Ja werkte eerst vrijdagnacht in een loods, daarvoor 2 jaar bij de AH. Daarvoor een jaar in de kasquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:34 schreef haan33 het volgende:
Ik werk in een tomatenkas elke zaterdagochtend!!
Wrijf het er maar inquote:Op zondag 10 juni 2012 21:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Benieuwd naar de anale vernedering morgenochtend
Eerst de een daarna de ander.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:04 schreef msigamer12 het volgende:
hoop voor je dat je zuigen mag
Dat je ontslagen wordt lijkt me leuker
Kom op dat hoort er nou eenmaal bijquote:
Jawel, je baasquote:
Neequote:
Lijkt me een uistekend idee. Ik ga je meteen voordragen.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee
Maak mij KLB-mod, dan doe ik wel wat anders![]()
![]()
![]()
Ik zal alvast wat zalf opsturen, als ik met jou klaar ben kan de boel een beetje schraal wordenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lijkt me een uistekend idee. Ik ga je meteen voordragen.
Was dat nou zo ergquote:Op zondag 10 juni 2012 21:34 schreef haan33 het volgende:
Ik werk in een tomatenkas elke zaterdagochtend!!
De kans is ongeveer even veel als dat oranje dit jaar europees kampioen wordt.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik zal alvast wat zalf opsturen, als ik met jou klaar ben kan de boel een beetje schraal worden
Ik zie het nog zo gebeuren,quote:Op zondag 10 juni 2012 22:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De kans is ongeveer even veel als dat oranje dit jaar europees kampioen wordt.
Nu kan je het op je buik schrijvenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik zal alvast wat zalf opsturen, als ik met jou klaar ben kan de boel een beetje schraal worden
Jou is het anders ook gelukt.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De kans is ongeveer even veel als dat oranje dit jaar europees kampioen wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |