SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb besloten dat hier een Nederlandse variant op moet komen. Dus presenteer ik u (met dank aan de meester Frans Hals): DE LACHENDE CAVALIER!
Voer zijn lachende smoel met bekende Nederlandse teksten alsof ze driehonderd jaar oud zijn.
Doe hier ook mee: http://i.fra.bz/intro.php?mid=110416
Om het spits af te bijten:
Het moment is gebleken een nocturne te zijn, waarvan men normaliter in de veronderstelling is dat eenzulks enkel via een camera obscura geobserveerd kan worden.
[ Bericht 5% gewijzigd door robdriessen op 13-06-2012 11:29:25 ]Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Inderdaad, maar ik ben representatief aan de gemiddelde ONZ-bezoeker.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, dit is te hoog niveau voor jou. Dat is iets anders.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:15 schreef Expression het volgende:
Ligt het aan mij of is de spoiler leeg?
Nee, sorry.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:13 schreef Expression het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik ben representatief aan de gemiddelde ONZ-bezoeker.
Haat afkomstig van verachtelijke heren, zal voortdurend blijven bestaan!quote:
Zij observeren dat mijn persoon in een rollend voertuig aan hen voorbij trekt, hetgeen verachting in hen doet ontwaken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Haat afkomstig van verachtelijke heren, zal voortdurend blijven bestaan!
Wees bereid om dat object vrij te geven, alsof het verwarmd was tot een onnatuurlijke hoge temperatuur!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
wat eigenlijk betekent rap in oude taal
Wat is een vooruid dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:32 schreef HighVolume het volgende:
hahaha wat niemand weet is dat hij eigenlijk een vernauwde vooruid had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |