Oh shit, die had ik dichtbij, maar nu niet meer. Maar ze zullen vast wel ergens anders nog iets hebben... Claire's is wel enig voor spullies jaquote:
quote:
*start google*quote:Op maandag 11 juni 2012 20:11 schreef Lutte het volgende:
Ik wil naar de Dille en Kamille, alleen om de naam
Ik had daar een x een zuurstok gekochtquote:Op maandag 11 juni 2012 20:11 schreef Lutte het volgende:
Ik wil naar de Dille en Kamille, alleen om de naam
Zwab, heb jij nog een tip voor een goedkoop hoesje/condoom/folie voor m'n HTC?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
Dille en Kamille is een leuke winkel, heb er redelijk wat spullen en thee vandaan
Nee, tientje verzendkostenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
de accesoireswinkel van htc zelf? http://www.htcaccessorystore.com/nl
Oei!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef Strega het volgende:
Had net een hypo, nooit leuk. Had vergeten te eten. Nu in enen doodmoe.
oehquote:Op maandag 11 juni 2012 20:36 schreef oh-oh het volgende:
Kijk nou dan , hoe cool zijn die uilen bij mn collega in de tuin dan![]()
[ afbeelding ]
Wat voor soort zou t zijn??
Ze hebben er al drie tegelijk gespot , en ze liet me ook een filmpje zien van het kabaal wat ze maken, echt oorverdovend, en de hele nacht door
Nou ze doen de hele nacht iets van IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH X 10000000quote:
Oei! Vervelendquote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef Strega het volgende:
OMG in een tuinquote:Op maandag 11 juni 2012 20:36 schreef oh-oh het volgende:
Kijk nou dan , hoe cool zijn die uilen bij mn collega in de tuin dan![]()
[ afbeelding ]
Wat voor soort zou t zijn??
Ze hebben er al drie tegelijk gespot , en ze liet me ook een filmpje zien van het kabaal wat ze maken, echt oorverdovend, en de hele nacht door
Ohh thanks, maar het is al zo'n werk om iets geschikt te vinden, dat echt goed past enzo. Ik bestel zo online een folie en hoesje. Ik zie dat je folie vaak zelf moet snijden, dolletjesquote:Op maandag 11 juni 2012 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen folie en geen hoes
![]()
Ik wil wel es voor je naar Claire´s lopen als het es droog is tussen de middag Pis
Oeh dat klinkt niet goed Stregaquote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef Strega het volgende:
Aardbei, sinaasappelsap, kiwi (geel) ende klein bietje yoghurtquote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij jou een beetje gevaarlijk om te vragen, maar wat zat erin?
cleavage!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Piet zit echt het liefst op tiet
![]()
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op maandag 11 juni 2012 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aardbei, sinaasappelsap, kiwi (geel) ende klein bietje yoghurt
Laat dr maar, ze is niet veel gewendquote:
Ik heb het er ook niet zo op. Zeker niet nadat ze het nodig vonden om brandende fakkels vanuit het uitvak naar een vak te gooien vol met PSV supporters Gelukkig zat ik er zelf ver genoeg van af...quote:
quote:
Bos, heb je m'n post nog gezien over boxers?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het er ook niet zo op. Zeker niet nadat ze het nodig vonden om brandende fakkels vanuit het uitvak naar een vak te gooien vol met PSV supporters Gelukkig zat ik er zelf ver genoeg van af...
Nee, ik ben niet echt veel in de VenA geweest vandaag? nog in dit topic of in het vorige?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bos, heb je m'n post nog gezien over boxers?
Simpsons ja en Spongebob en vandeweek heb ik er een bij de action gehaald met Voetballen er opquote:Op maandag 11 juni 2012 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, nee, maar Bos had een tijdje terug boxers gekocht, twijfel nu even of iets met The Simpsons was
Nu is er 1 met een testbeeld, en 1 met iets van postzak (en NL vlaggetjes), en nog 2...
Ah okequote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Simpsons ja en Spongebob en vandeweek heb ik er een bij de action gehaald met Voetballen er op![]()
Die lijken me ook wel leuk ja.Maar goed ik heb echt boxershorts genoeg nu. Ik heb er ook nog van Snoopy (die had ik al
)
Dnjepr dnjeprpretovskiperistroikacome on and dancequote:
Even kijken of ie op twitter aanslaat en met hashtag trending wordt. Credits stuur ik je op!quote:
Nope.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even kijken of ie op twitter aanslaat en met hashtag trending wordt. Credits stuur ik je op!
Checkquote:
Volgens mijn boek zijn die meestal stil, maar "hees geblaf als hij wordt gestoord" en is overdag actief. Ook heeft die gele ogen.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Check
[..]
Volgens mijn boek zijn die meestal stil, maar "hees geblaf als hij wordt gestoord" en is overdag actief. Ook heeft die gele ogen.
Het lijkt mij meer een bosuil, qua geluid en gedrag maar die zou donkere ogen hebben. De enige met oranje ogen is de ransuil maar die heeft duidelijke oorpluimen, geluid: laag gezucht, jongen piepen als een ongeolied hek.
Conclusie: meer en betere filmpjes en foto's nodig.
Edit: na wat rondkijken hou ik het op (jonge) ransuilen.
Voorbeeldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind em niet mooi. Zoiets kan veel smaakvoller.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Twee dames in string op je shirt en dan smaakvol???
Dat wil ik meemaken
Ja, daar kan een goede designer wel wat van maken. Een twist eraan geven, minder ordinair maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Dat wil ik meemaken
Hoe de neuk kun je twee dames in string met een hand op elkanders bil voor op een t-shirt minder ordinair makenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, daar kan een goede designer wel wat van maken. Een twist eraan geven, minder ordinair maken.
Ze 2 slipjes aan laten trekken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe de neuk kun je twee dames in string met een hand op elkanders bil voor op een t-shirt minder ordinair maken
Is hij voor los te dragen of met een vest/colbert?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:31 schreef Miniem het volgende:
ff jullie mening over zon shirt gaarne![]()
[ afbeelding ]
Los, alhoewel ik ook wel eens een vest erover aantrekquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is hij voor los te dragen of met een vest/colbert?
Het blijft toch echt tering ordinair, ook als het het draagt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie dat wel, meer art effecten. Compositie kan veel origineler.
Gewoon bestellen als je hem leuk vindt. Ik vind hem niet zo geslaagd, maar ik ben ook geen 19 (20?)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Los, alhoewel ik ook wel eens een vest erover aantrek
Binnestebuiten dragenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe de neuk kun je twee dames in string met een hand op elkanders bil voor op een t-shirt minder ordinair maken
Ik ben ook geen 19quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon bestellen als je hem leuk vindt. Ik vind hem niet zo geslaagd, maar ik ben ook geen 19
Ik zou zoiets ook nooit uitzoeken, alleen de besten der aarde kunnen dit toonbaar maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het blijft toch echt tering ordinair, ook als het het draagt.
Net als twee van die tongende damesmonden
Dan zal ik hem maar eens bestellenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
alleen de besten der aarde kunnen dit toonbaar maken.
quote:
Woot?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat Vaduz niet echt je vriend is Miniem.
En serveersters versierdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee, ik heb ooit bier met Miniem gedronken ja!
Kijk, als ie echt je vriend was dan deed ie dat voor je!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:03 schreef DeZwabber het volgende:
Stijlvoller is natuurlijk om daadwerkelijk twee dames in strings te regelen
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Hij wil je dit shirt laten kopen.
Het doet me denken aan mensen bij audities van talentenjachten die dan zeggen jamaar jamaar al mijn vrienden zeiden dat ik me op moest geven...
Dusquote:
En dan een Technoremix maken en op youtube zettenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Echt dat iedereen Miniempje keihard uitlacht en dat ie dan heel sip zegt jamaar Vaduz zei dat alleen mijn lijf van dit t-shirt kunst zou maken.
I rest my case.
He is soooooo not your friend
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Echt dat iedereen Miniempje keihard uitlacht en dat ie dan heel sip zegt jamaar Vaduz zei dat alleen mijn lijf van dit t-shirt kunst zou maken.
I rest my case.
He is soooooo not your friend
Joh rot op, ik doorzie jou hoor!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar dat vind ik dan ook echt. Op zoiets mag je trots zijn. En anders gewoon van die memobriefjes met plakrand op je shirt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En dan een Technoremix maken en op youtube zetten
Plak je ze ook nog op brieven of strooi je ze maniakaal lachend uit het raam?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb er godverdomme alweer voor 20 euro aan postzegels doorheen gejaagd deze maand en we zijn nog niet eens es op de helft
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Plak je ze ook nog op brieven of strooi je ze maniakaal lachend uit het raam?
Ik vind em anders aardig zwart wit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Zulke shirts moet je gewoon eens uitproberen. Kleurloos is het niet.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Dat wil ik meemaken
Ja, koop m lekker zelf of zoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Zulke shirts moet je gewoon eens uitproberen. Kleurloos is het niet.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik nam aan dat je m nog niet gekocht hebt![]()
dan moet je er gewoon n dikke ketting en een golfje bij kopendan is er niks aan de hand
QFTquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het blijft toch echt tering ordinair, ook als het het draagt.
Net als twee van die tongende damesmonden
Lord oh Lord, ik zou m echt vet unfrienden Miniemquote:
hey die heb ik ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ketting met MAASKANTJE erop voor je
Ik heb hem niet op facebookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lord oh Lord, ik zou m echt vet unfrienden Miniem
My sick little puppy you arequote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik las de eerste keer tongende dameshonden en vroeg me al af waar de fuck jij keek voor T-shirts
Lol, dat is gewoon gedaan met een transfervel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:11 schreef Qwea het volgende:
Ik kan verdomme wss weer terug naar Amsterdam
[ afbeelding ]Zie dat witte vlak eromheen dan
Ja wat denk je, die dingen kosten 10 euroquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lol, dat is gewoon gedaan met een transfervel.
Helemaal niet geplot.
Er is nog maar een optie, leren zeefdrukkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:11 schreef Qwea het volgende:
Ik kan verdomme wss weer terug naar Amsterdam
[ afbeelding ]Zie dat witte vlak eromheen dan
Dat zou nog kunstig kunnen zijn, in tegenstelling tot de eerder genoemde optiesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar, to be fair, dat zou wel een veel grappiger shirt zijn
duur avondje uitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:13 schreef Muis006 het volgende:
Zwabje, ik had bij Futurama monopoly een people hive (hotel) op the Hip Joint gezet en toen kwam de meneer erop en moest ie 900 dollar betalen
Soort van potteuze Lady and the Trampquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zou nog kunstig kunnen zijn, in tegenstelling tot de eerder genoemde opties
Ja bwehehequote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soort van potteuze Lady and the Tramp
Ja het is wel echt een shirt voor een Golf-rijder jaquote:
Zit ik in me waggie, fiftie cents pumpt uit me speakersquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is wel echt een shirt voor een Golf-rijder ja
Mwah dat is te langzaam joh, eerder een Qlimax cd met wat hardstyle jonguh!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zit ik in me waggie, fiftie cents pumpt uit me speakers
Lekker chill, met twee geile wijve op me shirt jeweetz!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je klappen krijgt van je moeder ben je het zelf schuld!quote:
Ik heb ook alles in de kast staan, kan niet divers genoeg wezuh!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:20 schreef Miniem het volgende:
Ik heb wel een cd van Decibel en Reverz![]()
Alleen kunnen mijn speakers in mijn auto niet hard pumpen jung![]()
I apologize... for nothing!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja bweheheen dan is er ook nog een kaart die je oppakt, dat Hedonismbot zijn bachelor party viert..proceed to the Hip Joint
en die had hij opgepakt
Oh yes, dat was mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Och christusquote:
Koop dat geen shirt maar spaar voor speakersquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:20 schreef Miniem het volgende:
Ik heb wel een cd van Decibel en Reverz![]()
Alleen kunnen mijn speakers in mijn auto niet hard pumpen jung![]()
GODSAMME ZWABquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
want mijn hoofd is in de wolken, en mijn hand al bij de deur!
Ik doe het niet snel, maar bij deze:quote:
Wowquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh ff wat anders he!
Ik heb voor het eerst rooibosthee gevonden die ik lust
Ja, het is nat en warmquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
Rooiboos, waarom wil je een lekkere vinden oh-oh? Ik ben theen00b, heeft het een goeie werking?
Jouw hand zit idd bij de deur, je typt zo vreemd Zwabbiequote:
Nou, de 1ste keer zag het er dus wel echt goed uit. Want ik heb gisteren nog 3 shirts gekocht, geen rand te bekennen, maar blijkbaar na aanraking met water wordt het zichtbaar. Ja doei, dan had ik het zelf ook wel kunnen doen met dat hoerige strijkpapier. Dus ik heb een mail lopen mailenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lol, dat is gewoon gedaan met een transfervel.
Helemaal niet geplot.
Ja, dus?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wat denk je, die dingen kosten 10 euro
Yeah!quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah dat is te langzaam joh, eerder een Qlimax cd met wat hardstyle jonguh!
quote:
Die is wel nicequote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat moet je tegen een Mini zeggen![]()
Ofja je krijgt dan misschien deze:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een 10 euro kwaliteit shirt Qquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
INDERDAAD, WAAR IS DAT BLADGOUD GODVERDOMME
Ga je mond spoelen, dat is de regenboog in dat genre Qweaquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
INDERDAAD, WAAR IS DAT BLADGOUD GODVERDOMME
Als ze blijven groeien is de volgende mini een SUVquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat moet je tegen een Mini zeggen![]()
Ofja je krijgt dan misschien deze:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ze blijven groeien is de volgende mini een SUV
Een 4x4quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ze blijven groeien is de volgende mini een SUV
Hallo, ga zelf je mond spoelen, ketterquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, dat is de regenboog in dat genre Qwea
Jij hoort geen strijkers en melodieën Qwea?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, ga zelf je mond spoelen, ketter
http://www.youtube.com
/watch?v=WzkKsGiOg6o
Speedcore is niet hardcore schatjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hoort geen strijkers en melodieën Qwea?
Zet een speedcore plaatje op en we praten verder
Voor hardcore is Angerfist gewoon de Britney uit het genrequote:
quote:
Ik heb m ff gepikt voor mn feestboekquote:
Ooooooooowhquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor hardcore is Angerfist gewoon de Britney uit het genre![]()
Fistfightquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooooooooowh
Ik zou dat niet op zoeen feestje roepen
Tuurlijk wel, dat grut van 17quote:
Grappig.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:39 schreef Qwea het volgende:
"Ik haat je vriendinnetje behalve als ze dr kut laat zien! Ik hou van kut en wil er mijn hoofd in stoppen!"
Ik had het niet over Qlimax feestjesquote:
In de haringstalquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zeg, gaan jullie nog modderworstelen of hoe zit da?
Ik ook nietquote:
quote:
quote:
Ja, sinds vanmorgenquote:
Oh fiew, ik dacht dat ze bij PostAnaal weer hadden zitten graaienquote:
quote:
Damnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:48 schreef Qwea het volgende:
Ik was gewoon weer eens traagmijn zus had woensdag pillen voor baloe opgestuurd, nu pas binnen
Post. Want ze had ze voor 17u op de bus gedaan.quote:
Ik zou er ook niet gratis willen zittenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:58 schreef Qwea het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)-nu-spotgoedkoop.xml
Nou voor de wedstrijd opzich wel, maar het is in zoeen kutschijtland.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet gratis willen zitten
Duitsland zit bij mij zo diep, die nederlaag skip ik liever, we druipen straks toch afquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou voor de wedstrijd opzich wel, maar het is in zoeen kutschijtland.
Ik lach toch de tieten uit mijn shirt als we gewoon van die domme kut duitsers winnen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Duitsland zit bij mij zo diep, die nederlaag skip ik liever, we druipen straks toch af
Dat las ik andersquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik lach toch de tieten uit mijn shirt als we gewoon van die domme kut duitsers winnen.
Picsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik lach toch de tieten uit mijn shirt als we gewoon van die domme kut duitsers winnen.
portugal moet sowieso van denemarken winnen, zie ik net. Dan zouden we in principe als we van dld verliezen en winnen van portugal nog kansen hebben. Maar dat moet je eigenlijk niet willen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat las ik anders![]()
Laten we het hopen!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, wil je een oranje bolle koelkast winnen?Vast wel een bolle, maar geen oranje
Gister de tieten van oh-oh al gehad, niet zo gretigquote:
Van jou krijg ik ook nog steeds picsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gister de tieten van oh-oh al gehad, niet zo gretig
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, had dat even gezegd, nu heb ik alleen de Mini gekiekt
Pics van Pisc zijn alleen voor de happy few, maar ging dat over tieten?quote:
Jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pics van Pisc zijn alleen voor de happy few, maar ging dat over tieten?
Ja eh ik moet alle delen gaan spitten, ben je gek?quote:
Lama dan, die pics zie ik nog wel een keer verschijnen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja eh ik moet alle delen gaan spitten, ben je gek?Ik moet zo weg
Mijnes zouden voor een hele poos genoeg moeten zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gister de tieten van oh-oh al gehad, niet zo gretig
Yeahquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijnes zouden voor een hele poos genoeg moeten zijn
Ik heb dat ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:
YOU ARE PLACED IN A QUEUE
Due to the interest in our latest collections, you are being placed in a queue. We are working hard to give you access to hm.com as soon as possible. Please try again.
Thank you for your patience!
Fuck H&M ook maar
Zie het als een teken!quote:
quote:
Ik ga zoooo dat boek bestellenquote:
Ja kak, ik had m gekregen, ik snap ook niet waarom in het NL.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga zoooo dat boek bestellenZag dat jij hem in het NL had, das dan een klein bietje jammer.
Ik wil hem in het engels
George
Ja, das goed.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja kak, ik had m gekregen, ik snap ook niet waarom in het NL.
Je mag mijnes wel lenen ook, hij gaat op tournee en hij gaat naar Belana en Moussy oa, dus jij kan m wel na Moussy?
Je leest het echt zo uit en het is grappigquote:
*doet*quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je leest het echt zo uit en het is grappig![]()
Je moet m ook ff frienden op FB.
George is een held
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:08 schreef indaha het volgende:
Onze Poepieis niet meer, hij werd ineens knalgeel en heel slecht ineens en in overleg met de DA hebben we hem vanmiddag in moeten laten slapen
![]()
Hier nog een foto toen hij nog een grote stoere kater was van 5+ kilo , nu woog hij nog geen 3kilo meer door nierfalen![]()
[ afbeelding ]
Ach wat een rotnieuws....... heel veel sterktequote:
quote:
Neequote:
Hoe oud was hij? We zullen een kaarsje voor hem branden. Lieve Poepie.quote:
LOLquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Wij liepen per ongeluk dwars door een kinderfeestje net
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |