Bevolking van Griekenland: 10,7 miljoen. Bevolking van Istanbul: 13,6 miljoen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:21 schreef EL_Presidente het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
http://dunya.milliyet.com(...)t.htm?ShowPageSkin=1
Hey, je leeft nog!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:48 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Die jongen is een psychopaat in de dop. Hij ziet blijkbaar geen verschil tussen zijn eigen zusje en andere meisjes qua seks. Ik vraag me af wat die ouders in hemelsnaam aan het doen waren dat ze dit niet opgemerkt hebben. Zelfs nadat het meisje abortus heeft laten plegen.
Als je op zo'n jonge leeftijd al tot dit in staat bent hoor je echt opgesloten te worden. Beter wordt hij toch niet.
Flikker op met je getrollquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:29 schreef Bilge het volgende:
[..]
Bevolking van Griekenland: 10,7 miljoen. Bevolking van Istanbul: 13,6 miljoen.![]()
Alhoewel: bij de slag om Thermopylae versloegen 300 Spartanen 3,4 miljoen Perzen. God sta ons bij, ons einde is nabij...
[ afbeelding ]
Wat voor soort berichten zou uwe hoogheid welgevallen? Emrinize amadeyim...quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Flikker op met je getroll
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:29 schreef Bilge het volgende:
[..]
Bevolking van Griekenland: 10,7 miljoen. Bevolking van Istanbul: 13,6 miljoen.![]()
Alhoewel: bij de slag om Thermopylae versloegen 300 Spartanen 3,4 miljoen Perzen. God sta ons bij, ons einde is nabij...
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
Feliciteren jullie mij niet met mn zoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wie is dit maal de vader?Ik vraag me af welke opmerking TheMagnificent verwijderde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Yok mu, senin insafin yok muquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:51 schreef Julis het volgende:
[..]. Ik moest lachen om je tekst in combinatie met dat plaatje.
Bir güler yüzün çok mu
Dag misin, tas misin
Uzak mi, bu eda bu hal tuzak mi
Hak misin bana yasak mi
Dost musun, düsman misin
Iki gözüm seneler geçiyor
Gönül ektigini biçiyor
Bir selam lutfet,
Bu ne çok hasret
Gel barisalim artik
Canözüm bahar geldi
Daglari kiraz basti
Yedi kat eller yakinim oldu
Gel barisalim artik
-----
Hadi öpüsün de barisin gayri.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wie is dit maal de vader?Jij! Waar ben je naar toe gevluchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JaleesaJoia op 15-06-2012 00:36:45 ]Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Mijn Iraanse klasgenootje mastrubeerde zich vroeger terwijl hij aan zijn grootmoeder dacht, daar was hij trots op.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:04 schreef zarGon het volgende:
En 14-jarige jongen heeft zijn 12-jarig zusje bezwangerd.. Ze heeft abortus gepleegd. Hij heeft meerdere zedendelicten op zijn naam staan.
.
Iedereen een basisinkomenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geen rente
Iedereen schuldenvrij
Plus er zijn mensen die zich ook zonder scholing heel goed weten te ontwikkelen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:48 schreef Triggershot het volgende:
Afschaffing leerplicht, goed punt, zelfs met leerplicht krijg je idioten dus.
Pics van oma?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mijn Iraanse klasgenootje mastrubeerde zich vroeger terwijl hij aan zijn grootmoeder dacht, daar was hij trots op.
Maar het kan dus nog gekker
Hoe lang wil je nog verbergen dat msnk voor mensenkannibaal staat?quote:
Met 'lancultuur' doel je waarschijnlijk op de Turkse cultuur, maar het roept vooral associaties op met 'computernerdscultuur' (lanparty's enzo). Bircultuur lijkt me geschikter, maar een rijmende Nederlandse naam bestaat niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 04:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Jan kijkt o zo zuur naar mijn Lancultuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |