SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 02:13 schreef Ayca het volgende:
Sanane ya, babam misin!BustedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dag meisje
Moet je niet slapen?![]()
Cahil.quote:Op donderdag 14 juni 2012 02:26 schreef Ayca het volgende:
Oh.. nee, fok lijkt me daar niet de beste plek voor.
Ik zit achter je ping aan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 02:32 schreef Ayca het volgende:
Hoe moet ik dat nou weten.
Moest jij niet slapen?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 02:09 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Ik zie echt andere tekst in mijn post dan in jouw quote ervan. Hmm, vaag.
Ik ga maar eens slapen.
wat is normaal? Respectvol? Inhoudelijk? To the point? Relevant?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:50 schreef Julis het volgende:
Serieus, ik vind dit niet meer grappig. Kun jij normaal reageren tegen meisjes, Trigger?
Lief zijn tegen ze.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat is normaal? Respectvol? Inhoudelijk? To the point? Relevant?
Hij reageert toch normaal?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:50 schreef Julis het volgende:
Serieus, ik vind dit niet meer grappig. Kun jij normaal reageren tegen meisjes, Trigger?
Ja, ik begrijp niet hoe hij door heeft kunnen gaan na die abortus aangezien het toen al bekend was volgens mij. Dat de hulpverlening niet heeft ingegrepen. En die ouders? Vreemd. En hij heeft ook meerdere meisjes misbruikt ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:04 schreef zarGon het volgende:
En 14-jarige jongen heeft zijn 12-jarig zusje bezwangerd.. Ze heeft abortus gepleegd. Hij heeft meerdere zedendelicten op zijn naam staan.
.
Wel opmerkelijk dat er wilde kangoeroes rondlopen in Nederland.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:02 schreef zarGon het volgende:
Kangoeroe doodgeschoten omdat-ie langs de autosnelweg aan het rondhuppelen was.. Blijkbaar konden ze hem niet vangen en verdoven lukte niet. En het dier zorgde voor file.
.
Wat heb ik nou net gezegd?!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nooit bot tegen haar gedaan. Maar zal niet meer posten waar zij is vanaf nu.
tis al goed.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heb ik nou net gezegd?!. Lief doen.
Die jongen is een psychopaat in de dop. Hij ziet blijkbaar geen verschil tussen zijn eigen zusje en andere meisjes qua seks. Ik vraag me af wat die ouders in hemelsnaam aan het doen waren dat ze dit niet opgemerkt hebben. Zelfs nadat het meisje abortus heeft laten plegen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:04 schreef zarGon het volgende:
En 14-jarige jongen heeft zijn 12-jarig zusje bezwangerd.. Ze heeft abortus gepleegd. Hij heeft meerdere zedendelicten op zijn naam staan.
.
Kangoeroevlees, heerlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:02 schreef zarGon het volgende:
Kangoeroe doodgeschoten omdat-ie langs de autosnelweg aan het rondhuppelen was.. Blijkbaar konden ze hem niet vangen en verdoven lukte niet. En het dier zorgde voor file.
.
Beetje overdreven niet?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:50 schreef Julis het volgende:
Gefeliciteerd met je zoonquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
Feliciteren jullie mij niet met mn zoon
Bevolking van Griekenland: 10,7 miljoen. Bevolking van Istanbul: 13,6 miljoen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:21 schreef EL_Presidente het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
http://dunya.milliyet.com(...)t.htm?ShowPageSkin=1
Hey, je leeft nog!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:48 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Die jongen is een psychopaat in de dop. Hij ziet blijkbaar geen verschil tussen zijn eigen zusje en andere meisjes qua seks. Ik vraag me af wat die ouders in hemelsnaam aan het doen waren dat ze dit niet opgemerkt hebben. Zelfs nadat het meisje abortus heeft laten plegen.
Als je op zo'n jonge leeftijd al tot dit in staat bent hoor je echt opgesloten te worden. Beter wordt hij toch niet.
Flikker op met je getrollquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:29 schreef Bilge het volgende:
[..]
Bevolking van Griekenland: 10,7 miljoen. Bevolking van Istanbul: 13,6 miljoen.![]()
Alhoewel: bij de slag om Thermopylae versloegen 300 Spartanen 3,4 miljoen Perzen. God sta ons bij, ons einde is nabij...
[ afbeelding ]
Wat voor soort berichten zou uwe hoogheid welgevallen? Emrinize amadeyim...quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Flikker op met je getroll
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:29 schreef Bilge het volgende:
[..]
Bevolking van Griekenland: 10,7 miljoen. Bevolking van Istanbul: 13,6 miljoen.![]()
Alhoewel: bij de slag om Thermopylae versloegen 300 Spartanen 3,4 miljoen Perzen. God sta ons bij, ons einde is nabij...
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
Feliciteren jullie mij niet met mn zoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wie is dit maal de vader?Ik vraag me af welke opmerking TheMagnificent verwijderde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Yok mu, senin insafin yok muquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:51 schreef Julis het volgende:
[..]. Ik moest lachen om je tekst in combinatie met dat plaatje.
Bir güler yüzün çok mu
Dag misin, tas misin
Uzak mi, bu eda bu hal tuzak mi
Hak misin bana yasak mi
Dost musun, düsman misin
Iki gözüm seneler geçiyor
Gönül ektigini biçiyor
Bir selam lutfet,
Bu ne çok hasret
Gel barisalim artik
Canözüm bahar geldi
Daglari kiraz basti
Yedi kat eller yakinim oldu
Gel barisalim artik
-----
Hadi öpüsün de barisin gayri.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wie is dit maal de vader?Jij! Waar ben je naar toe gevluchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JaleesaJoia op 15-06-2012 00:36:45 ]Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Mijn Iraanse klasgenootje mastrubeerde zich vroeger terwijl hij aan zijn grootmoeder dacht, daar was hij trots op.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:04 schreef zarGon het volgende:
.
Iedereen een basisinkomenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geen rente
Iedereen schuldenvrij
Plus er zijn mensen die zich ook zonder scholing heel goed weten te ontwikkelen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:48 schreef Triggershot het volgende:
Afschaffing leerplicht, goed punt, zelfs met leerplicht krijg je idioten dus.
Pics van oma?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mijn Iraanse klasgenootje mastrubeerde zich vroeger terwijl hij aan zijn grootmoeder dacht, daar was hij trots op.
Maar het kan dus nog gekker
Hoe lang wil je nog verbergen dat msnk voor mensenkannibaal staat?quote:
Met 'lancultuur' doel je waarschijnlijk op de Turkse cultuur, maar het roept vooral associaties op met 'computernerdscultuur' (lanparty's enzo). Bircultuur lijkt me geschikter, maar een rijmende Nederlandse naam bestaat niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 04:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Jan kijkt o zo zuur naar mijn Lancultuur
Doe mij maar een köy, niet zo'n zanderige woestijnköy, maar een groene, beboste köy in het noorden. Met de Zwarte Zee op steenworp afstand om er te vissen en een grote stad in de buurt puur voor onze met de paplepel ingegoten, stadse behoeften.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:02 schreef Ayca het volgende:
Hmm ik denk het wel, mja dat weet je natuurlijk niet tot je het geprobeerd hebt.
Oh wel een grotere stad dan, zou niet in koy kunnen blijven wonen.
Gast...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:35 schreef Bilge het volgende:
[..]
Pics van oma?
[..]
Hoe lang wil je nog verbergen dat msnk voor mensenkannibaal staat?![]()
Jij hebt me beloofd dat ik de oorlellen en het vlees tussen duim en wijsvinger zou krijgen, schiet eens op.
idd, wtf gaat dit over?quote:
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2012 19:19:10 ]
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:51 schreef Ayca het volgende:
Hoe kom je het makkelijkst van ataturk havalimani naar yenikapi?
Dat lijkt een beetje op mijn droomtoekomst. Mijn 1e post in het Turkentopicquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Doe mij maar een köy, niet zo'n zanderige woestijnköy, maar een groene, beboste köy in het noorden. Met de Zwarte Zee op steenworp afstand om er te vissen en een grote stad in de buurt puur voor onze met de paplepel ingegoten, stadse behoeften.
Dat is een beetje afhankelijk van je maten. Bij vrouwen met 90 60 90 doen taxichauffeurs niet zo moeilijk over de prijs. Nee grapje, ik weet bijna niet van Istanbul. Ga je daar vakantie vieren?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Lol
Maar taxi is vrij duur volgens mij?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:14 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat is een beetje afhankelijk van je maten. Bij vrouwen met 90 60 90 doen taxichauffeurs niet zo moeilijk over de prijs. Nee grapje, ik weet bijna niet van Istanbul. Ga je daar vakantie vieren?
Is de boerderij en woning wel aangegeven bij de belastingdienst in Nederland?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:04 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat lijkt een beetje op mijn droomtoekomst. Mijn 1e post in het Turkentopic![]()
Mijn vader bezit een boerderij in ons dorp en een onbewerkt stuk grond op de yayla. We hebben een auto maar geen dieren. Daarnaast is de helft van het dorp familie. Ik hoef dus niet te vrezen voor honger, dakloosheid en eenzaamheid.
Toch betwijfel ik of het boerenleven mij wel ligt. Ik ben vaak met neefjes de bergen ingetrokken om de kudde te halen, heb graan (?) gemaaid met een zeis, koeien gemolken, ezel gereden, tractor gereden, mest gestookt, graan gebulkt voor de winter, gejaagd met een kattepult/ geweer op vogels en de buit gelijk opgegeten. Dat was ontzettend leuk, maar tijdelijke vakantie.
Als ik langer in het dorp blijf voorzie ik de volgende problemen: het water en de elektriciteit vallen om de haverklap weg; gasleiding ontbreekt totaal. Het werk betaalt slecht. Tijdens de winter valt er niets te doen. Dorpelingen hebben stricte sociale omgangsnormen: afwijking leidt tot uitsluiting. Dorpelingen zijn over het algemeen onderontwikkeld, op agrarisch gebied ben ik weer onderontwikkeld. Enzo meer.
Mijn familie was ook zelfvoorzienend, in de bergen van Bolu. Mooi dorpje is (was) dat. Is helaas helemaal leeggelopen. Al mijn ooms en tantes zijn naar de stad verhuisd. Mijn opa en oma zijn overleden (andere opa en oma van mij zijn de gastarbeiders). Alle jongere mensen zijn daar weg, de ouderen beginnen langzaam uit te sterven. Ik baal daar echt van.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:04 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat lijkt een beetje op mijn droomtoekomst. Mijn 1e post in het Turkentopic![]()
Mijn vader bezit een boerderij in ons dorp en een onbewerkt stuk grond op de yayla. We hebben een auto maar geen dieren. Daarnaast is de helft van het dorp familie. Ik hoef dus niet te vrezen voor honger, dakloosheid en eenzaamheid.
Toch betwijfel ik of het boerenleven mij wel ligt. Ik ben vaak met neefjes de bergen ingetrokken om de kudde te halen, heb graan (?) gemaaid met een zeis, koeien gemolken, ezel gereden, tractor gereden, mest gestookt, graan gebulkt voor de winter, gejaagd met een kattepult/ geweer op vogels en de buit gelijk opgegeten. Dat was ontzettend leuk, maar tijdelijke vakantie.
Als ik langer in het dorp blijf voorzie ik de volgende problemen: het water en de elektriciteit vallen om de haverklap weg; gasleiding ontbreekt totaal. Het werk betaalt slecht. Tijdens de winter valt er niets te doen. Dorpelingen hebben stricte sociale omgangsnormen: afwijking leidt tot uitsluiting. Dorpelingen zijn over het algemeen onderontwikkeld, op agrarisch gebied ben ik weer onderontwikkeld. Enzo meer.
Lijkt me een interessant land, wilde meteen een vlucht boeken, maar de luchtvaartmaatschappij kende geen dergelijk land.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:02 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Geef mij maar koerdistan. Dat is mooier dan Parijs. Geef mij maar paradijs.
hahahaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lijkt me een interessant land, wilde meteen een vlucht boeken, maar de luchtvaartmaatschappij kende geen dergelijk land.
Frankrijk was maar 3 daagjesquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:26 schreef Bilge het volgende:
Leuk.![]()
Eerst Frankrijk nu Turkije, toe maar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |