Een beetje te 'matchy matchy' met die kleuren, maar voor de rest is het wel leuk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nieuwe outfit, altijd leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leukquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nieuwe outfit, altijd leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een beetje te 'matchy matchy' met die kleuren, maar voor de rest is het wel leuk.Ik vond het ook een beetje te overdreven, maar normaal doe ik zoiets nooit. Nagellak is van H&M. Maar ik heb het net een dag op en er zijn alweer stukjes afgesnipperd. Maargoed, hij was dan ook 2 euro als ik me niet vergis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankje! Ook H&M. Volgens mij is heel de outfit van H&Mquote:![]()
jeans staan inderdaad super alleen moeten we de achterkant zien om het echt te kunnen beoordelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:35 schreef snakelady het volgende:
Mijn alleroudste kapotte maar o zo fijn zittende jeans!!![]()
[ afbeelding ]
Maak ook maar een geintje man <3quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:16 schreef vault_tec het volgende:
niks reseller... Voor cpt even opgehaald in ruil voor een bananen milkshake. Alleen pappies die ik niet ken moeten dokken.
waarom staan de prijzen erbijquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:34 schreef Musicagit het volgende:
Broek: The Sting (40 euro)
T-shirt: Vyque (24,99) http://www.vyque.nl/index(...)ath=59&product_id=52
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:12 schreef Edskimo het volgende:
[PICS ONLY] Voor hoeveel doekoe aan kleding draag jij vandaag #74
Toffe patta'squote:Op donderdag 14 juni 2012 12:08 schreef Cpt. het volgende:
Happy SocksBinnenkort maar eens een lading nieuwe bestellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Obey
Stussy x Woei
Carhartt
Vans x Wtaps
Klopt, vooral in de bovenbenen. M'n benen groeien te hard sinds ik aardig wat sportquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:36 schreef SpamNinja het volgende:
Chino net ietsje te strak imo, maar wel dope shirt en met die DB's. Verder cpt. dope weer en musicagit wel vette broek maar prijzen boeien niet.
[ afbeelding ]
Bazenshirtquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:28 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Toffe patta's
[ afbeelding ]
Toch maar dit shirt een keer aangetrokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |