Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:14 schreef Gehenna het volgende:
Wat heb ik nodig?
- Een gemiddelde muziekkennis
Ik gebruik wel vaak youtube om te verifiëren of ik het goed heb? (daarom heb ik in mijn editie Youtube ook uit het lijstje gehaald.... zoeken op een tekst vind ik not done, maar verder youtube gebruiken niet)quote:- Enige verwarring en zelfs een diskwalificatie in het vorige topic; opzoeken is verboden. Dus geen google, youtube, shazam en soundhound, of hoe ze ook allemaal heten. Je eigen collectie raadplegen is wat mij betreft niet écht verboden, maar er is wel een grens die jullie best zelf kunnen bepalen denk ik (alles afspeuren naar die ene titel is natuurlijk flauw....).
Dan moet je wel gericht zoeken dus heb je al een vermoeden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik gebruik wel vaak youtube om te verifiëren of ik het goed heb?
Ja inderdaad het heeft een grens, maar ik gebruik YT echt wel als controle tool.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Dan moet je wel gericht zoeken dus heb je al een vermoeden.
Hetzelfde geldt voor cd's draaien, als je denkt dat iets bekend klinkt en je draait een cd van een band om de titel te achterhalen... moet kunnen vind ik. Zolang je niet denkt 'dit lijkt op Metallica' en dan op youtube alle clips van Metallica aanklikt tot je de goede gevonden hebt, en blijkt-ie er niet tussen te zitten dan maar alles van Megadeth te doen in de hoop dat die het was... daar lijkt me ook weinig aan voor jezelf eigenlijk
Dit doe ik ook wel hoor, al is het alleen maar even om te checken dat je spelling goed isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja inderdaad het heeft een grens, maar ik gebruik YT echt wel als controle tool.
Dan mag je er in het vorige lijstje bij mij 1 punt vanaf halen, voor de titel van het nummer van Oasis. Ik herkende de band en heb die ingevoerd, maar heb wel even moeten zoeken naar het nummer zelf.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja inderdaad het heeft een grens, maar ik gebruik YT echt wel als controle tool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:19 schreef robdriessen het volgende:
Nummer 11hehe dat was wel de insteek van dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nieuwe stand:
Stand:
1. infp2009
2. On
3. robdriessen
4. OMG
5. KadafiRobert Moog died for our synths
Dat was idd de grapquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:59 schreef On het volgende:
Nummer 1 deed mij geloven dat het daadwerkelijk om een ambient lijstje zou gaan.Ik had mezelf trouwens in de banner moeten soepen.
Ik vind het prima zo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:59 schreef On het volgende:
Ik had mezelf trouwens in de banner moeten soepen.
*fixed*quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:59 schreef On het volgende:
Ik had mezelf trouwens in de banner moeten soepen.
quote:
1 2 3 4 5 6 7 | 1. infp2009 2. On 3. robdriessen 4. Gambolputty 5. OMG 6. Kadafi MyTiredFeet |
Hierquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:46 schreef infp2009 het volgende:
Waar kan ik me opgeven om een RDP te doen, trouwens?
Begin er maar vast over na te denkenquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:17 schreef infp2009 het volgende:
Ik zal proberen om het voor jou moeilijk te maken, maar het zal lastig blijken...
De smaak. Ik heb hem te pakken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:05 schreef Bosbeetle het volgende:
huidige maaklijst:
1. Kadafi
2. MyTiredFeet
3. Trashcanman
4. Ranja
5. Darkestrah
6. Berkery
7. Infp2009
8. robdriessen
(dit is de theoretische lijst er haken soms mensen af!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |