Tsjah... Hij zal wel denken: pas als ik mezelf heb geholpen kan ik het land helpen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:45 schreef Innisdemon het volgende:
Van de eerste 5 weet ik het niet, maar Eurlings had z'n eigen bedje al gespreid bij KLM
Dat is meer een sentiment dan dat het werkelijk gebeurt. Noem eens wat politici die werkelijk jarenlang niks doen en de volle mep opstrijken? De meesten zijn binnen afzienbare tijd weer aan het werk. Het zijn doorgaans mensen met goede kwaliteiten én een groot netwerk. Kortom: bedrijven en andere organisaties zitten daar wel op te wachten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:50 schreef Woelwater het volgende:
Ze verdienen gewoon teveel.. Na 5 jaar politiek hebben ze genoeg spaargeld om jarenlang met een gouden handdruk niks te gaan zitten doen..
Ik vind dat een zakelijke carriere ambieren eigenlijk iets is dat niet past bij een goed beginnend politicus.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:51 schreef ComplexConjugate het volgende:
Best begrijpelijk, de Nederlandse politiek is steeds minder relevant en als klein kikkerlandje kun je in Brussel bijna niks uitrichten. Dan kun je maar beter zorgen dat je op tijd weg bent en elders nog een carrière kan opbouwen.
En ze moeten natuurlijk wel hun beloning krijgen voor al die jaren van regelgeving wegstrepen ten voordele van de financiele sector. Een commissariaat hier, een consultancy baantje daar..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:19 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dat is meer een sentiment dan dat het werkelijk gebeurt. Noem eens wat politici die werkelijk jarenlang niks doen en de volle mep opstrijken? De meesten zijn binnen afzienbare tijd weer aan het werk. Het zijn doorgaans mensen met goede kwaliteiten én een groot netwerk. Kortom: bedrijven en andere organisaties zitten daar wel op te wachten.
Waarom zou je je hele leven exact dezelfde baan moeten uitoefenen? Ik kan me goed voorstellen dat een persoon met een beetje ambitie 45 jaar regulier Kamerlid zijn niet echt uitdagend vindt. Vind ik dan ook totaal niet ten koste van de integriteit van politici gaan, zoals je hier eigenlijk min of meer suggereert.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:45 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik vind dat een zakelijke carriere ambieren eigenlijk iets is dat niet past bij een goed beginnend politicus.
Je wil je inzetten voor het grotere geheel, of voor jezelf. Je gaat er echt voor, of niet.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:03 schreef Viajero het volgende:
[..]
En ze moeten natuurlijk wel hun beloning krijgen voor al die jaren van regelgeving wegstrepen ten voordele van de financiele sector. Een commissariaat hier, een consultancy baantje daar..
Een grote corrupte teringbende is het.
Dat is kletskoek. Ten eerste krijg je geen gouden handdruk en ten tweede is kamerlid zijn niet slecht betaald, maar ook volstrekt onvoldoende om van te gaan rentenieren na 5 jaar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:50 schreef Woelwater het volgende:
Ze verdienen gewoon teveel.. Na 5 jaar politiek hebben ze genoeg spaargeld om jarenlang met een gouden handdruk niks te gaan zitten doen..
Jij wordt ook echt met de dag gekker, is het niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:03 schreef Viajero het volgende:
En ze moeten natuurlijk wel hun beloning krijgen voor al die jaren van regelgeving wegstrepen ten voordele van de financiele sector. Een commissariaat hier, een consultancy baantje daar..
Een grote corrupte teringbende is het.
Ik denk dat er voor hun meer in het bedrijfsleven te halen valt. Zeker als het gaat om het loon.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:50 schreef Woelwater het volgende:
Waarom?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij wordt ook echt met de dag gekker, is het niet?
Het beroep is te veeleisend. Tuurlijk voor de nummer 37 in de fractie valt het mee. Maar wanneer je elke dag 12 tot 16 uur aan het werk bent (ook weekenden) kan ik me voorstellen dat je na een tijdje "klaar" bent.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:30 schreef Boldface het volgende:
Hoe komt het? Is de politiek niet uitdagend genoeg? Is er niet genoeg te bereiken? Weten ze de macht van de babyboomers niet te doorbreken? Is het te zwaar? Worden politici te veel verketterd?
Zeker wanneer het een beetje tegevalt wat je concreet weet te bereiken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:45 schreef nikk het volgende:
[..]
Het beroep is te veeleisend. Tuurlijk voor de nummer 37 in de fractie valt het mee. Maar wanneer je elke dag 12 tot 16 uur aan het werk bent (ook weekenden) kan ik me voorstellen dat je na een tijdje "klaar" bent.
Omdat zijn uitspraken vrij consequent passen in het plaatje van de raaskallende verwarde man. En daarbinnen wordt hij steeds extremer.quote:
Kom nou eens met argumenten ipv zonder enige onderbouwing mij persoonlijk af te kraken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Omdat zijn uitspraken vrij consequent passen in het plaatje van de raaskallende verwarde man. En daarbinnen wordt hij steeds extremer.
In België is dit eveneens aan de hand. En ik durf te wedden dat er nog meer Europese landen zijn waar jonge politici tijdelijk/permanent hun lokale parlementsomgeving veranderen...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:51 schreef ComplexConjugate het volgende:
Best begrijpelijk, de Nederlandse politiek is steeds minder relevant en als klein kikkerlandje kun je in Brussel bijna niks uitrichten. Dan kun je maar beter zorgen dat je op tijd weg bent en elders nog een carrière kan opbouwen.
Maar heel Nederland je er wel verantwoordelijk voor houd (en terecht).quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zeker wanneer het een beetje tegevalt wat je concreet weet te bereiken.
Sorry, maar ik geef je keer op keer argumenten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:49 schreef Viajero het volgende:
Kom nou eens met argumenten ipv zonder enige onderbouwing mij persoonlijk af te kraken.
Als je geen argumenten meer hebt, val dan de boodschapper aan. Leuk geprobeerd, maar het gaat je niet lukken. Elke dag worden er meer mensen wakker.
Je gedraagt je gewoon als een nazi, dan mag ik dat toch zeggen? Je staat op de wet = de wet, en befehl = befehl. Behalve als de wet ooit in het voordeel van het slachtoffer dreigt uit te vallen, dat zijn de enige keren dat jij ooit de wet bekritiseert. Dan is jouw achterliggende gedachte ook zonneklaar natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik geef je keer op keer argumenten.
Vervolgens ga je mij uitmaken voor een Nazi. Je noemt mij tuig. Je liegt dat ik alle criminelen vrij op straat wil hebben... En waarom? Omdat ik voorstander ben van een eerlijk proces...
En dit is maar een greep uit hoe een discussie met jou verloopt!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:30 schreef Boldface het volgende:
• Boris van der Ham (D66, leeftijd 38) niet herkiesbaar als kamerlid. Stopt na 10 jaar.
Wederom lieg je, want ik ben helemaal niet van het rechtspositivisme, nog afgezien van het feit dat je daarmee nog geen nazi bent.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:31 schreef Viajero het volgende:
Je gedraagt je gewoon als een nazi, dan mag ik dat toch zeggen? Je staat op de wet = de wet, en befehl = befehl. Behalve als de wet ooit in het voordeel van het slachtoffer dreigt uit te vallen, dat zijn de enige keren dat jij ooit de wet bekritiseert. Dan is jouw achterliggende gedachte ook zonneklaar natuurlijk.
Idd, nu heb ik echt geen rede meer om op D66 te stemmen..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:15 schreef Seam het volgende:
Erg jammer van Boris, vond het een fantastische politicus.
Stem maar wel anders krijgen we nog meer onzin over ons heen gestort.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:34 schreef Tism het volgende:
[..]
Idd, nu heb ik echt geen rede meer om op D66 te stemmen..Denk dat het SP gaat worden, of anders ga ik gewoon niet meer stemmen..
Ik heb jou nog nooit kritiek op een wet zien hebben, behalve als de wet eventueel in het voordeel van een slachtoffer of in het nadeel van een dader zou kunnen uitvallen, dan ben je er als de kippen bij om de dader te verdedigen en het slachtoffer irrelevant, emotioneel of dom te noemen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wederom lieg je, want ik ben helemaal niet van het rechtspositivisme, nog afgezien van het feit dat je daarmee nog geen nazi bent.
Wat dat betreft een rotbaanquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:20 schreef nikk het volgende:
[..]
Maar heel Nederland je er wel verantwoordelijk voor houd (en terecht).
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:47 schreef 99.999 het volgende:
Laten we het bij het onderwerp houden en ophouden met het persoonlijke geneuzel aub.
Nou, dan ben ik dus niet van wet=wet en geen rechtspositivist.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:40 schreef Viajero het volgende:
Ik heb jou nog nooit kritiek op een wet zien hebben, behalve als de wet eventueel in het voordeel van een slachtoffer of in het nadeel van een dader zou kunnen uitvallen,
Waarschijnlijk werd diezelfde sufferd op de middelbare school dubbel vierkant uitgelachen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Jullie zijn toch vast niet vergeten dat Sander de Rouwe (31) van het CDA op de derde plaats van de kieslijst staat? En al sinds 2003 in de Tweede Kamer zit?
2007. In 2003 was hij nog 'verkoper wit- en bruingoed bij de firma "Expert" te Bolsward'.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Jullie zijn toch vast niet vergeten dat Sander de Rouwe (31) van het CDA op de derde plaats van de kieslijst staat? En al sinds 2003 in de Tweede Kamer zit?
Komt aardig overeen met enkele redenen die al gegeven waren in deze topic.quote:Braakhuis zat pas sinds 2010 in de Kamer. Daarvoor was hij werkzaam bij Van Lanschot Bankiers. Hij zegt weer terug te willen naar het bedrijfsleven.
Hij werd binnengehaald als financieel expert en was verder woordvoerder Economische Zaken. Braakhuis stelt dat het Kamerlidmaatschap een zwaar beslag legt op zijn privéleven.
"Kamerlid zijn betekent 24 uur per dag, 7 dagen in de week politicus zijn. Dat legt een enorm beslag op tijd en op aandacht, want in de mediacratische democratie bestaat privé nauwelijks meer", aldus Braakhuis.
"Dan moet je zoveel van dit vak houden, dat je dat er voor over hebt. Dat heb ik niet in die mate."
http://www.nu.nl/politiek(...)aakhuis-stoppen.html
?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werd diezelfde sufferd op de middelbare school dubbel vierkant uitgelachen?
Oh, dan heb ik het verkeerd. Hoe dan ook, het is wel een jong Kamerlid voor een partij die relatief weinig jonge mensen hoog op de lijsten heeft staan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:27 schreef freako het volgende:
[..]
2007. In 2003 was hij nog 'verkoper wit- en bruingoed bij de firma "Expert" te Bolsward'.
Leuk voor hem, maar waar zijn al die andere CDA-jongelingen dan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat een jaloezie weer.....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:50 schreef Woelwater het volgende:
Als je even de nieuwe kieslijst van het CDA ziet, weet je dat er veel jongeren bij zijn. En dat is een goede zaakquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk voor hem, maar waar zijn al die andere CDA-jongelingen dan?
Ja dan is de lol er snel af..quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:32 schreef lexgauw007 het volgende:
Boris van der Ham ging voor een transparant en democratisch D66.
en Afke Schaart (VVD), 38 jaar, Kamerlid sinds 2010.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:00 schreef Boldface het volgende:
Ik ben trouwens in de OP nog vergeten te noemen:
Esmé Wiegman (ChristenUnie, leeftijd: 36), verlaat de Tweede Kamer na 5 jaar.
Jongeren die geen ervaring hebben en die in veel gevallen slechter zijn opgeleid dan hun voorgangers. Geef mij dan maar de jongeren die al iets minder jong waren en die al de nodige ervaring hadden opgebouwd.quote:Als je even de nieuwe kieslijst van het CDA ziet, weet je dat er veel jongeren bij zijn. En dat is een goede zaak
Donder even op naar BNW met je stemmingmakerijquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:32 schreef lexgauw007 het volgende:
Boris van der Ham ging voor een transparant en democratisch D66.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:50 schreef Woelwater het volgende:
Nou... nou... denk eens aan het meeste tuig/steemvee in de pvv... Erik L., Marcial Hernandez.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:19 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dat is meer een sentiment dan dat het werkelijk gebeurt. Noem eens wat politici die werkelijk jarenlang niks doen en de volle mep opstrijken? De meesten zijn binnen afzienbare tijd weer aan het werk. Het zijn doorgaans mensen met goede kwaliteiten én een groot netwerk. Kortom: bedrijven en andere organisaties zitten daar wel op te wachten.
Hoezo BNW?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Donder even op naar BNW met je stemmingmakerij
http://www.volkskrant.nl/(...)ergconferentie.dhtmlquote:Beatrix, Rutte en Pechtold op 'geheimzinnige' Bilderbergconferentie
Vaste gast koningin Beatrix, demissionair premier Mark Rutte en D66-leider Alexander Pechtold zijn dit weekend aanwezig op de zestigste Bilderbergconferentie, dit keer in het Amerikaanse Chantilly. Het is een conferentie die altijd met veel mysterie omgeven is, en dat altijd wel zal blijven. .
Ook dit weekend zullen vele hoge heren en dames uit de politiek, de royalty en het bedrijfsleven elkaar ontmoeten en in informele setting de wereldproblematiek bespreken. Zo zijn daar bijvoorbeeld Google-topman Eric Schmidt, kroonprins Philippe van België, oud-minister van Buitenlandse Zaken van de Verenigde Staten Henry Kissinger, oud-wereldkampioen schaken en tegenwoordig activist Gary Kasparov, en ook publicist Paul Scheffer is aanwezig.
De Bilderberg-conferenties vinden sinds 1954 op regelmatige basis plaats. Ze zijn vernoemd naar het Bilderberg hotel, in Oosterbeek, waar mede op instigatie van prins Bernhard de eerste sessie was. Sindsdien worden de conferenties op wisselende locaties georganiseerd.
Koude Oorlog
Ze werden opgericht om in de Koude Oorlog de trans-Atlantische relaties te versterken. Die sterke relaties zijn, ondanks de val van het ijzeren gordijn, nog altijd hard nodig, menen de organisatoren. 'In de praktijk zijn er nu meer, niet minder, gezamenlijke problemen. Van handel tot banen, van monetair beleid tot investeringen, van ecologische uitdagingen tot de taak van het promoten van internationale veiligheid', aldus de Bilderberg-website.
Het idee is achter de conferenties is wel altijd hetzelfde geweest. Informele off-the-record-bijeenkomsten waar iedereen zijn of haar gedachten kan uitspreken over de problemen in de wereld. Er worden geen resoluties aangenomen, er wordt niet gestemd, er worden geen beleidsmaatregelen gepubliceerd. Deelnemers aan Bilderberg hebben zwijgplicht.
En juist daarin zit de geheimzinnigheid. Over wat de kopstukken uit de internationale elite bespreken, komt zelden iets naar buiten. En dat is voer voor de complottheoretici.
Wereldregering
De Bilderberg-conferenties zijn bijna synoniem geworden voor conferenties van de superklasse. Het zou een 'geheime wereldregering' zijn waar de échte besluiten genomen worden. De rest - democratie voorop - zou niet meer dan een toneelstukje zijn, op de jaarlijkse conferentie van de wereldelite wordt beslist welke kant de wereld op gaat; een oncontroleerbare schaduwmacht.
Ook Rutte en Pechtold zullen na afloop van deze conferentie dat beeld niet weten te ontkrachten. Wat teleurgesteld constateert SP-Kamerlid Harry van Bommel op zijn blog dat het 'vreemd' is 'dat we niet mogen weten wat de premier daar zegt. 'Op mijn eerdere Kamervragen over deze conferentie kreeg ik steeds een nietszeggend antwoord'. En dat, terwijl de reis en het verblijf door de belastingbetaler worden betaald', aldus Van Bommel.
Fractieleider Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren heeft Kamervragen gesteld naar aanleiding van de aanwezigheid van premier Rutte.
Ze zullen eerder van mening zijn dat ze te weinig verdienen, denk ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:50 schreef Woelwater het volgende:
quote:1. Arie Slob (1962), sinds 2001 in de Tweede Kamer
2. Joel Voordewind (1965), Kamerlid sinds 2006
3. Carola Schouten (1977), sinds dik een jaar in het parlement
4. Gert-Jan Segers (1969), directeur van het Wetenschappelijk Instituut van de ChristenUnie
5. Carla Dik-Faber (1971), fractievoorzitter van de ChristenUnie in de Provinciale Staten van Utrecht
6. Eppo Bruins (1969), directeur van de technologiestichting STW, kortgeleden overgestapt van CDA naar ChristenUnie
7. Herman Wegter (1978), tv-presentator
8. Anja Haga (1976), voorzitter van de ChristenUnie-fractie in de Provinciale Staten Fryslân
9. Ixora Balootje (1989), raadslid in de deelgemeente Rotterdam Prins Alexander
10. Ard Kleijer (1971), wethouder in Putten en voorzitter van de bestuurdersvereniging van de ChristenUnie
11. Jan de Wit (1976), raadslid en fractievoorzitter in Hilversum .
Toen jij lid van FOK! werd, was zij 12!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:21 schreef 99.999 het volgende:
De nieuwe lijst van de CU is wel behoorlijk jong zo te zien. 1 net an vijftiger en veel dertigers en een jonge twintiger.
[..]
Dan gaan figuren als Sander de Rouwe werken bij de gemeentelijke reinigingsdienst?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze zullen eerder van mening zijn dat ze te weinig verdienen, denk ik.
Die onder de dertig zijn vaak wel echt de excuusjongeren. Die worden niet op hun kwaliteit geselecteerd over het algemeenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:37 schreef JohannesKozijn het volgende:
Iemand boven de 30 kan ik niet bepaald jong noemen. Er zijn genoeg politici beneden de 30.
Sommigen van die excuusjongeren worden zelfs staatssecretaris. Ik denk bijv. aan Dijksma.quote:Die onder de dertig zijn vaak wel echt de excuusjongeren. Die worden niet op hun kwaliteit geselecteerd over het algemeen
Dat is de helaasheid van journalisten: als ze iemand te pakken krijgen, dan richten ze zich meer op het eindresultaat van hun belegering dan de details.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:01 schreef Quarant het volgende:
Er komen vast ook wel jongeren voor terug. Je hoeft niet in de Tweede Kamer te blijven tot je Aow krijgt...
Waar ik wel van baal is dat volgens Twan Huys Wilders na 12 september het langstzittende kamerlid is.![]()
Zie bijvoorbeeld de lijst van CU Jonge politici stappen op, dat zijn best veel jonge mensen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:01 schreef Quarant het volgende:
Er komen vast ook wel jongeren voor terug. Je hoeft niet in de Tweede Kamer te blijven tot je Aow krijgt...
Dan is Twan wat beroerd geïnformeerd. De Wit, Van Bommel, Van der Staaij en Hamer zitten al langer in de Kamer, en zij gaan ook door na de verkiezingen. Mocht Khadija Arib herkozen worden: Ook zij zit al langer in de Kamer dan Wilders. Het scheelt overigens niet veel met Wilders, een maand of 3 (de duur van de kabinetsformatie in 1998).quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:01 schreef Quarant het volgende:
Waar ik wel van baal is dat volgens Twan Huys Wilders na 12 september het langstzittende kamerlid is.![]()
Dat is inderdaad een verjongde lijst. En als de campagne goed uit de verf komt, trekken ze ook buiten het CDA kiezers.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zie bijvoorbeeld de lijst van CU Jonge politici stappen op, dat zijn best veel jonge mensen.
Bijsterveld.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Sommigen van die excuusjongeren worden zelfs staatssecretaris. Ik denk bijv. aan Dijksma.
Ja, ik keek er al raar van op bij Nieuwsuur gisteravond. Bedankt voor de details.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:35 schreef freako het volgende:
[..]
Dan is Twan wat beroerd geïnformeerd. De Wit, Van Bommel, Van der Staaij en Hamer zitten al langer in de Kamer, en zij gaan ook door na de verkiezingen. Mocht Khadija Arib herkozen worden: Ook zij zit al langer in de Kamer dan Wilders. Het scheelt overigens niet veel, een maand of 3 (de duur van de kabinetsformatie in 1998).
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Welk wetenschappelijk Instituut heeft de ChristenUnie dan? Ze zijn toch een geloofsbeweging?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:21 schreef 99.999 het volgende:
De nieuwe lijst van de CU is wel behoorlijk jong zo te zien. 1 net an vijftiger en veel dertigers en een jonge twintiger.
[..]
4. Gert-Jan Segers (1969), directeur van het Wetenschappelijk Instituut van de ChristenUnie
[..]
Gelukkig geef jij het goede voorbeeld.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik geef je keer op keer argumenten.
Vervolgens ga je mij uitmaken voor een Nazi. Je noemt mij tuig. Je liegt dat ik alle criminelen vrij op straat wil hebben... En waarom? Omdat ik voorstander ben van een eerlijk proces...
En dit is maar een greep uit hoe een discussie met jou verloopt!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
De ChristenUnie heeft Jan de Wit op 11, de SP heeft Jan de Wit op 5:quote:Op maandag 18 juni 2012 13:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat een gelijkenis! Doe mij die linker dan maar, die rechter moet naar de 1e kamer ofzo...quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De ChristenUnie heeft Jan de Wit op 11, de SP heeft Jan de Wit op 5:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts: Jan de Wit en Jan de Wit
Twan Huys was wel degelijk correct geïnformeerd, quarant was slordig in het parafraseren van Twan zijn woorden. Twan confronteerde Wilders ermee dat hij van alle prominente politici het langst actief is in de landelijke politiek. Al lang voordat Wilders in de kamer zat had hij een hoge functie binnen de VVD, sinds begin jaren 90. Hij begon als assistent van Bolkesteijn, Geert Wilders schreef zijn speeches.quote:Dan is Twan wat beroerd geïnformeerd. De Wit, Van Bommel, Van der Staaij en Hamer zitten al langer in de Kamer, en zij gaan ook door na de verkiezingen. Mocht Khadija Arib herkozen worden: Ook zij zit al langer in de Kamer dan Wilders. Het scheelt overigens niet veel met Wilders, een maand of 3 (de duur van de kabinetsformatie in 1998).
Jan de Wit sr houdt er mee op nadat zijn commissiewerkzaamheden echt klaar zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De ChristenUnie heeft Jan de Wit op 11, de SP heeft Jan de Wit op 5:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts: Jan de Wit en Jan de Wit
Niet elk gesprek nee. Maar als je op kosten van ons een paar dagen met de rijkste en machtigste mensen ter wereld praat dan is wat daar besproken wordt en hoe wel belangrijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:41 schreef DS4 het volgende:
Ben je alleen maar transparant als je ieder gesprek dat je voort meteen tweet oid?
Want dan lijkt het mij dat eenieder geheimzinnig doet! Op een enkele idioot na die heel transparant laat weten dat hij weer een bolus heeft gedraaid...
Wat, politici hebben niet fanatiek financiele regels afgeschaft? En diezelfde politici krijgen daarna niet leuke baantjes in de financiele sector?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |