FOK!kers zijn er in alle soorten en maten, vergeet dat niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahaha, dan zou ik mijn baas echt niet meer serieus nemen gewoon.De baas van mijn moeder heeft een relatie met een vrouw die in Thailand woont. Geeft al aan wat voor autist het is. Zo iemand zou ik niet als baas willen hebben. En zo ja, zou ik hem met steken onder water, helaas misschien, belachelijk maken.
Ik kom met mijn leuter uit mijn broek het kantoor binnen, mans genoeg?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:41 schreef Pharkus het volgende:
Morgen zit de moeder van de baas op kantoor en moet haan bewijzen dat ie een man is.
grote waffel klein pikkie. ik roep je bluf!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik kom met mijn leuter uit mijn broek het kantoor binnen, mans genoeg?
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Sixpack kanon ?
En verder: O god!!!!!!
![]()
Kan gebeuren met moderne technologie kutzooi
Dan lachen jullie mij uitquote:
Kan die morgen meteen aan hem vragenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:32 schreef stroopdoosch het volgende:
Waarom hangt die baas niet meteen de telefoon op na het gesprek?
Welnee. Wij FOK!kers zijn goed voor elkaarquote:
Beter dan al die uitvreters die met hun luie reet uitkering trekken en weigeren te werken.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:34 schreef haan33 het volgende:
Ik werk in een tomatenkas elke zaterdagochtend!!
<3quote:Op zondag 10 juni 2012 21:35 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Beter dan al die uitvreters die met hun luie reet uitkering trekken en weigeren te werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |