quote:
Nice lady!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:35 schreef snakelady het volgende:
Mijn alleroudste kapotte maar o zo fijn zittende jeans!!![]()
[ afbeelding ]
Leukquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:15 schreef 86jmt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook maar 1tje ... voelde me geel vandaag
En idd: volgensmij moet de spiegel weer eens schoon gemaakt worden![]()
Leuk, ik draag zelf nooit geel, staat me niet, maakt me flets helaas.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:15 schreef 86jmt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik las 'fiets'quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Leuk, ik draag zelf nooit geel, staat me niet, maakt me flets helaas.
Leuk!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:15 schreef 86jmt het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is niet vol gekquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leukalleen hou niet zo van dat 'volle'. Meer de sportieve fysiek
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:
Oh ja,snap nu wat je bedoeldquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
Goh... maar ik wou ff grappig zijn omdat ze een andere meid dun noemde die gewoon een zeer goed figuur heeft.
Niks mis mee verder hoor
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag
Ik zie dat ook echt niet als vol, gewoon normaal, mooie rondingen.
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef 86jmt het volgende:
Niet om het een of ander, maar even terugkomend op een foto van Whatshesaid: Val alstjeblieft niet meer af, vind je eigenlijk al heel erg dun. Vind het persoonlijk beetje engig
Inderdaad, en ik geloof dat Whatshesaid ook een stuk jonger is, als ik me niet vergis tenminste.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:36 schreef Angel-Joy het volgende:
86jmt heeft gewoon een heel ander figuur, misschien vindt ze daarom Whatshesaid dun.
Niks gemeens hoor, zien er alle 2 gewoon goed uit, maar heel anders.
Ik denk dat dat het is ... is ook niet te vergelijken ... en nogmaals ik bedoelde het niet gemeen!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:36 schreef Angel-Joy het volgende:
86jmt heeft gewoon een heel ander figuur, misschien vindt ze daarom Whatshesaid dun.
Niks gemeens hoor, zien er alle 2 gewoon goed uit, maar heel anders.
Zat ik er niet ver naast, ik dacht dat je eind 20 was, niet om je lichaam overigens, maar hoe je typt, dus dat is goed naar mijn meningquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:39 schreef 86jmt het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is ... is ook niet te vergelijken ... en nogmaals ik bedoelde het niet gemeen!
Edit: ik wilde ook geen discussie! Heel knap ook dat ze zoveel is afgevallen, maar naar mijn mening hoeft dat sowieso verder niet meer!
Weet ook niet hoe oud ze is ... ik ben net 26
Een beetje te 'matchy matchy' met die kleuren, maar voor de rest is het wel leuk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nieuwe outfit, altijd leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leukquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nieuwe outfit, altijd leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een beetje te 'matchy matchy' met die kleuren, maar voor de rest is het wel leuk.Ik vond het ook een beetje te overdreven, maar normaal doe ik zoiets nooit. Nagellak is van H&M. Maar ik heb het net een dag op en er zijn alweer stukjes afgesnipperd. Maargoed, hij was dan ook 2 euro als ik me niet vergis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankje! Ook H&M. Volgens mij is heel de outfit van H&Mquote:![]()
jeans staan inderdaad super alleen moeten we de achterkant zien om het echt te kunnen beoordelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:35 schreef snakelady het volgende:
Mijn alleroudste kapotte maar o zo fijn zittende jeans!!![]()
[ afbeelding ]
Maak ook maar een geintje man <3quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:16 schreef vault_tec het volgende:
niks reseller... Voor cpt even opgehaald in ruil voor een bananen milkshake. Alleen pappies die ik niet ken moeten dokken.
waarom staan de prijzen erbijquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:34 schreef Musicagit het volgende:
Broek: The Sting (40 euro)
T-shirt: Vyque (24,99) http://www.vyque.nl/index(...)ath=59&product_id=52
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:12 schreef Edskimo het volgende:
[PICS ONLY] Voor hoeveel doekoe aan kleding draag jij vandaag #74
Toffe patta'squote:Op donderdag 14 juni 2012 12:08 schreef Cpt. het volgende:
Happy SocksBinnenkort maar eens een lading nieuwe bestellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Obey
Stussy x Woei
Carhartt
Vans x Wtaps
Klopt, vooral in de bovenbenen. M'n benen groeien te hard sinds ik aardig wat sportquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:36 schreef SpamNinja het volgende:
Chino net ietsje te strak imo, maar wel dope shirt en met die DB's. Verder cpt. dope weer en musicagit wel vette broek maar prijzen boeien niet.
[ afbeelding ]
Bazenshirtquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:28 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Toffe patta's
[ afbeelding ]
Toch maar dit shirt een keer aangetrokken
Thxquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bazenshirt. Waar heb je die vandaan?
Gave schoenen, welke zijn dat?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:39 schreef Gaijin het volgende:
Geslaagd-wivah:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |