SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
nee minuutjesquote:
Ik kreeg een pingquote:Op zondag 10 juni 2012 19:20 schreef sinepedraap het volgende:
Jouw telefoon trilt tijdens het bellen?
Bijna ontslagen![]()
En 3:25 met 112 bellen![]()
Maar je hebt dan wel weer kanon
hey tot ziens! hmmmmmmm oe oe oeo eoeo eo eoeo if you wanna go take a ride with mequote:
Okquote:
BlackBerries trillen tantoe hard, waarom denk je dat alle wijfen zo'n kreng hebben?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Okmijne doet alleen maar een geluidje in je oor als je iets anders krijgt tijdens het bellen, allemaal geen verstand van die blackberry hosselmachines
Ik had eerst ook de vibrator app op mijn android maar ja kan niet tegen zo'n tarzan blackberry op denk ik idd, dat zal het zijn.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:24 schreef haan33 het volgende:
[..]
BlackBerries trillen tantoe hard, waarom denk je dat alle wijfen zo'n kreng hebben?
Ga jij maar eens normale leren typenquote:Op zondag 10 juni 2012 19:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS is altijd dronken en heeft problemen.
Die kontquote:
En dan om 6u wakker gebeld worden dat je een half uur later er moet zijnquote:
TS' baas ook.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
TS' baas ook.
Je kan alvast opzoek naar een ander palletsoorteerbedrijf. Tot morgen.
Hahaha, dan zou ik mijn baas echt niet meer serieus nemen gewoon.quote:
neeeequote:
Je weet het maar nooitquote:
In dat geval: Je heb jezelf flink in de kont geneuktquote:
FOK!kers zijn er in alle soorten en maten, vergeet dat niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahaha, dan zou ik mijn baas echt niet meer serieus nemen gewoon.De baas van mijn moeder heeft een relatie met een vrouw die in Thailand woont. Geeft al aan wat voor autist het is. Zo iemand zou ik niet als baas willen hebben. En zo ja, zou ik hem met steken onder water, helaas misschien, belachelijk maken.
Ik kom met mijn leuter uit mijn broek het kantoor binnen, mans genoeg?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:41 schreef Pharkus het volgende:
Morgen zit de moeder van de baas op kantoor en moet haan bewijzen dat ie een man is.
grote waffel klein pikkie. ik roep je bluf!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik kom met mijn leuter uit mijn broek het kantoor binnen, mans genoeg?
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Sixpack kanon ?
En verder: O god!!!!!!
![]()
Kan gebeuren met moderne technologie kutzooi
Dan lachen jullie mij uitquote:
Kan die morgen meteen aan hem vragenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:32 schreef stroopdoosch het volgende:
Waarom hangt die baas niet meteen de telefoon op na het gesprek?
Welnee. Wij FOK!kers zijn goed voor elkaarquote:
Beter dan al die uitvreters die met hun luie reet uitkering trekken en weigeren te werken.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:34 schreef haan33 het volgende:
Ik werk in een tomatenkas elke zaterdagochtend!!
<3quote:Op zondag 10 juni 2012 21:35 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Beter dan al die uitvreters die met hun luie reet uitkering trekken en weigeren te werken.
Ja werkte eerst vrijdagnacht in een loods, daarvoor 2 jaar bij de AH. Daarvoor een jaar in de kasquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:34 schreef haan33 het volgende:
Wrijf het er maar inquote:Op zondag 10 juni 2012 21:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Benieuwd naar de anale vernedering morgenochtend
Eerst de een daarna de ander.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:04 schreef msigamer12 het volgende:
hoop voor je dat je zuigen mag
Dat je ontslagen wordt lijkt me leuker
Kom op dat hoort er nou eenmaal bijquote:
Jawel, je baasquote:
Neequote:
Lijkt me een uistekend idee. Ik ga je meteen voordragen.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee
Maak mij KLB-mod, dan doe ik wel wat anders![]()
![]()
![]()
Ik zal alvast wat zalf opsturen, als ik met jou klaar ben kan de boel een beetje schraal wordenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lijkt me een uistekend idee. Ik ga je meteen voordragen.
Was dat nou zo ergquote:Op zondag 10 juni 2012 21:34 schreef haan33 het volgende:
De kans is ongeveer even veel als dat oranje dit jaar europees kampioen wordt.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik zal alvast wat zalf opsturen, als ik met jou klaar ben kan de boel een beetje schraal worden
Ik zie het nog zo gebeuren,quote:Op zondag 10 juni 2012 22:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De kans is ongeveer even veel als dat oranje dit jaar europees kampioen wordt.
Nu kan je het op je buik schrijvenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik zal alvast wat zalf opsturen, als ik met jou klaar ben kan de boel een beetje schraal worden
Jou is het anders ook gelukt.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De kans is ongeveer even veel als dat oranje dit jaar europees kampioen wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |