Oh shit, die had ik dichtbij, maar nu niet meer. Maar ze zullen vast wel ergens anders nog iets hebben... Claire's is wel enig voor spullies jaquote:
quote:
*start google*quote:Op maandag 11 juni 2012 20:11 schreef Lutte het volgende:
Ik wil naar de Dille en Kamille, alleen om de naam
Ik had daar een x een zuurstok gekochtquote:Op maandag 11 juni 2012 20:11 schreef Lutte het volgende:
Ik wil naar de Dille en Kamille, alleen om de naam
Zwab, heb jij nog een tip voor een goedkoop hoesje/condoom/folie voor m'n HTC?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
Dille en Kamille is een leuke winkel, heb er redelijk wat spullen en thee vandaan
Nee, tientje verzendkostenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
de accesoireswinkel van htc zelf? http://www.htcaccessorystore.com/nl
Oei!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef Strega het volgende:
Had net een hypo, nooit leuk. Had vergeten te eten. Nu in enen doodmoe.
oehquote:Op maandag 11 juni 2012 20:36 schreef oh-oh het volgende:
Kijk nou dan , hoe cool zijn die uilen bij mn collega in de tuin dan![]()
[ afbeelding ]
Wat voor soort zou t zijn??
Ze hebben er al drie tegelijk gespot , en ze liet me ook een filmpje zien van het kabaal wat ze maken, echt oorverdovend, en de hele nacht door
Nou ze doen de hele nacht iets van IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH X 10000000quote:
Oei! Vervelendquote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef Strega het volgende:
OMG in een tuinquote:Op maandag 11 juni 2012 20:36 schreef oh-oh het volgende:
Kijk nou dan , hoe cool zijn die uilen bij mn collega in de tuin dan![]()
[ afbeelding ]
Wat voor soort zou t zijn??
Ze hebben er al drie tegelijk gespot , en ze liet me ook een filmpje zien van het kabaal wat ze maken, echt oorverdovend, en de hele nacht door
Ohh thanks, maar het is al zo'n werk om iets geschikt te vinden, dat echt goed past enzo. Ik bestel zo online een folie en hoesje. Ik zie dat je folie vaak zelf moet snijden, dolletjesquote:Op maandag 11 juni 2012 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen folie en geen hoes
![]()
Ik wil wel es voor je naar Claire´s lopen als het es droog is tussen de middag Pis
Oeh dat klinkt niet goed Stregaquote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef Strega het volgende:
Aardbei, sinaasappelsap, kiwi (geel) ende klein bietje yoghurtquote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij jou een beetje gevaarlijk om te vragen, maar wat zat erin?
cleavage!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Piet zit echt het liefst op tiet
![]()
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op maandag 11 juni 2012 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aardbei, sinaasappelsap, kiwi (geel) ende klein bietje yoghurt
Laat dr maar, ze is niet veel gewendquote:
Ik heb het er ook niet zo op. Zeker niet nadat ze het nodig vonden om brandende fakkels vanuit het uitvak naar een vak te gooien vol met PSV supporters Gelukkig zat ik er zelf ver genoeg van af...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |