SpamNinja dusquote:
Omdat het er (verder) goed uitzietquote:Op maandag 11 juni 2012 14:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom moet perse dat ene foto in waarop ik zo gekleed ben?![]()
![]()
![]()
Dat? Serieus?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:36 schreef Angel-Joy het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging voor de wat "ruigere" maar "classy" look. vandaar de spijkerbroek.
Kleur van de schoenen komt terug in die van de riem.
Verder komen alle kleuren terug in het pochet maar is niet goed te zien.
[ Bericht 0% gewijzigd door MineraalWater op 12-06-2012 11:46:05 ]
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:43 schreef MineraalWater het volgende:
Gala eergister.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging voor de wat "ruigere" maar "classy" look. vandaar de spijkerbroek.
ég gaf ykkur von sem varš aš vonbrigšum.. žetta er įgętis byrjun
Gala eergister.Ik vind het wel schattig staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging voor de wat "ruigere" maar "classy" look. vandaar de spijkerbroek.
Maar dat wilde je denk ik ook niet horen![]()
Gala eergister.Waarom zou je er niet voluit classy uit willen zien op een gala? Nu zie je er gewoon niet uit imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging voor de wat "ruigere" maar "classy" look. vandaar de spijkerbroek.
Gewoon weer eens wat anders.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:47 schreef seto het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet voluit classy uit willen zien op een gala? Nu zie je er gewoon niet uit imo.
Ieder zijn ding.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Gewoon weer eens wat anders.
Eigen stijl wat ik leuk vind dus ik dacht ik post het gewoon
Ik weet dat jullie meer van spijkerbroek en sneakers en shirts met printjes houden, Maarja is gewoon niet mijn ding.
Niet perse, ik draag zo nu en dan ook wel eens een shirt en een jasje icm spijkerbroek. Al doe ik dat de laatste tijd erg weinig omdat ik doordeweeks al smart moet. Zijn wel meer mensen die vaak smart casual gaan. Die posten alleen niet vaak.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie meer van spijkerbroek en sneakers en shirts met printjes houden, Maarja is gewoon niet mijn ding.
Gala eergister.Niet mijn style maar niet verkeerd. Al zal je nooit ruig kunnen lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging voor de wat "ruigere" maar "classy" look. vandaar de spijkerbroek.
Verder komen alle kleuren terug in het pochet maar is niet goed te zien.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Nee ik wist niet hoe ik het moest noemen. Bedoelde meer casual/classyquote:Op maandag 11 juni 2012 19:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet mijn style maar niet verkeerd. Al zal je nooit ruig kunnen lijken.
Ik ben er achter wat ik mis in de outfit.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee ik wist niet hoe ik het moest noemen. Bedoelde meer casual/classy
edit: Met die spijkerbroek dan.
Ja ik probeer het, Enigste wat mij momenteel echt goed zit is een G-star basis shirt/hemd.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben er achter wat ik mis in de outfit.
Pasvorm. Het hangt allemaal een beetje, koop je shit op maat man, dat ziet er al een stuk beter uit. [ afbeelding ]
Zoiets jaquote:Op maandag 11 juni 2012 19:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Buiten mijn sokken en sloffen zeker
Omdat dat de meest recente zijn uit het vorige deelquote:Op maandag 11 juni 2012 14:36 schreef Angel-Joy het volgende:
![]()
![]()
Ik ken je probleem, je kunt naar mijn idee ook beter geen skinny's dragen, of inderdaad je broek laag. Een mooie Straight met misschien een mooie taper zou het geheel al een stuk beter doenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja ik probeer het, Enigste wat mij momenteel echt goed zit is een G-star basis shirt/hemd.
Lang en smal is niet handig en ik snap je punt wel.
Broek mocht wel wat hoger eigenlijk.
Blazer misschien wat innemen achter, En tja die blouse was inderdaad een tikkeltje te groot maar normaal zitten ze van dat merk een stuk beter.
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Lang en smal is lastig inderdaad, dan lijkt het altijd inderdaad wat meer te gaan hangen. Was overigens niet vervelend bedoeld.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja ik probeer het, Enigste wat mij momenteel echt goed zit is een G-star basis shirt/hemd.
Lang en smal is niet handig en ik snap je punt wel.
Broek mocht wel wat hoger eigenlijk.
Blazer misschien wat innemen achter, En tja die blouse was inderdaad een tikkeltje te groot maar normaal zitten ze van dat merk een stuk beter.
Omdat lichaamquote:Op maandag 11 juni 2012 14:36 schreef Angel-Joy het volgende:
![]()
![]()
Nee snap ik, Vind kritiek ook niet erg kan er alleen soms niet zo goed mee omgaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lang en smal is lastig inderdaad, dan lijkt het altijd inderdaad wat meer te gaan hangen. Was overigens niet vervelend bedoeld.
Vond je outfit wel wat hebbenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee snap ik, Vind kritiek ook niet erg kan er alleen soms niet zo goed mee omgaan.
Ga je mond spoelen met zeepquote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef 86jmt het volgende:
Niet om het een of ander, maar even terugkomend op een foto van Whatshesaid: Val alstjeblieft niet meer af, vind je eigenlijk al heel erg dun. Vind het persoonlijk beetje engig
Ik vind dat je hier heel erg overdrijft. Als je goed kijkt zie je dat ze nog steeds volle heupen/bovenbenen heeft, wat echt niet betekent dat ze te mager is. Ze heeft een mooi slank figuur.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef 86jmt het volgende:
Niet om het een of ander, maar even terugkomend op een foto van Whatshesaid: Val alstjeblieft niet meer af, vind je eigenlijk al heel erg dun. Vind het persoonlijk beetje engig
Engig? Volgens mij is dit ongeveer perfect.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef 86jmt het volgende:
Nee joh, past bij haarquote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef 86jmt het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:24 schreef snakelady het volgende:
ik zou er voor tekenen om zo'n lijf te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Gala eergister.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging voor de wat "ruigere" maar "classy" look. vandaar de spijkerbroek.
Verder komen alle kleuren terug in het pochet maar is niet goed te zien.![]()
Ik ben inmiddels overleden
Idd dat is pas "engig". Die opmerking van 86mj ofsoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat vergeten sommige mensen (liever)
Niets mis mee met jouw lijf hoor!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:24 schreef snakelady het volgende:
Nah, als ik het zo zie is het vooral een goed getrained lichaam, niet mager, ze kan het hebben, ze is ook niet zo lang las ik eerder maar haar benen lijken nu enorm lang, ik zou er voor tekenen om zo'n lijf te hebben.
quote:
Dank je!quote:
quote:
Gala eergister.Je hebt te veel eyecatchers, daardoor lijkt het rommelig en niet bij elkaar passend. Hou het de volgende keer iets rustiger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging voor de wat "ruigere" maar "classy" look. vandaar de spijkerbroek.
Ben het er wel mee eens dat ze niet meer moet afvallen, dan wordt het te dun. Nu is het mooi atletisch.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef 86jmt het volgende:
Leukquote:
quote:
Nice lady!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:35 schreef snakelady het volgende:
Mijn alleroudste kapotte maar o zo fijn zittende jeans!!![]()
[ afbeelding ]
Leukquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:15 schreef 86jmt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook maar 1tje ... voelde me geel vandaag
En idd: volgensmij moet de spiegel weer eens schoon gemaakt worden![]()
Leuk, ik draag zelf nooit geel, staat me niet, maakt me flets helaas.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:15 schreef 86jmt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik las 'fiets'quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Leuk, ik draag zelf nooit geel, staat me niet, maakt me flets helaas.
Leuk!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:15 schreef 86jmt het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is niet vol gekquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leukalleen hou niet zo van dat 'volle'. Meer de sportieve fysiek
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:
Oh ja,snap nu wat je bedoeldquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
Goh... maar ik wou ff grappig zijn omdat ze een andere meid dun noemde die gewoon een zeer goed figuur heeft.
Niks mis mee verder hoor
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag
Ik zie dat ook echt niet als vol, gewoon normaal, mooie rondingen.
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef 86jmt het volgende:
Inderdaad, en ik geloof dat Whatshesaid ook een stuk jonger is, als ik me niet vergis tenminste.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:36 schreef Angel-Joy het volgende:
86jmt heeft gewoon een heel ander figuur, misschien vindt ze daarom Whatshesaid dun.
Niks gemeens hoor, zien er alle 2 gewoon goed uit, maar heel anders.
Ik denk dat dat het is ... is ook niet te vergelijken ... en nogmaals ik bedoelde het niet gemeen!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:36 schreef Angel-Joy het volgende:
86jmt heeft gewoon een heel ander figuur, misschien vindt ze daarom Whatshesaid dun.
Niks gemeens hoor, zien er alle 2 gewoon goed uit, maar heel anders.
Zat ik er niet ver naast, ik dacht dat je eind 20 was, niet om je lichaam overigens, maar hoe je typt, dus dat is goed naar mijn meningquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:39 schreef 86jmt het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is ... is ook niet te vergelijken ... en nogmaals ik bedoelde het niet gemeen!
Edit: ik wilde ook geen discussie! Heel knap ook dat ze zoveel is afgevallen, maar naar mijn mening hoeft dat sowieso verder niet meer!
Weet ook niet hoe oud ze is ... ik ben net 26
Een beetje te 'matchy matchy' met die kleuren, maar voor de rest is het wel leuk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nieuwe outfit, altijd leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leukquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nieuwe outfit, altijd leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een beetje te 'matchy matchy' met die kleuren, maar voor de rest is het wel leuk.Ik vond het ook een beetje te overdreven, maar normaal doe ik zoiets nooit. Nagellak is van H&M. Maar ik heb het net een dag op en er zijn alweer stukjes afgesnipperd. Maargoed, hij was dan ook 2 euro als ik me niet vergis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankje! Ook H&M. Volgens mij is heel de outfit van H&Mquote:![]()
jeans staan inderdaad super alleen moeten we de achterkant zien om het echt te kunnen beoordelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:35 schreef snakelady het volgende:
Mijn alleroudste kapotte maar o zo fijn zittende jeans!!![]()
[ afbeelding ]
Maak ook maar een geintje man <3quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:16 schreef vault_tec het volgende:
niks reseller... Voor cpt even opgehaald in ruil voor een bananen milkshake. Alleen pappies die ik niet ken moeten dokken.
waarom staan de prijzen erbijquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:34 schreef Musicagit het volgende:
Broek: The Sting (40 euro)
T-shirt: Vyque (24,99) http://www.vyque.nl/index(...)ath=59&product_id=52
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:12 schreef Edskimo het volgende:
[PICS ONLY] Voor hoeveel doekoe aan kleding draag jij vandaag #74
Toffe patta'squote:Op donderdag 14 juni 2012 12:08 schreef Cpt. het volgende:
Happy SocksBinnenkort maar eens een lading nieuwe bestellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Obey
Stussy x Woei
Carhartt
Vans x Wtaps
Klopt, vooral in de bovenbenen. M'n benen groeien te hard sinds ik aardig wat sportquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:36 schreef SpamNinja het volgende:
Chino net ietsje te strak imo, maar wel dope shirt en met die DB's. Verder cpt. dope weer en musicagit wel vette broek maar prijzen boeien niet.
[ afbeelding ]
Bazenshirtquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:28 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Toffe patta's
[ afbeelding ]
Toch maar dit shirt een keer aangetrokken
Thxquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bazenshirt. Waar heb je die vandaan?
Gave schoenen, welke zijn dat?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:39 schreef Gaijin het volgende:
Geslaagd-wivah:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik moet gokken 'selected homme' , die heeft mijn man namelijk ook en lijkt er sprekend op.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:40 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Klopt, vooral in de bovenbenen. M'n benen groeien te hard sinds ik aardig wat sport. Ik heb dit nu bij bijna alle broeken..
Dope shirt! Details?
Jouw shirtquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:15 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
Met sand desert boots clark
Ik ook. Wordt ook vraag genoeg om info/complimentjes gevraagd/gegevenquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:07 schreef Cpt. het volgende:
Nordic chukkasBen nog steeds zo blij met de mijne.
Dankje! Bedoel je m'n tattoo? Dat is een vogel!quote:
Oh aha, zag het niet zo goed.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:09 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Dankje! Bedoel je m'n tattoo? Dat is een vogel!
Je ziet er leuk uitquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:20 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Chilloutfitje![]()
En een hele spontane lach.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:20 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Chilloutfitje![]()
Leuk!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:20 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Chilloutfitje![]()
nice pica van je oudersquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:15 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
Met sand desert boots clark
Klopt, half Moluks.quote:
Ja chick.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:20 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Chilloutfitje![]()
Toffe schoenen, van welk merk zijn ze?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:28 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Toffe patta's
[ afbeelding ]
Broek welk merk en van waar?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:28 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Toffe patta's
[ afbeelding ]
Nice, dat overhemd lijkt wel op maat gemaakt joh(of is dat ook zo?) Waar is die van?quote:
Amateurquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:08 schreef Akilla het volgende:
[..]
En hoe heb jij je mouwen zo mooi gevouwen gekregen? mij lukt dat echt nooit
wtf?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:08 schreef Akilla het volgende:
En hoe heb jij je mouwen zo mooi gevouwen gekregen? mij lukt dat echt nooit
Vouwen is nooit het probleem, dat het zo ook blijft zitten is lastigerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:20 schreef Akilla het volgende:
Bij mij zijn het altijd van die ronde uiteindes om het zo aar te zeggen. Die van spamninja zijn mooi en strak langs zn arm, vroeg me af hoe die dat deed..:P
Zalando, van selected hommequote:
Beige/Sand Sučdequote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef Nihao het volgende:
[..]
AmateurGewoon netjes omvouwen.
@ xSanjay en SpamNinja, hebben jullie khaki of beige DB's?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:42 schreef Angel-Joy het volgende:
![]()
Ben ik niet de enige die zo voor schut sta
quote:
Nog een aantal jaren trainen en die tattoo zal je beter passen.quote:
Haha, goede vraag! Geen ideequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:53 schreef Satisfcktion het volgende:
[..]
haha die crocs![]()
Je hebt trouwens je shirt op je armen staan? Hoe word jij bruin met dit weer
Owja sorry, je mag alleen tattoo's als je minimaal breder ben dan je lang bent! Excusesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:57 schreef kedge het volgende:
[..]
Nog een aantal jaren trainen en die tattoo zal je beter passen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:58 schreef nexusje het volgende:
[..]
Haha, goede vraag! Geen idee
[..]
Owja sorry, je mag alleen tattoo's als je minimaal breder ben dan je lang bent! Excuses
Ziet eruit als het USMC logo. Daarmee bedoel ik mee dat je nog een paar jaartjes moet trainen om je daarmee te kunnen meten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:58 schreef nexusje het volgende:
Owja sorry, je mag alleen tattoo's als je minimaal breder ben dan je lang bent! Excuses
quote:
Zo vunzig is die opmerking toch niet?quote:
quote:
quote:
Tja, het zit wel lekker luchtigquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:21 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik vind het jurkje leuk, alleen die gaten erin vind ik niks
hihi dat is waarquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:32 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Tja, het zit wel lekker luchtig
Niet om de discussie verder aan te zwengelen, maar om even de lucht te klaren: ik hoef niet meer te af te vallen, ik vind mezelf prima zoals ik nu ben, op wat buikvet na. Maar goed, je valt dus als laatst af bij je buik en kunt niet plaatselijk vet verbranden, dus er zal nog wel wat meer afgaan.Anyway, maak je geen zorgen, ik kook en eet graag en genoegquote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef 86jmt het volgende:
Ik ben 24quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zat ik er niet ver naast, ik dacht dat je eind 20 was, niet om je lichaam overigens, maar hoe je typt, dus dat is goed naar mijn mening
En ik dacht, maar weet dat ook niet zeker, dat Whatshesaid nog minderjarig is,een jaar of 17 (?)
Thanks! Jij ook weerquote:Op zondag 17 juni 2012 10:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
Verder bedankt voor de leuke opmerkingenEn Juminelle, je ziet er leuk uit!
Vandaag:
[ afbeelding ]
Mooie blousequote:Op zondag 17 juni 2012 10:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Niet om de discussie verder aan te zwengelen, maar om even de lucht te klaren: ik hoef niet meer te af te vallen, ik vind mezelf prima zoals ik nu ben, op wat buikvet na. Maar goed, je valt dus als laatst af bij je buik en kunt niet plaatselijk vet verbranden, dus er zal nog wel wat meer afgaan.Anyway, maak je geen zorgen, ik kook en eet graag en genoeg) En de kilo's die ik kwijtgeraakt ben ben ik op een verantwoorde manier kwijtgeraakt in de loop van een paar jaar, dus geen onzin met diėten of jojo-effecten.
[..]
Ik ben 24
Vandaag:
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit mooie benen heb je ook!quote:Op zondag 17 juni 2012 10:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Niet om de discussie verder aan te zwengelen, maar om even de lucht te klaren: ik hoef niet meer te af te vallen, ik vind mezelf prima zoals ik nu ben, op wat buikvet na. Maar goed, je valt dus als laatst af bij je buik en kunt niet plaatselijk vet verbranden, dus er zal nog wel wat meer afgaan.Anyway, maak je geen zorgen, ik kook en eet graag en genoeg) En de kilo's die ik kwijtgeraakt ben ben ik op een verantwoorde manier kwijtgeraakt in de loop van een paar jaar, dus geen onzin met diėten of jojo-effecten.
[..]
Ik ben 24
Vandaag:
[ afbeelding ]
Ik zou bij zo'n drukke korte broek er een simpel wit shirt er boven doen.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:05 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Tof shirt, maar beeldbuis tv wtf man.
Gelukkig heeft hij de tv niet aan, dat scheelt weer in LIF, wat draag je vandaag topic.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:05 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Die akoestische is van een vriend. Ik speelde zelf ooit basgitaar.quote:
Het is dus waar. Jij kan echt geen reacties hier plaatsen zonder kritiek.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:05 schreef Craptacular het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is dus waar. Jij kan echt geen reacties hier plaatsen zonder kritiek.
Van een beeldbuis kan je veel makkelijker coke snuiven dan van de dunste LED.
Leuke outfit, die komt me bekend voor. Toevallig woonachtig in IJsselmonde?quote:Op zondag 17 juni 2012 10:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 24
Vandaag:
[ afbeelding ]
Mooi!!quote:
Mooie witte stof, goeie textuurquote:
Wauw! Die nagellak en dat jurkje i.c.m. jouw zomertintjequote:
Nergens last van, ik ben ook nog niet buiten geweest vandaag tbhquote:Op maandag 18 juni 2012 16:02 schreef vault_tec het volgende:
jordan hype... vooral met dit weer, dingen zijn zo fucking warm.
Sexy!! Is die van Bershka? Heb een poosje terug daar een jurkje gepast die er heul veel op lijkt.quote:
Jammer hč.. Ik vind ze ook erg leuk, maar haal ze niet omdat je inderdaad iedereen er in ziet lopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nergens last van, ik ben ook nog niet buiten geweest vandaag tbh![]()
En dat van die hype klopt inderdaad.
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wauw! Die nagellak en dat jurkje i.c.m. jouw zomertintje![]()
Vandaag:
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Nailed it.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wauw! Die nagellak en dat jurkje i.c.m. jouw zomertintje![]()
Vandaag:
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit! Maar vind wel dat jouw figuur hierdoor minder 'goed' uitkomt doordat jouw dijen meer opvallen, snap je?quote:
Dankjewel! Eigenlijk vind ik dat zelf juist mooi.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit! Maar vind wel dat jouw figuur hierdoor minder 'goed' uitkomt doordat jouw dijen meer opvallen, snap je?
Die blouse heb je die nou in je broek gestoptquote:Op maandag 18 juni 2012 19:16 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Dankjewel! Eigenlijk vind ik dat zelf juist mooi.
Nee, ik heb m'n broek over m'n blouse aangetrokken.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Die blouse heb je die nou in je broek gestopt?
Niets mis mee, mits je 'm goed 'ophoopt' als het ware. Vind ik vaak juist leuker staan dan wanneer zo'n blouse vormloos langs het lichaam hangt.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Die blouse heb je die nou in je broek gestopt?
Oh oke, nouja, zou kunnen.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:16 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Dankjewel! Eigenlijk vind ik dat zelf juist mooi.
Okequote:Op maandag 18 juni 2012 19:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh oke, nouja, zou kunnen.
Met zo'n figuur zou ik juist iets kiezen wat langer is, en bij jouw borsten wat strakker. Maar het gaat er om wat jij mooi vindt
Dankjewel allemaalquote:Op maandag 18 juni 2012 19:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat jurkje... maar waar zijn de hoge hakken?
Hehe dank je. Deze is van de h&m en meer creme kleurig met mouwtjes. Jij doelt op die witte, die heb ik toevallig gekocht in Spanje bij de Bershkaquote:Op maandag 18 juni 2012 17:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sexy!! Is die van Bershka? Heb een poosje terug daar een jurkje gepast die er heul veel op lijkt.
Hehe, tof shirt.quote:
Leuk hoor maar ik vind wel dat je een blije kop hebt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:06 schreef VeerEli het volgende:
Hou eens op met dat gejengel joh
Foto's posten:
[ afbeelding ]
Met deze schoenen:
[ afbeelding ]
Leuke kleuren. Jammer van de panty en de missende kat incl pose.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:06 schreef VeerEli het volgende:
Foto's posten:
[ afbeelding ]
Met deze schoenen:
[ afbeelding ]
Tja, is nog wel erg koud zonder pantyquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leuke kleuren. Jammer van de panty en de missende kat incl pose.
Ja idd ms iets te koud, wel mooi roze btw.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tja, is nog wel erg koud zonder pantyVind korte broekjes in combinatie met een panty sowieso altijd wel leuk staan.
En wat je bedoeld met missende kat incl pose is mij een raadsel?
Aaaah nu snap ik hem!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd ms iets te koud, wel mooi roze btw.
Oh ben ms in de wardacht dat jij een beetje zo posseerde maar dan geen kussentje op je schoot had met een langharige kat
Leuk shirtje! Panty i.c.m. die schoenen vind ik minder.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:06 schreef VeerEli het volgende:
Foto's posten:
[ afbeelding ]
Met deze schoenen:
[ afbeelding ]
Oh toch wel jijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aaaah nu snap ik hem!Je maakte toen die opmerking over de diva pose... Met missende kat idd
Ik heb je die beloofd he.. Maar mijn kat logeert nog even ergens anders. Over een paar weken, I promise
Leukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:06 schreef VeerEli het volgende:
Foto's posten:
[ afbeelding ]
Met deze schoenen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Leuk shirtje! Panty i.c.m. die schoenen vind ik minder.
Ja, I know.. Schoenen zijn het leukst aan blote voeten, maar dan moet het even wat warmer worden.quote:
Ah nee, waarom die schoenen bij die verder prima outfit??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:10 schreef Sinji het volgende:
Lang geleden. Hoin!
[ afbeelding ]
Nike Destroyer
Zara shirt
Samurai 710
Nike Footscape Fragment
Alleen de eckten wetenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:14 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ah nee, waarom die schoenen bij die verder prima outfit??
Leuke combinatie qua kleding, alleen de schoenen iets minder (maar ik ben niet de eerste die dat zegt hierquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:06 schreef VeerEli het volgende:
Foto's posten:
[ afbeelding ]
Met deze schoenen:
[ afbeelding ]
Fragmentquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:10 schreef Sinji het volgende:
Lang geleden. Hoin!
[ afbeelding ]
Nike Destroyer
Zara shirt
Samurai 710
Nike Footscape Fragment
Leuk jurkjequote:Op woensdag 20 juni 2012 20:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Leuke kleurencombi van je broek en shirtAlleen ben ik niet zo'n fan van de schoenen
![]()
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op woensdag 20 juni 2012 20:50 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Leuk jurkjeAlleen de schoenen vind ik echt niet mooi, pumps zouden veel leuker zijn denk ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nette stijl heb je man!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:32 schreef SpamNinja het volgende:
Saai vandaag
[ afbeelding ]
Grijs
Groen
Beige
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:18 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]FreshSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tettn.quote:
(ik dacht dat die plant achter je, je haar was)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Valt me nu pas op dat dat niet haar haar is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
tettn.
Team destroyer we in thisquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:10 schreef Sinji het volgende:
Lang geleden. Hoin!
[ afbeelding ]
Nike Destroyer
Zara shirt
Samurai 710
Nike Footscape Fragment
Vette schoenen! Waarvan zijn ze?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Team destroyer we in this
Snelle snapshots;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weekend
Had dan wat anders gepost.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:36 schreef Angel-Joy het volgende:
![]()
![]()
Neem een brilquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
Volgens mij dacht iedereen dat die die foto zagquote:
Hayashi's ai aiquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Team destroyer we in this
Snelle snapshots;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weekend
Leuke outfitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:22 schreef SpamNinja het volgende:
Dope die Hayashi's!
[ afbeelding ]
H&M
Diesel
Clarks
Property of
Nice, en Zaraquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:22 schreef SpamNinja het volgende:
Dope die Hayashi's!
[ afbeelding ]
H&M
Diesel
Clarks
Property of
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:21 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
recycle pic, alleen andere broek
Leuk outfitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:22 schreef SpamNinja het volgende:
Dope die Hayashi's!
[ afbeelding ]
H&M
Diesel
Clarks
Property of
Lastig oordelen wanneer alles dezelfde kleur is.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:34 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Leuk outfit
Vandaag bruiloft:
[ afbeelding ]
in zo’n oogopslag is het net of je een heupriempje voor dames draagtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:21 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
Een keer iets van jouquote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:34 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Leuk outfit
Vandaag bruiloft:
[ afbeelding ]
Ik wil zeggen mooie outfit maar je ziet helaas niets door die vreselijke bewerking. Zonde.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:34 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Leuk outfit
Vandaag bruiloft:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lastig oordelen wanneer alles dezelfde kleur is.
Zonderquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil zeggen mooie outfit maar je ziet helaas niets door die vreselijke bewerking. Zonde.
quote:
Mooi! Toffe kleurencombinatie met die clutch en die rode nagellak.quote:
Jongens met zulke jasjes.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:21 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |