SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 02:13 schreef Ayca het volgende:
Sanane ya, babam misin!BustedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dag meisje
Moet je niet slapen?![]()
Cahil.quote:Op donderdag 14 juni 2012 02:26 schreef Ayca het volgende:
Oh.. nee, fok lijkt me daar niet de beste plek voor.
Ik zit achter je ping aan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 02:32 schreef Ayca het volgende:
Hoe moet ik dat nou weten.
Moest jij niet slapen?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 02:09 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Ik zie echt andere tekst in mijn post dan in jouw quote ervan. Hmm, vaag.
Ik ga maar eens slapen.
wat is normaal? Respectvol? Inhoudelijk? To the point? Relevant?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:50 schreef Julis het volgende:
Serieus, ik vind dit niet meer grappig. Kun jij normaal reageren tegen meisjes, Trigger?
Lief zijn tegen ze.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat is normaal? Respectvol? Inhoudelijk? To the point? Relevant?
Hij reageert toch normaal?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:50 schreef Julis het volgende:
Serieus, ik vind dit niet meer grappig. Kun jij normaal reageren tegen meisjes, Trigger?
Ja, ik begrijp niet hoe hij door heeft kunnen gaan na die abortus aangezien het toen al bekend was volgens mij. Dat de hulpverlening niet heeft ingegrepen. En die ouders? Vreemd. En hij heeft ook meerdere meisjes misbruikt ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:04 schreef zarGon het volgende:
En 14-jarige jongen heeft zijn 12-jarig zusje bezwangerd.. Ze heeft abortus gepleegd. Hij heeft meerdere zedendelicten op zijn naam staan.
.
Wel opmerkelijk dat er wilde kangoeroes rondlopen in Nederland.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:02 schreef zarGon het volgende:
Kangoeroe doodgeschoten omdat-ie langs de autosnelweg aan het rondhuppelen was.. Blijkbaar konden ze hem niet vangen en verdoven lukte niet. En het dier zorgde voor file.
.
Wat heb ik nou net gezegd?!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nooit bot tegen haar gedaan. Maar zal niet meer posten waar zij is vanaf nu.
tis al goed.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heb ik nou net gezegd?!. Lief doen.
Die jongen is een psychopaat in de dop. Hij ziet blijkbaar geen verschil tussen zijn eigen zusje en andere meisjes qua seks. Ik vraag me af wat die ouders in hemelsnaam aan het doen waren dat ze dit niet opgemerkt hebben. Zelfs nadat het meisje abortus heeft laten plegen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:04 schreef zarGon het volgende:
En 14-jarige jongen heeft zijn 12-jarig zusje bezwangerd.. Ze heeft abortus gepleegd. Hij heeft meerdere zedendelicten op zijn naam staan.
.
Kangoeroevlees, heerlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:02 schreef zarGon het volgende:
Kangoeroe doodgeschoten omdat-ie langs de autosnelweg aan het rondhuppelen was.. Blijkbaar konden ze hem niet vangen en verdoven lukte niet. En het dier zorgde voor file.
.
Beetje overdreven niet?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:50 schreef Julis het volgende:
Gefeliciteerd met je zoonquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
Feliciteren jullie mij niet met mn zoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |