quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nikkie is regelmatig geroemd om haar horizontale dienstbaarheid.
dus je hebt een paar miljoen op de bank?quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:57 schreef Scorpie het volgende:
Lieke kom maar bij mij![]()
![]()
ik maak je voor altijd en eeuwig gelukkig
Dat hoeft niet, als je maar een creditcard ter beschikking hebtquote:Op donderdag 5 juli 2012 08:57 schreef Scorpie het volgende:
Lieke kom maar bij mij![]()
![]()
ik maak je voor altijd en eeuwig gelukkig
Wat dat betreft misschien wel, maar verder is Gordon gewoon een egotrippende vreemdganger, dat valt met LvL wel mee volgens mij...quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:16 schreef MightyMightyM het volgende:
Die Lieke is de vrouwelijke Gordon. Iedere keer toch echt de ware, beter dan de vorige, voelde eindelijk echt goed, etc etc
Ohquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:47 schreef JaneDoe het volgende:
scorpie misschien is er toch hoop voor je, jurriaan blijkt minder rijk dan hij zich voordoet!
was in boelevaar....lieke wist dat en vond t niet erg, tot dat ze kort geleden achter andere dingen kwam.....
Wat dan, wat dan, wat dan!? *drein*quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:47 schreef JaneDoe het volgende:
lieke wist dat en vond t niet erg, tot dat ze kort geleden achter nog meer andere dingen kwam.....
Edit: Ah Mel C. niet Mel B.quote:Op maandag 9 juli 2012 08:48 schreef Koningin het volgende:
Mel C verbreekt na tien jaar relatie
LONDEN - Mel C heeft na tien jaar haar relatie met Thomas Starr verbroken.
Dat maakte een woordvoerder van de 38-jarige Spice Girl zondag bekend tegenover The Sun. Mel en haar zeven jaar oudere vriend hebben samen een driejarige dochter, Scarlet.
‘Sporty Spice’ heeft haar relatie met de vastgoedhandelaar altijd vrij goed uit de publiciteit weten te houden.
De breuk komt enigszins als een verrassing aangezien Mel in mei nog aangaf meer kinderen te willen met Starr.
De Spice Girls treden overigens op tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen op 27 juli.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nikkie is regelmatig geroemd om haar horizontale dienstbaarheid.
Ik denk misschien wel drugs of zo... Gewoon een gevoelquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat dan, wat dan, wat dan!? *drein*
Jammer na 10 jaar...quote:Op maandag 9 juli 2012 08:48 schreef Koningin het volgende:
Mel C verbreekt na tien jaar relatie
LONDEN - Mel C heeft na tien jaar haar relatie met Thomas Starr verbroken.
Dat maakte een woordvoerder van de 38-jarige Spice Girl zondag bekend tegenover The Sun. Mel en haar zeven jaar oudere vriend hebben samen een driejarige dochter, Scarlet.
‘Sporty Spice’ heeft haar relatie met de vastgoedhandelaar altijd vrij goed uit de publiciteit weten te houden.
De breuk komt enigszins als een verrassing aangezien Mel in mei nog aangaf meer kinderen te willen met Starr.
De Spice Girls treden overigens op tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen op 27 juli.
Ja!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:32 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is wel aardig goed opgedroogd.
quote:'Antonio Banderas en Melanie Griffith uit elkaar'.
Zijn Melanie Griffith en Antonio Banderas het volgende showbizzkoppel dat uit elkaar gaat?
De 54-jarige actrice werd in Hollywood gefotografeerd door RadarOnline terwijl ze geen trouwring meer om had.
Melanie, die al vijftien jaar getrouwd is met de Spaanse Antonio, had alleen een ring met een diamant om haar vinger. Niet de ring die ze had gekregen ter ere van de verbintenis met de acteur.
In april meldden diverse media dat Antonio was gespot terwijl hij het heel gezellig had met een blondine in een nachtclub in Cancun.
zal mij niets verbazen. als je die verhalen mocht geloven over haar obsessie met hem en jaloezie etc, buiten die overmatige plastische chirurgie dan zou ik allang gillend weggelopen zijn als ik hem was.quote:
Ja? Ik vind dat ze er prachtig uit zietquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:18 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Zo wat ziet baby spice er verspookt uit. Beetje te veel botox of plastische chirurgie
Bronquote:'Huwelijk Trijntje Oosterhuis op springen'
AMSTERDAM - Er zou een flinke donderwolk hangen boven het huwelijk van Trijntje Oosterhuis en Sander van Eeden. De VARA-topman zou de zangeres bedriegen met tv-collega Larissa.
Trijntje ziet alles met lede ogen aan en heeft tot nu toe niet of nauwelijks gereageerd op de affaire die al een jaar of drie speelt.
Volgens diverse bronnen werden Sander en Larissa de afgelopen maanden diverse malen 'zeer innig' gespot. "We verbazen ons erover dat die relatie al zo lang wordt getolereerd. Het zal er wel mee te maken hebben dat Trijntje om de haverklap wekenlang in het buitenland is", zeggen bekenden uit de tv-wereld.
Larissa had eerst een relatie met Matthijs Kleyn, beter bekend als Jakhals Thijs in De Wereld Draait Door. Met hem werkte ze achter de schermen van dat programma. Later werd ook Sander een collega.
Thijs en Larissa hebben intussen definitief gebroken. Hoe het verder moet met Trijntje en haar jeugdliefde Sander, met wie ze twee kinderen heeft, is onduidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |