Waarom zet je nou een bericht neer als je het niet zeker weet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:46 schreef Jumparound het volgende:
volgens mij wordt de NHG niet gebruikt als scheidingsvangnet. Anders zou ik het wel weten.
Nood hoog? Trouwen, scheiden, huis verkopen, NHG mailen klaar
Sorry, maar enige frustratie over hoe er dus met ons gemeenschapsgeld omgegaan wordt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:02 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Waarom zet je nou een bericht neer als je het niet zeker weet?
TS: Er zitten allerlei nadelen aan vast, maar het kan. Vraag of de mods je topic naar WGR zetten want hier krijg je ongeinformeerde reacties als bovenstaande.
Gebruik ook de zoekfunctie.
Briljante reactie van Seven: RECENTE ervaring met kwijtschelding restschuld door NHG?
Ook het Viva forum heeft wat topics, bijv.: http://forum.viva.nl/foru(...)_messages/82041/last
Wat een aannames toch weer...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:26 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Sorry, maar enige frustratie over hoe er dus met ons gemeenschapsgeld omgegaan wordt.
Het is fijn om te weten dat je met het dreigen van een advocaat de bank zo ver krijgt om je restschuld te voldoen. Ook al kan 1 van de partijen kennelijk de hypotheek voldoen.
Zeker als er onder druk van een ex verkocht moet worden in een markt die volledig op slot zit
Kortom, die woning gaat voor een erg lage prijs weg, de omliggende huizen kunnen weer een stukje zakken met de prijs.
zie ik daar een vicieuze cirkel?
De NHG kost de overheid jaarlijks geld, want die subsidieert hetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:36 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Wat een aannames toch weer...
Verder is NHG geen gemeenschapsgeld, maar een sorot van verzekering je betaalt er premie voor.
Nope.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:22 schreef sanger het volgende:
[..]
De NHG kost de overheid jaarlijks geld, want die subsidieert het
I don't think so, maar ik zou zeggen open je eigen topic.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:26 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Sorry, maar enige frustratie over hoe er dus met ons gemeenschapsgeld omgegaan wordt.
(...)
zie ik daar een vicieuze cirkel?
Mijns inziens een lijstje van de dingen die je moet regelen:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:17 schreef Luttepetutje het volgende:
Er zijn zoveel dingen wat opeens geregeld moet worden.
Gesubsidieerd is misschien het verkeerde woord, maar de overheid staat garant voor de verplichtingen vanuit NHG (WEW).Het fonds heeft een vermogen van 637 miljoen en denkt daarmee leningen ter waarde van 128 miljard.quote:
Co-ouderschap ofwel ouderschapsplan,quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:36 schreef kahlie het volgende:
Kind: Als je nog goed met elkaar overweg kunt, dan kun je dit gewoon met elkaar bespreken. Lees verschillende ouderschapsplannen door over hoe je het allemaal kan regelen (even/oneven weken), dagen, verjaardagen, feestdagen e.d. totdat je iets tegen komt wat jij ziet zitten en bespreek het dan samen.
Verder klote situatie, dus heel veel sterkte!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |