijf leven
![]()
![]()
![]()
Werk voor een agency en die hebben een accountant die iets doet waardoor ik m'n loon krijg.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jammer!Had je vandaag je afrijden?
Alleen wat heeft de accountant te maken met je salaris?![]()
En ja, vandaag was m'n faaldag bij het CBR.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik kan mijn loopjes van mei ook wel in Endomondo zettenDan zijn we zo op de 10.000
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zet ze maar bij als we de 10K zijn gepasseerdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:51 schreef mosselmossel het volgende:
Ik kan mijn loopjes van mei ook wel in Endomondo zettenDan zijn we zo op de 10.000
CBR is sowieso een faalorganisatiequote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Werk voor een agency en die hebben een accountant die iets doet waardoor ik m'n loon krijg.
En ja, vandaag was m'n faaldag bij het CBR.
Dit. Ik vond de allereerste inderdaad ook vervelend kort. En training 10 ook weer. Maar alles beter dan die betuttelende Vlaamse. Man, daar werd ik echt gek van. 'Je bent een echt natuurtalent.' Fuck off. Ik ben blij met Renate Wennemarsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak. Ze doet altijd:
-Rustige interval
-Pittige interval
-Duurloop met evt. versnellingen
Maargoed, je kan natuurlijk ook weer met Evy aan de slag.
Nee, we gaan achteruitquote:
Germquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Werk voor een agency en die hebben een accountant die iets doet waardoor ik m'n loon krijg.
En ja, vandaag was m'n faaldag bij het CBR.kloten zeg
Komt wel goed
![]()
![]()
Aangezien ik vandaag en morgen niet mag lopen ivm rustdag ga ik maar eens op de bank ploffen met het hardloopboek van Honselaar![]()
99 Problems but a bitch aint one ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:53 schreef GotC het volgende:
Ik ga als het morgen bij de loopgroep bevalt, zelf een schema bouwen. Iig los van Renate/Evy oid
Zeker wel nice!![]()
Ik loop een weekje achter op jou. Je bent dus bijna door het schema van Renate heen. Dat ga je niet afmaken? Ik ben dat eigenlijk wel van planquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:53 schreef GotC het volgende:
Ik ga als het morgen bij de loopgroep bevalt, zelf een schema bouwen. Iig los van Renate/Evy oid
Oh en trouwens..quote:Op 9 september is het weer zover. Dan wordt het 27e startschot voor de Bridge to Bridge in Arnhem gegeven. Bent u verzekerd bij Menzis? Dan krijgt u maar liefst 50% korting op het inschrijfgeld. Als sponsor van de Bridge to Bridge stelt Menzis 400 startbewijzen met korting voor haar leden beschikbaar. Dus wees er snel bij, want op is op.
Menzis is naamgever van de 3 Engelse Mijl. De 50% korting geldt echter niet alleen voor deze 'kleine 5 kilometer'. Ook op de 2 langere afstanden, de 6 en de 10 Engelse Mijl, ontvangt u 50% korting.
De Menzis 3 Engelse Mijl is de meest toegankelijke afstand van de Bridge to Bridge. Dit looponderdeel past dus uitstekend bij Menzis, want Menzis wil zo veel mogelijk mensen in beweging brengen. Iedereen laten ervaren dat bewegen niet alleen gezond is, maar vooral ook erg leuk, daar gaat het Menzis om.
Trekt u samen met Menzis de hardloopschoenen aan op zondag 9 september a.s.? Via onderstaande link kunt u zich inschrijven voor 1 van deze 3 afstanden. Voor de inschrijving heeft u uw verzekerdennummer nodig. Deze vindt u op uw zorgpas of zorgpolis.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik lig ook op de bank en ik heb de Runnersworld nog niet uitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:55 schreef Maraca het volgende:
Aangezien ik vandaag en morgen niet mag lopen ivm rustdag ga ik maar eens op de bank ploffen met het hardloopboek van Honselaar![]()
![]()
![]()
Nja, ik wil het wel doen, maar als ik 1 (misschien 2) keer per week bij een loopgroep ga lopen (mits deze bevalt..), dan is dat niet echt haalbaar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik loop een weekje achter op jou. Je bent dus bijna door het schema van Renate heen. Dat ga je niet afmaken? Ik ben dat eigenlijk wel van plan
Ga het met behulp van Yur (weet hij nog niet) en Honselaar maken denk ikKen m'n eigen lichaam voldoende om schema's te kunnen bouwen denk ik. Trial and error!
![]()
Ik lig ook op de bank en hier is voetbal op tvquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik lig ook op de bank en ik heb de Runnersworld nog niet uit
Ik ga ff zoeken in mijn bookmarks en wat dingen voor je verzamelen die betrekking hebben hierop.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:46 schreef Niara het volgende:
Rammelaartje ik eet ook al een aantal jaar geen vlees.. weet eigenlijk niet of het veel invloed heeft op het lopen. Ben benieuwd dat wat freeflyer zegt over minder blessures krijgen klopt.
Goed gelopen Yuki! Hopelijk lukt het met die schoenen.
Volgens mij heb je wel een mooie route MaleDuck! En wow, ik kan maar niet geloven dat je zo snel kan lopen.
Gefeliciteerd met je PR Moblo! Zo zie je maar, je gevoel zegt nog niet alles.
Ook goed gedaan Sylvesterr! Je laatste stuk is idd een stukje sneller!
En blah Silmarwen, intervallen. Goed dat je dat kunt!
Net 6 km gelopen mét negative split. Hoera! Toch wel moeilijk om over te schakelen naar sneller tempo.
http://www.endomondo.com/workouts/v7RaEepe37w
edit: en ook goed gedaan linebear! 17 min lijken kort, maar het is hoe je ze loop
O.a. rode bietensap zag ik voorbijkomen en zo zijn er nog veel andere voorbeelden van zaden en groeten die een positieve bijdrage leveren aan herstel.
Voedingsgewijs is het verder zo dat je na een training vaak suikers wil (vandaar de cola) omdat je energie verbruikt hebt. Vooral met frisdrank is het zo dat het niet erg zolang je niet vergeet om ook wat "solid" te eten. Cola heeft overigens wel het voordeel dat het je keel open bruist en dat kan heel lekker zijn na afloop (geld voor zo'n beetje alle prik frisdranken).
Leuk weetje; er zijn diverse wielerploegen die met cola hebben gexperimenteerd en experimenteren tijden de grote bekende wedstrijden. Ik weet niet of het nog zo is maar vorig jaar waren er teams die af en toe een flesje cola aan de wielrenners gaven tijdens de grote wedstrijden.Neerkomen wel!![]()
Verdorie.. nu ga ik twijfelen of ik niet mee zal doen aan BtB
ik zeg doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:01 schreef Maraca het volgende:
Verdorie.. nu ga ik twijfelen of ik niet mee zal doen aan BtB![]()
Tip: vraag je looptrainerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:53 schreef GotC het volgende:
die mensen hebben er veel meer ervaring mee. Heb wel een doel voor ogen als je een looptrainer vraagt
Neerkomen wel!![]()
Goed, geen pizza
* Yuki is trots op zichzelf
In plaats daarvan een lekker soepje (kip of bospaddenstoel) met een broodje philadelphia bieslook en biogarde roeryoghurt toe
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik zit me altijd dan direct af te vragen hoe het met parkeergelegenheid zitquote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:02 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Tip: vraag je looptrainerdie mensen hebben er veel meer ervaring mee. Heb wel een doel voor ogen als je een looptrainer vraagt
Maar ik laat het afhangen van m'n training met de loopgroep morgen. Heb gelukkig genoeg ervaren mensen om me heen, dus dat komt wel goed.
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:05 schreef Yuki het volgende:
Goed, geen pizza
* Yuki is trots op zichzelf
In plaats daarvan een lekker soepje (kip of bospaddenstoel) met een broodje philadelphia bieslook en biogarde roeryoghurt toeZit ik dan met mijn pauperwraps met kip
![]()
![]()
Dat klinkt ook best lekker, toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Zit ik dan met mijn pauperwraps met kip
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
3 dagen?quote:Verwachte eindtijd *
Al die peptalks bij Swets
OP update pleasequote:Leuk dat je je hebt ingeschreven voor de Rabo Bridge to Bridge-loop op zondag 9 september 2012.![]()
3 EM
Klein beginnenquote:Maar wel tof.. gewoon 2 wedstrijden in het vooruitzicht
Noem het maar klein! Je doet het mooi welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klein beginnenMaar wel tof.. gewoon 2 wedstrijden in het vooruitzicht
![]()
![]()
En 2 dagen geleden was je nog bang dat je achter de bejaarden zou eindigen bij een 5 km wedstrijdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klein beginnenMaar wel tof.. gewoon 2 wedstrijden in het vooruitzicht
Goed bezig![]()
![]()
Er is een groot verschil tussen op 10 juni rennen en op 9 septemberquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En 2 dagen geleden was je nog bang dat je achter de bejaarden zou eindigen bij een 5 km wedstrijd
Goed bezig
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: